Thread has been deleted
Last comment
Top 5 snakes
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
Snake2k Snarik Snakeislaw Snakeski Snakerbye
2019-06-19 18:34
Topics are hidden when running Sport mode.
Snakeb0mb
2019-06-19 18:35
#5
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
Plopski left ancient before minor
2019-06-19 18:36
#2
 | 
Tunisia darkoplax 
wait i'm actually interested who tf has his name finish with "ki" , the 4th one ? who's that ?
2019-06-19 18:35
Plopski I assume
2019-06-19 18:36
#7
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
Yep
2019-06-19 18:36
#22
 | 
Sweden meistr0 
Plopski snake? ROFL. Dumb or what? Draken and the others 100% told him to sign that contract. Ancient is just a free agent team, obv they are very happy for Plopski. But ur one of those kids that says that all people that leaves a team is a "snake" as we clearly can see when you type Stewie, Tarik, Stanislaw, Kjaerbye & now Plopski. Kid.
2019-06-19 18:43
Dunno plopski?
2019-06-19 18:36
#28
 | 
Tunisia darkoplax 
why lmao ?
2019-06-19 18:46
#3
 | 
North America SLGam1ng 
what about cadian
2019-06-19 18:35
snadian
2019-06-19 18:51
#6
 | 
Czech Republic officialDaMaDe 
fnatic fans angry cause NiP is officially #1 again with Plopski :lol:
2019-06-19 18:36
Kkkkkkkkk
2019-06-19 18:37
hello OJ, nice to see you here
2019-06-19 18:37
How is plopski snake, thought u had to be a relevant player in scene to be snake
2019-06-19 18:39
+1
2019-06-19 18:53
#8
 | 
Germany Neckarstadion 
snakesUnited
2019-06-19 18:36
snax
2019-06-19 18:37
North are massive snakes, Konfig Magisk MSL Cadian mertz
2019-06-19 18:37
#14
 | 
Brazil hrp_ 
snaker ( PS to jonathan e.: snaker is a friend of mine and he likes that name)
2019-06-19 18:38
Hrp is better banana player than vice
2019-06-19 18:39
#25
 | 
Brazil hrp_ 
true
2019-06-19 18:44
#17
Summer | 
China seba13 
snooper
2019-06-19 18:40
#18
Lack1 | 
United States Trive 
No Kevin Durant?
2019-06-19 18:40
who is snakeski?
2019-06-19 18:40
#20
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
Plopski
2019-06-19 18:41
why? he left a nonamer team to go for his dreams, its only logical, i agree on the other ones but why would he not take this amazing offer
2019-06-19 18:42
#24
 | 
Sweden meistr0 
+1 But i dont agree on the others. Thats just childish.
2019-06-19 18:44
kjaerbye was biggest snake move of all time stanislaw also big snake move on optic in 2017 early tarik and stewie also kinda ditched auti and left him in the dirt
2019-06-19 18:45
#31
 | 
Sweden meistr0 
lol. No. Not a single transfer is a "snake" move. "tarik and stewie also kinda ditched auti and left him in the dirt" Auti & stew was the 2 people MIBR wanted at first, then Auti said no but Stewie yes. Then later on Tarik said yes. Its the major curse dude, literally all teams that win a major (except Astralis) split up or shuffle 2-3 players lol.
2019-06-19 18:47
Astralis players literally found out about Kjaerbye leaving by reading on hltv that North signed him, thats fucking pathetic from Kjaerbye dude
2019-06-19 18:49
#34
 | 
Sweden meistr0 
Pathetic? Sure. "Snake"? No. lol. I think Astralis players already forgot about that shit that happend years ago.
2019-06-19 18:50
#26
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
Well he could have joined after minor or major if they qualify
2019-06-19 18:44
no he has to join now, the major roster lock is very near, he cant join after that
2019-06-19 18:46
#43
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
he can join after major and let nip play major with dennis
2019-06-19 20:36
Why would he stall for no reason, they want to be as good as they can as fast as possible, and if they go to the major with him they have more room for possible roster moves between this major and the next because he will be part of their core, idk what twisted view you have about "loyalty" but plopski doesn't owe Ancient anything and should go for what is best for him and his career, Ancient is a team full of bots and they are not going anywhere anyway
2019-06-19 20:42
#45
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
hope ancient qualifies for major and nip goes 0-3
2019-06-19 20:42
You can hope for it for sure, I don't care for Swedish cs much either way, altho I do hope for GeT_RIghT he can make a deep run one last time before retirement, you should too, he is a legend
2019-06-19 20:46
major lock is in 4 days retard, also how can he join NiP if he played the minor
2019-06-19 18:54
#42
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
he can join nip after major since nip id doing another roster move. he don't need to play with nip in major. now he snaked ancient and they have to find a replacemet
2019-06-19 20:36
#23
 | 
Sweden Akoulad 
Snake_RighT Sn0rest WHole NiP organization
2019-06-19 18:44
#30
 | 
Finland xBleu 
Forsnaken
2019-06-19 18:46
no snax lul
2019-06-19 18:47
#35
 | 
Spain Silber_ 
Snakeowel
2019-06-19 18:51
mYsnake
2019-06-19 18:54
orochimarus snake was pretty good. atleast top1
2019-06-19 19:03
Snax NiKo Stew Mayb nitr0 Tarik Fallen GeT_RighT Mayb i forgot a lot
2019-06-19 20:46
#48
 | 
Portugal NabasKi 
python, black mamba, rattlesnake, anaconda, copperhead
2019-06-19 20:47
#50
 | 
Denmark Snakebye 
snake2k I'm big fan in my bio
2019-06-19 20:53
#51
rain | 
Slovakia TrYx_ 
TJ Dillashaw without a doubt
2019-06-19 20:55
Login or register to add your comment to the discussion.