Thread has been deleted
Last comment
Jose Mourinho
China FazeIsNoob 
Wtf man, is Jose retired or what? I have followed news, but accordingly either Bayern, PSG, Juve or Inter is interested into him. Time to move to China maybe? Ni hao Jose.
2019-05-22 16:16
#1
TACO | 
Brazil Dornas13 
he sucks, next
2019-05-22 16:17
He is not as good as him in 2010. But still a decent coach bro.
2019-05-22 16:17
#4
TACO | 
Brazil Dornas13 
decent for who? any t2 soccer teams have a better coach
2019-05-22 16:20
#6
 | 
Europe crosst 
Nice favela brain
2019-05-22 16:22
#7
TACO | 
Brazil Dornas13 
even at favela i have more money than your shitty contnent
2019-05-22 16:23
lol four european countries have a bigger gdp that brazil. and eu is more than 10xs as big as yours
2019-05-22 16:32
who give af uck shitball
2019-05-22 16:19
#9
NBK- | 
France pilou52700 
who gives a af uck Kazakhstanley
2019-05-22 16:27
who gives a af uck small country like france afrikan shithole)
2019-05-22 16:34
you du because you gave us a surename pal ;)
2019-05-22 16:48
if its not a player its not important in better news, josef martinez to replace ronaldo on juventus
2019-05-22 16:20
wtf?? where's ronaldo going
2019-05-22 16:28
Real
2019-05-22 16:28
they've been shit without him, so it'd make sense.
2019-05-22 16:29
lol bayern would be insane but wont happen mens
2019-05-22 16:25
hopefully not back to man utd oof we're stuck with ole for now
2019-05-22 16:28
Give Ole a complete season at least.
2019-05-22 16:30
#18
ile | 
Finland Vkims 
Pls give me one season too!
2019-05-22 16:39
Did you play for ManU before?
2019-05-22 16:40
#20
ile | 
Finland Vkims 
Yes😎
2019-05-22 16:40
no no I agree with you. he needs time, and hopefully he can make good transfers this season
2019-05-22 20:40
#21
 | 
Germany Imouto 
He waits for FC Porto to have shit season
2019-05-22 16:42
#22
Xyp9x | 
Portugal CRMN1 
Click google
2019-05-22 16:46
even thought he wouldn't he should go to barca
2019-05-22 17:24
#25
 | 
Portugal pttpedro 
washed up, and i bet next season he'll still have a dope ass contract with a huge club
2019-05-22 17:27
#26
 | 
Brazil BrazilianDude 
Not retire, just vacation for the especial one!
2019-05-22 17:29
#27
 | 
Russia cuba_libre10 
he killed manchester united in recent years, created a negative aura round himself, he is done in europe imo
2019-05-22 17:33
Simple, any T1 or T2 team doesn't want to hire him, because he is a very problematic coach, and have terrible results on the last few years. And he is too proud to accept any t3 or t4 team.. + he doesn't really need the money..
2019-05-22 17:35
#30
 | 
Latvia Suspect)) 
HE defenitely should move to Italy
2019-05-22 20:43
#31
Jame | 
Russia ejkkk 
he's just clown now
2019-05-22 20:44
Q
RED
2x
BLACK
2x
JOKER
26x
100
Points
PLAY MORE AT
Login or register to add your comment to the discussion.