Thread has been deleted
Last comment
Finland come here
 | 
Sweden best_debator_hltv 
Easiest quarter final of the recent history <3 Superstars from NHL vs Finnish League players. EZ
2019-05-23 15:46
doubt
2019-05-23 15:48
Navi_never_won_ence
2019-05-23 15:49
Swedes always a dik in their ass no matter if they win or lose they ”still best but judges bad”
2019-05-23 16:36
rekt btw
2019-05-23 22:36
ezzzy for ence ence ence ence, puter kuter belt, puter kuter belt
2019-05-23 15:49
ENCE NOOBS
2019-05-23 15:54
ok cantflickvice
2019-05-23 15:55
#14
woxic | 
Finland Jegessi 
lol u got the lyrics horribly wrong
2019-05-23 15:56
how right then?
2019-05-23 15:57
#17
 | 
Finland SunMutsi 
EZ 4 ENCE ENCE ENCE DENS PUTTED UPPER BELT PUTTED UPPER BELT
2019-05-23 15:58
ayyyy lmao
2019-05-23 15:59
#21
woxic | 
Finland Jegessi 
like this^
2019-05-23 15:59
#33
allu | 
Finland Oopee92 
Alternative lyrics are just great. It nearly reminds me some Rammstein song.
2019-05-23 16:33
#3
KRIMZ | 
Romania moetxxx 
finland can upset
2019-05-23 15:49
sweden can upset
2019-05-23 15:51
#11
KRIMZ | 
Romania moetxxx 
you are too hyped
2019-05-23 15:54
Reply needs to have actual content.
2019-05-23 22:35
#4
ckN | 
India SinghSir 
4th person here Not from finland
2019-05-23 15:49
lul
2019-05-23 15:49
#44
 | 
Finland Jodecast 
HAHAHAHAHAH
2019-05-23 22:34
#50
ile | 
Finland Vkims 
get rekt
2019-05-23 22:36
#8
BnTeT | 
Poland keener 
yes this is finland
2019-05-23 15:51
#9
 | 
Finland fromtheair 
To be honest. If you lose with so many NHL and KHL players you are gonna be laughed for the rest of the year. Finnish hockey players biggest cry babies ever. Most of the best player won't even play in WC or Olympics because NHL and money too important. Swe 22 NHL players - Fin 2
2019-05-23 15:53
who cares about skoda cup anyway??
2019-05-23 15:59
#24
 | 
Finland fromtheair 
It is the same with Olympics. There could be argument made who cares about the sport anyway?
2019-05-23 15:59
When NHL allowed their players to go everyone did. Firstly Skoda cup shouldnt be played every year. It loses alot of significance. Also the refs are terrible compared to NHL officials and ruskies and canadians just go there to drink beArs so cant really care about this.
2019-05-23 16:05
+1
2019-05-23 16:21
sad but true
2019-05-23 15:55
#15
 | 
Sweden flippig 
Yes yes easy win for sweden, lets discuss russia vs usa which starts in 5 minutes instead menss ==)))
2019-05-23 15:57
mens)))))))) hope USA wins but the individual skill is just amazing on russia, they absolutely destroyed our team
2019-05-23 16:25
#31
 | 
Sweden flippig 
yeah and it didnt help USA to let in a goal after 1 minute either lol, im still hoping sweden will step up their game but i expected them to do so against russia the other day but...
2019-05-23 16:29
Finland come here Sweden best_debator_hltv Easiest quarter final of the recent history <3 Superstars from NHL vs Finnish League players. EZ
2019-05-23 22:37
unlucomaluco
2019-05-24 16:04
#41
 | 
Finland Teukkasd 
russia will win usa easily
2019-05-23 16:50
rekt
2019-05-23 22:36
#19
Aleksib | 
Finland tonyi 
Yeah, most likely gonna lose. But if they happen to win somehow...
2019-05-23 15:59
have some faith... lmao
2019-05-23 16:24
I mean Sweden barely beat Latvia so I wouldn't be so sure.
2019-05-23 16:43
#47
 | 
Finland Jodecast 
HAVE SOME FAITH SWEDEN, MÖRKÖ MARKO IS HERE
2019-05-23 22:35
#22
 | 
Finland SunMutsi 
Sweden almost lost to Latvia Pog
2019-05-23 15:59
PogCHAMP, true, every game latvia vs sverige its a close game, dont know why.
2019-05-23 16:22
Germany will win it all, called it.
2019-05-23 16:26
wont be easy, Sweden has done a shit tournament so far. But hopefully they do good tonight.
2019-05-23 16:31
#35
 | 
Palestine 3rdWorldKING 
i feel like Nylander & Co will destroy tbh...
2019-05-23 16:39
nice feel
2019-05-23 22:37
epic feel
2019-05-23 22:48
#66
 | 
Palestine 3rdWorldKING 
Actually i'm very happy they didn't, i'm Finnish :D
2019-05-23 22:51
not that ez, lets cheer for finland if they win
2019-05-23 16:41
Bookmarked.
2019-05-23 16:41
We have nothing to lose in this match with this team. Glhf.
2019-05-23 16:45
#40
 | 
Finland Kanis 
if this was a best of 3 we would have no chance, but a single game can be random so EZ4ENC... I mean FINLAND
2019-05-23 16:47
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 21 NHL PLAYERS AND SO BAD HAHAHAHAHAHAH FUCKING SHIT :DDDDDDDDDDDDDDD
2019-05-23 22:34
#55
 | 
Finland siloquez 
+4 referees
2019-05-23 22:38
#67
 | 
Palestine 3rdWorldKING 
this xD
2019-05-23 22:51
#43
 | 
Finland Jodecast 
HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
2019-05-23 22:34
AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
2019-05-23 22:34
LMAO
2019-05-23 22:38
#54
 | 
Finland siloquez 
Yeah I agree it was ez.
2019-05-23 22:38
#56
 | 
Finland Teukkasd 
OMEGALUL
2019-05-23 22:38
#57
 | 
Finland Hallokola 
TY FOR JINX
2019-05-23 22:40
#58
 | 
Finland EdiEz 
TORILLE
2019-05-23 22:40
#60
 | 
Finland SunMutsi 
Boi
2019-05-23 22:41
#61
 | 
Finland EdiEz 
yeah
2019-05-23 22:42
yes finlank)
2019-05-23 22:40
OMEGALUL
2019-05-23 22:46
#63
 | 
Finland NIPZUZ 
2019-05-23 22:48
#65
 | 
Finland Tusku 
k?
2019-05-23 22:49
YOU LOST WITH 21 NHL PLAYERS AND 4 REFEREES :DDDDDD AHAHAAAA
2019-05-23 22:56
Q
RED
2x
BLACK
2x
JOKER
26x
100
Points
PLAY MORE AT
Login or register to add your comment to the discussion.