Thread has been deleted
Last comment
Toilet Paper or Water?!
 | 
Algeria abdodz45 
Are there still people cleaning their **** ya know with toilet paper nowadays, don't you think that's unhealthy habit?
2019-04-25 16:14
Bro Algerians still use their hands
2019-04-25 16:16
#4
 | 
Algeria abdodz45 
Yes with clean water
2019-04-25 16:18
Absolute 3rd world
2019-04-25 16:20
#40
 | 
France mdK_ 
lmao
2019-04-25 16:31
#42
 | 
Algeria abdodz45 
At least I know how to clean my arse Mate
2019-04-25 16:32
#129
 | 
Finland User344 
at least majority of us know how to clean our arse without using the hand you eat with.
2019-04-25 20:01
#137
 | 
Poland Loxiney 
Lol, I know it's a diss, but you have two hands. One that feeds you and the "worse" one.
2019-04-25 20:11
#138
 | 
Finland User344 
I use my foot.
2019-04-25 20:54
#190
 | 
United States BLaCkKobRa 
yea? do u eat a hamburger with 1 hand only?
2019-04-26 20:50
No, I eat it with a knife and a fork
2019-04-28 03:17
#217
 | 
Czech Republic _s0 
snowflake
2019-04-28 15:24
Are you a princess then?
2019-04-28 15:25
#222
 | 
United States BLaCkKobRa 
Hamburger with a knife and fork? Wow n1
2019-04-28 15:42
dude what the fuck? ahah
2019-04-28 15:54
Wtf, I eat burgers with chopsticks
2019-04-28 16:14
Wtf teach me mens)))
2019-04-28 18:55
#143
Thorin | 
United Kingdom dxfy 
You eat with your right hand and clean your ass with your left idiot
2019-04-25 21:46
#156
 | 
Finland User344 
what if your left hand was amputated idiot
2019-04-25 22:22
#157
Thorin | 
United Kingdom dxfy 
good one, just admit you were wrong
2019-04-25 22:26
#162
 | 
Finland User344 
not everyone is gifted with a left hand 🤚
2019-04-25 22:40
#194
 | 
Algeria abdodz45 
what if you're left-handed
2019-04-27 18:25
you eat with your left hand and clean your ass with your left hand then
2019-04-28 15:26
#130
 | 
Denmark Stylepoint! 
We do it cause we don't wanna get our hands full of it. Plus, you're probably not even washing your hands afterwards. Imagine eating afterwards, no wonder so many die by diseases down there.
2019-04-25 20:02
#133
 | 
Algeria abdodz45 
North africans and africans don't have the same culture so your point is invalid
2019-04-25 20:04
#134
 | 
Denmark Stylepoint! 
I have a point with the diseases. :-)
2019-04-25 20:05
#136
 | 
Algeria abdodz45 
Actually algeria don't have that much diseases men I think you mixed algeria with somalia or some other middle africans countries
2019-04-25 20:06
#183
 | 
Iceland fatboislim 
But much more diseases than countries that use toilet paper
2019-04-26 16:16
#196
titz | 
Libya bzazel 
algeria got hit by Choléra just recently , and people wonder why LUL
2019-04-28 02:54
Flag
2019-04-28 16:15
#235
titz | 
Libya bzazel 
i'm fakeflag dont worry
2019-04-28 16:16
#34
ottoNd | 
Europe kyoto9 
HAHAHAHAHAHAHAH
2019-04-25 16:28
#48
ZywOo | 
France Qaze 
lul
2019-04-25 16:35
Hahaha I wasn't ready for this
2019-04-25 17:04
lul
2019-04-25 18:51
#106
 | 
United Kingdom Dogehino 
+10
2019-04-25 18:52
lmao
2019-04-25 18:56
HAHAHAHAHAHHAH
2019-04-25 19:02
#2
 | 
France uNLmofo 
can you explain how do you proceed ?
