Thread has been deleted
Last comment
2k hours FPL 15 yo
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
steamcommunity.com/id/BYMAS/ faceit.com/en/players/BYMAS/stats/csgo 2k hours, he says that he's 15 yo and already in FPL, is that kid some terminator of cs? He has 2k games played, it seems like he didn't even touch mm lol. Can someone explain?
2019-06-12 22:20
#1
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
bum,,[p
2019-06-12 22:20
#23
allu | 
Finland neeVV 
bump
2019-06-12 22:35
#102
 | 
Germany luros 
Bump
2019-06-12 23:51
He has game ban on main account :)
2019-06-13 12:41
#2
 | 
Latvia Agbetchok 
he is god player
2019-06-12 22:21
#4
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
yh i can see
2019-06-12 22:22
#3
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
1 yr old faceit acc
2019-06-12 22:21
I've played with him when he had 200 matches and he already had 3k elo and was playing godlike conclusion: he probably bought an new account when his old one got banned and probably is cheating rn
2019-06-12 22:22
why would he need to buy an account?
2019-06-12 23:41
#100
 | 
CIS CA1MAN 
>he probably bought an new account when his old one got banned< that comment literally said it
2019-06-12 23:43
why would he need to BUY an account?
2019-06-12 23:45
>his old one got banned<
2019-06-13 01:22
#121
 | 
Spain Miki2K 
If cs if for free, y tf should he buy an acc lol
2019-06-13 07:51
Yeah but it wasn’t free one year ago fitting OP’s timeline.
2019-06-13 08:00
He got just a game ban, so he created a new acc, why he should to buy one? 😀
2019-06-13 08:41
#151
 | 
Brazil mrk15 
Reasons to buy a new acc if you're a pro hacker and just got banned: Old steam = more reliable; Many hours in CSGO = more reliable; Prime enabled; Trust factor; Overall more believable and brings less attention.
2019-06-13 12:14
well frozen and svedje got into fpl as 14yr olds
2019-06-12 22:23
#7
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
idk who svedje is but frozen probably had much more than 2k hours
2019-06-12 22:23
age doesnt matter with this situation
2019-06-12 22:26
ye and svedje got kicked for cheating xx
2019-06-12 22:39
no...svedje got kicked for being bad
2019-06-13 13:03
fairly sure he got kicked for having the same bullshit that loads of swedish faceit players have
2019-06-13 19:38
i know him and no. he got vote kicked for being to bad
2019-06-13 20:13
#8
allu | 
Finland neeVV 
he has vac banned account, there was even a thread which was made by him with youtube video, he was asking the kills are good or no in scale from 1 to 10 badly, I cant find this thread rn but i will try. he exactly wrote that hes previously acc is banned but didnt give the link cause he wont be able to play tournaments in futura Maybe he changed that comment, dunno but i will try to find it anyway
2019-06-12 22:24
#10
allu | 
Finland neeVV 
also sorry for my english, it kinda sucks
2019-06-12 22:25
#13
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
thats interesting, im waiting for it
2019-06-12 22:26
#35
allu | 
Finland neeVV 
did u see it?
2019-06-12 22:40
#36
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
ye
2019-06-12 22:41
#37
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
of course that he didn't want to link his old steam loll
2019-06-12 22:41
#18
 | 
Latvia Agbetchok 
what site was the thread on?
2019-06-12 22:31
#19
allu | 
Finland neeVV 
hltv, look #17
2019-06-12 22:32
#22
ropz | 
Slovakia tenzayy 
steamid.uk/url/bymas
2019-06-12 22:34
#20
allu | 
Finland neeVV 
hltv.org/forums/threads/1900708/3400-elo.. if someone dont want to scroll few comments lower #43
2019-06-12 22:33
Probably played 10k hours, then bought new account cause he wants to "hide" his hours or something
2019-06-12 22:24
#12
Lakers | 
Belgium zetss 
faceit.com/en/csgo/room/34be43b9-0a65-42.. 25-13 against lvl 9-10 in one of his first games 4 sure not cheating 4Head
2019-06-12 22:26
dont believe in this shit. it takes talent to get fpl, but not even s1mple can make that. for sure he has +6k hours.
