Thread has been deleted
Last comment
Who will DIE in episode 3?
 | 
Norway PeteZz 
Survive 100%: Tyrion Varys Jon One of the dragons Sansa The Hound (he will fight his brother later) Gilly Possible deaths: Missandei (one of her or dickless guy will die. Since they planned an awesome beach holiday) Varys (but prob not) Daenarys (I feel someone BIG must die, and Jon is the heir to throne now) Arya (she will die in season 8 100%. Possibly in the battle defending sansa or something) Theon (I give this a solid 70%) Bran (less likely, but could happen. 30%) Brienne 100% dead Thormund Jaime Greyworm Gendry Jorah Beric One of the dragons who u think?
2019-04-23 17:32
#1
 | 
Finland hotguy2004 
shrek
2019-04-23 17:34
shrek died in avengers infinity war
2019-04-23 17:42
#36
 | 
Finland hotguy2004 
no menss((((( 😫
2019-04-23 17:56
#38
 | 
Poland michal990909 
mens why you spoil :(
2019-04-23 18:03
what do you mean? Bernie the Dinosaur episode 3 is already out. watch it man then you know
2019-04-23 17:34
#3
 | 
Russia xtkjdtr01 
ur mother)))
2019-04-23 17:34
#4
 | 
Germany Deutschland! 
all niggas in the crypt
2019-04-23 17:34
#5
 | 
Norway PeteZz 
I wouldn't care too much. Just chicks, children, Gilly and Varys and the girl with the scarred face.
2019-04-23 17:35
That pink beer will end up on a trash truck, Buzz will survive so will Woody
2019-04-23 17:35
#7
 | 
Sweden Akoulad 
nude people riding dragons
2019-04-23 17:36
#8
GuardiaN | 
United Kingdom Bern1e 
I personally hope everyone dies and cerci is left to try and fight the dead. fuck it, the shows basically fucked by this point anyway
2019-04-23 17:36
#25
 | 
Norway PeteZz 
Yeah, but the battle is gonna be awesome. They have invested a sick budget on it, and the episode is like 1h20. If you're only gonna watch one episode of season 8, watch this one. The first two are only for hardcore fans with reunions and shit.
2019-04-23 17:41
i will pin this thread and we will return and laugh at you together when we see how fucking bad it actually is. people thought the battle of the bastards was a good battle lol. It had one good scene
2019-04-23 17:42
#30
 | 
Norway PeteZz 
I thought it was pretty good. Not on the level with helms deep of course. The scene when they're pinned down and surrounded is pretty slick.
2019-04-23 17:44
With a giant, who isnt holding a massive tree... oooh no pointy sticks.. its not like my sister has an army of horse men that for some unknown reason she didnt tell me about..... That was so lame, the final scene of jon punching ramsey was just shit aswell, wouldve been better if they took the castle and ramsey had been killed by a stray arrow
2019-04-23 17:46
Got overrated
2019-04-23 17:36
#12
AmaNEk | 
France ZywHere 
Man without dick should kill himself
2019-04-23 17:37
Theon the dickless is fucking og man
2019-04-23 17:39
#19
AmaNEk | 
France ZywHere 
but he has no dick :s
2019-04-23 17:39
unlucky
2019-04-23 17:40
#23
AmaNEk | 
France ZywHere 
yeah that's fucking unlucky how you even fap :/
2019-04-23 17:41
you
2019-04-23 17:38
#21
AmaNEk | 
France ZywHere 
verynotsoniceperson
2019-04-23 17:40
Swap Jamie for Theon. Jamie still has to confront Cersei while Theon will symbolically die at Winterfell defending it.
2019-04-23 17:38
#20
 | 
Norway PeteZz 
Yeah, good point. Feels early for Theon to go, but he needs to redeem himself fully by sacrificing himself for the place he betrayed.
2019-04-23 17:39
I still remember Yara telling Theon in Season 2 "don't die so far from the sea" so yeah he's ded
2019-04-23 17:42
#18
 | 
United Kingdom alcaz4r_ 
there is gonna be a really good shot with the nights king walking through the godwood up to bran and all the ironborn charge him and just get butchered super hard, calling it now
2019-04-23 17:39
Bran will die imo All memory of the world will be lost But it's ok because the night king will be defeated in the end, the world will just take a new fresh start
2019-04-23 17:41
#31
 | 
Finland Lehtori 
i think thanos will die
2019-04-23 17:45
i dont think jaime will die cuz i dont believe that he wont see cersei in s8.. imo he'll be the one to kill her
2019-04-23 17:47
#35
 | 
Norway PeteZz 
He killed the mad king, and the mad queen? Solid kings/queenslayer.
2019-04-23 17:53
#34
 | 
Ukraine ksay 
me from boredom
2019-04-23 17:51
#37
 | 
Malta REKT4ngle 
Everyone will die and HotPie will be on the throne as the last man standing
2019-04-23 18:03
#40
 | 
Norway PeteZz 
he ded alredy?
2019-04-23 18:47
Login or register to add your comment to the discussion.