Thread has been deleted
Last comment
give me anime pls
 | 
China Grenadr 
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (Finished?) Shaman King (Finished) Naruto (Finished) Naruto Shippuden (Finished) Death Note (Finished) Monster (Finished) Terror In Resonance (Finished) Ushio and Tora (Finished) Akame Ga Kill! (Finished) Elfen Lied (Finished) Parasyte -the maxim- (Finished) ERASED (Finished) Full Metal Alchemist: Brotherhood (Finished) Steins Gate (Finished) Assassination Classroom (Finished) Claymore (Finished, Cancelled?) Seven Deadly Sins (Waiting) Tokyo Ghoul - Tokyo Ghoul re (Waiting) One Punch Man (Waiting) Mob Psycho 100 (Waiting) Hunter X Hunter (Waiting) Re:Zero Starting Life In Another World (Waiting) Saga of Tanya the Evil (Waiting) Made in Abyss (Waiting) The Ancient Magus' Bride (Waiting) JoJo's Bizarre Adventure (Waiting) Seraph of The End (Waiting) The Aterick War (Waiting) GATE (Waiting) Tensei shitara Slime Datta Ken (Waiting) No Game No Life (Waiting) Dragonball Super (Waiting) Attack On Titan (On-going) Boruto (On-going) Noragami (On-going) Gintama (On-going) Overlord (On-going) Angels of Death (On-going) My Hero Academia (On-going) Black Clover (On-going) Sword Art Online (On-going) Wise Man's Grandson (On-going) The Rising of The Shield Hero (On-going) Fairy Tail (On-going)
2019-05-18 16:12
#1
 | 
Portugal ImNotKaZ 
Boku
2019-05-18 16:16
Code Geass
2019-05-18 16:17
#6
 | 
China Grenadr 
Damn damn, tried to get into Code Geass a couple of times but got bored before finishing first ep.
2019-05-18 16:19
first ep is slow but just try watching the first 5. i got hooked after that
2019-05-18 16:38
#39
 | 
Denmark Azyyy 
if you actually commit to it you won't regret it, it is literally the best thing I've ever watched
2019-05-18 16:58
The second episode really shows how awesome Lelouch as a main character is, definitly the best performance from a main role I have ever seen, give it another try, you will not regret it.
2019-05-19 01:01
#3
Twistzz | 
Poland Kleigen 
Bleach
2019-05-18 16:17
Hellsing Ultimate, Log Horizon, Bakuman
2019-05-18 16:19
#9
 | 
China Grenadr 
Oh shit, Hellsing! Wanted to watch that for a while, just forgot about it. Do I need to watch Hellsing before Hellsing Ultimate?
2019-05-18 16:21
#16
 | 
Netherlands gelm1r 
Ultimate for sure, hellsing is pretty old, ultimate is the newer version and better edit no you don't ve to watch hellsing , its like naruto vs naruto shippuuden or full metal alchemist vs full metal alchemist brother hood
2019-05-18 16:29
#74
Kaze | 
Japan Whiteger 
lol, you have to watch naruto before naruto shippuden
2019-05-27 18:03
No need to watch Hellsing before you can watch Ultimate, it doesn't matter which one you choose. I've only watched Hellsing Ultimate since it's much higher quality than the other imo. Bear in mind that the main protagonist (alucard) is OP, so if you don't like a protagonist that is OP+ then you probably won't like it. Some people say he's "out of bounds" OP, but I don't mind it at all.
2019-05-18 16:37
#32
 | 
China Grenadr 
Boy I love OP MCs
2019-05-18 16:39
#43
 | 
China Grenadr 
Just finished ep1, pretty good so far. Feels a lot like Claymore
2019-05-18 18:18
#5
 | 
India hurr1cane_t 
Haikyuu!!
2019-05-18 16:19
#8
 | 
China Grenadr 
Sports anime?!?!
2019-05-18 16:20
#17
 | 
India hurr1cane_t 
volleyball
2019-05-18 16:28
#15
 | 
Lithuania SuperSanic 
+1
2019-05-18 16:27
Air Gear
2019-05-18 16:19
Baki (on netflix) aren't you watching One Piece? oh god wtf
2019-05-18 16:22
#19
 | 
China Grenadr 
One piece seems kinda meh to me, what would you rate it between the other long shounens? Naruto, HxH, Fairy Tail?
2019-05-18 16:29
#21
 | 
Netherlands gelm1r 
#14
2019-05-18 16:30
#23
 | 
China Grenadr 
Just saw that, Naruto without fillers would be my favourite there. Doubt One Piece will overthrow that, infact I like all 4 of them.
2019-05-18 16:31
#27
 | 
Netherlands gelm1r 
imo, you will be surprised how epic and good one piece is once you started and get into it. there is a reason one piece is the undisputed #1 in japan both the manga and anime are crazy.
