Thread has been deleted
Last comment
You ever won a 1v5?
chrisJ | 
Belgium SNeKstLevel 
I once clutched a pistol 1v5 aftherplant as a ct. Sadly the demo bugged and I will never see it again.
2019-05-26 16:21
#1
 | 
Turkey FlannelxAtrix 
and we will never believe you.
2019-05-26 16:21
dude my disabled dog can get a 1v5, like its that big of a deal
2019-05-26 16:22
-1
2019-05-26 17:01
#134
ZywOo | 
Tunisia @BOLT 
-2
2019-05-26 18:13
#138
 | 
Czech Republic marekkingx 
well in silver its not
2019-05-26 18:16
#142
 | 
Latvia BionicRick 
If you're playing against people of equal skill, why wouldn't it be a big deal?
2019-05-26 19:17
#151
 | 
Czech Republic marekkingx 
I dont know either
2019-05-26 19:32
#180
 | 
Portugal S0ME_DIE_0LD 
+111
2019-05-27 00:05
+1
2019-05-26 16:33
#66
 | 
Cyprus Swishh_ 
+1
2019-05-26 17:05
+1
2019-05-26 17:27
#2
 | 
Finland hotguy2004 
many times
2019-05-26 16:21
#3
 | 
Europe boys 
multiple
2019-05-26 16:22
#5
 | 
Pakistan ostraka 
A few times. Sadly I don't bait like coldzera so I'm not always the last one alive to pull it off.
2019-05-26 16:23
#18
 | 
United States TeasinTrio 
+1 i bait for my team so we can take the bread
2019-05-26 16:29
#152
 | 
Spain VIKTORAL 
nice excuse for bottomfragging
2019-05-26 19:34
#6
 | 
Sweden Ekenstierns 
many times yes
2019-05-26 16:22
#7
 | 
Russia LeGoBoys 
Anybody plays otherwise?
2019-05-26 16:22
#8
 | 
Korea XigNw0w 
Yes, of course.
2019-05-26 16:23
yes, but i was gold 1
2019-05-26 16:24
+1, me too lol.
2019-05-26 19:18
2019-05-26 16:24
Against easy bots
2019-05-26 16:24
#12
 | 
United States aweirdbanana 
yeah i've done a few. fucking exhilarating as hell, my first one or two my hands were shaking afterwards.
2019-05-26 16:25
Yeah man, most of the times is not like that but once i did it on 15-14 and i was shaking 20 minutes after that
2019-05-26 16:28
#54
 | 
United States aweirdbanana 
that's so fucking clutch bro. i have my first one screen rec'd from a demo youtube.com/watch?v=8S6nBjr0MS8
2019-05-26 16:55
"i was shaking 20 minutes after that" LOL. Soyboy spotted
2019-05-26 17:12
>Uses soyboy to describe someone >Not a soyboy himself Pick one
2019-05-26 19:20
Here’s another one based on your logic: >Implying that someone’s a soyboy >Not a soyboy himself Pick one
2019-05-26 23:53
#13
 | 
Europe porrasm 
few i think, i remember one 1v5 with a mac10. killed 4 with the mac and the final with an ak
2019-05-26 16:26
#14
 | 
Singapore 3st 
yeah but 1, shadow play is a fucking dick and 2, the opponents threw it.
2019-05-26 16:26
Yes
2019-05-26 16:27
yeah, a couple of 1v5s
2019-05-26 16:28
Yeah, on LAn against one of the best teams in my state. Pretty good feel. I did it twice against the same team in different games.
2019-05-26 16:29
Are you BriAn? There is a yung man from ma state (NH) who once 1v5'd the best team in the state (according to the tournament. It was like 10 teams competing for best in the state) at the time to force OT but his team ended up losing.
2019-05-26 17:30
nah not me bruv im living in malaysia hehe. sounds like a great player
2019-05-26 22:20
Yeah, BriAn was pretty good. He taught me some things about maps that I still use to this day.
