Thread has been deleted
Last comment
Best cs players 00-09'
 | 
Malaysia ez4harimaumuda 
00: Potti HeatoN XeqtR KabaL Hyb Fukush Miranen Crashjack Majesticboy VicoN 01: Potti HeatoN XeqtR ahl Rambo Ksharp Dark Naikon ShaGuar Mangiacapra 02: Potti HeatoN Damian XeqtR elemeNt SpawN Fisker Method KSharp ShaGuar 03: Potti HeatoN SpawN elemeNt Johnny R. method ShaGuar Roman R. Vilden Knoxville 04: Potti HeatoN Bullen SpawN elemeNt Method ShaGuar Roman R. Ksharp 05: SpawN Zet fRoD enemy sunman Fisker Vlden f0rest tentpole REAL 2006 zet f0rest fRoD tentpole Cogu Neo REAL SpawN Solo walle 2007 Neo f0rest tentpole mSx Cogu Roman R. SpawN Ruuit Whimp 2008 Neo f0rest Whimp Aveo0oo00o0oo0o0o0ooo0oo mSx Roman R. Cyx Tentpole Solo Ruuit 2009 f0rest get_right neo gux cyx mSx ruuit ave tentpole glow What do you think about it? All criticism is appreciated thanks
2019-07-17 08:25
#1
YEKINDAR | 
China Aachen 
But what about Roman no R? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
2019-07-17 08:29
#4
 | 
Malaysia ez4harimaumuda 
I have a hard time thinking about this, was Roman R. better than Roman or was it otherwise?
2019-07-17 10:07
#28
 | 
Denmark shaekbye 
roman was a top10 player for sure, while romanr really wasnt that good in alternate later
2019-08-16 08:57
thx
2019-08-16 09:02
#63
 | 
Germany GODsuNny 
Potti is the GOAT
2019-08-17 22:07
Was thinking the same thing
2019-08-16 11:12
-Roman R. + Roman
2019-08-16 11:14
Potti o/
2019-07-17 08:32
#5
 | 
Malaysia ez4harimaumuda 
thoughts on Clan-Z the early finnish team?
2019-07-17 10:08
I was don't know this details
2019-07-17 10:37
accurate from a 2010 hltv person :)
2019-07-17 08:35
#6
 | 
United States stephcurry30 
imagine putting in solo but leaving out Jungle
2019-07-17 10:12
#7
 | 
Malaysia ez4harimaumuda 
didn't they cheat against coL?
2019-07-17 10:13
#9
 | 
United States stephcurry30 
unconfirmed rumors. more likely EU teams were salty, frod and coL had an interview on fragbite? after where they said they were just outplayed i think.
2019-07-17 10:15
I watch Thoorins interview with fRoD, he told thorin some teams told them they cheated via crowd.
2019-07-17 10:16
#11
 | 
United States stephcurry30 
who knows, he was still an insane awper back then but CGS really fucked up the chinese scene
2019-07-17 10:17
wait they have cgs in china? I thought it only messed up NA scene
2019-07-17 10:22
#14
 | 
United States stephcurry30 
yes it at first fucked up NA then wNv wanted their players to attend CGS in source but i think there was disagreement between the players and the org about staying in 1.6 which caused them to split or retire
2019-07-17 10:27
thx for the info quite sad :\
2019-07-18 10:00
#8
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
most of them german hackers but aight
2019-07-17 10:14
no
2019-07-17 12:29
#12
 | 
Romania DoINeedAName 
Imaging placing all of them but not markeloff. Go back to ur cave immigrant.
2019-07-17 10:17
#24
 | 
United Arab Emirates R4SH4SH 
Right? I was telling myself "theres a name missing.." I'm shocked lol.
2019-07-19 03:30
2000-2009. Hltv already made their top 20(2010-2012) so don't be a lazy and google that yourself
2019-08-16 09:02
#77
 | 
CIS Axccv_ebowit 
Stfy lol markeloff it’s 2k10
2019-08-18 09:28
#124
 | 
Kyrgyzstan Sm1L3Y_yl 
2010 Markellof Starix Edward Zeus Ceh9 The rest
2019-09-10 16:33
Roman R = Johnny R ?
2019-07-17 10:40
no different person
2019-07-17 12:09
yes
2019-07-17 15:38
Lol crashjack managed My Local netcafe back in the days. Him and SoA used to log on lan and whoop our asses back in 2000-2001. They had a back room for prac. Good times. Writing this made me feel old :/ Astralis wanted the SoA brand once.
2019-07-19 03:12
oh my god. Tell us more man. Why did he retire btw?
2019-08-16 09:00
oh my god. Tell us more man. Why did he retire btw?
