Thread has been deleted
Last comment
gamersclub
 | 
Brazil BrazilianDude 
cheaters club. Fallen fuck you
2019-04-20 17:38
#1
autist | 
CIS bjornzz 
cya in 3 days
2019-04-20 17:39
nt MuriloRT
2019-04-20 17:41
#3
 | 
Brazil BrazilianDude 
fallen´s fans
2019-04-20 17:41
+1 ASEHUIASIEHIASEHIASEHUHIUASDUHIASD
2019-04-20 17:44
gc is filled with cocky semi-semi-pro players
2019-04-20 17:43
#5
 | 
Brazil BrazilianDude 
easy to cheat there.
2019-04-20 17:44
+1
2019-04-20 18:19
#11
 | 
Germany VeryColdGuy 
yeah, and the myths who cheats his nuts off
2019-04-20 17:49
muriloRT watcher, 100% guy dont know how to play, get HSed 2x: "OMG THEY ON DA GEAH BOIS, CRISP CLEAN LOCK BOIS"
2019-04-20 17:44
#8
 | 
Brazil BrazilianDude 
level 20 gc, 10 faceit, global mm. Expected had low iq Brazilian.
2019-04-20 17:47
I'm lvl 19, always between 18 and 20, and theres not much cheaters in the game you are just a crybaby, if you have friends to play with, its easy to get lvl 20 =p only by using a level to "prove" something just shows how 7x1 generation you are KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ragequit the game and go fortnite then ='(((((((((((
2019-04-20 17:49
#12
 | 
Brazil BrazilianDude 
yes. free gc and doens't have cheaters at game. Always brazilians had low iq.
2019-04-20 17:50
online cs will always have cheaters, but creating a topic crying talking shit like, 10 matchs, 9 have cheaters is just you being nutella as fuck =p if u cant handle and cant stop crying, go back to minecraft pls, and stop cry ='(((( kkkkkkkkkkk "mimimi low iq mimimi omg cheaters everywhere CRISP CLEAN LOCK BOIS" kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk #thecryisfree
2019-04-20 17:51
#18
 | 
Brazil BrazilianDude 
low iq. you can't argument, only laughs.
2019-04-20 17:51
you are just crying, is just funny everywhere kids rageing about cheaters, is just funny kkkkkkkk everywhere that has online cs will have cheaters saying you play against cheater everyday, everygame is just salty tears just a fact ='(
2019-04-20 17:54
#23
 | 
Brazil BrazilianDude 
man, o probably had 18 years old. What you talking about. Many cheaters code bypass in gamersclub. Keep suck fallen's dick. Looser.
2019-04-20 17:55
nt muriloRT I'm 26 yo and I play cs since you were shitting your pants, kid. you have 2 ways, keep crying, or change game, or become a man and handle the situation kids nowdays... pfff
2019-04-20 17:56
#28
 | 
Brazil BrazilianDude 
cs go now = cs 1.6 at 2010. CHEATERS. Enjoy this, small brain.
2019-04-20 17:58
I will keep enjoying it and having fun, while u'll keep crying kkkkkkkkkkkkkkkk
2019-04-20 18:00
#31
 | 
Brazil BrazilianDude 
no. I will playing other game, like f1 2019. Keep small brain and suck fallen's dick.
2019-04-20 18:01
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk you are hilarious, sooo triggered
2019-04-20 18:01
#34
 | 
Brazil BrazilianDude 
no. Im adult. i not got triggered. Enjoy your day
2019-04-20 18:03
#14
 | 
Germany VeryColdGuy 
bro, cmon, everyone knows, between esea, faceit, esportal and gc GC was the service with the higher % of cheaters
2019-04-20 17:50
online cs will have cheaters, always. if u cant handle, go minecraft or whatever da fuck kids play nowdays just facts
2019-04-20 17:55
#37
 | 
Germany VeryColdGuy 
yeah thats true, its a part of the game as well, but, in faceit or esportal, we didn't see that amount of cheaters since i barely play GC, mostly play faceit or mm(just for fun) where i always see some cheater, idgaf.
2019-04-20 18:06
#39
 | 
Brazil hava 
>online cs will have cheaters, always. still, gc is the platform with most cheaters we have. I encounter less cheaters in mm nowadays (maybe because of high trust factor idk). I couldnt care less about losing to a cheater but OP has a point
2019-04-20 18:09
my GC level is between 1 and 7
2019-04-20 17:55
nice my friend <3 keep having fun and this is what matters, dont be a cry kid like this guy lol
2019-04-20 17:57
nah i can't, i blame cheaters everytime when i'm losing ;D
2019-04-20 17:58
+1 CRISP CLEAN LOCK BOIS
2019-04-20 18:01
DAN M OPEN UP!
2019-04-20 18:02
#36
 | 
Brazil hava 
who doesnt
2019-04-20 18:05
wtf is gamersclub help
2019-04-20 17:48
#13
 | 
Brazil BrazilianDude 
fallen plataforms. 60% Cheaters there. Fallen is a trash and 2faced
2019-04-20 17:50
#16
 | 
Germany VeryColdGuy 
like an faceit, but owned by FalleN, works on south america
2019-04-20 17:51
cs platform to play in BR, where this crybaby take bullet in his head and start crying like a baby LMAOOO
2019-04-20 17:51
wow holy shit, its really hard to get pro in brazil :D
2019-04-20 17:54
#24
 | 
Brazil BrazilianDude 
not. Buy a very good coder and play in gamersclub.
2019-04-20 17:56
esportal>>>>>>>>>>>>>>>>>>abysm>>>>>>>>>>>>>>>>>>gc
2019-04-20 18:04
#38
 | 
Austria antiantifa 
Who cares about some tier 10 platform, just play faceit like normal people.
2019-04-20 18:08
what do you spect from a guy with a nickname jairbolsonaroTHEgreatest. ofc he will be a completelly stupid.
2019-04-20 18:09
#42
 | 
Brazil BrazilianDude 
Yeah. My country had, nussolini, gramsci, many other names. Idiot, small brain
2019-04-20 19:21
mine had all this names, but im aint stupid like you to put on it.
2019-04-20 22:09
GC is a fucking cancer tbh
2019-04-20 19:49
#44
 | 
Brazil VeryMibrGuy 
MuriloRT dipshit fan acting dumb as always.
2019-04-20 19:57
Login or register to add your comment to the discussion.