2019-05-26 22:47
#20
 | 
China teguP 
Yeah pistol round as a T on office. I think I was afk the first half of the round
2019-05-26 16:30
plays.tv/video/5aac353abe4be2c2e3/-odaak.. long time ago when i had 60hz
2019-05-26 16:32
#64
 | 
Poland xkhao 
Nice
2019-05-26 17:03
ez
2019-05-26 17:09
ez So in every fucking cache game some motherfucker always pushes mid/b and kills your teammates and drops the bomb on eco rounds. That shit always happens in my games and its so frustrating.
2019-05-26 17:55
#22
 | 
Italy 1257Legend 
twice
2019-05-26 16:31
#23
 | 
Greenland OceaNMan417 
By now, I think that everyone with over 100 hours have done it!
2019-05-26 16:31
#24
 | 
Israel wetz 
yes , 3 kills with awp and 2 with m4 on inferno
2019-05-26 16:31
#25
LEo | 
Denmark FELIXXD 
I have won a 5v1
2019-05-26 16:32
I shall acknowledge your humor in this sea of bland comments!
2019-05-26 17:28
+1
2019-05-26 18:05
#26
NEO | 
Poland kola5410 
I did twice, once ak47 last sec plant and second eco 1v5, first 3 kills were made by deagle, the rest by awp (I played eco and stole awp away from dead enemy)
2019-05-26 16:36
2019-05-26 16:32
nice one
2019-05-26 17:17
ty mens((( 😎😎😎
2019-05-26 19:15
#89
Grusarn | 
Norway S4nd1 
silver
2019-05-26 17:21
most recent one: twitch.tv/videos/429615530?t= not very flashy but the one tap on the fourth guy was unbelievable. I was shocked by myself.
2019-05-26 16:33
#30
NiKo | 
Austria Phil_1337 
"one tap on the fourth guy was unbelievable" he was low and not even hs wtf
2019-05-26 16:36
I was talking about the prefire
2019-05-26 16:36
Yep but MG1 matchmaking so nothing special and it was also pistol round
2019-05-26 16:36
#32
 | 
Ukraine volanchick 
Yeah, I did many times. Sad FACEIT doesn't keep demos for more than 3 months or so.
2019-05-26 16:36
only one time
2019-05-26 16:37
Yes when I deranked to silver there were a lot of such clutches
2019-05-26 16:38
yes
2019-05-26 17:09
many times, but last time I lost the map after 1st round ace kkkkkkkkk
2019-05-26 16:38
#38
 | 
Poland KIKIS 
With AWP on cache, 2 times pistol round on mirage and countless 1v4s, but it was all on matchmaking, so ezpz lul
2019-05-26 16:39
#39
 | 
Finland Tusku 
like 3 times i think
2019-05-26 16:39
yes, but I play cs since 1.5 just stay calm and actually think about the moves you do, without fear and will happen a lot
2019-05-26 16:40
#93
SpawN | 
Other sh0tta 
1.3 myself. I always top 500 in clutching on ESEA. Game IQ mean's a lot. Sadly most people now a days only care about aim.
2019-05-26 17:25
#108
 | 
Sweden La1rea 
I see most people holding tight as fuck angles and complaining why they can't one taps with the Deagle or the AK. %98 of the time people will run into your aim if you hold an angle a little bit wider. The rest is just down to your reaction time.
2019-05-26 17:35
+1
2019-05-26 18:16
I dont remember but probably when I was in silver, the closest one I remember is a 1v4 with a 3k spray transfer on popflash at 15-14
2019-05-26 16:40
yes
2019-05-26 16:41
Yes I tried to save an awp an ends up winning 2 seconds before times out
2019-05-26 16:44
Yes I did, two times and last week I had gotten 4 kills already but the last guy killed me unfortunately
2019-05-26 16:44
#46
GuardiaN | 
Poland JKG 
I actually never won 1v5 (not that i remember ) 1v4 many many times but never 1v5 (maybe one of these 1v4's was 1v5 but i don't remember and i don't care about that) Well i won a few by ninja defuses if that counts
2019-05-26 16:46
#47
 | 
Hungary OwlOfMoist 
I did a 15-14 1v5 clutch with awp 5 bullets left, as a CT afterplant. I was still a Nova but I did a sick quickscope. It was so long ago but I still remember my friend shouting "I'M GONNA SUCK YOUR DICK IRL" after I won
2019-05-26 16:46
woap pistol round mirage my retarded team died on b and then i flanked the noob enemy team
2019-05-26 16:46
i literally always fail on the last kill, like i get so hyped up that i can't focus anymore xd
2019-05-26 16:48
I've been close a couple of times but no, 1v4 is the best I have done.
