Thread has been deleted
Last comment
BRazil crowd
Belarus hltv_slayer 
Wtf is this cheating crowd lol. Never do tourneys in brazil pls. 70 IQ crowd, cheating and no respect for opponent
2019-04-22 00:05
tier 6 tournament, shit like this will always happen
2019-04-22 00:06
but this crowd has to be the worst garbage Ive ever seen rly
2019-04-22 00:08
seems like this only happens on Brazil lol shahssahhas Blast pro series Copenhagen 2017 Australis home cheating all over the place against SK eleague major 2018 faze vs c9 c9 home cheating all over the place against faze soo shut up please
2019-04-22 02:11
+1
2019-04-22 02:13
+1
2019-04-22 02:29
+1 let they cry
2019-04-22 03:21
#63
 | 
Nepal askyey 
same on blast
2019-04-22 01:08
#3
 | 
Brazil bruxo! 
where is belarus located?
2019-04-22 00:08
West of russia
2019-04-22 00:09
nice education
2019-04-22 00:10
+1
2019-04-22 03:47
#11
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
eu>favela xDDDDDDDDDDDDDDDD
2019-04-22 00:10
Nice education, it's time to learn you geo
2019-04-22 00:11
#21
 | 
Brazil camunguelo 
someone cares for belarus?
2019-04-22 00:13
I do
2019-04-22 00:18
poorland! Nice!
2019-04-22 00:19
Imagine saying i'm poor while u're from favela lmao Actually I'm surprised there's internet tbh
2019-04-22 00:22
buhhhhh-huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
2019-04-22 00:22
I do
2019-04-22 00:58
#36
 | 
United States k3ar 
Congratulations, you played yourself.
2019-04-22 00:18
#4
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
GONNA CRY???
2019-04-22 00:08
#5
steel | 
Brazil Gagito 
Respect for opponent??? omg your faking kid, go to hell! this is not a meeting between friends, the crowd is aggressive everywhere!
2019-04-22 00:12
expected from ur flag. Thats exactly how your crowd is lol. You guys deserve another 7-1 srsly ;D
2019-04-22 00:10
#22
steel | 
Brazil Gagito 
Look for the video of TACO talking about being called a monkey and everything that is possible in the games by the crowd, Do not be hypocritical!
2019-04-22 00:14
#33
ableJ | 
Brazil nlxy 
our another 7-1 was mibr 0-10 at blast sao paulo
2019-04-22 00:18
Need a 0-3 in EPL Lost to windigo "okay we dont care" 0-10 san paulo "lets make a statement to make people think that we care" 3rd place at miami "nice now people think that nothing is wrong"
2019-04-22 01:12
#68
ableJ | 
Brazil nlxy 
Yea but the 3rd place at miami was an improvement over the last months, people aren't saying that there is nothing wrong they were saying that the hope is not totally lost
2019-04-22 01:24
#79
 | 
Portugal kanezz 
they went 7-1 in a world cup, you are noy allowed to make fun of it bc ur country cant even qualify
2019-04-22 03:27
#6
 | 
Serbia Codyy 
literally worst croud,for me its better when people just watch the game,its better then cheating
2019-04-22 00:09
#8
chrisJ | 
Brazil Kattulel 
belarus events omegalul
2019-04-22 00:09
#9
 | 
Brazil GRACE1 
for your info, rio de janeiro is not brazil
2019-04-22 00:10
#18
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
xDDDDDDDDDDDDDD
2019-04-22 00:12
+1
2019-04-22 00:15
#31
 | 
Brazil YoPaZ 
+1
2019-04-22 00:18
+1
2019-04-22 02:11
go fuck urself uneducated europoor
2019-04-22 00:11
#20
 | 
Brazil camunguelo 
We're trying to kick Rio from brazil
2019-04-22 00:12
Rio is a piece of shit, but theres a lot of retards here acting like the crowd benefits only furia with the noise. Both teams can take advantage and it will always happen at tournaments with noisy crowds, isnt a Brazil thing
2019-04-22 00:19
#62
mOE | 
Finland kyymeister 
there is difference between noisy crowd and just straight up trying to call opponents position so the home team would win, thats just bs
2019-04-22 01:05
if u watched the tournament u know it wasnt "just straight up trying to call opponents opponents", not even close to that, make ur arguments based on facts pls
2019-04-22 02:03
#16
 | 
Brazil camunguelo 
Belarus wtf
2019-04-22 00:11
Belarus > Brazil
2019-04-22 01:01
dead as it should be
2019-04-22 00:12
They have 0 respect, what did you expect
2019-04-22 00:12
yeah french respect, +1
2019-04-22 00:17
yelling "puta" when SANJI wins 1v1, very mature of them
2019-04-22 00:15
actually they were yelling "furia"
2019-04-22 02:29
#26
 | 
World Notb8ing 
Lol, what did u expect, even in civilized countries there are idiots in crowd.
2019-04-22 00:15
civilized :D
2019-04-22 00:19
MIMIMIMIMIMI foda-se!
2019-04-22 00:18
#43
 | 
Brazil ilopes 
+99999999999
2019-04-22 00:22
#40
 | 
China kelvinha 
Yes, like this never happened before :0
2019-04-22 00:19
#45
 | 
Brazil Rogerimfor 
CRY BABYS
2019-04-22 00:23
This is BRBR HUEHUE
2019-04-22 00:23
#52
 | 
Brazil BrazilianDude 
I don't care. Just lick my dick
2019-04-22 00:30
I am not into small cocks, sorry
2019-04-22 00:39
lul who cares about 3rdworld dicks
2019-04-22 01:17
#67
 | 
Portugal falkoon 
Show me the clip, nevermind don't have
2019-04-22 01:22
#70
ScreaM | 
Brazil HLTVolt 
I actualy found it really amusing, even if it's a small event I would rather have that noise than what I got from going to CharleroiEsports
2019-04-22 02:08
Such an unexpected behaviour from CS community
2019-04-22 02:17
gj dude, LMAO how to trigger every br on hltv
2019-04-22 02:17
Sometimes i feel embarassed, cause they are my country mates but, some atitudes are really unnecessary. I think we never won a tournament here because of the blody crowd. That makes me very sad
2019-04-22 03:36
Login or register to add your comment to the discussion.