2019-04-25 16:16
#3
device | 
United States Lazerz 
dude he is african, obviously he uses leaves stop asking stupid questions
2019-04-25 16:18
#7
 | 
Algeria abdodz45 
North african btw
2019-04-25 16:18
#10
 | 
France uNLmofo 
i wanted to fall for the bait dude. now he has to explain if the bait is elaborate enough we will have quality answer ! not too good not to bad so the bait can continue. BAIT IS AN ART
2019-04-25 16:19
Allow me. I wash it with water and hand, then I rub antibacterial handwash on my asshole then wash it again. After that I wash my hands with antibacterial and then with a normal fragrant soap. Then pat dry with toilet paper but we don't use toilet paper so I use a towel. ez
2019-04-25 17:03
#92
 | 
France uNLmofo 
wtf it's dirty af. I use Alcool 90°C with a spray this way I also don't need to clean my underwear.
2019-04-25 17:16
you may think I'm exaggerating or overdoing it but that is how I do it, We only shit twice a day man we can do at least this much for personal hygiene.
2019-04-25 17:20
#100
 | 
France uNLmofo 
alchool at 90°C is way better and you're sure your anus is clean af this way. maybe a bit of wax aswell so you're sure it's shiny if you need to take a picture of it for whatever reason. It can happend more than you think. using the same towel twice a day is disgusting.
2019-04-25 17:24
#131
 | 
Finland User344 
wtf you don't clean your underwears? what about ball sweat
2019-04-25 20:02
#173
 | 
France uNLmofo 
dude it's all about the smell and the comfort. sweat won't cause you discomfort as it's your own. I kill the bacteria with fumaric acid once in a while and just clean mysef with 90°c alcohol. As easy as it is. The wax is just full bonus ;)
2019-04-26 12:16
#187
 | 
Finland User344 
your balls don't get dry washing it with alcohol?
2019-04-26 20:11
#189
 | 
France uNLmofo 
dryyyy as fuck dude so this way it's not hanging to much and it's perfect to do some biking.
2019-04-26 20:48
Are there still people cleaning their **** ya know with toilet paper nowadays, don't you think that's unhealthy habit?
2019-04-25 16:18
Why not both?:)
2019-04-25 16:18
#8
 | 
Algeria abdodz45 
How come? and which one should I start with first?
2019-04-25 16:19
your mouth
2019-04-25 16:22
#21
 | 
Algeria abdodz45 
Which mouth again?
2019-04-25 16:22
1st water men then wait for a min and use toilet paper but I use a lot of toilet paper so it does not get sticky, you don't want that :)
2019-04-25 17:12
If water get on toilet paper it make it stick to ur ass hole men
2019-04-25 16:24
#9
 | 
Ukraine ksay 
yeah my ass is bleeding a lot i wonder if it's due to toilet paper or just a cancer?
2019-04-25 16:19
#14
 | 
France uNLmofo 
i told you not to use sandpaper to clean that fat ass
2019-04-25 16:20
#22
 | 
Algeria abdodz45 
Hahaha I think you used the wrong paper
2019-04-25 16:23
yeah ass cancer
2019-04-25 16:30
#61
 | 
Kyrgyzstan Anschluss 
Don't wipe that hard bro Do it soft and in a week there will be no blood
2019-04-25 16:53
Assexpert
2019-04-25 17:02
cause of ur boyfriend, mate
2019-04-25 16:56
#66
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
maybe don't wipe your ass with sandpaper
2019-04-25 16:57
#93
 | 
Switzerland meme_jesus 
Yes cuz you are wiping your ass hard af and then you tear up a vein that causes it. Be gentle to your ass wtf.
2019-04-25 17:18
#115
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
ok men
2019-04-25 19:27
#118
 | 
Denmark Xipingu 
I wouldn’t call GG immediately. But fix lol
2019-04-25 19:30
#214
 | 
Poland HTMFS 
Hemorrhoids
2019-04-28 10:09
#214
 | 
Poland HTMFS 
Hemorrhoids
2019-04-28 10:09
#11
 | 
Morocco de_cpl_mill 
1 2 3 viva algerie
2019-04-25 16:19
#13
 | 
Algeria abdodz45 
Kaboom indeed my friend
2019-04-25 16:20
#17
 | 
Morocco de_cpl_mill 
Yeah bro. And btw ofcourse first paper, water then paper afterwards. Gotta stay clean everywhere.