2019-06-12 22:27
#15
s1mple | 
Europe SQXZAF 
xaxxaxa another kid with private cheats
2019-06-12 22:28
#16
ropz | 
Slovakia tenzayy 
2019-06-12 22:28
#17
allu | 
Finland neeVV 
hltv.org/forums/threads/1900708/3400-elo.. #43, np guys he changed the nickname to godofcsgo but god thanks not the sentence in #43
2019-06-12 22:32
2019-06-12 22:37
#82
 | 
Germany luros 
Busted
2019-06-12 23:22
#109
 | 
Poland morosek 
Guys, he is legit af! JUST A OW BAN, TRUST ME DUDE
2019-06-12 23:58
#193
 | 
Belgium HLTVnewfag 
LULW
2019-06-14 14:35
#21
 | 
Switzerland BENd 
hes lithuanian what do you want he used to scam accounts its like his 3rd account 1 is vacced
2019-06-12 22:34
#24
 | 
Latvia Agbetchok 
link/evidence?
2019-06-12 22:37
#27
 | 
Switzerland BENd 
lithuanian cs gorups idk its like year ago or something
2019-06-12 22:38
#26
 | 
Lithuania verslininkas 
sasi desrele
2019-06-12 22:37
#28
 | 
Switzerland BENd 
miau
2019-06-12 22:38
#29
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
xaxaxa, i wish i bought private 200$ cheat when i was 15, today i would be considered a prodigy
2019-06-12 22:38
#31
Lakers | 
Belgium zetss 
sadly private cheats arent 200$ more like close to a thousand my guy edit: good private cheats
2019-06-12 22:39
#33
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
whatever i dont know the prices, still would be worth it
2019-06-12 22:39
#34
Lakers | 
Belgium zetss 
Nah it's not, imagine buying it and being banned 2 days after
2019-06-12 22:40
#40
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
as we can see he's playing fpl after 2k hours
2019-06-12 22:42
#43
 | 
Switzerland BENd 
he has 8k hours in total but vacced account too
2019-06-12 22:43
#113
 | 
Finland Vlade75 
He said that the banned account has 3k. So does he have more than these two?
2019-06-13 00:18
#44
Lakers | 
Belgium zetss 
maybe he's the new ropz (which i doesn't believe)
2019-06-12 22:43
thanks i followed him on twitch im his bigest fan now :-)
2019-06-12 22:39
he is cheating, just look at this hltv.org/forums/threads/1900708/3400-elo.. good job fpl
2019-06-12 22:42
#39
 | 
Switzerland BENd 
If I would be him I wouldnt play cs anymore He said himself that he has overwatch banned account + he used to scam people
2019-06-12 22:42
#42
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
can u provide us some proofs if u have any? would be interesting
2019-06-12 22:43
#45
 | 
Switzerland BENd 
Im searching right now on old facebook groups
2019-06-12 22:44
#47
 | 
Switzerland BENd 
im gonan end this players career
2019-06-12 22:46
#57
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
his brother asked me of scamming proofs btw XD
2019-06-12 22:57
#58
 | 
Switzerland BENd 
what?
2019-06-12 22:58
#60
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
im on ropz's stream and i wrote ''bymas in team LULW'' then some guy told me on pm that i shouldnt talk shit, im his brother, i know more etc etc
2019-06-12 22:59
#195
 | 
Belgium HLTVnewfag 
YIKES DUDE LUL
2019-06-14 14:36
its a new account.
2019-06-12 22:43
I can confirm that he is totally a legit player with cheats.
2019-06-12 22:45
Me too, he does not have any cheats installed except for the ones on his computer.
2019-06-12 22:49
OrospuLobaN alşsdfgslggdslkfdgfkasfdkaDSMAasdkadfkögdssalfdgaslşfdslöakdsföçdSZDSFGDFSDCC
2019-06-12 22:48
loba is so funny hahaha
2019-06-12 22:52
#50
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
bump
2019-06-12 22:51
called him a cheater under that video he posted a while ago. those super fast, smooth flicks were too blatant.
