Thread has been deleted
Last comment
i5 4440 fps?
CIS pabloescobar420 
probably someone have it, answer all low 1024x768
2019-06-12 22:30
i have i5 and i dont get even 300fps, let alone 4440fps
2019-06-12 22:31
cant tell retard or bait
2019-06-12 22:31
wtf men i try to help and u insult
2019-06-12 22:32
kids these days smh
2019-06-12 23:23
name doesn't check out.
2019-06-13 06:57
same tbh
2019-06-12 22:35
wtf men? i play on i5 6600 1440x1080 low i get between 260/270 in comp (cache)
2019-06-12 22:32
i5 9600k 4.0ghz 300 fps
2019-06-12 22:52
last gen i5 so its possible plus gpu is important, they probably have some 5th gen i5's so its understandable they have below 300 i have i7 8600k and rx 580 oc strix version and i dont even have stable 300 on all maps LUL
2019-06-12 23:06
#76
 | 
France SpooceCooke 
Wtf 9.6 million fps so strong men))
2019-06-12 23:18
and a 4000000000 hertz monitor omggggg he must be a real men)))))) amongst mens)))))))
2019-06-13 00:41
#111
 | 
France SpooceCooke 
2Fast for us
2019-06-13 08:49
#70
 | 
Italy steven513 
Lmao
2019-06-12 23:11
#71
NiKo | 
Bulgaria dak9iwnl 
baited :D
2019-06-12 23:12
i don't own it but i think easly 200/250
2019-06-12 22:31
#4
 | 
Canada Abolition 
jesus that's nuts I wish I had gotten that instead of the Ryzen, 4440fps is insane, I get like 400 max
2019-06-12 22:32
#8
 | 
Switzerland BENd 
+1
2019-06-12 22:33
true men
2019-06-12 22:33
#7
 | 
Switzerland BENd 
sorry but its impossible to get 4440 fps
2019-06-12 22:32
you can type net_graph 0 and imagine you have since you wouldnt feel difference with 60hz
2019-06-12 22:36
#16
 | 
Switzerland BENd 
sorry but 48hz gang
2019-06-12 22:37
#72
 | 
South America Natas_ 
lol
2019-06-12 23:13
n1
2019-06-14 01:11
hes talking about i5 4440 (the processor) and asking for fps
2019-06-12 22:48
#42
 | 
Switzerland BENd 
r/woosh
2019-06-12 22:50
1. you didnt say anything putting evidence its a joke 2. this is fucking hltv not reddit and you know these two hate each other 3. its r/woooosh dumbass so go say r/woooosh to yourself and never come back /closed - locked -
2019-06-12 22:55
#55
 | 
Switzerland BENd 
lmao
2019-06-12 22:56
lmao he can't take the fact that he missed the joke
2019-06-12 23:41
thanks captain obvious 300 iq
2019-06-13 13:18
thanks, I will wait here until you come suck my dick
2019-06-14 01:07
-unlocked- /open amen /closed -locked-
2019-06-12 22:56
#110
 | 
United States codgun 
-unlocked- /open 1. you're 0iq and can't bait yourself out of this 2. +1 3. -1 for knowing, nt Redditfag /closed -locked-
2019-06-13 07:13
120
2019-06-12 22:34
#12
 | 
United States theory^ 
whats ur gpu?
2019-06-12 22:34
i can get it cheap 180eur for i5 4440 750ti, currently i have laptop for 700 eur and 120-150 fps i wanna know if this can get stable 200 then its worth to buy it
2019-06-12 22:39
#47
Finland sNdi 
I had i5 4440 and 750ti 3 years ago and i got 250-300fps in every map with 1024x768 BB :) gl hf bro!
2019-06-12 22:52
Thanks for info, it was 3 years ago csgo has been getting much updates, but by this i can say it should get atleast ~200 fps playin, but does blackbars give you more fps?
2019-06-12 23:13
no i don't think so. but yeah i think you will get more than 200fps all the time easily :) just remember good launch options too! -high etc.
2019-06-13 00:53
#69
 | 
United States theory^ 
yes bro easily stable get it if u got moneys
2019-06-12 23:10
yessir, gettin it on friday :) thanks
2019-06-12 23:14
I wouldn't recommend i5 4440 tbh, you'll have 150-200fps but not stable, even with 4670K/4690K you won't have 200fps stable just so you know, If I were you I'd look at the older i7's, i7 4770k/4790k or later versions. Smart thing to do is save up so you can buy "good" shit rather than "ok".