2019-04-25 16:21
#12
hardstyle | 
Spain rmkx 
First paper, then water. Ez as that. Don't know why you would like to stick your bare hands between your asscheeks when they're full of shit even if it's for cleaning your ass.
2019-04-25 16:19
#18
 | 
Algeria abdodz45 
Well first clean it then wash your hand with good product soap, simple as that
2019-04-25 16:21
toilet water has another option, it is not used to clean your ass
2019-04-25 16:21
#19
MICHU | 
Poland parsnip 
toilet paper. as a toilet cleaner i can confirm
2019-04-25 16:22
#24
 | 
Algeria abdodz45 
C'mon man don't say that about polak
2019-04-25 16:23
+1
2019-04-26 12:29
in Brazil we use a thing called "chuveirinho" (basically a kind of hose) and then toilet paper 999iq
2019-04-25 16:23
#25
 | 
Algeria abdodz45 
interesting
2019-04-25 16:24
2019-04-25 16:25
#29
 | 
Algeria abdodz45 
So how can you use that, stick it in your ass and start cleaning?
2019-04-25 16:26
While sitting, you grab that thing and point that in a angle where the water will hit your butt, then you move it slighty to clean around. When done you use toilet paper as usual.
2019-04-25 16:28
The right term is pussy phone
2019-04-26 16:27
#28
 | 
Germany zeolikk 
> 999iq > Brazil pick one
2019-04-25 16:25
during my trip to Europe it was such a discomfort to only use toilet paper, I always felt like I wasn't clean lmao I always wonder why countries don't have something similar, Maybe because it's kind of a waste of water I guess
2019-04-25 16:27
#33
 | 
Germany zeolikk 
yes it's a waste of water, I've never seen ppl in 1st world countries use water to clean their asses
2019-04-25 16:28
Spain isn't 1st world right? I believe they are the only ones in Europe with something similar
2019-04-25 16:29
#56
 | 
Germany zeolikk 
Yes but Spain is not a very financially stable country either
2019-04-25 16:44
If I recall correctly, some bathrooms have a kind of "sink" for your butt
2019-04-25 16:48
#62
 | 
Germany zeolikk 
yes that is correct
2019-04-25 16:53
#89
Blast | 
Finland JAarnio 
We have those hoses in every apartment in Finland. I thought everyone has these?
2019-04-25 17:09
I thought the same, but during my trip to europe (Belgium,Netherlands,Germany,Luxembourg) i didnt find any of those lol it's just soooo much better than just using paper
2019-04-25 21:44
plenty of other ways for a first worlder to waste water the squatty toilets use less water compared to a normal sitting toilet
2019-04-25 16:36
#184
 | 
Iceland fatboislim 
Waste water lmao Do you really think the earth willrun out of water?
2019-04-26 16:24
u've never heard about bidet? lol
2019-04-25 16:58
#73
 | 
Germany zeolikk 
I've never seen it besides in Spain
2019-04-25 17:00
hmmm
2019-04-25 17:02
#82
 | 
Germany zeolikk 
what do you do after using a bidet though? towel or toilet paper
2019-04-25 17:04
toilet paper -> bidet -> towel
2019-04-25 17:08
#91
 | 
Germany zeolikk 
that is such a waste imo, why do you need your butt extra clean?
2019-04-25 17:12
i thought the same before i tried it, feels good
2019-04-25 17:21
cleaning with just paper your butt stays dirty trust us, when you use water + paper to clean it feels so good
2019-04-25 21:45
#144
 | 
Germany zeolikk 
Ok and then what? Your butt is clean, cool. You're not gonna go deep down into your asshole anyways. Why do you need it that clean?
2019-04-25 21:49
so you can stuff it with mothballs and pretend to be captain america
2019-04-26 17:20
Saw the image Same here.
