Thread has been deleted
Last comment
wtf are these groups
 | 
North America B0bbutttoast 
astralis is up against 5 teams that aren't even top 10 and NRG who are playing without their current roster and fnatic who just lost to a team playing without their current roster ranked below them. Group B has 4 top 10 teams and HR and Mous who easily could be, then tyloo who could pull some upsets. These have got to be the most uneven groups i've ever seen lmao
2019-06-18 13:40
idk bad cup
2019-06-18 13:41
who cars
2019-06-18 13:41
#3
 | 
North America B0bbutttoast 
me
2019-06-18 13:44
Before crying about them, do some research about why they are like they are? If it's a fair system, there's no problem.
2019-06-18 13:47
#8
 | 
North America B0bbutttoast 
"Do some research" LMAO bro i know exactly how the system works i'm not whining about the groups or the system that put them there I just think its funny how they almost couldn't get more uneven.
2019-06-18 13:50
am an Audi and you ?
2019-06-18 13:53
am a lambo ghini
2019-06-18 14:13
#4
 | 
Germany Imouto 
Doesn't matter, Astralis will win against everyone
2019-06-18 13:45
#11
 | 
North America B0bbutttoast 
yes i agree Liquid will destroy astralis 16-0 x 3
2019-06-18 13:51
They are indeed pretty unbalanced, still they are random and objectively considering the rankings, they are OK.
2019-06-18 13:46
#6
NEO | 
United Kingdom Rosinho 
if u want to win an event you need to win against everyone, so its no point to cry
2019-06-18 13:47
#9
 | 
North America B0bbutttoast 
Who's crying?
2019-06-18 13:50
#33
NEO | 
United Kingdom Rosinho 
you
2019-06-18 15:17
#34
 | 
North America B0bbutttoast 
I think you're the one thats upset there buddy
2019-06-18 15:19
#35
NEO | 
United Kingdom Rosinho 
i don't really care bout groups, so why should i be upset?
2019-06-18 15:21
#36
 | 
North America B0bbutttoast 
Because you're telling someone there's "no point to cry" because they pointed out something they thought was funny
2019-06-18 15:22
#37
NEO | 
United Kingdom Rosinho 
no, u re just crying cause liquid is not in the easier group
2019-06-18 15:24
#38
 | 
North America B0bbutttoast 
Figure it out dude
2019-06-18 15:24
"without their current roster", you wanna tell me NRG has no experience in playing with daps? lol 0/8
2019-06-18 13:50
#12
 | 
North America B0bbutttoast 
They haven't practiced with him in weeks lmao are you that ignorant?
2019-06-18 13:52
It is literally pretty balanced, if you add up all the ranking positions from both groups group A has 141 (including 2 teams not in top30, used 30 points for them) and 140 in group B (including 2 teams not in top 30, used 30 points for them)
2019-06-18 13:56
#16
 | 
North America B0bbutttoast 
On paper, but if you look at the actual teams you would have to be insane to say these groups are balanced.
2019-06-18 13:58
Yah I know #5 I just wanted to prevent people from saying "rigged for astralis" or something because it is clearly objectively from the rankings fine
2019-06-18 14:00
#18
 | 
North America B0bbutttoast 
I actually like it like this tbh, more likely to have upsets and its a tad more exciting, but swiss works so much fucking better haha anyone who says its rigged for anyone would have to be mentally disabled, they would still have to play 3 playoff matches to win the tournament. The winner of this tournament (unless a crazy upset) is the best team in the world imo
2019-06-18 14:03
I like Swiss aswell better, it is just a fair chance for everyone basically always especially with the player rankings it is lovely. Yh true still #15 I wouldn't say best team in the world, I think we can tell it after cologne, just 3 weeks and all the favorites there aswell
2019-06-18 14:05
#20
 | 
North America B0bbutttoast 
Idk, i think liquid and astralis will probably end up playing eachother again here, if they don't one of them would have to be knocked out by a considerably worse team. If astralis wins, they are still #1, if liquid wins they officially take the crown imho
2019-06-18 14:08
Yh while I agree so far, I still think that cologne could mess it up again if another or the opposite team wins, that's why I personally will wait for it to decide who is the 1 for myself
2019-06-18 14:10
#28
 | 
North America B0bbutttoast 
Well either the same team will win and that team will still be #1, the opposite one will and it will go back to being either one, or a random team will win and the team that won this event will remain #1. Either way for the 3 weeks until cologne the best team in the world will be the one that wins this tournament.
2019-06-18 14:13
true Seeing the first astralis game I think they will win it, it looks like dupreeh and mgisk are performing again individually which was the greatest problem last tournaments, ofc it is just one game but still it is a great sign
2019-06-18 14:16
#39
 | 
North America B0bbutttoast 
Sorry my dude
2019-06-22 00:10
#15
 | 
Korea XigNw0w 
Rigged
2019-06-18 13:58
+1 Very true, ESL shows again that their world ranking is a fucking joke and they have no clue how to do proper seeding
2019-06-18 14:09
you should do research mate. Their seeing is random, which is indeed shit sometimes, but their world ranking is fine, literally matches hltv as I explained in #5 & #14
2019-06-18 14:11
HR could easily be top 10 ? Sorry what? Then heroic could easily be top 10 too lmao
2019-06-18 14:10
#25
ile | 
Finland Vkims 
Groups are made based on results on that qualifier, its not really based on ranking or anything, only early results
2019-06-18 14:12
#29
 | 
North America B0bbutttoast 
Homie i know how it works, i was just pointing out how laughably uneven they turned out
2019-06-18 14:15
#32
ile | 
Finland Vkims 
its not uneven if its based on earlier results
2019-06-18 14:16
#26
Szohn | 
Nepal Nepali 
Rigged groups
2019-06-18 14:12
#30
 | 
Turkey Thunderball 
+1
2019-06-18 14:15
Login or register to add your comment to the discussion.