Thread has been deleted
Last comment
funniest looking pro?
 | 
Germany sloth02 
V1c7oR /closed?
2019-04-19 21:55
Topics are hidden when running Sport mode.
wtf didnt know t1 played csgo
2019-04-19 21:58
#9
 | 
Brunei GucciLeIe
+1
2019-04-19 22:00
#10
 | 
United Kingdom alcaz4r_
he said pro
2019-04-19 22:00
everyone on hltv is pro man))))))))
2019-04-19 22:02
#15
 | 
United Kingdom alcaz4r_
ok men
2019-04-19 22:02
#41
 | 
Liechtenstein preimz
-won WESG, in pro league, made minors like 3 times -not pro choose one EDIT: fuck I thought that was v1c7oR
2019-04-19 22:46
didnt know t1 was from estonia
2019-04-19 22:17
#36
 | 
Hungary subzera
store brand t1
2019-04-19 22:25
its what happens when t1 dont get his daily kilogram of whey protein men 😎😎😎
2019-04-19 23:49
#2
 | 
Germany Flachzange
Krizzen
2019-04-19 21:57
#4
 | 
Germany naeqode
boombl4 because he doesnt fit in standart hltv profile and they cut of half his 4Head hltv.org/player/11840/Boombl4
2019-04-19 21:59
HAHAHAHAHA
2019-04-19 22:03
#21
Xizt | 
Czech Republic JalaR
wtf is this xDDDDDDDDDDD
2019-04-19 22:05
#33
 | 
Greece NaviGuy
lmfao
2019-04-19 22:21
#35
 | 
United Kingdom _xC4ctus
AHAHAHAH im ded
2019-04-19 22:24
#42
 | 
Finland Smoonah
boomblah
2019-04-19 22:35
#48
 | 
Switzerland RU!N
omg is this new? xd btw he's stretched 16:9
2019-04-19 22:43
#57
 | 
United Kingdom oyyrofl
Rofl
2019-04-19 23:51
HODOR
2019-04-19 23:52
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2019-04-19 23:53
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2019-04-20 00:20
#91
JW | 
Norway jatakk
lol
2019-04-20 00:54
HAHAHAHAAHA
2019-04-20 09:37
Ffs
2019-04-20 09:47
That guys parents must not give many fucks....
2019-04-20 09:54
#5
 | 
Sri Lanka khorkalba
Rain before he started losing weight.
2019-04-19 21:59
HS Krizzen Sanji Boombl4 maybe?
2019-04-19 21:59
HS sexy beast wtf
2019-04-19 22:17
#8
 | 
Germany potatomato
you mean sexiest.
2019-04-19 21:59
#24
 | 
United Kingdom alcaz4r_
no he doesnt
2019-04-19 22:07
#58
 | 
Bulgaria cuddleslut
Nice Englando
2019-04-19 23:51
#59
 | 
United Kingdom alcaz4r_
he doesnt mean sexiest englando is on point nt
2019-04-19 23:52
wtF men 😎 you bamboozle my head
2019-04-19 23:56
#73
 | 
United Kingdom alcaz4r_
wtffffmen((((((((((((((((((((((((((((
2019-04-19 23:58
nt bulgapoor
2019-04-20 00:18
#101
 | 
Australia Chereska
What country is your flag?
2019-04-20 01:41
Faroe islands
2019-04-20 01:42
#103
 | 
Australia Chereska
Poor?
2019-04-20 02:54
eks de use google
2019-04-20 02:57
#112
 | 
Nigeria Asbhdhsbs
Weeb flair and profile picture which means you're poor in how many braincells you've got
2019-04-20 09:44
Anime is good tho
2019-04-20 09:46
so insecure lol
2019-04-20 09:46
lol how
2019-04-20 09:47
lmao
2019-04-20 09:49
rofl
2019-04-20 09:49
#12
 | 
India h8or
DosiaSEXGOD?