2019-05-26 16:50
I did with an awp once on Cache as T side. I dont remember how it happened but I remember getting 3 as I pushed out of A main. There was another on inferno where the enemy team was on an eco and my teammates just fucked up so it wasn't that impressive since they didnt have armour or anything. I think there are more but those are the 2 I remember off the top of my head
2019-05-26 16:51
#52
 | 
Europe Jansuuu 
One against bots as terrorist
2019-05-26 16:55
you dreamed about it
2019-05-26 16:55
#55
 | 
Poland morosek 
Happend few times
2019-05-26 16:56
#56
 | 
Sweden notleft 
yes once
2019-05-26 16:57
#57
 | 
Georgia Broozman 
a lot of times
2019-05-26 16:58
I got one b/c of the smoke bug i saw a guy behind a smoke and luckily there was another guy behind him so i got a accidental spray tranfer on him, and the rest threw
2019-05-26 17:00
I’ve 1v5’d twice that I can remember. Once was a deaco round where my opponents just ran at me one at a time like goobers, and one with an AWP where my opponents once again ran at me like goobers. I laughed my ass off both times.
2019-05-26 17:01
plenty
2019-05-26 17:02
#62
zews | 
United States co3211 
2019-05-26 17:03
#63
 | 
Denmark xeon3 
2019-05-26 17:03
many many times
2019-05-26 17:04
Just once. Mirage T side, no bomb plant.. they basically ran at me one at a time because they thought it would be an easy kill so it wasnt that great.
2019-05-26 17:06
#68
YEKINDAR | 
China lxxl 
Against bots
2019-05-26 17:06
#69
World Jeza 
About 10 times I guess, but I played the game for well over a decade so it's not common at all.
2019-05-26 17:06
yes against bots
2019-05-26 17:07
never in 5 years :(
2019-05-26 17:08
cant really remember tbh lots of 1v5 —> 1v1. call me team liquid
2019-05-26 17:10
#76
L.K.S | 
Brazil Exfm 
I almost won a 1v7 in casual
2019-05-26 17:13
#77
 | 
Brazil Collee 
Yes. Against s1mple, NiKo and 3 randoms Sadly the demo bugged and I will never see it again
2019-05-26 17:13
nice!
2019-05-26 17:26
I did a lot of times with awp
2019-05-26 17:13
I mean, sometimes this happens because people are either trolling or really bad, but yes occasionally I've won such situations, i.e. youtube.com/watch?v=ttyDPwGBTUI Like I said, other times people are just stinkin bad youtube.com/watch?v=-WL0OCASQZ4 and its waaaay past 2 am. But honestly, I can do better. Observe this fantastic sequence and you will realize how often 5on1s are lost because retards youtube.com/watch?v=L-H3N2Yk5G8
2019-05-26 17:20
once i think: youtu.be/c3q7yCSPvEs ez awp sadly, i am bad now :c
2019-05-26 17:17
#81
 | 
Canada Matomoto 
One time I got 5 kills in a 1v5 but I took too long to get to A site and planted after time so we still lost
2019-05-26 17:16
1/8
2019-05-26 17:17
yes I have video too mens but that was long ago
2019-05-26 17:17
#85
 | 
United Kingdom HLTV_ALPHA 
2 or 3 times i think
2019-05-26 17:17
#86
SpawN | 
Other sh0tta 
2019-05-26 17:18
multiple times against mm noobs while being one myself only one against decent players, it was insane tho
2019-05-26 17:19
Yes, once i panicked vs bots and turned on sv_cheats and buddha and it was the eziest clutch
2019-05-26 17:19
once got a 1v5 ace with awp on dust2 long, had to do like 3 180 turns
2019-05-26 17:22
#91
ceh9 | 
World mukas17 
Yes, but i'm bad. It was in DMG level.