2019-06-12 22:55
#52
 | 
Germany luros 
Old acc probably banned
2019-06-12 22:53
#53
 | 
Switzerland BENd 
nor probably his old acc is banned
2019-06-12 22:53
#62
 | 
Germany luros 
Thats what i wrote
2019-06-12 22:59
#96
 | 
Czech Republic fabZeef 
Everybody is saying that after someone write it
2019-06-12 23:39
#97
 | 
Germany luros 
Because its the only possible reason
2019-06-12 23:40
#98
 | 
Czech Republic fabZeef 
That's what you wrote
2019-06-12 23:40
previous account banned, simple as that
2019-06-12 22:54
#56
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
xaxaxa his brother is messaging me on twitch and defending him LmaoOO
2019-06-12 22:56
#59
 | 
Switzerland BENd 
tell me his twitch
2019-06-12 22:58
#61
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
ispanas123456789
2019-06-12 22:59
cheats
2019-06-12 23:02
#64
 | 
Switzerland BENd 
why dont you play with me anymore
2019-06-12 23:02
i had exam today so couldnt play, are u online now?
2019-06-12 23:03
#68
 | 
Switzerland BENd 
going to sleep in 5mins
2019-06-12 23:04
fak
2019-06-12 23:05
#66
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
its probably his banned acc steamcommunity.com/id/valveiscrap/
2019-06-12 23:03
#67
 | 
Switzerland BENd 
how did u find it
2019-06-12 23:04
#69
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
his brother linked me this but idk if thats true
2019-06-12 23:04
#118
allu | 
Finland neeVV 
yes thats his acc, can proof that later with screenshots
2019-06-13 07:48
#119
allu | 
Finland neeVV 
valvesux <- hes nickname on faceit previous acc
2019-06-13 07:49
#122
allu | 
Finland neeVV 
or fuck the ss i will give linka steamid.io/lookup/76561198175953790 i found his faceit account only trought application for Phone "F Stats" where I paste hes steamid64 (76561198175953790)
2019-06-13 07:52
#127
allu | 
Finland neeVV 
2019-06-13 07:59
steamid.uk/profile/76561198175953790 look the past names )) btw how hes allowed to play in fpl?
2019-06-13 08:40
oh its ow ban, thats why
2019-06-13 08:42
2019-06-12 23:05
#72
 | 
Switzerland BENd 
2019-06-12 23:06
gameban
2019-06-12 23:07
#75
 | 
Switzerland BENd 
his borther is attackiong me on twitch
2019-06-12 23:08
#77
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
wtf
2019-06-12 23:10
i have played csgo since 2008 and have over 106 hours played and im already in fpl and topfragging all my games
2019-06-12 23:06
LIETUVA - cheater. I met them a lot when CSSMIXES co uk was popular. I would at least report him, tho. If he's clear, he won't get bent. EZ. BTW. You R nice flake fagger, or him. (Your from brasili, isn't it?) :)
2019-06-12 23:09
#78
 | 
Germany bykadzu 
I think he is legit. Why not? New players have a different perspective and maybe he is talented?
2019-06-12 23:11
But getting into FPL with 2k hours? No way lmao
2019-06-12 23:35
#79
 | 
Yugoslavia kief 
anime profile pic litva flag = cheater
2019-06-12 23:11
#80
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
agree
2019-06-12 23:17
#81
 | 
Germany Moe_Szyslak 
Why I'm not born with skill some kids are literaly born with
2019-06-12 23:19
#83
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
same
2019-06-12 23:23
He is well known in lithuania as cs player. not cheater trust me
2019-06-12 23:23
#85
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
kqlys well known too
2019-06-12 23:27
1958 matchs in 2K hour ? full focus fast win
2019-06-12 23:30
#111
 | 
Germany Moe_Szyslak 
hahah fulll focus only play 5v5s no need to train to be in fpl just join match
2019-06-13 00:08
1 match per minute ?
2019-06-13 01:16
#117
allu | 
Finland neeVV 
per hour*
2019-06-13 07:45
#87
 | 
Europe ther1 
he has played in lan, and he was playing decent there.
2019-06-12 23:31
2019-06-12 23:33
#89
 | 
Germany luros 
Someone send this stuff to mikey on twitter pls guys...doubt hes gonna read this
2019-06-12 23:34
#90
 | 
Switzerland BENd 
Pls send too I already sent it
2019-06-12 23:34
#93
 | 
Germany luros 
I dont have twitter sry men((( did u also send his banned acc? Look at comment above
2019-06-12 23:36
#94
 | 
Switzerland BENd 
I was the one who found it :D
2019-06-12 23:37
#95
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
dud, it was me, dont take credits
2019-06-12 23:38
#110
 | 
Poland morosek 
Cant wait to see him being kicked.
