Thread has been deleted
Last comment
How to get girls snap texting from tinder
Latvia Spilif 
Write her something about her profile, some joke or deal( example one girl had big vine bottle and i said "if you teach me russian i can open that buttle for you#winkie face#) Then just continue it in half flirty way and in some way ask a snap in relation about what youre talking about (example" i want to know more about this cind of monkeys. Can you tell me it over snap? ") Im texting for something like 9 months and this is the most succesful method. I found it out like a week ago but it has worked to the all girls. TLDR: some half stupid shet that you will b8 or troll so meh
2019-06-20 14:31
Asking hltv about girls Smh
2019-06-20 14:33
I dont ask Lul Lol Get Rekt G3T R3kt Xd
2019-06-20 14:34
Tldr
2019-06-20 14:34
Huh?!
2019-06-20 14:35
Post too long
2019-06-20 14:36
I dount faken kea
2019-06-20 14:37
he didnt even ask you retard smh
2019-06-20 14:34
Post too long to read Smh
2019-06-20 14:34
smh smh
2019-06-20 14:35
Smh
2019-06-20 14:35
smh my head
2019-06-20 14:37
Smh
2019-06-20 14:39
Are you a 5 year old? If you're incapable of reading 5 sentences why are you even on the internet
2019-06-20 14:56
Incapable =/= lazy
2019-06-20 14:57
#19
 | 
Belgium YoGatesKevin 
Your threads are of high quality mate. I’m glad someone like you is on hltv. Thanks mate
2019-06-20 14:45
I thank very much, sadly I was away for a week
2019-06-20 14:50
What? Excuse me!?!?! How about me!?????!!
2019-06-20 14:52
#41
 | 
Belgium YoGatesKevin 
Swansea_Lad_SA1 is a legend. I hope your threads will be of high quality as well mate.
2019-06-20 16:56
Do you even know who called me relivent? Youre nothing aginst him
2019-06-20 17:29
#45
 | 
Belgium YoGatesKevin 
Ok
2019-06-20 17:43
Thats right
2019-06-20 17:51
#47
 | 
Belgium YoGatesKevin 
Stop embarrassing yourself
2019-06-20 17:54
Sorry i dont speek irrelivent Actualy respect you not idiot responder
2019-06-20 17:56
I dont know what "bump" means
2019-06-20 14:34
Bump
2019-06-20 14:34
just send her a pic of you topless
2019-06-20 14:38
I dont like to send my boobs to girls And they gonna screenshot it And its not snap so i can send boobs afterwards
2019-06-20 14:39
hit the gym before taking the pic so you have a good pump and your body looks juicy
2019-06-20 14:42
Ok thanks Im think cardio will do the job Running for 30 min is ok for me
2019-06-20 14:44
but seriously the only important things on tinder are your pictures and bio. girls are really superficial over there and allthough humor or smooth texting helps in the end your looks will decide if you will clap her cheeks or fap alone that night
2019-06-20 14:46
Mhhmm +1
2019-06-20 15:14
#21
 | 
United Kingdom INGEMARSSON_ 
Lol, imagine writing a “how to” for dating apps. WELL DONE MEIGHT, YOU S0LVED IT
2019-06-20 14:47
what's snap men
2019-06-20 14:47
Snap my body YEAaaaaHHHHH BBBoooooOoooIiiiiiiiIiiIiI
2019-06-20 14:54
#23
United States koth 
you are on tinder go fuck them...
2019-06-20 14:48
Im not 18 so its not that ez Therw are some girls on my age but the whole situation makes it weard
2019-06-20 14:53
#38
United States koth 
are you under 16? if your are 16 or older it doesnt matter. unless you are fake flagging. Latvia statutory rape law is violated when an individual has consensual sexual intercourse, lesbian, pederastic, or other unnatural sexual acts with a person under age 16. however, only an individual aged 18 or older may be punished for sexual intercourse with a 14 or 15 year old.
2019-06-20 15:37
You smart You very smart But still girls mostly want guys with cars
2019-06-20 15:47
#40
United States koth 
are there any cars in latvia?
2019-06-20 16:41
#27
 | 
Czech Republic Puget1 
Russian is a language of subhumans
2019-06-20 14:54
Its not russian Nt prodka
2019-06-20 14:55
#36
 | 
Czech Republic Puget1 
I'm not prodka wtf
2019-06-20 15:21
Nt Puget1*
2019-06-20 15:30
People still using snapchat?
2019-06-20 15:02
#33
 | 
Israel Netanyahu 
But what if I already know Russian? I don't wanna lie to my potential gf... And besides, I don't use Snapchat or Tinder. /close 0/10
2019-06-20 15:08
Its an example Then why you came on this thread?
2019-06-20 15:10
Who the fuck cares about snapchat.
2019-06-20 17:01
Whats the trend now then?
2019-06-20 17:28
No trend, just meet people irl and stop wasting your time with social media.
2019-06-20 18:08
I mean i dont live in city
2019-06-20 18:09
Then move to a city when you're older (which will probably happen anyway because of education or work). Most girls wont take you seriously right now anyway, because you are still a teen.
2019-06-20 18:18
Well i want the same age so i mean they can take me enough seriosly for me to lose v card
2019-06-20 18:29
In my experience, even teenage girls dont take teenage boys seriously. If you wanna lose virginity so badly, then I recommend a hooker.
2019-06-20 18:38
Well it depends how you act around them. Girls have this "real love" at age of 10-18so idk. I'll just do what i think is ok to get teen girl Afterall i dont play fortnite or any games at all now so i have big chace
2019-06-20 18:52
Do what you think is best, man. But Im tellin ya, it does not depend on how you act around them. If you are teen, chances are your appearance is simply not masculine enough for them to develop interest. Peace out.
2019-06-20 19:01
Im 197cm and not skinny penny Peace out
2019-06-20 19:10
#48
 | 
Mexico LEWORb 
all the girls
2019-06-20 17:54
#54
 | 
Canada Abolition 
Snapchat LUL garbo app
2019-06-20 18:33
Why not snap?
2019-06-20 19:34
Login or register to add your comment to the discussion.