Thread has been deleted
Last comment
America wtf
China FazeIsNoob 
cbsnews.com/news/alabama-abortion-law-pa.. I’m not leftist , but I find this law stupid. And also, America, one of the most civilized countries in the world and the leader of the westerns, why do they have place like Alabama or Utah where people live in 1800? Explain pls.
2019-05-15 23:59
#2
 | 
Bulgaria Omaiguudnes 
Gained all respect from sweet home
2019-05-16 00:00
#4
 | 
Finland Jodecast 
USA=First world country with third world problems
2019-05-16 00:00
Wrong. USA doesn’t have main third world problems like what we Chinese have, including poverty, no-social welfare, shit education and lack of human right.
2019-05-16 00:03
But they have Bible Belt
2019-05-16 00:06
#13
 | 
Finland Jodecast 
Well they have some third world problems, prisons full with people. ridiculous gun law, education level -1iq when there is some people that cant even point out europe on a fucking map, internet and mobile network overpriced trash, a first world country with not even basic healthcare and pay to play pretty much for education, fucked up media taking sides in a politics etc and poverty, maybe not as much as something from china but still existing
2019-05-16 00:07
“internet and mobile network overpriced trash” “fucked up media taking sides in a politics” Europe has these also. I use to live in Switzerland. Their internet and mobile and electronics are more expensive than the whole NA.
2019-05-16 00:12
#23
 | 
Finland Jodecast 
Well maybe in some ofc, but not where i live so, cant speak for the rest of eu
2019-05-16 00:13
#60
 | 
Denmark sNju 
I pay 10 Euro/month for 1000/1000 MBit...
2019-05-16 17:36
#80
 | 
Norway Erlho 
I pay 70 euro for 1mb/s and 1000 GB month
2019-05-17 00:01
#97
 | 
Denmark sNju 
I have no limit :-D
2019-05-17 01:44
#29
 | 
Denmark Jackson2185 
Prison thing is an american problem, not really a 3rd world problem. They're on another lvl.
2019-05-16 00:16
#31
 | 
Finland Jodecast 
Well it suggest a shit ton of crime shit ton of crime=third world problem
2019-05-16 00:17
#37
 | 
Denmark Jackson2185 
It may suggest it to you, but it is not the reason.
2019-05-16 02:24
The US has sadly many poor people - and they have people dying for lack of basic medicine. Two million+ people in prison, many pretty much doing slave labor and this while others are insanely rich.
2019-05-16 00:14
Hence why it impact the life expectancy in the us as well. Lower than most western countries.
2019-05-17 00:07
Poverty is bound to be part of the reason they are behind in average life expectancy, but I can think of other issues as well: - Food is less healthy. Much more fatty fast food, frozen food and obesity is more wide spread. - Crappy work-life balance. A normal work week is longer than in the EU, there is much less holidays and so on. It ads up so at retirement age a person in the US has worked 4-5 years worth of working hours more than a when a person retires in the EU. - Gun deaths and deaths from crime. In 2013 some 33,300 died in the US from gun injuries, that adds up. - The opioid crisis. People dying from painkiller overdoses, that is another 45,000+ per year. - Traffic deaths. All those trucks and all the miles they drive, the number of deaths is something like 40,000 per year (in the EU it's like 25,000 and we are like 60% more people).
2019-05-17 01:12
Spot on, a nice reminder and actually some infos i didn't even bother to link in my head toward this issue. It makes me wants to look up the impact of hormones in meat and their advert effects too. Those food standards sure have an impact. Thank you for the reply.
2019-05-17 02:03
You're welcome. Some of those items are likely connected, like fx. cooking proper food and especially organic food costs more than fast food over there. Meaning likely the poor also eat bad simply due to cost. But really the US guys are insane (and some this also goes for the UK). Like for example they have rules about school lunches, in those rules it is apparently so that tomato sauce on pizza counts as vegetables (and that is some ready made crap from cans). But there certainly also could something about hormone meat and I wonder what things they in general allow as food ingredients.
2019-05-17 02:27
#25
 | 
Poland buddhapest 
poverty? check shit education? check lack of human rights? if you're not white - check no social welfare? soon
2019-05-16 00:15
"lack of human rights if you're not white" you literally just pulled that out of your ass but ok
2019-05-16 02:30
#43
 | 
Poland buddhapest 
oh really - you mean black people get arrested the same as white? get treaterd the same at the workplace? in the courtroom? in the prison? tell me in your world, what color is the sky?
2019-05-16 04:53
Because they get arrested more that doesnt mean its discrimination against them
2019-05-16 05:05
#49
 | 
Poland buddhapest 
i didn't say more i said how. you do live on this planet in this century, right? you do read the news, right? so do you really not realize how many black people have been *killed* by the police with absolutely over the top unnecessary force, right???
