Thread has been deleted
Last comment
new cache
 | 
Greenland xen_ 
why the fuck it takes 2 years to make one map???
2019-07-12 14:59
cuz only 1 men working on it)))
2019-07-12 14:59
#3
 | 
Greenland xen_ 
wtf 1 guys made Papers Please in like 9 months
2019-07-12 15:00
2d shit 3d map use your brain
2019-07-12 15:02
#8
 | 
Greenland xen_ 
nt fake australia
2019-07-12 15:03
Entire game Vs a single map Ur mom homo
2019-07-12 15:05
lmao that's true fake astralia
2019-07-12 16:49
#27
 | 
Finland Fliida 
Well, the map itself probably doesn't take that long to make, but any testing and bug hunting to make it viable for the competitive pool might take one person quite a long time. And I'm pretty sure the majority of the map is being remade, not just a few boxes being moved around.
2019-07-12 16:28
#33
 | 
France SpooceCooke 
sounds fair, is there any info on a potential date of release?
2019-07-12 16:35
#36
 | 
Finland Fliida 
Not that I've heard. We'll just have to wait and see I guess.
2019-07-12 16:39
#43
 | 
Finland JHdash77 
If it actually is coming back to the active duty pool, I'd say it's gonna be in 2020. It's (almost) always been 2 majors between each rotation.
2019-07-12 16:56
#54
 | 
Finland Fliida 
That is a fair assesment, I'd imagine we're going to see it sometime between the Berlin major and the start of the next year. But probably before the first major of 2020. It's worth noting that it will probably be out before it's added to the competitive map pool.
2019-07-12 18:23
#42
 | 
Sweden Bakkmann 
Should be finished pretty soon, but that doesnt mean it Will be put into the map pool for a while
2019-07-12 16:56
#2
 | 
Portugal NabasKi 
no
2019-07-12 14:59
#4
 | 
Estonia autistik 
yes'nt
2019-07-12 15:01
#5
kr4sylya | 
United Kingdom Wazerz 
It better be good
2019-07-12 15:01
#7
 | 
Greenland xen_ 
or else what?
2019-07-12 15:03
#9
kr4sylya | 
United Kingdom Wazerz 
Because cache got removed for the update and in replacement we have a cancer of a map vertigo
2019-07-12 15:04
#12
 | 
Greenland xen_ 
we need cobl too
2019-07-12 15:06
New cobble is trash
2019-07-12 15:06
#16
 | 
Greenland xen_ 
yes we need old cobble back but they can remake it in new engine if they want
2019-07-12 15:07
#11
 | 
United States Sh00ze 
What about cobble???
2019-07-12 15:05
Retired
2019-07-12 15:06
#24
 | 
United States Sh00ze 
source pls
2019-07-12 15:34
Its just my opinion
2019-07-12 16:19
#15
 | 
Greenland xen_ 
+1 -overpass -vertigo +cobble +cache
2019-07-12 15:06
no overpass good map -nuke
2019-07-12 15:10
#21
 | 
Greenland xen_ 
yes but valve remade nuke they wont take it out now they havent remade overpass tho
2019-07-12 15:12
#29
 | 
Netherlands Marrix 
there was another version of overpass before the overpass we have now...
2019-07-12 16:31
#30
 | 
Greenland xen_ 
yes but look at the assets, 2019 overpass still uses old assets nuke, d2, inferno, cache, all had new assets made specifically for the map mirage and overpass only 2 maps still using old "look"
2019-07-12 16:33
#32
 | 
Netherlands Marrix 
i'd rather have the old look tbh the players have more fps that way aswell
2019-07-12 16:35
#34
 | 
Greenland xen_ 
i would rather have old look for all maps too men truthfully, i'd be happy with CSS graphics or even 1.6 graphics. too much clutter in new CSGO maps
2019-07-12 16:35
#48
 | 
Netherlands Marrix 
i havent played much css, although i did play 1.6 I dont even care about how good the graphics are of the maps. As long as the fps on these maps are good enough to play them and enjoy the game.
2019-07-12 17:05
#44
 | 
Europe FJUL 
- nuke - dust 2
2019-07-12 16:56
vertigo > generic 3 lane map
2019-07-12 15:07
#18
 | 
Greenland xen_ 
it needs a rework to layout, but overall i do enjoy the map. would be better to have something in between B stairs and T spawn, Ts can rush B too easily as it is
2019-07-12 15:09
-100
2019-07-12 15:16
#20
 | 
Russia parovozik 
because its gonna be brilliant
2019-07-12 15:12
just like Dust II
2019-07-12 15:16
#26
Boo | 
France mbl4 
We gonna have the best map pool with +cache -vertigo <3
2019-07-12 16:23
#28
 | 
Greenland xen_ 
nice flair + name men))))))
2019-07-12 16:29
#31
Boo | 
France mbl4 
thank men))))
2019-07-12 16:34
#38
boltz | 
Europe matt_gv 
-vertigo +cobbles is better imo
2019-07-12 16:47
#40
Boo | 
France mbl4 
Don't you miss cache ?
2019-07-12 16:53
#51
boltz | 
Europe matt_gv 
I'm actually relieved that cache is gone tbh
2019-07-12 17:09
who is the best cache team ?liquid??? doesn't everyone play cache except for navi. i know it's also astralis' ban but they are good on it yeh??
2019-07-12 16:39
#37
 | 
France neibaf 
valve will take 1 more year (aftet fmpon is done) to add chickens in new cache
2019-07-12 16:40
#41
 | 
Romania kr1tex 
Cuz it's not a company making it, it's just a guy and some other people helping him
2019-07-12 16:55
After major men))
2019-07-12 16:58
#49
 | 
Greenland xen_ 
I want it NOW 😠
2019-07-12 17:08
I want it now 2 men!!!! But we gotta wait :c
2019-07-12 17:10
#50
Lekr0 | 
Poland Brisu 
That's why fmpone maps are so good.
2019-07-12 17:09
Around September-November. To be more exact it's probably gonna be 12th of September-20th of September.
2019-07-12 17:12
Login or register to add your comment to the discussion.