2019-05-18 16:35
I think One Piece is the most coherent one because of the strength of Luffy not going off the charts and staying realistic ever after 750 episodes, that's what I didn't like in other long shonens. Plus, the story gets you like #27 said and so many mysteries are to be told (yep even after all those episodes)
2019-05-18 17:51
Charlotte
2019-05-18 16:24
Try Anime Sucks It's so good that I can't stop recommending it to people around me
2019-05-18 16:26
#20
 | 
China Grenadr 
Can't find it
2019-05-18 16:29
#61
oof | 
Montenegro Fraggot 
+1
2019-05-18 22:36
fairytail is biggest bullshit typical fake friendship one
2019-05-18 16:26
#22
 | 
China Grenadr 
Honestly first 100 eps or so of Fairy tail was really mediocre but got a lot better now.
2019-05-18 16:30
2019-05-18 16:45
#14
 | 
Netherlands gelm1r 
one piece far better than other big shounens like; fairy tail, naruto, black clover and mha
2019-05-18 16:26
#18
 | 
Brazil IwillHelpYou2 
Agree. Tbh could be the best anime of all time.
2019-05-18 16:28
#29
 | 
Brazil xMoita 
+1
2019-05-18 16:38
#53
 | 
Croatia TRopez 
+1
2019-05-18 22:05
what is wrong with you?
2019-05-18 16:32
#25
 | 
Finland hotguy2004 
+1 ♿
2019-05-18 16:33
Erased , rezero . Ironman anime
2019-05-18 16:34
#31
 | 
Brazil xMoita 
Another
2019-05-18 16:38
#33
hardstyle | 
Spain rmkx 
Bongou Stray Dogs, Kimetsu no Jaiba. Don't even bother watching Tokyo Ghoul or Fairy Tail, they're both shit. And start HxH, best shounen there is.
2019-05-18 16:41
#35
 | 
China Grenadr 
?? Already started both of them, Tokyo ghoul is shit now but first 2 seasons were decent. Fairy tail was VERY mediocre for a while then got really interesting.
2019-05-18 16:44
#37
hardstyle | 
Spain rmkx 
I've read the Fairy Tail manga and seen both seasons (not this one, as manga is already over). Trust me, it's shit how it develops and ends. Same with Tokyo Ghoul. The ending doesn't make sense in the anime, and RE is just shit tbh if you've read the manga. EDIT: Just trying to save you some time though, do whatever you want.
2019-05-18 16:47
didn't know there were so many weebs on HLTV
2019-05-18 16:43
Anime/8 (0/8)
2019-05-18 16:48
#41
 | 
Finland Kurko_Of_HLTV 
reported
2019-05-18 18:08
Boruto 0/8 (Naruto fan). Nichijou
2019-05-18 18:12
#44
ropz | 
Indonesia en1lykS 
zankyou no terror
2019-05-18 18:22
#47
 | 
China Grenadr 
seen it
2019-05-18 21:55
#45
JW | 
South Africa Papa_Chango 
its the weekend … ur looking for a good cartoon ?
2019-05-18 18:25
#46
 | 
China Grenadr 
cartoon rofl!!!!!!!
2019-05-18 20:42
#56
shox | 
France Malo0o 
cartoon > anime
2019-05-18 22:20
#48
 | 
Russia ViktorSteel 
watch yaoi xaxaxa
2019-05-18 21:58
At the end of the day I don't care what you do but i find that the majority of people who like anime are weird as fuck.
2019-05-18 21:58
Initial D
2019-05-18 21:58
#51
 | 
Europe FaZeTop1_2019 
future diary
2019-05-18 22:02
pingpong the animation
2019-05-18 22:04
Kuroko's Basketball Haikyuu!!
2019-05-18 22:14
Real Life
2019-05-18 22:19
Nice animations and art style story is very bad tho
2019-05-18 22:38
Highschool dxd
2019-05-18 22:21
#68
 | 
China Grenadr 
tf?
2019-05-19 00:59
Its a magic and heram anime
2019-05-19 08:16
91 Days Definitely my all time favorite. It's a short anime, only 1 season with about 16 episodes. It takes place in US during prohibition era, 4 mafia families end up being culprit to the death of one child's parents and siblings, and so it takes you through his journey and choices of finding those who participated and taking revenge along side his best friend.
2019-05-18 22:33
#60
ropz | 
Romania wavyyy 
that ending broooo..
2019-05-18 22:35
#65
 | 
China Grenadr 
I've been recommended this before, did seem interesting to me. Will try watch it after Hellsing Ultimate.
2019-05-18 23:55
#59
ropz | 
Romania wavyyy 
Initial d.
2019-05-18 22:34
one punch man Death note steins gate one piece jojo bizarre adventures etc
2019-05-18 22:39
#67
 | 
China Grenadr 
Seen them all apart from One Piece and not seen Steins gate 0 yet
2019-05-19 00:59
watch jojos
2019-05-18 23:01
#66
 | 
China Grenadr 
Seen all and on going
2019-05-18 23:55
Shakugan no Shana Kill la Kill Happy Sugar Life Hitsugi no Chaika Akatsuki no Yona
2019-05-19 01:10
#71
 | 
New Zealand RickRonk 
k-on ;)
2019-05-19 01:10
#73
 | 
China Grenadr 
I've seen No Game No Life Hellsing Ultimate Any other good ones now?
2019-05-27 17:56
#75
 | 
China Grenadr 
gib me moar
2019-06-09 17:12
Q
RED
2x
BLACK
2x
JOKER
26x
100
Points
PLAY MORE AT
Login or register to add your comment to the discussion.