2019-04-19 22:00
#27
 | 
Germany sloth02
Sexiest man alive
2019-04-19 22:09
#28
 | 
India h8or
+69 <3
2019-04-19 22:11
#32
 | 
Iran VenoxeR
+85 <3
2019-04-19 22:20
viktoR
2019-04-19 22:01
edit oh fuck
2019-04-19 22:03
honestly, electronic looks like a goblin
2019-04-19 22:06
#40
 | 
Iran qAp
He is a 4:3 stretched normal 16 yo
2019-04-19 22:31
He looks like a Russian Ben Shapiro
2019-04-19 23:56
#100
 | 
Australia Chereska
Holy shit your right
2019-04-20 01:39
#23
PeeP | 
United States Den422
Hunter Krizzen Rain
2019-04-19 22:06
#26
 | 
North America Qu1rrel
naf lol
2019-04-19 22:09
#44
 | 
Finland Smoonah
SeriousSloth
2019-04-19 22:36
#38
 | 
Poland almostc1no
hahaha this logo fits perfectly
2019-04-19 22:27
#69
 | 
Spain VIKTORAL
big chungus
2019-04-19 23:56
i thought the logo was his hair i was like what the hell
2019-04-19 23:58
#82
 | 
Hungary Skipper001
xDD same
2019-04-20 00:18
Flamie, he looks like he is tilted 24/7.
2019-04-19 22:23
RuStY
2019-04-19 22:29
#43
 | 
Finland Smoonah
Krizzen aka no Chinian Xyp9x
2019-04-19 22:35
electronic
2019-04-19 22:37
ZyWoOooOo looks funny (no ofc to french frieendo)
2019-04-19 22:39
zywoo - looks like old fat pedo with the babyface naf - fck mouse glaive - just very punchable face scream - bearded lady coldzera - fck midget lol krizzen - asian earthworm Jim lol
2019-04-19 22:40
"zywoo - looks like old fat pedo with the babyface" lmao
2019-04-19 22:44
KLJODFJSKKJKJSJKDSKSKKK
2019-04-19 23:54
sherminator?
2019-04-20 00:27
lmao
2019-04-20 00:30
have u seen AdreN face???? legit battle scarred men)))
2019-04-19 22:46
#98
 | 
Australia Chereska
Birth condition?
2019-04-20 01:37
nah i think acne scars or varicella
2019-04-20 09:37
Lucky
2019-04-19 22:47
He looks like a druggie
2019-04-19 23:05
#53
NiKo | 
Turkey zootxD
xyp9x he is looks like a retarded dick
2019-04-19 22:48
frenkenstein
2019-04-19 23:55
#54
 | 
World mbata
Glaive His forehead is visible in Google earth. /closed
2019-04-19 23:00
kkkkkkkkkk
2019-04-20 00:22
2019-04-19 23:52
lol that comment #5 "Kinda looks like Basshunter." it's the first thing I thought when I saw that photo.
2019-04-20 00:04
VI SITTER HÄR I VENTEN Å SPELAR LITE DOTA
2019-04-20 00:26
who the f is basshunter
2019-04-20 00:28
You were probably born after he was famous.
2019-04-20 01:18
me /closed
2019-04-19 23:54
#92
 | 
Peru cookiesA
nt glaive
2019-04-20 01:01
Astralis players except device
2019-04-19 23:56
#72
 | 
Europe vacban
Lucky looks like neckbeard
2019-04-19 23:57
#83
 | 
Canada Deppan1
Ok
2019-04-20 00:18
#90
 | 
World PerKsoN
Got to be Dosia no comparison
2019-04-20 00:32
he said funniest not sexiest
2019-04-20 01:34
+1
2019-04-20 02:58
#107
 | 
World PerKsoN
my bad
2019-04-20 03:47
no Xyp9x? looks like megamind
2019-04-20 01:20
#96
nitr0 | 
Canada Surzz
so many insecure fucks lmao
2019-04-20 01:34
#97
 | 
Australia Chereska
Poizon's egghead is actually quite pleasing to see
2019-04-20 01:36
#99
 | 
Portugal NabasKi
2019-04-20 01:38
john lennon from deepweb
2019-04-20 02:58
2019-04-20 09:45
And I'm proud to be American...
2019-04-20 10:10
krizzen
2019-04-20 09:51
You in 3 years
2019-04-20 10:11
x6tence
2.14
HAVU
1.68
Invictus
1.21
JMT
4.22
OG
3.34
NiP
1.31
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.