2019-06-13 01:24
i have i3 4th gen nvidia 750 ti and get around 180 fps i have it capped at 141 tho
2019-06-12 22:36
#15
Ukraine kauk 
I have 4690 non-k and I have 1280x960 all very low + trilinear + 4x msaa and 300-400 fps stable
2019-06-12 22:36
that cpu is much better than this one
2019-06-12 22:37
#22
Ukraine kauk 
I htink all very low 1024x768 u should have at least 200 fps
2019-06-12 22:42
that would be fine, since in future i wanna upgrade to 144hz but by time i would already upgrade specs
2019-06-12 22:45
#18
 | 
Sweden swediztann3 
i have intel core i7 9700k and I get 60 stable fps
2019-06-12 22:38
Good
2019-06-12 22:50
#19
 | 
Poland Stinar 
i5 4460 rx 570 1600x1200 250-400 fps
2019-06-12 22:39
friend has i5 4460 1050ti and he has ~200 fps but i dont know abotu this cpu since on compare sites it shows quite less performance
2019-06-12 22:42
When do you get 250 fps? In FFA DM?
2019-06-12 22:44
#48
 | 
Poland Stinar 
in normal 5v5 matches
2019-06-12 22:52
Jesus wtf. Years ago I wanted that CPU
2019-06-12 22:53
250 - 400 fps xddddddddddddddddddddddddddddddd fck lier
2019-06-12 22:46
I have i5 9600k and I have 290-300 fps (without OC), 144hz full HD. My old procesor i7 3700k (without OC) 200-240 fps. i5 is definitely shit... it was my mistake because I bought better GPU (RTX 2070) and now I know it was fck mistake... I should bought for example 1070 ti and i7 9700k or i9 9900k and better cooler than this shit procesor... and my RTX is too strong... every fck game like the witcher 3 or red redemption 2... max FPS, but I dont have 4k only full HD and 144 hz so I waste a lot of money. for example 1070 ti the same result...
2019-06-12 22:41
120 to 150
2019-06-12 22:43
your specs or you are guy who just needs to comment something
2019-06-12 22:43
8600k, gtx 1070, 16gb ram, 512m2, z370 ultra aorus board. All low 1024x768 res & win 10, i get 190 to 320 fps 5v5
2019-06-13 00:04
that is powerful cpu, there is something wrong with your system if you get that fps on such a computer
2019-06-13 00:05
no nothing wrong, im computer expert and knows it well. I had 4790k & r9 380x 4gb from which i upgraded to 8600k & gtx 1070. 4790k & r9 380x 4gb on win 7 was giving 130 to 250 max fps so i upgraded. All low 1024
2019-06-13 00:39
Im actually "computer guy" too finished school, but it's ok i don't know a lot, but i can tell 100% something is wrong, just look up and you see more fps with lower pc specs
2019-06-13 01:16
#25
SIXER | 
Mexico caribnei 
300
2019-06-12 22:43
lowest 120
2019-06-12 22:44
i have i5 4460 gtx 1050, fps is around 120-300 depends on the situation
2019-06-12 22:45
#31
s1mple | 
Europe SQXZAF 
Have i54430 gtx 1050TI 4Gb 8GB ram 1152x864 all low stable 120
2019-06-12 22:45
oh shit thats sad lol
2019-06-12 22:46
#35
s1mple | 
Europe SQXZAF 
why i have fps_max 120 i don't need more when i have 60hz monitor LOL
2019-06-12 22:48
dude i can feel huge difference when i play on 200 fps or 120 fps on 70 hz monitor, what is fps on fps_max 300?
2019-06-12 22:49
#39
s1mple | 
Europe SQXZAF 
dm or 5vs5? u need
2019-06-12 22:50
#51
s1mple | 
Europe SQXZAF 
imgur.com/PommGGx LOCKED 120 imgur.com/7CZ4NXf Unlocked fps_max 300 enjoy
2019-06-12 22:55
#56
s1mple | 
Europe SQXZAF 
Btw forget to add windows 7
2019-06-12 22:56
thanks bro, but why you dont play on fps max 200? you really dont feel difference??
2019-06-12 22:57
#59
s1mple | 
Europe SQXZAF 
Yep i don't feel difference
2019-06-12 22:58
you know this thing most 60 hz monitors can be upgraded "overclocked" to 75 hz if you put your screen resoloution 1024x768 ibb.co/fvMGSn4
2019-06-12 23:01
and i can tell you its actually huge difference between 60 hz and 75 hz
2019-06-12 23:02
on intel settings try out men
2019-06-12 23:07
#66
s1mple | 
Europe SQXZAF 
what intel settings ?
2019-06-12 23:07
ibb.co/4drrXD6 Check screen and you will understand it, choose 1024x768 and you can choose hz if you dont have intel settings im pretty sure you can do it on nvdia
2019-06-12 23:10
why sad? everybody who belive i5 4430 has more than 150 fps are idiots....
