Thread has been deleted
Last comment
Favourite quote from a caster/player?
Devilwalk | 
Iceland HafthorBjornsson 
Ill start 2 for 2 smoke will do. Its faze to the finals and Guardian is an absolute god
2019-04-22 11:28
Topics are hidden when running Sport mode.
Bump
2019-04-22 11:28
THEYRE TRYING TO BUILD PYRAMIDS, BUT THERE'S NO MORE CLAY
2019-04-22 11:30
I still get goosebumps, probably willl for the rest of my life
2019-04-22 13:00
Can you post a link please? I cant find it
2019-04-22 13:11
and that smoke is tantALAZIIIIIING! FLUSSSHAAAAAAA is gonna clean out connector.
2019-04-22 11:30
ez 4 nvidiastralis - me
2019-04-22 11:32
nice kill
2019-04-22 11:33
What a fncking n!gger -PewDiePie (PUBG Caster)
2019-04-22 11:33
cya 1 mil year
2019-04-22 12:59
he censored fucking he should be fine
2019-04-22 13:05
nah he's fine
2019-04-22 13:27
#11
 | 
Malaysia Suno[t]
ONE, TWO, THREE, FOUR THIS IS SENSATIONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!
2019-04-22 13:06
That moment when snax clutched: henryg's "HEOOOOOAWW" and sadokist quote
2019-04-22 13:07
#13
 | 
United States 0othA
"Get right! what's is he doing " the recent starladder his pistol ace vs north
2019-04-22 13:08
snax is hungry and he has a big apple . OO guardian bye bye .. i cant remember much but yeah it was something like that :P
2019-04-22 13:14
I love that one too
2019-04-22 13:15
#18
dycha | 
Poland Foros
Oh No by HenryG before Snax 1vs4
2019-04-22 13:17
#19
 | 
Brazil Gaiolero
THE MAN, THE MYTH, THE BEAST!!! - I don't remeber wich cast talking about Bartzera
2019-04-22 13:22
it was vince
2019-04-22 13:27
YOU CAN'T DO THAT S1MPLE, THAT'S NOT ALLOWED
2019-04-22 13:26
this is not fpl
2019-04-22 13:28
This is a major
2019-04-22 13:34
S1mple is an assasin in this play .
2019-04-22 13:49
Hes an ass ass in pls no ban just a joke nobody got shot
2019-04-22 21:12
''Well, that was about as useful as an ashtray on a motorbike'' - ReDeYe
2019-04-22 13:28
#25
 | 
New Zealand Glyphiss
fak
2019-04-22 13:34
#28
allu | 
North America N1tsuA
“Here we go then , it’s Niko coming in the back lines.” — “can he finish things off? Yes he can we’re going to overtime!”
2019-04-22 13:54
"CS:GO is a dead game"
2019-04-22 13:56
#30
Grim | 
Iraq laZree
You need to be more active to be able to create new forum topics
2019-04-22 13:57
#31
 | 
Germany eXiownaGe
1. You are not my friend. You are my brother, my friend. (pasha) 2. Iam feeling Thank you (XANTARES)
2019-04-22 14:01
#32
lsd | 
Poland parsnip
"OMG what the shit?!" my favourite caster reaction youtube.com/watch?v=RuGg6siLKgA
2019-04-22 14:01
Beyond
1.49
ZIGMA
2.53
HZ
2.27
After
1.63
BIG
1.48
Spirit
2.72
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.