2019-05-16 17:21
#93
 | 
Estonia ropz_bestest 
White people probably get killed by the police also but if its a black person its a field day for the media
2019-05-17 01:10
#129
 | 
Poland buddhapest 
you'd like to think so but it's simply not true. countless studies and statistics show that police use force against blacks (especially unarmed) more than 2x than against whites.
2019-05-17 17:32
Wake up. Lots of studies document how the justice system in the US is rigged against the poor and the non-white.
2019-05-17 02:29
Look up what rights mean dumbass. In terms of human rights there is 100% equality in the United States.
2019-05-16 05:23
#48
 | 
Poland buddhapest 
it doesn't matter what the law books say if the law enforcement treats people differently based on the color of your skin
2019-05-16 17:16
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA you realize assuming someone is innocent based on his/her skin color is actually fuckin racist? So in fact, you're the one being racist here, cheers retard
2019-05-16 17:23
He never said that ofc
2019-05-16 17:32
Yes he fuckin did retard. He assumed blacks get unjustly shot/jailed by the police which means that he fuckin assumed they were innocent, stop fuckin twisting things around, just stop bcuz you're embarrassing yourself at this point kid
2019-05-16 18:01
uhmmmm u gonna have to think about that one again kid.
2019-05-16 18:12
keep lying if that makes u feel better
2019-05-17 03:06
No he didn't say anything like that, you're the one twisting things around. Fact is that the police in many places in the US deal with people differently based on color and the same also goes for the courts. Also stop with the name calling and all. When posting on the internet try imagining you're having a conversation, then you'll realize that it is pretty low class to speak to people in the way you're doing.
2019-05-17 02:34
"fact" oh remember what you said about sources? Also stop trying to teach me how to speak with people anonymously in the fuckin internet, do you honestly expect me to call you "Mr."? AHAHAHAHA im gonna call u a retard because i can, get a fuckin life kid we're not talking face to face, because if we did i'd probably punch ur ugly communist face out of the land of this beautiful planet and hopefully you would fly away to some other galactic cuz you're the biggest scum not in the world, but in the whole fuckin universe. If aliens came to our planet they'd probably shit their pants asking "how the fuck humans came with something so ridiculous and patheitc like communism?". And NO! Dont even try. You're defending commies, you're one of them, period.
2019-05-17 03:09
1/8
2019-05-17 18:40
Just to clarify, if you are not racist you are communist? So if you think everybody should be treated equal you believe in a theory or system of social organization in which all property is owned by the community and each person contributes and receives according to their ability and needs?
2019-05-17 20:35
I smell good old "real communism has not been tested" bs xDDDD Also, just to clarify, if you're not a leftist you're a racist nazi? Leftist logic at its finest
2019-05-17 22:57
Meh. I'm an entrepreneur so i'm very right on economical issues, but i'm also educated so I have liberal values. I find it retarded that both sides bundle shit under either left or right, without having any idea what they are talking about. Mostly i've seen leftist or communist being yelled for everything that isn't alt-right, which really is just another form of fascism. But yea you did reply to a guy talking about police brutality with a rant about communism so, I think my question was relevant. I might be wrong here, but it gives an image of an regular alt-right internet troll with MAGA cap.
2019-05-18 00:41
?? he never said that?!
2019-05-17 19:43
No it absolutely matters, because it's what your original claim was about. Now, after your completely absurd claim was debunked, you've shifted the goalposts to a different topic. Nice try.
2019-05-16 17:40
delusional leftie go to russia if u like communism so much and stop accusing others of racism when white people have the worst living in the world these days retard
2019-05-16 17:22
#54
 | 
Poland buddhapest 
russia is not leftist nor is it communist (and hasn't been for almost 30 years) and lol about white people. LOL! just how ignorant are you?
2019-05-16 17:26
You're the one being ignorant, whites have the shittiest life these days, the fact that you ignore it makes you the ignorant, not me - you. Like how close minded and delusional you gotta be, literally all the time whites get randomly accused of racism or sexism (somehow sexism doesnt apply to blacks cuz that would be racist lol - thats actually real racism when you assume someone is innocent based on his skin color) and get their lifes destroyed. Go to russia or venezuela really, it'll be your "safe" heaven lmao. Fuckin commie scum
2019-05-16 17:29
Congrats on ur 14th birthday btw bro
2019-05-16 17:33
commies butthurt hearing truth?