2019-04-25 16:45
imo bidet is much more comfortable
2019-04-25 16:59
I think it depends, i never used one, but the "hose" feels very natural and easy to use
2019-04-25 23:05
#160
 | 
Poland ruhoks 
watering can
2019-04-25 22:30
#30
 | 
Germany zeolikk 
who tf uses water instead of toilet paper wtf
2019-04-25 16:26
#39
 | 
Algeria abdodz45 
Well toilet paper leave some dirt in your butthole and that's unhealthy my friend
2019-04-25 16:31
#44
dont | 
Czech Republic @me 
Can you prove the unhealthiness of using a toilet paper?
2019-04-25 16:34
#45
 | 
Algeria abdodz45 
Leave dirt in your butthole?
2019-04-25 16:34
how is dirt in a dirty place unhealthy? i have never seen anyone dying because he had some "dirt" in his ass...
2019-04-25 19:37
#246
 | 
United States oOMeowthOo 
You can clean dirt around your butthole but you can't clean dirt deep inside your butthole.
2019-04-29 02:06
#32 +1 agree
2019-04-25 16:34
#58
 | 
Germany zeolikk 
Ok now what
2019-04-25 16:46
dude, the unhealthy shit is all over in ur guts, do u wash them as well after every shittin?
2019-04-25 21:58
#227
 | 
Ukraine s1v9mple 
And cut off the tip of his dick because it's "dirty"?
2019-04-28 15:58
#229
NiKo | 
Europe 90ieskid 
You know, there is something called shower, I know it's science fiction in Africa, but with it, you can wash your dirt comepletely away.
2019-04-28 16:07
#31
 | 
Vietnam anhtuan0296 
Non of those, i wait for my poop to dry, then i pick it out by my hands 🤗
2019-04-25 16:26
#36
 | 
Algeria abdodz45 
Oh god why
2019-04-25 16:29
#43
 | 
Vietnam anhtuan0296 
To save money man 😢
2019-04-25 16:32
#86
 | 
Finland Kanis 
actually 200 IQ
2019-04-25 17:06
Wet wipes
2019-04-25 16:31
tongue
2019-04-25 16:35
men))))))
2019-04-25 16:35
#50
 | 
Algeria abdodz45 
Ay
2019-04-25 16:36
#67
 | 
Pakistan ItsfuckingRAW 
thats hot 27
2019-04-25 16:57
Wtf that omg
2019-04-26 12:31
Use toilet paper and then use a hose (like this dhresource.com/0x0s/f2-albu-g5-M01-38-A4..)
2019-04-25 16:39
+1
2019-04-25 16:39
#54
 | 
Finland herculepoirot 
First wash with water and then 2 towels of paper to drying purposes. 8/8
2019-04-25 16:40
#55
 | 
Europe Vaxador 
Toilet Paper
2019-04-25 16:42
#60
 | 
Australia tavalol 
do people honestly put a hose in to their asshole instead of using toilet paper OMEGALULLLLLLL
2019-04-25 16:52
fúria does that lul
2019-04-25 16:55
#116
 | 
Denmark Xipingu 
It’s so... ugh I don’t get it. When the fuck did toilet paper get disgusting, I have never heard anyone give a shit before lol
2019-04-25 19:28
#64
 | 
Croatia feelsbadmane 
lmao who cleans ass with water are u tarzan
2019-04-25 16:55
#199
titz | 
Libya bzazel 
lmao
2019-04-28 03:02
#226
 | 
Ukraine s1v9mple 
+1
2019-04-28 15:55
#70
LETN1 | 
Serbia Bazy200 
i am using newspaper
2019-04-25 16:59
#128
 | 
Algeria abdodz45 
New york times I guess
2019-04-25 20:00
#201
titz | 
Libya bzazel 
i use Quran
2019-04-28 03:02
#200
titz | 
Libya bzazel 
i use Quran
2019-04-28 03:02
I dont like wasting water or paper, so I wait till I have to bath and poop in the shower. Then I pick the poop with my hands and throw in the toilet.