2019-06-13 00:01
bump
2019-06-12 23:35
#103
 | 
Europe keNLey94 
if he only played faceit then it make sense otherwise not
2019-06-12 23:54
#104
 | 
Europe ther1 
2k hours 1949 faceit games, seems like he played faceit only
2019-06-12 23:56
#106
 | 
Europe keNLey94 
exatcly
2019-06-12 23:57
#105
 | 
Germany luros 
2k hours 2k matches ....60% winrate. Makes no sense. He admitted havimg a banned account.
2019-06-12 23:56
#108
 | 
Europe keNLey94 
but if he had a banned account he woulnd't get his new steamid over so
2019-06-12 23:57
cool
2019-06-12 23:57
#112
allu | 
Finland neeVV 
welcome:)
2019-06-13 00:09
hey there
2019-06-13 08:22
you just have to respect.He is just good player.god gave him talent.no need to talk on
2019-06-13 00:35
#120
NiKo | 
United Kingdom Wazerz 
steamcommunity.com/id/valveiscrap/ is his old account 100% The day his FACEIT account was made is the 23rd May 2018. The day this account was Game banned was the 23rd May 2018.
2019-06-13 07:50
#123
 | 
Poland morosek 
coincidence?
2019-06-13 07:52
#124
NiKo | 
United Kingdom Wazerz 
I highly doubt it, but who knows we will have to wait for more information i suppose
2019-06-13 07:54
#129
 | 
Poland morosek 
It looks like he got game banned and decided to fuck all of that and create a new account ;d
2019-06-13 08:06
#125
allu | 
Finland neeVV 
you're right, thats hes previous acc u can download F Stats for a moment and check steamid 76561198175953790 to see theres wrote "BYMAS" as latest nickname on steam also steamid.io/lookup/76561198175953790
2019-06-13 07:55
#126
allu | 
Finland neeVV 
2019-06-13 07:59
thank you for all the work, BENd too
2019-06-13 08:13
#131
 | 
Switzerland BENd 
np
2019-06-13 08:18
#134
allu | 
Finland neeVV 
np bro, now just kick this guy from fpl
2019-06-13 08:24
He will not be kick from anywhere becouse of just game ban, so just chill :)
2019-06-13 08:33
Cheater
2019-06-13 08:35
youtube.com/watch?v=icm6Guw5vfU you can easily see he has aim assistance, painfully obvious
2019-06-13 08:43
Yea its true, shaking is so mechanic, hes really dumb to not delete video. But what we can expect from 15 yr old.
2019-06-13 08:45
yeah on his first video as well, there is quite a bit of shaking
2019-06-13 08:59
Just good aim
2019-06-13 08:46
wtf was that usp clip
2019-06-13 12:32
2019-06-13 19:46
only thing is that how he can be cheating in this age on faceit :D hes 15 and for sure he doesnt have alot contacts and money to afford cheats
2019-06-13 08:44
#143
 | 
Switzerland BENd 
Other thing is he has 2k hours and more than1900 games. He doesn't warmup?
2019-06-13 08:46
yea its true that he has banned account but it doesnt mean that hes cheating rn allo
2019-06-13 08:47
I believe he is but how he can afford since hes from lithunia :D
2019-06-13 08:49
Yes, I have an overwatch ban and what?:D Wrote to valve support and they don't give a shit, faceit admins just told me to create a new steam acc and that's all, And I was scared to link that acc cause I was 14 at that time and was scared that I couldn't play in some local lans) prntscr.com/o19u99 < Message from faceit admin :) prntscr.com/o19u99 prntscr.com/o19u99
2019-06-13 11:33
just saying if u were legit u wouldnt type all this text, i cheated at ur age just like u are now and acted the same way ;)
2019-06-13 12:09
#155
 | 
Other WorldIsAFuck 
This.