2019-05-16 17:58
rude boy u could at least thank me
2019-05-16 18:11
Stalin wouldnt allow his peasant dogs to bark like that
2019-05-16 23:46
this has to be bait
2019-05-16 17:42
this has to be a commie
2019-05-16 17:58
KKomrade
2019-05-16 18:57
bro are you actually that retarded or just 12yo? Then I couldnt blame you at least
2019-05-17 19:46
I cant be 12yo cuz that'd mean im a leftist since schools are the best leftist brainwashing machines these days
2019-05-17 22:58
you mean cause schools actually teach smart things :>
2019-05-17 23:00
#174
cyx | 
Germany Shadyy89 
smh
2019-05-17 20:31
Nothing you write makes sense. You need to back your claims with sources that show some facts, as it is now you just look stupid.
2019-05-17 02:37
Wait what? I need to back up my claims? He's the first fuckin one who made claims in the first place and guess what, he didnt give a single fuckin proof or source. So, sorry, but it seems nothing you write makes sense. Fuckin delusional communist pieces of human garbage
2019-05-17 03:02
#74
 | 
United States gtmaniacmda 
6/8 pretty good, polish flag makes it better
2019-05-16 23:48
+1 obv baiter or fakeflagger
2019-05-17 03:12
#127
 | 
Poland buddhapest 
or, unlike your sad fucking ass that has never lived outside your mom's basement in the boonies, i was born and raised in Poland and have lived all over the world including the US.
2019-05-17 17:27
Yes and later flies a dragon that fucks ur mom What next you gonna tell me that you're vladimir putin? Cool story bro, but i dont give a single fuck where you've been and for me you sound like a commie i feel sorry for your pathetic existence
2019-05-17 23:01
#192
 | 
Poland buddhapest 
well i can sure sound like one _to you_ because you have no fucking clue what a communist is. you're repeating words like a parrot, with zero awareness of wtf you're talking about.
2019-05-20 04:11
Filthy commie Commies rekt poland so hard and ur one of them. Pathetic.
2019-05-20 04:20
#6
 | 
Canada NELK 
What is with the Alabama incest thing
2019-05-16 00:02
they just love their family members a lot
2019-05-16 00:09
#38
 | 
United States southamerican 
lol
2019-05-16 02:26
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK just like the lannisters that's right? KKKKKKKKKKKK
2019-05-17 20:34
yea men))) AXAXAXAXAXAXA
2019-05-17 20:35
Ironically enough, incest is illegal in most of the south but first cousin marriage is legal in the northeast.
2019-05-16 02:27
They should at least allow African Americans to have abortions if they want.
2019-05-16 00:03
Imaging being black in Alabama.
2019-05-16 00:05
Alabama has a huge black population. 26.5% to be exact. i.gyazo.com/ac509ebe8ba5caede5dd21151d0e..
2019-05-16 00:07
#15
 | 
Nepal hpbaxx 
so that's why they made that song?
2019-05-16 00:10
#75
 | 
United States gtmaniacmda 
what song? cmonBruh
2019-05-16 23:49
#85
 | 
Nepal hpbaxx 
uhm........... lynyrd skynyrd of course TriEasy
2019-05-17 00:28
#11
 | 
United States PsychoLogical 
Alabama’s one of the blackest states m8.
2019-05-16 00:08
Sorry mate, I thought it’s a white state like Utah. Then how come they are so conservative? I thought African Americans are more progressive.
2019-05-16 00:11
#22
 | 
United States PsychoLogical 
alot of African Americans are progressive but at the same time, alot are actually also conservative. Oh and Alabama is still majority white btw.
2019-05-16 00:14
If my great great grandfather was a slave, ain’t no chance I’m gonna be conservative.
2019-05-16 00:15
#32
 | 
United States PsychoLogical 
there are factors on why minorities become conservative. Examples would be Cuban-Americans who are mainly conservative due to distrust of democrats aka left wing politics at the time due to the failed Bay of Pigs invasion and Vietnamese-Americans in places like Texas and Louisiana due to surprisingly how they were treated when they came after the Vietnam war as side effects for immigration.
2019-05-16 00:19
I don't see your connection.
2019-05-16 00:48
#76
 | 
United States gtmaniacmda 
I'm not sure there is one
2019-05-16 23:51
They're conservative mostly for the religious issues, since southern blacks tend to be pretty religious. On law and order issues of course they're gonna be liberal.
2019-05-16 02:30
well i wouldnt call voting for the democrat 90-10 or even more conservative. yes they arent as liberal as those numbers suggest- but black people in alabama are not conservative.
2019-05-16 17:30
#78
 | 
United Kingdom t9ast 
they vote democrats because of their economic stance
2019-05-16 23:57
they love paying taxes?