2019-04-25 16:59
very nice man, thank u for saving the planet
2019-04-25 17:01
u welcome men))
2019-04-25 17:04
#127
 | 
Algeria abdodz45 
Hahaha omg this is so perfect for the environment
2019-04-25 20:00
#161
 | 
Poland ruhoks 
+++ same for me
2019-04-25 22:31
toilet paper first, then bidet ez
2019-04-25 17:00
Italians and half of Turkey use "BIDET" and don't give a shit. Using only papers (like Europe) or hand (half of Turkey and Arabians) really disgusting unless you take a shower after then.
2019-04-25 17:03
#169
 | 
Argentina Haku43 
Here in Argentina we use it too, best way to clean your butthole.
2019-04-26 07:46
#182
 | 
Turkey guduf 
Is the one we are using is also Bidet? Because it doesnt look like what i have seen on the internet
2019-04-26 13:11
#79
 | 
Ireland CashewNuts 
Its funny how it's always 3rd worlders without access to water are saying toilet paper is bad LULW. op says it's "clean water" but that's relative. Whatever is considered "clean" there is what runs through our sewers.
2019-04-25 17:04
>Country with river that has largest flow in the world by a great margin >Without access to water pick one
2019-04-25 17:05
#97
 | 
Ireland CashewNuts 
did you just chose not to read the 2nd part or are you just retarded?
2019-04-25 17:22
-retarded -brazilian pick two
2019-04-25 19:39
Do you mean that my poop is clean water for them ? :o
2019-04-25 17:06
#98
 | 
Ireland CashewNuts 
something like that
2019-04-25 17:22
Its a muslim thing. Pigs in Islam are considered lesser beings because they are filthy. Thats why they want to stay as clean as possible to separate themselves from them.
2019-04-25 22:04
#87
 | 
Brazil Collee 
Always water
2019-04-25 17:07
#99
 | 
Denmark Xipingu 
Toilet paper. I mean I take a bath very often so there’s no need for more.
2019-04-25 17:23
#108
 | 
Argentina M4estre 
Disgusting...
2019-04-25 18:56
#112
 | 
Denmark Xipingu 
Why? Just take a bath dude
2019-04-25 19:25
what the fuck theres going to be shit in the water when you take the bath....
2019-04-28 02:54
#198
 | 
Denmark Xipingu 
Not sure if trolling or just doesn’t know how toilet paper works
2019-04-28 02:56
Toilet paper, why tf would i use something else
2019-04-25 17:47
#113
 | 
Denmark Xipingu 
Some people don’t know what a shower is, I guess lol
2019-04-25 19:26
LMAO, who cleans their butt after pooping in 2019? #FlagCheckOut?
2019-04-25 18:05
I use toilet paper. I don't care how clean my backside is. Plus I shower twice per day
2019-04-25 18:07
#114
 | 
Denmark Xipingu 
+1
2019-04-25 19:26
Dude. I dont have time to clean my ass 3 times a day, so toilet paper
2019-04-25 18:34
#126
 | 
Algeria abdodz45 
But you'll smell like shit men
2019-04-25 19:57
No I don't
2019-04-25 21:50
Who the fuck cares? Shower once a day and wipe with toilet paper and you're fine. No one will randomly pull down ur pants and smell ur asshole. Only you muslims care about it because you think pigs are lesser beings because they are filthy. So you want to separate yourselves from them by cleaning ur asshole with water. But it doesn't matter if you are clean if your behavior is animalistic.
2019-04-25 22:08
#154
 | 
Algeria abdodz45 
wow that escalated quickly
2019-04-25 22:09
You know I'm fucking right. You can keep ur asshole clean all u want but it doesn't change anything because you will always be 500 years after in human development.
2019-04-25 22:14
#202
titz | 
Libya bzazel 
dude i saw public restrooms in north africa and there is shit on the walls i swear, they put their fingers in their assholes then put it on the wall, sometimes they even draw some words with it and i'm not even joking
2019-04-28 03:06
asfasfasfasfasf why are you soooo mad
2019-04-26 12:22
#178
 | 
Canada NELK 
I bet you brown spots in your underwear
2019-04-26 12:36
#224
 | 
Ukraine s1v9mple 
You have Crohn's disease or what? Who takes a shit 3 times a day?