2019-05-26 17:23
killed 4 and ninja vs last, but that was lame since i killed first two blind by my own flashbang lol
2019-05-26 17:23
#95
 | 
Ireland Uexo 
more who didn't
2019-05-26 17:26
yes
2019-05-26 17:27
#99
 | 
Brazil fuNNa 
i make 1 vs 5 in every match
2019-05-26 17:27
#100
LaimB | 
Lithuania Martis 
Yes
2019-05-26 17:29
#101
 | 
Sweden flippig 
Yes more than once
2019-05-26 17:30
ofc... happens every so often to anyone who isnt trash at decisionmaking
2019-05-26 17:31
1X5 WITH AWP FOR T ON DD2,EZ
2019-05-26 17:32
#105
oBo | 
United States Plactus 
twitch.tv/videos/373632378?t= r8 my 1v5 p.s i am gn1 this was in esea lol
2019-05-26 17:34
2019-05-26 17:34
2x pistols/awp
2019-05-26 17:35
#109
 | 
United States gtmaniacmda 
I think only once Almost won a 1v5 pistol but I had no kit :( Won a 1v8 with a sawed off in casual
2019-05-26 17:35
#110
 | 
United States DervGuy 
Best I've done is 1v4, gun round though.
2019-05-26 17:35
#111
 | 
Europe Shiroashi 
1v5 with aug
2019-05-26 17:35
#112
 | 
Estonia Mrkruvi 
Yes
2019-05-26 17:39
Yes and many times. Especially against silvers and gold novas
2019-05-26 17:40
Ofc, how hard can it be on mm
2019-05-26 17:41
I am basically smurfing everytime I play mm, because I get global and then quit everytime. Here is a clip from 2 years ago, pretty bad tbh. youtube.com/watch?v=nROVvOIACmU
2019-05-26 17:43
#116
 | 
Portugal zChicoo 
one time in school my class was enemy of other call and one day i was alone and all the other class came after me and i dodge them all back to my allies and we fighted with honor
2019-05-26 17:43
i have just done it once tho i really dont often get in to 1v5
2019-05-26 17:43
In 1.6, yeah, several times. I was always pretty clutch, although there were also some occasions where I panicked and chumped out like a scrub. And that was in official matches, not scrims or mm, because 1.6 didn't really have those as such. In GO? Probably not, but whenever I get into GO, I'm usually pretty hammered, so who knows.
2019-05-26 17:47
Pretty sure everyone has at least one 1v5
2019-05-26 17:51
imho 1v5 when the other team starts to hunt isn't that impressive and that's the majority of the cases.
2019-05-26 17:54
2, but way back in my silver days
2019-05-26 17:54
i won by p90 on short (de_dust2 stairs) t side. They rushed me and i head shotted them. P90 1v5 but hey
2019-05-26 17:56
#124
 | 
Germany Xantennn 
everyone gets one every now and then
2019-05-26 17:58
#125
 | 
Belgium therealV1c 
me as a ct, afterplant on b side mirage with an awp sadly, like you something weird happened when I wanted to watch it again and now I can't watch it anymore
2019-05-26 17:58
#126
NEO | 
Norway Skuolfi 
Technically not a 1v5 but it's the closest I have gotten. My last teammate was afk if that helps. youtube.com/watch?v=XYv7qvV6jC4
2019-05-26 17:59
Lmao 3 morons pushing mid/b against pistols. Classic mm players.
2019-05-26 18:06
#162
NEO | 
Norway Skuolfi 
Yeah pretty much.