2019-05-17 03:13
what taxes? on the welfare they get? they vote democrat because they buy the votes thru welfare. want more welfare money? vote democrat. want lower taxes? vote republican
2019-05-17 20:35
yeah, because they are not conservative in that regard.
2019-05-17 12:13
The south's party affiliation is heavily divided by race. In most of America, about 66% of whites will vote Republican (conservative). In Alabama/other southern states it's like 90% Republican, so that offsets the large minority population.
2019-05-16 02:29
25 percent blacks vote 90-10 for the liberal candidate(democrat)- the other 75 percent vote like 70-30 for the conservative candidate(republican). thats how alabama is so conservative- those people go by the name rednecks.
2019-05-16 17:31
Well most blacks are regressive because leftists give em free privileges, so question is, why wouldnt they be regressive and vote for regressive left?
2019-05-17 03:13
+1 they should encourage this tbh
2019-05-16 17:24
#9
 | 
United States PsychoLogical 
Alabama lmao, the state’s a fucking third world shithole.
2019-05-16 00:11
Respect them
2019-05-16 00:12
#63
 | 
Canada is_so_bad 
They have pretty good beach if I remember but thats about it
2019-05-16 17:48
Sweet home alabama
2019-05-16 00:11
Btw so what if a state bans it? Can't people just travel to other state that allows abortion and then come back like nothing ever happened?
2019-05-16 00:13
#28
 | 
United States PsychoLogical 
Theres a thing called poverty and cost of travelling.
2019-05-16 00:15
#33
 | 
Panama xemzex 
But if you got the money you can easily do it right
2019-05-16 00:20
#34
 | 
United States PsychoLogical 
no they cant even if with money, they got to go where they can do it without issues. Abortion’s still illegal for half of the country and there has to be a valid reason for the others. In order to do abortion regardless you got to go to Washington, Alaska, Hawaii, or New York which all 4 states happen to be expensive as fuck.
2019-05-16 00:28
#19
 | 
Nepal hpbaxx 
>Republican Senator Clyde Chambliss argued that the ban was still fair to victims of rape and incest because those women would still be allowed to get an abortion "until she knows she's pregnant," a statement that garnered a mixture of groans and cackles from the chamber's gallery. lol wat
2019-05-16 00:12
#30
BnTeT | 
Germany cucKing 
wtf))))???
2019-05-16 00:17
i dont know if i have cancer, but plz doctor , plz do me some chemo and radiation. no doctor dont examine my body, dont do any test, just do me some chemo!
2019-05-16 06:31
#77
 | 
United States gtmaniacmda 
I think he means by using a morning after pill, or some other form of female birth control. (not defending him btw)
2019-05-16 23:52
and that huge "REPUBLICAN SENATOR, REPEAT R-E-P-U-B-L-I-C-A-N" smells like biased leftist propaganda to me
2019-05-17 03:15
#26
 | 
Sweden Trkmag 
KKona, nothing more to say
2019-05-16 00:15
#35
 | 
El Salvador pink_dildo 
edit: :)
2019-05-16 00:33
#45
 | 
Finland FinYuna 
Only in america is ok that u are victim of rape or incest and get pregnant on it lol
2019-05-16 05:14
imgur.com/a/n7ZRN5G koga from alabama , no surprise.
2019-05-16 17:22
#73
 | 
Brazil golveira 
God bless Alabama.
2019-05-16 23:48
#81
Zeus | 
Finland 0lter 
Better than making baby killing legal
2019-05-17 00:02
On one side you have absolute retards who wants to ban abortion completely, even in the case of non viable baby *exemple: a baby without a brain*, rape, incest and when it's clear the mother has a very high risk of dying. On the other side you have absolute retards who wants to allow abortion even in late pregnancy etc. Of course the vast majority aren't stupid and wants sensible justified adaptable laws. But those fucking extremists are the loudest and wants to make it looks like everyone on the other side is an extremist as well. That's how you get such stupid laws to be passed.
2019-05-17 00:17
#89
Zeus | 
Finland 0lter 
Firstly if you actually read the law here brain dead, deadly harm to mother etc. situations like these means abortion is allowed. And these people are the most extreme anti abortion people in the overton window so your first point about full abortion ban support is dishonest at best
2019-05-17 00:42
"The legislation — House Bill 314, "Human Life Protection Act" — bans all abortions in the state except when "abortion is necessary in order to prevent a serious health risk" to the woman, according to the bill's text. It criminalizes the procedure, reclassifying abortion as a Class A felony, punishable by up to 99 years in prison for doctors. Attempted abortions will be reclassified as a Class C penalty." I was speaking in general and not about this specific instance, it's pretty clear from how i worded it. + It doesn't cover incest, rape and when a baby isn't viable. So my point stands perfectly even in this particular instance. I daily argue with evangelists on twitter and no, most of them don't want to allow ANY abortion. You calling me *brain dead, it's actually braindead* is the epitome of irony. gyazo.com/991a216deaa0efebe700ce267d7594.. I'm questioning your ability to read here seriously.