2019-04-28 15:53
At least 2 times a day is normal for me :D
2019-04-28 18:26
#240
 | 
Ukraine s1v9mple 
I'm no expert by any means, but I have a feeling that you might want to get yourself checked
2019-04-28 18:54
I am okey. Its normal said doctor haha
2019-04-28 19:17
#107
 | 
Argentina M4estre 
Toilet paper - > bidet - > toilet paper again Your ass will be really clean 10/10.
2019-04-25 18:55
is this what your dad wants you to do so your ass is always clean?
2019-04-25 19:40
#125
 | 
Algeria abdodz45 
Haha leave the kid alone
2019-04-25 19:57
#139
 | 
Argentina M4estre 
Nah, it's just a tip i aways remind your mom of. Really bad memory she has, but that ass...
2019-04-25 21:02
English education isn't very good in Argentina huh?
2019-04-25 21:04
#147
 | 
Argentina M4estre 
Not needed, really. Our neighbor countries are all spanish speakers except for brazil. English = useless. Talking about south america only, of course.
2019-04-25 21:54
i use three seashells
2019-04-25 19:00
#117
 | 
India L1nu5 
spray + paper
2019-04-25 19:30
Since Ive got bidet I use to clean with water then dry with toilet paper.
2019-04-25 19:32
#120
 | 
Turkey TheCSW 
water for cleaning toilet paper for drying :D
2019-04-25 19:33
#124
 | 
Algeria abdodz45 
+1 LMAO
2019-04-25 19:56
Is it weird if I do both?
2019-04-25 20:04
toilet paper then water and then dry it with more toilet paper people who only wipe with dry toilet paper and dont wash it are dirty af disgusting
2019-04-25 20:05
+ cavemen420 very smart although lately I've been thinking of trying wet wipes
2019-04-25 21:59
i thought about it, but apparently you cant flush them in the toilet cuz they expand and will clog the toilet
2019-04-25 22:00
#152
 | 
Algeria abdodz45 
yeah this way to avoid Hemorrhoids
2019-04-25 22:05
#146
ropz | 
China seekerNN 
Jokes aside, i recommend all dudes clean your asshole with quick shower after paper. This prevents hemorrhoid and good for your body.
2019-04-25 21:51
I remember reading a similar thread somewhere, on the merits of using a bidé iirc. Someone made a great point that went something like this: Take a shit in your hand, wipe it off with toilet paper. Now shit in your other hand, then wash it with water. Which hand feels cleaner? I tell you, toilet paper is kind of retarded and really wasteful. Makes people buy toilet paper tho hurr durr capitalism ftw.
2019-04-25 22:28
#164
 | 
Algeria abdodz45 
LMAO nice ad
2019-04-26 06:45
#181
 | 
Turkey guduf 
Wipe it off with wet toilet paper then? Also shit doesnt come from hands
2019-04-26 13:06
#205
 | 
France uNLmofo 
logic 3000 !
2019-04-28 03:10
How about using both
2019-04-25 22:28
toilet paper>wet wipes>toilet paper again no need to get my hand on shit while being clean
2019-04-26 07:23
#166
 | 
Algeria abdodz45 
hand on shit and then eat Couscous with it hmm delicious
2019-04-26 07:27
true 3rd world experience
2019-04-26 07:28
#168
 | 
Algeria abdodz45 
Lol true my friend
2019-04-26 07:28
get a cat and use him to clean your arse
2019-04-26 07:53
#171
 | 
Algeria abdodz45 
Nice animal abuse my friend
2019-04-26 07:57
#172
 | 
Turkey guduf 
Make toilet paper wet,clean af
2019-04-26 08:13
#177
 | 
Canada NELK 
Both, anyone who only uses dry toilet paper ONLY probally have poop stains in their underwater LUL
2019-04-26 12:40
#180
 | 
Algeria abdodz45 
Ay that disgusting
2019-04-26 13:01
I’m using wet wipes by Johnson & johnson
2019-04-26 12:38
#188
 | 
Uruguay zero`SAMA 
I use toilet paper to take out the "big rests" then throw some water under there, or just take a bath.
