Thread has been deleted
Last comment
MIBR Fix %100 thank me later
 | 
China super_mario_64 
Ok so all MIBR has to do Is kick LUCAS ASAP AND get fnx, also Valve needs to bring back Cbble to the map pool and that Easy MIBR back to top 3. Thoughts?
2019-06-29 05:05
Topics are hidden when running Sport mode.
And get a time machine
2019-06-29 05:06
+1
2019-06-29 05:07
Hi mensss
2019-06-29 05:16
+1
2019-06-29 17:44
Rofl
2019-07-01 01:27
Just disband and sell cold
2019-06-29 05:07
ez
2019-06-29 17:45
For how much?
2019-06-30 06:29
An ounce of heroin
2019-06-30 07:08
sell for which team? FURIA is full and he doesn't speak english
2019-07-01 01:23
#38
 | 
South America litdabber21 
what did they do with tarik and stewie 2k
2019-07-01 01:28
Englando
2019-07-01 01:28
lost all games, why?
2019-07-01 01:29
#44
 | 
South America litdabber21 
kkkkkkkkkk it all makes sense now
2019-07-01 01:32
Choke clan ofc
2019-07-01 01:28
didnt know choke clan speak portuguese
2019-07-01 01:29
kid being kid -1/8 tell me later :)
2019-07-01 01:32
tell u y child I said baitzera dont speak english and u gave me chok clan as an answerr
2019-07-01 01:35
He speaks English
2019-07-01 02:28
why people keeping asking for fnx? he's not even into CS anymore he's a BOT, it doesn't matter if he has 2 majors, he is far away frmo being a solution for any team.
2019-06-29 05:08
Braindeads
2019-06-29 05:17
Braindead is here men((( 😎😎😎😎😎😎
2019-06-30 06:30
idk but his girl is pretty damn hot.
2019-06-30 06:44
the 50 girls he fuck a month? he's the fucking justin bieber of cs
2019-07-01 01:21
Wtf, he is dating rn
2019-07-01 01:26
#5
 | 
World Notb8ing 
mibr is dead inside, it is team who can only have good results if people overperform
2019-06-29 05:12
#8
FalleN | 
Asia fos1x 
idk about FNX thing, i mean lucas1 hasn't have his official math in MIBR yet, but cbble come back is a must, i miss that map too
2019-06-29 05:18
#9
 | 
Brazil trevz 
bring cbble back and add tuscan
2019-06-29 05:22
#10
 | 
Poland Ktav 
No fNx no major If not fnx kick taco and get KNg
2019-06-29 09:21
fnx - no kng - hell no stop with those completely retarded fixes already jesus...
2019-06-29 09:48
#14
 | 
Poland Ktav 
No fnx no major simple as that
2019-06-29 17:43
0/8
2019-06-29 17:49
#21
 | 
Poland Ktav 
0/8
2019-06-30 06:27
#11
Xyp9x | 
Ukraine 60hzgods 
you forgot one thing : Hide fer's girlfriend first.
2019-06-29 09:31
ahahahahahaha
2019-06-30 06:30
#12
 | 
United States twistzzgod 
why mibr add bot fnx?
2019-06-29 09:46
#19
 | 
Sweden meistr0 
+1 lol.
2019-06-29 17:52
#18
 | 
Sweden meistr0 
1. FNX is shit & basically retired 2. Thats not a fix. 3. Stop with your "+FNX" bullshit.
2019-06-29 17:52
+1
2019-06-30 06:37
#20
Brazil tuxf 
disband is the only possible fix, selling cold to FaZe for making a hell lotta money would be an option -ableJ +fer FaZe top1 furia top5 material the only fix mibr could have was -taco -felps +yuurih +kscerato, but this dream is dead now, sadly...
2019-06-29 17:55
#25
JW | 
United States Deso1ation 
They could still buyout the furia players.
2019-06-30 06:32
#30
 | 
Sweden meistr0 
+1 lol. MiBR 100% can afford to pay the new buyouts of Yuurih & Kscerato.
2019-06-30 07:08
Stop living in 2016/2017 bro. FNX retired.
2019-06-30 06:49
#29
 | 
Sweden meistr0 
Edit: ops, was gonna respond to a comment
2019-06-30 07:08
fnx didnt play at top level for 2 years + lmao and he is retired
2019-07-01 01:22
Cbble back, -LUCAS +yuurih and Easy MIBR back to top3
2019-07-01 01:27
19:10GamerLegion vs HAVU
GamerLegion
1.83
HAVU
1.95
03:30Recon 5 vs Faint
Recon 5
1.32
Faint
3.22
18:00paiN vs W7M
paiN
1.51
W7M
2.50
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.