2019-05-17 00:55
#96
Zeus | 
Finland 0lter 
Babies born of rape are just as human as consentual. Mentally challenged people are also just as human as everyone else. These are not reasons to kill babies. I read the actual legislation and here is a quote on abortion of non-viable babies: "The term does not include a procedure or act to terminate the pregnancy of a woman with an ectopic pregnancy, nor does it include the procedure or act to terminate the pregnancy of a woman when the unborn child has a lethal anomaly." So yes, it actually does cover when a baby isnt viable which does indeed hinder your point. The leap from not being able to abort "defective babies" to them being simply unwanted is quite a serious one. Maybe check your sources, they dont seem too reliable, fake news "I daily argue with evangelists on twitter and no, most of them don't want to allow ANY abortion." That is sad. Sad that you actually argue with loonies on twitter. Seek help. Evangelists have no power politically just like the alt right and their opinions are largely irrelevant. Also didnt call you brain dead I was listing reasons for abortion. Not surprised based on the above as you seem quite insecure, seek help. Seriously.
2019-05-17 01:23
legiscan.com/AL/text/HB314/id/1980843 Compare with the normal procedures and confirmations applied to physicist normally. It's easy to see how it's going to be abused. Especially if it goes against entranched beliefs of said physicist. If you forget to use *,* and *'* your sentences ends up being misinterpretated, also there is such a discrepancy from one of your sentence to the other it actually looks like someone else is writting them, or you put a lot more effort into them. Brain dead doesn't exist. Even the mledical term is braindead. The evangelists and the alt right have no power in the us? Yeah sure thing that's certainly why politicians are trying to cozy up to them, no one care about their voting power right..... You ended up arguing with me, why would it be sad that i argue with evengelical who replies to my tweets in the first place? At least it garner some visibility and i might change the mind of some people on the fence seeing how the arguments unfold. But honestly speaking, you are a sad sack of shit and a disgusting person. It can be stemed from what you typed and tried to spite me in the first place. Have you replied normally it wouldn't have come to this. There are other way to insult someone than using crude words,i hope it was intentionnal for your sake. Someone insecure doesn't put out his real name for all to see, i just wanted to shatter the superiority image you tried to project with my mensa. Now you can have your meaningless victory, i won't even bother replying anymore. My first post is right and only your biased view of the issues make you unable to see both sides.
2019-05-17 02:00
#122
Zeus | 
Finland 0lter 
"The evangelists and the alt right have no power in the us? Yeah sure thing that's certainly why politicians are trying to cozy up to them, no one care about their voting power right....." hahahah if you seriously think these are a group to take into account when deciding policy then you are out of your mind. You are arguing grammar and not the actual bill here, good job mate. You said non viable babies are non abortable even though that is a blatant lie yet you are not admitting to your mistake. Also if you had half a brain you would understand "brain dead" means the baby has no brain waves,which is indeed a reason for abortion which you denied. An insecure person always try to prove how non insecure they are.
2019-05-17 11:43
youtube.com/watch?v=c4m_Lwp-rS4 Half a brain with a mensa certificate...yeah ok dude. Stop projecting, insecure while using my real name? Same for my mail lmao. It's the actual opposite, when you are utterly confident in yourself and don't care if people try to find stuff about you with a quick google search etc. Yeah i'm sure it's typical for insecure people to do so....dafuq? Only sociopath introverts accuse others of being insecure in the first place over the net. Trump just voted a law to cater to such evangelist and christians you are dumb as fuck. "The Trump Administration Will Allow Health Workers To Refuse Abortion And Sex Reassignment Services based on “conscience” or “religious beliefs". 80% of white evangelical voted for Trump, you actually think they have no sway of power despite their numbers? What lenght are you willing to lie to make a point? You can brace all the air you my first point still stand. You didn't try to correct me about my mistake, that was certainly not your intention, you rejected what i said as if only one side was guilty of such extremes. Hence why i assumed you were insulting me in the first place. the condescending tone sure didn't help, as well as the fact you acted like a god almighty authority on the question : nah you are wrong it isn't the case! Wtf?
2019-05-17 17:21
#126
Zeus | 
Finland 0lter 
religious=/=evangelist use brain please Still not admitting you made a mistake haha insecure af
2019-05-17 17:26
Out of arguments :"You didn't try to correct me about my mistake," Gj you played yourself.