2019-04-26 20:15
#192
 | 
Algeria abdodz45 
better stay 30 min in the tub to clean it good
2019-04-27 02:32
#191
 | 
Nepal gay_retard 
everyone who mocked his country are absolute assholes. Imagine if you were him. Is it now funny?
2019-04-26 20:54
#193
 | 
Algeria abdodz45 
Thanks mate I really appreciate it
2019-04-27 02:33
#213
 | 
Nepal gay_retard 
they're just retarded and uneducated attentionwhores who do nothing but mock someone on hltv while fakeflagging. Also i'm 100% sure they don't know that there is a thing made specially for cleaning your ass (forgot how it is named, but basically looks like a smaller sink)
2019-04-28 10:00
#195
titz | 
Libya bzazel 
probléme ta3 khra rak fahem
2019-04-28 02:52
#203
 | 
Other Azs 
LMAO
2019-04-28 03:09
#204
 | 
African Union thiccyout 
Just start stretching dude, you will quickly be flexible enough to clean ass with tongue
2019-04-28 03:09
Toliet paper then water buy a bidet and stop being a dirty piece of shit
2019-04-28 03:10
#207
 | 
Other Azs 
i use this high pressure thing gyazo.com/f92256c9b08c21f0700611159adb08.. then use toilet paper to dry. 100% clean , and anyone who uses water and his fingers to wipe his butt then i'm pretty sure someday he'll catch choléra or some sort of poisoning
2019-04-28 03:17
#210
tarik | 
Morocco Most! 
The most effective technique right there
2019-04-28 03:43
#212
 | 
Other Azs 
yes men)))))))))
2019-04-28 03:52
#216
 | 
India LodFresa 
Damn got banned
2019-04-28 15:21
#220
 | 
Finland James Nelson 
just use hand and then wash hand, i dont want to waste paper it waste wood
2019-04-28 15:28
#231
 | 
Other Azs 
bacteria can stick to under your nails
2019-04-28 16:10
#236
 | 
Finland James Nelson 
?? *rips nails off
2019-04-28 16:17
Use toilet paper, afterwards disinfect your hands or at least wash them with soap and dont forget to shower every 1-3 days based on how much you sweat and what you do and you are all fine.
2019-04-28 15:34
#244
 | 
Algeria abdodz45 
I'm slim guy 'n' don't sweat that much so I only do 2 showers per week
2019-04-29 01:57
#223
 | 
Latvia Frip! 
Sandpaper is the best, because there is no poop left, but sometimes it bleeds
2019-04-28 15:50
#228
 | 
Ukraine s1v9mple 
This is why I'm scared of shaking hands in public
2019-04-28 16:04
hahahaha
2019-04-28 16:09
wtf how do i delete someone elses thread
2019-04-28 16:10
Using water and hands is fine as long you wash your hands with anti-bacterial soap or Hand-Sanitizer , by the way I use both ways just to safe because my friends poke my ass deep maybe there's some shit on my underwear. By the way if you're fussy and want to be clean as possible just do Bidet and spray it into your ass and use Toilet paper to dry it. it's also the safest way :D Also you won't get sickness from washing your anal with your hands as long as you do it correctly! ;)
2019-04-28 16:30
#245
 | 
Algeria abdodz45 
Hahahah That ''my friends poke my ass deep'' made me laugh so hard
2019-04-29 02:03
We do crazy stuff lmao. By the way Im a-bit of a Weirdo coz Im a loner :(
2019-04-29 04:56
#248
 | 
Algeria abdodz45 
same, friends do unimaginable stuff together
2019-04-30 05:33
You can use soft toilet paper and then clean your ass. It's the best.
2019-04-28 16:27
#242
 | 
Finland v3tu 
Toilet paper first, then pillupuhelin i.pinimg.com/564x/e6/d4/ac/e6d4ac0ce9289..
2019-04-28 19:09
Login or register to add your comment to the discussion.