Thread has been deleted
Last comment
ZyWoo wtf???
 | 
United States ManelosPatronus 
This is his profile: steamcommunity.com/profiles/765611981136.. This is his smurf: steamcommunity.com/id/ZywOoOficial Why does he have an account that is VAC banned, and is it known already or am I using internet explorer?
2019-07-15 23:32
#1
ZywOo | 
France Qaze 
internet explorer ?
2019-07-15 23:33
I don't know man.
2019-07-15 23:33
is that actually his smurf?
2019-07-15 23:33
no
2019-07-15 23:34
#11 Btw, wtf does you name mean?
2019-07-15 23:36
Ethiopia is a counrty in africa with roughtly 50% Coptic and 50% muslim population ( not accurate numbers, only for explanation) and I want it to be fully Coptic, like it was is the past.
2019-07-15 23:37
Alright, any specific reasons why? :o
2019-07-15 23:38
I just dislike Islam and I find I don`t want Coptic`s to be opressed in Ethiopia like they are in egypt or other muslim countries.
2019-07-15 23:39
Okay, makes sense. Good luck with your mission.
2019-07-15 23:40
ty men
2019-07-15 23:41
Sending 50k us soldiers to fight off Muslims but they will eventually oppress all coptics so sorry Ps cOptic gaming needs to be a thing
2019-07-16 00:35
US sadly only conquer countries, but they never commit to making them better or westernize them.
2019-07-16 00:36
Yes and then relinquish and deny any fault smh
2019-07-16 05:28
Tru, I admit my country often does that. It's disgusting honestly, and seems like an ego trip.
2019-07-16 05:46
American btw. Fake flag. I feel as though many people esp older generations were brainwashed with patriotism. In order to blind the public from the atrocities the country committed.
2019-07-17 19:24
Yea, I feel sort of in the middle between the SJW's and retarded far-lefts, and the equally braindead "patriotic" and traditional far-rights.
2019-07-17 21:06
Yes any extremist or leaning individual is an idiot. The middle ground is where the sensible citizens reside and we should be the only ones allowed to vote tbh
2019-07-18 19:30
#86
 | 
Kyrgyzstan JimHalpert 
Do you have oil?
2019-07-16 10:04
Lmfao
2019-07-17 19:24
#57
 | 
Netherlands epen 
clever black man, dont make killer religion spread to the world
2019-07-16 00:27
I am not from ethiopia myself, the flag is just to have a complete persona.
2019-07-16 00:30
holly shit i hope u die by some mad guys then i will call this karma
2019-07-16 01:19
Karma for what exacly?
2019-07-16 01:46
cuz u want to decimate muslims so i want the same for you
2019-07-16 01:47
Never said anything about decimating him. (Doesn`t mean I would or would`nt do it.)
2019-07-16 01:48
#82
loli | 
Japan Lolicon 
Oy vey
2019-07-16 05:57
#27
 | 
Germany FaNoK 
I think it is because Ethopia is actually more christian than muslim (Coptic is a sub-group of Christianity i think.)
2019-07-15 23:40
#10
ZywOo | 
France Qaze 
no, but he actually got vac on a game in 2011 (when csgo wasnt even out) but on an other account. i don't think its his smurf
2019-07-15 23:35
#11
2019-07-15 23:35
#16
ZywOo | 
France Qaze 
#14
2019-07-15 23:36
#17
2019-07-15 23:37
#85
2019-07-16 06:08
Yes, for sure. It is written in French on the smurf's profile, and they share many groups in common.
2019-07-15 23:35
ah you are right man, how could i missed that, he should never be allowed to play pro cs ever again !!!11
2019-07-15 23:36
Nope, that's not what I said. #FreeIBP Btw, the VAC ban on Zywoo's smurf is only 130 days old. Pretty new.
2019-07-15 23:37
lmao
2019-07-15 23:37
#48
 | 
France LanaRhoades 
He Would never have an account called Zywoo Official , and even less Zywoo oFicial
2019-07-16 00:02
#30
2019-07-16 00:16
implying that it's his account because it's written in french, ROFL AMERICANS
2019-07-15 23:40
#30 you European fakeflagger/Globalist.
2019-07-15 23:44
#84
 | 
Denmark Xipingu 
Idk why people won’t show their country, fucking pussies :(
2019-07-16 06:06
proof its his?
2019-07-15 23:40
None, and read #30.
2019-07-15 23:41
so theres no proof? why you make this thread tho
2019-07-15 23:42
The proof is that they share most of their groups together.
2019-07-15 23:43
#50
 | 
France LanaRhoades 
Yeah it's fucking famous french groups and AAA , Wysix are his old teams. Dumbass stop spreading fake infos you bitch
2019-07-16 00:06
Other groups, and read #30 you French fry.