2019-05-17 17:29
#130
Zeus | 
Finland 0lter 
Still not admitting the mistake Also ignoring the first line because it doesnt suit your narrative But go ahead and put fingers in ears and sing enjoy ignorance
2019-05-17 17:37
Ho so stating that i made a mistake is actually not admitting that i made one? That's some next level logic at works there dude. Hey look: i made a mistake! Wow. I would even have apologized if you weren't a condescending piece of shit and tried to make it look like only one side was guilty of painting the other side as extremists. What narrative is there? Care to enlighten me? I'm accusing both side there. That was my point and you argued it wasn't the case. I'm not a leftist, i'm right leaning and i take policies from both sides that resonates with me. Religious people encompass evangelists, they were the one who mainly pushed for what Trump just enacted so i didn't make the distinction since it was pretty obvious. Most regular christians weren't pushing for this, while envagelists have been advocating for this for a long time. They touted this as a *victory*. Anywhere from 6 percent to 35 percent of the population is evangelical, depending on definition. Yeah no political power ofc. Why is your english devolving so hard? From well structured sentence to utter gibberish at times *put finger in ears/sing enjoy ignorance*? The comas, "." flew out of the window too. Are you actually copy pasting or something? It seems you are punching way out of your league there. Must be tiring.
2019-05-17 17:52
#132
Zeus | 
Finland 0lter 
Its a victory for all religious people not just evangelicals "Anywhere from 6 percent to 35 percent of the population is evangelical, depending on definition" So you think up to 35% of people want to ban abortion completely? hahahha "Ho so stating that i made a mistake is actually not admitting that i made one?" Show me where you admit to making a mistake. I will wait as you never did "You didn't try to correct me about my mistake, that was certainly not your intention, you rejected what i said as if only one side was guilty of such extremes. " You were lying/making a mistake and I provided a direct quote from the bill which proved your point false. That was me correcting your "mistake" (probably just lying based on your hatred of religious people that dont support killing babies) "Why is your english devolving so hard" I really cant be bothered to write better, its hltv dude get a life
2019-05-17 18:00
You can't read for shit it's actually fucking sad. "The Trump Administration Will Allow Health Workers To Refuse Abortion And Sex Reassignment Services based on “conscience” or “religious beliefs". That was what i was refering to when i said they viewed this as a victory, you can't make a correlation apparently. "Hey look: i made a mistake! There for exemple. Are you serious lmao. "You didn't try to correct me about my mistake," Normal people will consider this an admitance of making a mistake, you are out of your mind if you think i can't admit to such a thing. But props to you for cherry picking the widest range in the statistic, not understanding what i was refering to, and then going ahead to mock me for your inhability to read. The attention span of a goldfish in full display.
2019-05-17 18:05
#136
Zeus | 
Finland 0lter 
If you dont believe the statistic yourself why do you use it then hahaha
2019-05-17 18:16
It's a statistical range moron. Normal people would take the middle range. That statistic was to be applied to the evangelical who cheered for what the white house enacted. i never touted this statistic as being representative of the evangelical population wanting a total ban on abortion. You sucked that shit out of your thumb. All your arguments are always like that. Hence why i called you a sack of shit. Deep down you must know what you are doing.
2019-05-17 18:23
#138
Zeus | 
Finland 0lter 
"So my point stands perfectly even in this particular instance. I daily argue with evangelists on twitter and no, most of them don't want to allow ANY abortion" Again you lie
2019-05-17 18:33
Post #91 is unrelated to post #131 and #134. The later 2 are linked. But even so: you said i implied 35% of the american population wants to ban all form of abortion. The statistic clearly said *at most*. why don't you take the lowest range of 6%? Please go ahead and explain to me who in their right mind when presented with a broad range of stats would take the upper most case? + i said most evangelicals, most would still never account for all. The most beligerant are obviously more vocal and don't represent all of them. Let's say 50% for good measure, and i'm being generous, it's probably more like 30%. 50% out of a range varying from 6 to 35%. So 3 to 17.5%, that leave a median of 10% of the American population. 1 out of 10. It's totally in the realm of possibility and quiet a difference from your 35%. What happened to me being insecure, and me not wanting to admit i made a mistake? What's your next point of attack? You have nothing left.