2019-06-13 12:21
Valve has the final decision, even in the OW ban, if you weren't cheating you would be unbanned just like scream was. Also funny how u don't even need dm or aim maps to get ur aim straight brother
2019-06-13 12:22
what do u mean i dont need dms or aim map??? I literally warmup 30-60 minutes everyday, and the reason why scream was unbanned is cause he is a pro player and they can easily contact valve employees. U are delusional
2019-06-13 12:24
Scream's just an example, there were more nonames who got unbanned, according to different forums posts that i've seen in the past. Also, about 30-60 mins per day of dm + aimmaps per day seems like an absolute minimum for anyone that plays faceit at lvl 10 ( correct me if i'm wrong ), yet u just play 5 pugs per day and got to fpl. Sounds like a bullshit to me, but it's just me. Maybe you are incredibly talented and nature said "that kid is gonna be good at cs" before you were born. I can only assume in that case.
2019-06-13 12:40
#171
 | 
Russia Alexnotbad 
your sens?
2019-06-13 12:44
800 1.6
2019-06-13 12:56
#160
LaimB | 
Lithuania Martis 
LaimB said that you're insane as a player
2019-06-13 12:26
the thing is that you said that you were banned but you kept refusing to post your account, you already admitted to being banned and I just wanted to make sure that you were Overwatch banned and not VAC I was 14 too at some point but wasnt this stupid
2019-06-13 12:38
#168
 | 
Germany luros 
So you didnt cheat and say it was false ban? U can post demos of your last 5 games here...
2019-06-13 12:40
#172
 | 
Norway k3ron 
Hmmmmm, what about this 3rd account? :) steamcommunity.com/profiles/765611989260..
2019-06-13 12:47
this is my acc :)
2019-06-13 13:01
#188
 | 
Norway k3ron 
Why do you need it? :)
2019-06-14 14:27
to watch games of him.
2019-06-14 14:29
#190
 | 
Norway k3ron 
nt BYMAS
2019-06-14 14:30
im hes brother wtf :D
2019-06-14 14:34
#192
 | 
Norway k3ron 
Oh, ok now I believe Have a very nice day
2019-06-14 14:34
Dafuq? Theres nothing
2019-06-13 20:20
#182
 | 
Germany s0meguy 
get aids you fucking 15 year old pedophile cheater
2019-06-13 19:40
well he sucked on lan
2019-06-13 12:15
#153
 | 
Latvia hahalmaoxd 
the classic "my brother/sister/father/friend/dog cheated on my account" "skinchanger" "pc club" then few years later cant play at valve events "i dindu nuffin wrong"
2019-06-13 12:17
#156
 | 
Other WorldIsAFuck 
#149
2019-06-13 12:21
#165
 | 
Latvia hahalmaoxd 
dont really care if he is legit good on him but nowadays its not really surprising what people are willing to do for money and success wouldn't be surprised if he still is cheating he didn't really stand out on LAN recently
2019-06-13 12:43
got banned for cheating on his main, now cheats in fpl with a new account, very simple
2019-06-13 12:20
which anime he has in his pp on faceit?
2019-06-13 12:25
was expecting POGBO disappointed
2019-06-13 12:30
its meesha's 2nd acc confirmed by me
2019-06-13 12:32
#164
Zeus | 
Finland 0lter 
a nerd
2019-06-13 12:33
#166
 | 
Norway k3ron 
That's a tough case.
2019-06-13 12:37
cuz cs is RNG game...
2019-06-13 12:48
#174
 | 
Norway k3ron 
Could somebody explain me this? :thonk: steamcommunity.com/profiles/765611989260..
2019-06-13 12:49
#175
 | 
Latvia hahalmaoxd 
then he is average to shit on LAN Lmao
2019-06-13 12:54
#177
 | 
Sweden BOBAHHAX 
new acc from 23.05.2018. Ok looks legit
2019-06-13 12:57
blatant cheater smh
2019-06-13 12:59
well what do you expect from faceit at this point?
2019-06-13 19:48
f0dder would be proud of you my son and also nice aimbot, one of the smoothest I've seen in a while.
2019-06-13 20:17
#194
 | 
Hungary OwlOfMoist 
He has iDisbalance in his friends
2019-06-14 14:36
Q
RED
2x
BLACK
2x
JOKER
26x
100
Points
PLAY MORE AT
Login or register to add your comment to the discussion.