Thread has been deleted
Last comment
1.6 Head hitbox from behind problem
France Js20 
A video I found showing the problem of how the chest hitbox blocks too much of the back of the head so clear headshots from the back are blocked and instead hit the chest hitbox. youtube.com/watch?v=6ZlCPgxUw_4
2019-04-21 15:35
#1
yxo | 
Kyrgyzstan NeaRipS 
reported
2019-04-21 15:36
#2
France Js20 
No
2019-04-21 15:49
Skrrrt
2019-04-21 15:51
and some people seriously say that 1.6 hitboxes > go hitboxes
2019-04-21 15:54
#5
North America cake1 
+1, 1.6 has major hitbox problems that still need fixing youtube.com/watch?v=umEO6BDsEwM youtube.com/watch?v=dpwUMY1fGEs Planting hitbox glitch: youtube.com/watch?v=XpLL3dbLGc0
2019-04-22 12:26
played it a month ago, if you are more then 20 m away you CANT hit a hs aiming at head. And no, im not shit at 1.6, i tested it on standig bots so ther was no fuckih way i coud have missed it
2019-04-22 12:34
hitboxes in 1.6 are shit but you are shit aswell
2019-04-22 22:25
>still needs fixing >2019 pick one
2019-04-22 12:38
#6
flusha | 
Sweden T1mmy^ 
Who has ever said that lol. I enjoy 1.6 more than csgo but csgo is clearly a better game. Only thing i would want in GO is 1.6 movement.
2019-04-22 12:33
i want the mods from 1.6 play the shit out of vs 1.6 cow mw2 mod
2019-04-22 12:35
#10
flusha | 
Sweden T1mmy^ 
I mean i would actually just play source for the mods.
2019-04-22 12:35
never even tryed it jumped straight to go from 1.6
2019-04-22 22:22
literally every oldfag here you can search for some threads related to 1.6 and im sure that you will see 35yo virgins saying that 1.6 > in every aspect
2019-04-22 22:33
#20
flusha | 
Sweden T1mmy^ 
I said that GO is clearly a better game tho? And i have actually never seen anyone say 1.6 hitbox > GO.
2019-04-23 18:08
#13
 | 
Canada NELK 
Anyone who said this is either pathetic or baiting
2019-04-22 22:23
#9
 | 
Other delmaszm 
youtube.com/watch?v=K7WzBCPeU0M CSGO have some of the same random thing too But yeah 1.6 had bad hitbox, interp and shit like this made it worse too
2019-04-22 12:35
Hitboxes were heavily depended on ping to see them for what they are you'd use ex_interp 0,01, and remember valve fucked 1.6 in an attempt to get people to play GO So if you're using today's game as an example it's inaccurate to how It was. But yeah the bomb plant hitbox was no good.
2019-04-22 22:32
+1 After cs go release 1.6 had bunch of "updates" which made game more difficult to set up properly.
2019-04-22 22:39
Nope the same head hitbox problem shown in the video happens on those 1.6 versions made before 2013.
2019-04-22 22:49
ive been playing cs 1,6 for years and never had this problem lul
2019-04-22 22:35
Login or register to add your comment to the discussion.