2019-05-26 21:40
I've done a fair few over the course of the game, I'd say only 2 were from me playing perfect. The others was just the other team doing dumb feeding. Also never got one above MGE, people dont seem to be as over aggressive postplant
2019-05-26 18:02
If you haven't got a 1v5 clutch before, you're basically a silver
2019-05-26 18:02
Yeah i did 1v5 against NiP like 2 years ago
2019-05-26 18:03
2019-05-26 18:21
Yuh, this one was at match point too twitch.tv/esea_clips/v/411673045?sr=a Edit: against rank A's on esea
2019-05-26 18:11
yea, i remember it was with deagle on mirage
2019-05-26 18:13
#136
TenZ | 
Vietnam LilTed 
Yes but at silver rank
2019-05-26 18:14
yesterday
2019-05-26 19:15
#143
 | 
Bulgaria slaughtersun 
3 days ago, idiots kept pushing me 1 by 1
2019-05-26 19:18
#146
 | 
France FrighTyyy 
Yep, it was a retake. One teamkill, I killed two with a shit spray, finished the fourth with some taps and prefired the last one. It was very lucky, tho
2019-05-26 19:23
#148
 | 
Finland Fliida 
I've had a few, got demos for 3 or 4 of them saved up somewhere.
2019-05-26 19:29
#149
 | 
CIS (net) 
2019-05-26 19:32
Practically 1v2 tbh.
2019-05-26 19:36
Once time i won 1v5 in first round of match... Then enemy start spinbotting. F
2019-05-26 19:32
#154
 | 
Czech Republic Ondron 
yesterday ... 1v5 on Inferno... 60hp, no kevlar, only deagle ---> 5 bullets :)))
2019-05-26 19:36
#155
draken | 
Ukraine Woejoj 
2019-05-26 19:36
#156
 | 
Other Phinks 
Ofcourse
2019-05-26 19:36
4 years ago clutched 1vs5 pistol on A side Mirage once. Killed one in the back, planted bomb, killed another one. 2 of them pushed me like an idiots, I'm somehow got lucky spray on their heads. Last one was defusing - got glawked too.
2019-05-26 19:38
Have won 9 out of 24 matches till date in MM this year. I mostly play casual and I even clutched a 1v8 with AWP in bombsite B Dust2. They were recklessly peeking one by one and I surprisingly made correct decision each time to hold which of the three angles. I usually win 1v2,1v3,1v4 and have 80-90% success in 1v1 situation in casual. Still I couldn't win many 1v2,1v3s in MM. And the success rate in 1v1 situations comes down to 60-70%. Never won a 1v5. Only one 1v4 since I started playing csgo this time. Its pretty hard and it is coming from a person who is very good at clutches. Btw I bait players at specific angles which helps me getting easy kills and easy rid of getting called a baitor and thats why I'm mostly last alive.
2019-05-26 19:41
i won a 1v9 in casual if that counts
2019-05-26 19:42
#160
 | 
Croatia feelsbadmane 
Few times,recently on Overpass 1v5 as T on B bomb site
2019-05-26 19:45
I've had so many 2v5 aces and 3v5 aces but none where it started with 1v5 from the start. Pretty rare for you to not pick up a trade before your last remaining teammate dies.
2019-05-26 19:59
Yes I think 3
2019-05-26 21:41
#165
 | 
Denmark Xipingu 
Of course I did. I have over 5k hours in the game, if one haven’t done at least three 1v5’s (should have been doing more but minimum), that one sucks a lot, honestly
2019-05-26 22:21
Yes, in Counter Blox.
2019-05-26 22:22
Yes, very ez for me mens)))) plays.tv/video/5b3f451d6453346ee6/mand-e..