2019-05-17 19:04
#142
Zeus | 
Finland 0lter 
If the range is 35% up then that is a possibility. You provided this piece blame yourself Next point of attack? Dude there is nothing to attack you have been making yourself look like a nutjob all this time it's like dany destroying kings landing after the bells are rung. I mean what kind of a douchebag would apply to mensa hahaha
2019-05-17 19:12
Well i did state that only a moron would consider the upper range. You aren't in my shoes to actually know what i was considering when i posted the range. It's your interpretation of said statistic. + as i said most still doesn't equate to all. It's still impossible for it to be 35% even if you wanted to take the shit out of context, cry me a river. I'm sure you weren't disingenious there and made that conclusion fairly and out of your good heart....who am i kidding? Disgusting.
2019-05-17 19:13
#146
Zeus | 
Finland 0lter 
Its your statistic if you dont yourself believe it why post it.
2019-05-17 19:33
I didn't expect that i had to take out my crayons to explain to a retard how it is expected to interpret a statistic range, especially one so simple with only 2 values. The next time i will just post the median for mentally challenge people, happy? Still doesn't equate to 35% anyway. Most isn't all, you can twist it around all you like.
2019-05-17 19:37
#154
Zeus | 
Finland 0lter 
Facts dont care about your feelings
2019-05-17 19:48
Facts is that Most of 35% can't be 35%. Get fucked sideway.
2019-05-17 19:59
#160
Zeus | 
Finland 0lter 
what even hahaha so mad
2019-05-17 20:19
Facts doesn't care about your feeling.
2019-05-17 20:19
#162
Zeus | 
Finland 0lter 
Im not the one calling you names and cursing like a child mens)))
2019-05-17 20:20
Calling someone insecure certainly isn't insulting. Btw i just reread #91 and there isn't an insult in it. You started it That is sad. Sad that you actually argue with loonies on twitter. Seek help. Evangelists have no power politically just like the alt right and their opinions are largely irrelevant. Also didnt call you brain dead I was listing reasons for abortion. Not surprised based on the above as you seem quite insecure, seek help. Seriously. Only a fucking dishonest piece of shit would insinuate it isn't insulting. If you had refrained from this i wouldn't have gone balistic there.
2019-05-17 20:25
#166
Zeus | 
Finland 0lter 
hahaaha Getting this mad over someone calling you insecure Not insecure btw hahaha
2019-05-17 20:25
You know what implies *seek help* maybe? I pity you deep down you must know you are a disgusting individual.
2019-05-17 20:27
#170
Zeus | 
Finland 0lter 
hahaha
2019-05-17 20:27
Huhu.
2019-05-17 20:33
Nice edit lmao. I already posted a reply. I changed job in 2013 and i applied so i could link it with my Curriculum vitae. I didn't know you had to be a douchebag to apply, that's a great point of view you have there.
2019-05-17 19:20
#145
Zeus | 
Finland 0lter 
Yet here you are parading it around hahaha
2019-05-17 19:32
Because i though you called me braindead with your spelling mistake and sentence without . and coma. The same mistake you accused me of not accepting. But i will remember you for this: only douchebags have a mensa. Clapclap.
2019-05-17 19:35
#152
Zeus | 
Finland 0lter 
Hahaha who cares about that? I was talking about you claiming this bill makes it so non viable babies cant be aborted which is factually incorrect. All this time you think ive been talking about you misreading my comment hahahaha
2019-05-17 19:45
Not really i even linked the complete bills afterwards so i was well aware afterwards. You cared since you said i was unable to say i made a mistake, you never intuited wich one. I proved you wrong by stating i did made one. My point wasn't that in the first place as i stated countless times. That bill doesn't change the fact that some evangelicals, aka extremist as i said, want a complete ban on abortion. and that some leftists wants to allow all abortion. Both sides are trying to paint the other side as if they were all extremists. That's what i decried. The bill doesn't change jack about that, if i had worded it differently you would still have find some retarded ground to argue with me and push YOUR clear agenda. One rightist and 1 leftist did agree with my initial post btw. Edit: what the fuck are you even arguing about btw? What's your point, clearly state it. Only the left is picturing the right as extremists and the right isn't doing it as well? That's it? .......
2019-05-17 20:07
#159
Zeus | 
Finland 0lter 
My point: non viable babies are allowed to be aborted even though you said otherwise Then you threw a tempertantrum after misreading my comment
2019-05-17 20:17
*your first point about full abortion ban support is dishonest at best* You said it invalidate my point.
2019-05-17 20:21
#164
Zeus | 
Finland 0lter 
So?
2019-05-17 20:23
So it didn't invalidate my point. Both sides are guilty of trying to make the other side pass as extremists, while in reality there are only a vocal minority.
2019-05-17 20:26
#169
Zeus | 
Finland 0lter 
The thing you quoted wasnt my point that was simply a side note. I literally wrote my point in 159
2019-05-17 20:28
Your point doesn't adress the general meaning of what i was stating.