2019-06-12 22:49
#43
s1mple | 
Europe SQXZAF 
LOL ofcourse i can get more then 120 FPS dude i just have fps_max i played bf5 1 week ago had stable 50fps medium settings 1366x768 0 drops
2019-06-12 22:51
youtube.com/watch?v=j0JIEGDC_Dc&t=12s for example this cpu can get 200+ stable fps, and its quite similar cpu for that 4430 and has much lower price and its fucking pentium
2019-06-12 22:54
180-250 with i5 6600k not oc , 1070 and 16ram
2019-06-12 22:48
#41
 | 
France J0riS 
i have i54440 and gtx 1060 6gb i get between 200-400 fps on 1280/960
2019-06-12 22:50
#44
 | 
France J0riS 
With all setting low
2019-06-12 22:51
I have the same CPU, but with gtx 950. So I wanted to ask, if it is enough for csgo with gtx 1060 6gb? Isn't it lagging near a smoke or a lot of mollies? :D
2019-06-12 23:25
#83
 | 
France J0riS 
Im not lagging at all on 1280/960 but on 1920*1080 I am lagging a bit i will never understand why. Don't worry you wont lag at all :)
2019-06-12 23:34
thanks!
2019-06-12 23:38
fps brother?
2019-06-12 23:43
Well, I am playing on 1024x768, I get approx. 150-250, it depends on the map; how many enemies I am facing; how many smokes and mollies are near me etc. :D On mirage I have the highest fps ~250; overpass;inferno;vertigo;dd2 ~ 180-220; cache;train ~150-200. I just simply hate that I know that I can land the shot but I got killed instead because of the fps.
2019-06-12 23:54
viss low? have you tried 144hz mon on it?
2019-06-12 23:49
yeah, all low; playing on 144hz.
2019-06-12 23:53
but you can feel difference when molly or smokes comes to you right ? with 144hz its probably sufferin then?
2019-06-12 23:55
yep, there is alot of difference when mollies or smokes are around, at least three of them, that is why I want to get an upgrade.
2019-06-13 06:56
#46
 | 
Faroe Islands godlikegaming 
I had this cpu, you'll get ~200 fps and on nuke ~120 fps but I had a 980 Ti so no idea about ur gpu.
2019-06-12 22:52
finally someone who had own it, thanks for answer, but does it really gets so low because of map? because on my current computer, i get fps same on almost all maps, inferno is probably one of the lowest fps map
2019-06-12 22:56
atleast in my case tho, but I switched to the i5-4690K and since I have it I have arround 250-300 fps on all maps.
2019-06-13 03:20
i5 4570 260+ FPS
2019-06-12 22:55
1. go to youtube 2. type in search bar "i5 4440 cs go benchmark"
2019-06-12 22:58
had 4460 with r7 370 once. never gone below 144 fps, i was mostly getting 200+
2019-06-12 23:02
#67
 | 
Turkey WhiteHawkK 
nope
2019-06-12 23:09
#74
 | 
France Syouli 
Used to have one and I had about 200 fps on normal situations but it dropped to 110/100 when I was getting mollied + smoked + rushed by the ennemy team (many players models)
2019-06-12 23:14
#77
 | 
Poland P4wl1k 
I have i5 4460 same settings and always above 200, avarege 250
2019-06-12 23:20
#78
GuardiaN | 
Poland JKG 
i have i5 4460 3,2 ghz and GTX 1060 6gb and i have 200-300 on matchmaking and like 150 on dd2 deathmatches
2019-06-12 23:21
#79
 | 
United States SS_imP 
Don't get one, it's on an outdated platform. Get a Ryzen 7 1700 for like $160. Or if you insist on intel, get an i5 9400F
2019-06-12 23:22
i can get whole pc for 180euros men if i get 200 fps im happy
2019-06-12 23:44
200-300 depends on what other programms u have open (browser, shadowplay etc.)
2019-06-12 23:26
i have i5 4440 with gtx 1060 6bg, fps is stable 200+ but sometimes for some reason it ddrops under 200, it is not worth to have it in 2k19, just go for ryzen 5 or even 3 would do better
2019-06-12 23:44
i5 4570 / gtx 960 and i have like 160-170 fps average. can drop to 130/140 and up to 240-250
2019-06-12 23:50
#96
 | 
Argentina lucas_7_94 
i5 4690 + rx 480 around 230 always can reach 300+ 1280x1024 4:3
2019-06-13 00:07
#97
 | 
Switzerland RoriSureyah 
i got i5 4460, i can reach 350fps easy, but it drops alot bro.. not good cpu
2019-06-13 00:08
#98
 | 
Germany Moe_Szyslak 
Too old, but ur able to run 144hz but go for stronger if possible this is not good option rn
2019-06-13 00:12
with 8gbram nvidia 660ti i5-3470 ive got around 200fps in 1280x960
2019-06-13 00:43
nah
2019-06-13 01:22
#109
Thorin | 
Europe jam1e^ 
i have a good ryzen now but 2-3 years back on my i5 3340s and gtx 750 (lul) i would get an easy 200+ except in ffa dm which was like 120
2019-06-13 06:59
Q
RED
2x
BLACK
2x
JOKER
26x
100
Points
PLAY MORE AT
Login or register to add your comment to the discussion.