Thread has been deleted
Last comment
Face reveal))
 | 
Austria raicoon1337 
2019-05-20 23:45
Topics are hidden when running Sport mode.
lockerboy
2019-05-20 23:48
#2
 | 
Austria raicoon1337
No
2019-05-20 23:48
butiful
2019-05-20 23:49
#4
 | 
Austria raicoon1337
Thank you)
2019-05-20 23:49
#5
 | 
Belgium HLTVnewfag
Would bang ngl
2019-05-20 23:50
#7
 | 
Austria raicoon1337
Thank i hear that alot)
2019-05-20 23:52
You gave up on me
2019-05-20 23:52
#8
food | 
Poland M0N0L0Q
You're almost as sexy as Dosia Almost
2019-05-20 23:54
Dosia ugly))
2019-05-20 23:56
9/8 Nice joke DosiaXGod
2019-05-20 23:57
Nt lockerboy
2019-05-20 23:55
Nt prokda
2019-05-20 23:56
Im not prokda wtf Nt austrian artist
2019-05-20 23:57
#12
halo | 
United States QastLe
I'm sure you are better looking than that 😘
2019-05-20 23:57
You spread the gay
2019-05-20 23:57
#16
halo | 
United States QastLe
Yes. I spread the gay. It's contagious. Now you have it, but you don't just have the gay. You have the big gay 😜
2019-05-20 23:59
Wtf men that's unfair now I really wanna suck that D 😋😋😋🤤🤤🤤🤤
2019-05-21 00:05
suck ur own
2019-05-21 00:11
7/8
2019-05-21 00:11
Didn't you read his name?
2019-05-21 20:05
gonna watch Ricardo milos brb
2019-05-21 00:09
Nt QastLe
2019-05-21 00:02
#19
halo | 
United States QastLe
What? 😕
2019-05-21 00:05
He is QastLe and you are his alt
2019-05-21 00:07
No
2019-05-21 00:07
Yes, you have just confirmed it
2019-05-21 00:08
#27
halo | 
United States QastLe
For me and raic to be alts of the same individual would require the mind of a genius. You are wrong, but I appreciate that you believe I am that smart and dedicated 😊
2019-05-21 00:17
No, u r just gay
2019-05-21 00:18
#29
halo | 
United States QastLe
Are you trolling or do you legitimately believe me and raic are the same person? 😕
2019-05-21 00:21
Hes a known polish baiter
2019-05-21 00:22
No
2019-05-21 00:23
You are the same person
2019-05-21 00:23
didn't click mens)))😎
2019-05-21 00:08
ky baby
2019-05-21 20:02
#33
 | 
Norway NosTheBoss
Enjoy ban, I got banned for Rick rolling someone on here :((
2019-05-21 00:43
#34
 | 
Europe nefly
men)) u are so fucking hot
2019-05-21 00:47
#35
 | 
Brazil Capi___
Hot af
2019-05-21 00:50
#37
 | 
Poland FitPolak
Would bang #nohomo
2019-05-21 20:02
Time to reveal it im girl btw imgur.com/7VoJOWL
2019-05-21 20:09
how u so hot men no wonder global warming is happening
2019-05-21 20:11
Imperial
4.82
BOOM
1.17
LAKERS
3.00
Lese
1.37
100 Thieves
1.18
Triumph
5.00
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.