2019-05-17 20:28
#172
Zeus | 
Finland 0lter 
I never cared about the general meaning only that you made a mistake and I was pointing it out. Still have not admitted the mistake btw
2019-05-17 20:29
You didn't only point it out you stated that the general meaning of what i said was false. your first point about full abortion ban support is dishonest at best* Dishonest in what way? There are extremists stating so, that's all there is to it. Dishonest *at best* do you actually know what that means? WTF
2019-05-17 20:32
#108
 | 
United States AproximateCS 
Abort the baby and throw it in a porta party for all I care. Was good enough for rome/greece
2019-05-17 03:07
#180
Zeus | 
Finland 0lter 
Its dishonest because you are talking about extremists wanting to ban all abortions in every case. Then you go onto state that these extermists are the reason why stupid laws like this are passed. This is dishonest because the law itself isnt extremist. But this is besides the point, i was simply saying that this bill is not as extremist as you are painting it to be, as non-viable babies can be aborted as can those that could harm the mother. " It doesn't cover incest, rape and when a baby isn't viable." This is false as it does indeed cover when a baby isn't viable. Still have not admitted the mistake/lie above
2019-05-17 20:41
That laws is still way too restrictive and most righists agree with me on this peculiar instance. It's clear that it's still extremists that pumped such a law to pass. Read up the confirmation that has to be done by the physicists, couple that with the white house who just said physicist etc could refuse to practice abortions based on their religious beliefs and you have one very big problem ready to explode and be abused. I did admit i was wrong numerous times. " It doesn't cover incest, rape and when a baby isn't viable." This is false as it does indeed cover when a baby isn't viable. But here you go : look i made a mistake, the linked arcticle didn't encompromise the whole bill, i went ahead to read it afterwards. You will still claim i didn't say so of course. 2 instance out of 3. Great, i'm sure incest and rape victim are clearly going to be great mothers. Here is a hint: if they want an abortion because it happened it's, maybe just maybe, because they don't want to be a mother, they could harm themselves if you force them or raise a kid who will not be loved nor taken care of etc. Let's not even dwell on the birth defect issues that could stem from incest too. Extremists do want to ban ALL abortions, else they aren't extremists. The law isn't as extreme as i though after reading, but still very alarming for what i listed, the font of my point doesn't stand corrected. This isn't beyond the point? Would you then admit that what i said about people on both sides trying to depict the other side as extremists is false? But yeah *i need to seek help* because i'm *insecure* and i have *half a brain* all the while stating first that i'm *dishonest at best*, then you go ahead and claimed i resorted to ad honimen? No, fucking, joke, after being insulted like that. It's nice to see you are exempt of the criticism you hurl at others. Edit: *I mean what kind of a douchebag would apply to mensa hahaha* It's great to see you view mensa members as douchebags. Btw James Wood and Tarantino are both members, I took an exemple from both sides so you are left with a dilemna.
2019-05-17 21:50
#182
Zeus | 
Finland 0lter 
They are both pretentious douches
2019-05-17 22:07
Yeah of course they are, same for sharon stones and Martin Cooper. Let's throw Tilman Goins into the mix for shit and giggle. All those kids taking the test too, what a bunch of douchebags!
2019-05-17 22:23
#185
Zeus | 
Finland 0lter 
indeed
2019-05-17 22:27
Rofl.
2019-05-17 22:34
+1
2019-05-17 02:03
ik you're a leftie but agree As a right winger i fully agree abortion should be allowed if its rape/dangerous for mothers life/high risk of some illness like autism, but otherwise it shouldnt be allowed imo.
2019-05-17 03:19
I totally agree with your view on abortion dude.
2019-05-17 17:21
#106
 | 
United States AproximateCS 
Dont forget that Florida after voting to get felons voting rights back the government fucks it and makes it a poll tax
2019-05-17 03:05
I think you mistook Utah for Mississippi , also Florida isn't the greatest at the state laws chapter
2019-05-17 18:00
Americans are strange. I always feel bad when I need to travel to there
2019-05-17 18:11
These niggas prayin on my downfall
2019-05-17 19:09
#148
 | 
Israel wetz 
<3 america
2019-05-17 19:35
#150
 | 
United States [BluE] 
I mean when you have a country the size of the usa its always going to have some shit holes
2019-05-17 19:39
A lot of capitals and crowded cities with aging infrastructures are like that i guess.
2019-05-17 20:08
#155
 | 
United States jay_320 
Glad I live in the DC metro area. Can't really think of a nicer place to live in the world.
2019-05-17 19:56
USA first world country? lul nice try
2019-05-17 22:19
yes
2019-05-20 04:16
Login or register to add your comment to the discussion.