Thread has been deleted
Last comment
USA = INDIA?
 | 
United States Comethazine 
2019-04-20 01:55
its kinda part of usa culture to do that everyone knows that this isnt a big deal.
2019-04-20 01:57
disgusting
2019-04-20 01:57
Can you imagine that someone actually made a study about such a topic
2019-04-20 01:58
#45
 | 
Finland $ek$i$ei$ka 
means there is a clear problem with pooping on the streets
2019-04-20 18:22
#4
 | 
United States southamerican 
LOL TOO MUCH BURGERS
2019-04-20 01:58
#5
 | 
United States Comethazine 
xaxaxaxxa
2019-04-20 02:06
both countries have ppl shitting on the streets so yea USA = India
2019-04-20 02:12
#8
 | 
United States Comethazine 
nt ence
2019-04-20 13:04
it's true tho
2019-04-20 13:53
#7
 | 
United States Trump2020KAG 
expected from california buy a house for 800k bums LEGALLY SHIT SLEEP AND SHOOT UP on ur sidewalk.... MOST LIBERAL STATE IN aMERICA AND ITS THE MOST FUCKED UP sacbee.com/news/politics-government/capi.. already most taxed state in America and they are raising taxes again on EVERYTHING except weed...lowering that tax......HAHAHAHAHAHAHA LIBERAL STATE
2019-04-20 02:13
there are many countries where people shit in the open. India just one of them. USA too.
2019-04-20 13:08
#10
ZywOo | 
Colombia 7RU7H 
san francisco = tech city = many indians = more poop on the street !
2019-04-20 13:10
Nice iq my friend ,do you even have money for food so that you can poop
2019-04-20 13:44
#17
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
fakeflagger
2019-04-20 13:54
Are bhai ,apni baat hui thi ek din osama bin laden pe ,wahi hun main xdddd
2019-04-20 13:59
#20
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
Reported
2019-04-20 13:59
Wtf looooool are you 5year old or 6
2019-04-20 14:05
#30
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
>Goes around calling people poor (when they come from richer countries) on a video game forum >Calls me a 5 year old nice logic rajesh
2019-04-20 14:07
Bhai bas kar ,gaali khane ka man kar rha hai kya
2019-04-20 14:08
#34
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
Don't tell me to stop Also reported btw
2019-04-20 14:08
I thought you were a much intellectual person than any other pakistani s on this site,but .....I am laughing so hardddddd now xaxaxaxa
2019-04-20 14:10
#36
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
Good for you. I'm gonna cry myself to sleep tonight knowing that '4_10year_ip_bans' is disappointed in me.
2019-04-20 14:11
Now go sleep bye bye my friend
2019-04-20 14:12
#39
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
No u
2019-04-20 14:12
maa chudaane har jagah aana hota hai. Good luck nt
2019-04-20 14:01
#24
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
Reported
2019-04-20 14:02
ok ty :)
2019-04-20 14:03
#26
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
Np bhai you have to speak English or else I am compelled to report you. This is an international site, please write your comment in English. Comments in another language will be deleted.
2019-04-20 14:04
yea nice. good luck finding a job as content writer for HLTV
2019-04-20 14:04
#31
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
Thanks babe I love reporting noobs for ez bans
2019-04-20 14:05
Lol
2019-04-20 14:04
#32
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
name checks out
2019-04-20 14:06
fear checks out
2019-04-20 14:11
#41
 | 
Canada NELK 
so many bhenchuds here
2019-04-20 14:19
hello mini india
2019-04-20 18:21
It's bhenchod my friend
2019-04-20 18:40
Ohhh finally we can compare ourselves with you !!!!
2019-04-20 13:45
California
2019-04-20 13:45
America the land of opportunity Exponential pooping numbers, who said the economy was bad 👍👍👍
2019-04-20 13:51
#16
Aleksib | 
Finland xore1 
"I will say there is more feces on the sidewalks than I've ever seen growing up here," shit literally grows out of the streets lmao
2019-04-20 13:53
#18
s1mple | 
Germany NatsuS 
After I read the title I expect that US people shit in the streets and you deliver 10/8
2019-04-20 13:55
expected
2019-04-20 14:01
its like in japan people gets tired and sleep on the street after work same in san francisco, people eating too much that they have to poop on streets because they can explose after eating too much
2019-04-20 14:02
#40
 | 
Australia ThePl3b_ 
Both countries end with the letter 'A' so yeah, both counties are the same.
2019-04-20 14:15
#42
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
So is Australia the same as India too?
2019-04-20 14:20
Lol you have 3 A's so you shit on streets then smell it then lick it ,nice iq my friend
2019-04-20 14:22
#47
 | 
Australia ThePl3b_ 
Woosh
2019-04-22 02:03
Login or register to add your comment to the discussion.