2019-07-16 00:16
#4
 | 
Peru TheJuan 
ZyWHO?
2019-07-15 23:34
don't care
2019-07-15 23:34
yeah ofc real zywoo wold have tradeskinsfast and cs.money in his nickname
2019-07-15 23:34
#8
cR4zY | 
Myanmar xdcc 
wow lost all respect for vitality
2019-07-15 23:35
#9
ZywOo | 
Laos GTR_GOD 
why it would be his smurf ?
2019-07-15 23:35
#11
2019-07-15 23:35
Ever thought of someone getting VAC banned on their account and just changing everything to make it look like it was a smurf of a pro? XDD
2019-07-15 23:39
This is exactly what I thought to be honest.
2019-07-15 23:40
#91
 | 
Switzerland sl4p3z 
and whats the problem on being vacced ? Dapr is vacced too ??? and can still play steamcommunity.com/id/dapr its not CS so its ok.
2019-07-17 19:28
#25
shox | 
United States finedenim 
Lol zywoo has been on vitality longer than that accounts creation, gtfo
2019-07-15 23:39
Read #24 and #30, moron.
2019-07-15 23:42
#38
shox | 
United States finedenim 
Calling me a moron because I don't want to read every comment before I make mine? Suck my cock, astralis era gone
2019-07-15 23:44
#33
 | 
France ripmypickems 
why do you go full retard
2019-07-15 23:41
#30 mon ami
2019-07-15 23:43
#40
 | 
France ripmypickems 
oh okay men))
2019-07-15 23:46
No problem mens)))
2019-07-15 23:47
Many pros got vac in the past mostly bcs they were playing MM in 2014-15 and got reported to overwatch and than got banned
2019-07-15 23:48
#43
ZywOo | 
Russia MoRoX 
Oh My God, every day I am convinced that those people who began to hate VItality after the match against Furia - fucking stupid idiots
2019-07-15 23:49
1. No. 2. #30. 3. Read a damn book before you talk to people online.
2019-07-15 23:53
#46
ZywOo | 
Russia MoRoX 
1. Sorry for grammar mistakes, my English is not perfect. 2. If you thought it was a fake, why did you create this thread?
2019-07-15 23:57
1. No problem. 2. Because I'm bored as hell, my gf is coming home in a few hours after her vacation and I have literally NOTHING to do.
2019-07-16 00:15
#49
 | 
France LanaRhoades 
It's a fake : he is in porn group called "Jaquie et Michel" , everyone can do an account like that , he would never put as name Zywoo Official and even less With official with only one F , it's clearly a fake
2019-07-16 00:04
#51
 | 
Finland Smoonah 
his neck looks like he had an allergic reaction to a bee sting
2019-07-16 00:10
Typical scammer account
2019-07-16 00:22
I personally lost all respect I had for Mathieu Herbaut
2019-07-16 00:49
Murica iq = 000000000000iq
2019-07-16 00:51
#96
 | 
France NMLVirush 
You forgot a 0
2019-07-18 19:35
ZW VAC banned check hltv
2019-07-16 01:14
#66
 | 
Denmark PeeedE 
He is not cheating ffs
2019-07-16 01:21
#67
 | 
Netherlands poeya 
xd anyone can change his name to Vitality Zywoo
2019-07-16 01:22
#76
 | 
Denmark PeeedE 
+ fucking 1
2019-07-16 01:53
People have that much time to lose to create a fake profile alt, ut forget we can groups they are part of?
2019-07-16 01:24
not him xd
2019-07-16 01:26
#70
 | 
Sweden Bakkmann 
No, if it was his smurf he wouldnt name it "Vitality ZywOo" and if he was cheating he wouldnt take that massive risk of being recognized easily anyways
2019-07-16 01:27
#74
 | 
Germany istheGOAT 
fake
2019-07-16 01:48
#75
Monkey | 
Brazil g8Q0wHY 
Those 2 profiles share many groups but thats just someone trying to make it look like zywoos smurf so delete the thread pls
2019-07-16 01:52
If steam could vac ban over hardware, everything will be more clear.
2019-07-16 05:35
wow lost all my respect for zywoo
2019-07-16 05:37
When there is another threat to ur supporting NA team
2019-07-16 05:48
how do you know its his offical smurf acc?
2019-07-16 06:00
#89
 | 
Turkey TrMan4161 
Yürüyemiyoofofoofc (random)
2019-07-17 19:25
:DDDDDDDDDDDD
2019-07-17 19:28
#90
 | 
Poland bakusiell 
0/8
2019-07-17 19:26
Rating-o-meter
NEXT MATCH
0.77
Help GTR perform and have a chance to win a package for your team
Boost his rating with
Runtime Nutrition
20% on everything at
Click here to have a chance to win
BOOST
BOOST
BOOST
Login or register to add your comment to the discussion.