2019-05-26 22:25
Don't you know the smurf god ? Hello. Welcome. You have been NootNooted. Now you might not believe the power of my noots but i won't blame you. My noots are godly and normal human can't comprehend the skill of the Noootnooot. They seek answers but will never find them.They are misled by their surroundings and the lies they tell themself. too ignorant to find the truth. - The Nootnoot almighty supreme unsurpassed outstanding finest beyond compare inimitable premium optimum perfect terrific everlasting identity of the universe. It's 8 months after nootnoot
2019-05-26 22:32
1v5 killed 3 and ninja defuse 😎
2019-05-26 22:49
#171
 | 
Israel Rea77y 
I won a 1v5 today on faceit my hands were shaking like crazy after that. the pinnacle of Israeli cs lol
2019-05-26 22:50
#172
swag | 
United Kingdom Midoriya 
I’ve gotten like 12 in my life
2019-05-26 22:50
i once did 1v5 in cache with deagle in 2nd rounds just like niko that one time :D from quad you know
2019-05-26 22:50
#174
 | 
United States BubbleFlames 
A few times, but none was as impressive as my 1v4 Save round, I have a cz, I kill two enemies in underpass mirage, but my aim is bad, so I use all my ammo. The other two ct are chasing me and I run behind a corner in mid. They both run past me. I run up and knife one in the back, auto pickup his nova, kill the other.
2019-05-26 22:51
#176
Zeus | 
Finland 0lter 
ofc men, easy against silvers haha
2019-05-26 23:57
#177
 | 
United States NoKeTchup 
never even tho i am global
2019-05-27 00:01
I've won couple of times with a ninja defuse on Mirage.
2019-05-27 00:02
#179
 | 
Poland Arknes 
2019-05-27 00:04
#181
 | 
United Kingdom OneBinG_ 
My only ace was a 1v5 I’d died early on and took over the bot, the score was 14-0 to the opposing team and I was at the top of the stairs leading to Underpass on Dust 2. Their whole team tried to knife me and I sprayed them down with the Negev. Such a shit ace, but still my only ace to date so I’ll take it
2019-05-27 00:08
How many hours do you have
2019-05-27 00:17
#194
 | 
United Kingdom OneBinG_ 
950ish lol I’m really shit at CS and my playstyle is too aggressive and careless to realistically ace, so I’ve been a Nova 4 - MGE player (Climbing and dropping from time to time) since I started really
2019-05-27 19:42
2019-05-27 00:09
youtu.be/bgAO99NrETs I did but it wasnt anything special, tragic movement. Havent recorded the other one
2019-05-27 00:19
youtu.be/fjWc1x8K2oY (i think this was on rank smfc or lem) I did one more but i dont have the video, i was about the save my deag+armor the enemy pushed (like noobs) and i hunted them one by one, couldnt win the round tho bomb exploded
2019-05-27 00:20
Just 1 on inferno t side In apps they rushed me pretty hard the clutch was only about 20ish seconds
2019-05-27 00:17
One of mir B site as CT, 4 kills and smoke defuse
2019-05-27 00:22
Yeah. On old dust2 was playing w/my friend. I was ct went from b to a where bomb was planted. Killed 2 guys on mid doors then went killed 2 guys on site and last in pit. We were laughing our asses off after that round
2019-05-27 00:22
#189
 | 
Brazil aotus 
2 times. both on overpass. 1st one was when defending the bomb 1v5 on b site. 2nd one was a ninja defuse on A site, was hiding in toilet
2019-05-27 00:25
#190
 | 
Brazil dox__ 
1 time on overpass, playing in the T side, with an mp7 HAHAHA I activated the berserk mode "charge and shoot".
2019-05-27 00:28
#191
frozen | 
France HYPNO5 
who never won a 1v5 rofl you just have to be against dumb braindead players and ez
2019-05-27 00:30
#192
 | 
Brazil barc0de 
yes, on cache mens, we rushed b and the cts all stacked b with a half buy, my teammates called me god pog
2019-05-27 00:32
#193
PAGO | 
Poland NeenJa 
It happened more that once but the most memorable was when i just hid myself as a ct to save and for some reason T's didnt plant xd there were few ninja defuses, few times there were 1v5 with me as T. It is really not that hard as it sounds if enemies get cocky and greedy.
2019-05-27 00:39
Q
RED
2x
BLACK
2x
JOKER
26x
100
Points
PLAY MORE AT
Login or register to add your comment to the discussion.