2019-08-16 09:00
Whatcha wanna know? There wasnt money in e-sports that long ago, which resulted in their decisions to retire, I suppose. The time spent and costs of travel would have eaten up any winnings and being full time manager of a netcafe where you get paid to play computer is a pretty sweet deal. He had a sick vanilla WoW character, haha.
2019-08-16 20:56
#103
 | 
Europe thaifinnen 
they wanted to be part of sons of anarchy? huh didnt know they ride
2019-09-09 23:15
#23
 | 
United Arab Emirates R4SH4SH 
Where's markeloff?
2019-07-19 03:30
hltv already made theirs. 2010-2012
2019-08-16 09:00
hltv already made theirs. 2010-2012
2019-08-16 09:00
#42
 | 
United Arab Emirates R4SH4SH 
ah okay!
2019-08-16 14:08
i don't have the knowledge ..
2019-07-19 14:25
#26
mir | 
Russia Juicysauce 
Where`s CIS players =/ M19 won so much WESG. Virtus.Pro/Pro100/Spray`n`pray was good too, I dont remember those players.
2019-08-03 22:36
They were good but not good enough for top 10 just my opinion
2019-08-16 09:01
no markeloff?
2019-08-16 08:50
#29
 | 
Denmark shaekbye 
also no gobb
2019-08-16 08:58
hltv already made theirs. 2010-2012
2019-08-16 09:00
#38
 | 
Iceland caverat 
pretty accurate list tho
2019-08-16 09:10
#41
 | 
United States I_eat_burgers 
Lmao nonamers
2019-08-16 11:15
#43
 | 
United States jsxanatos 
fr0d is god, fr0d is god
2019-08-16 14:08
GOATROD
2019-08-16 14:58
wheres sixer
2019-08-16 14:40
no
2019-08-16 14:58
Seems pretty legit. Funny to see the old Clan Z names up there. What about TAMM, dKh and mTw from Germany?
2019-08-16 20:55
Too young to remember them, can you tell more about them? Which year they played and what kind of players they were like?
2019-08-16 21:02
TAMM is from 1999 and most players eventually ran off and formed Alternate aTTaX. Notable players sebbo, allanon, chucky, moon and gotteshand. They had a decent performance at one of the first European CPL tournaments. Don't really remember a lot about the rest. :-)
2019-08-17 22:06
thx! yeah I remembered reading about dKh somewhere lol no wonder it sounds familiar. MooN was decent from 2005-2006 but after that they just staggered feelsbadman
2019-08-18 09:38
2000-2009 - neo 6 majors in 1.6 cry is free f0rest fangays
2019-08-16 20:56
Stop talking shit. Neo in 2000?
2019-08-16 21:31
yes, he was better anyway
2019-08-16 21:36
Im dumb knowing old players
2019-08-16 21:01
dw im from 08' era so im not that great too xd
2019-08-16 21:02
#53
 | 
Belgium Ex6TenZz 
1. VERYGAMES Ex6TenZ
2019-08-16 21:04
+1 I have so many memories from CS:S.
2019-08-18 08:59
#87
 | 
Belgium Ex6TenZz 
Ex6TenZ History by XhoK in heart
2019-08-18 16:08
#56
 | 
Denmark r0zen^_^ 
No zonic?
2019-08-17 21:33
which year and why? isn't ave and sunde more better than zonic?
2019-08-17 21:35
#58
 | 
Denmark r0zen^_^ 
No and no. The best Danish players ever are: Crashjack VicoN Cozmoz Mje Whimp Zonic That's my opinion anyway. Year 2007-2009 for zonic
2019-08-17 21:40
ok thx. Is that by order?
2019-08-17 21:44
where is friis, trace and karriganb0b btw
2019-08-17 21:47
#64
 | 
Denmark mindgames 
friis and trace were late. They only became notable in early 2010, where trace was one of the best players in the world. karrigan was only just starting to show in late 2010 with joining mousesports.
2019-08-17 22:17
yeah but they manage to beat top 5 teams and become the best in the world dominating with fnatic against prime NaVi, Golden Five, SK w/ delpan, f0rest, gtr etc something ave and co. failed to do.
2019-08-18 09:20
#68
 | 
Denmark r0zen^_^ 
Yeah they came later. About Karrigan, then it actually blows my mind, that He ended up being this good. Trace was something special aswell though. No I think in order would look something like this: Whimp Cozmoz VicoN zonic mJe CrashJack
2019-08-18 08:51
thx! I think pzyclone and KK were one of those under-rated awpers that had something special in them but was never in the position to compete with top teams more often.
2019-08-18 09:33
#86
 | 
Denmark r0zen^_^ 
KK yes, pzyclone no imo. But Denmark had tons of great players early on. Boomer Jerry AtomAlf DayWalker Afflictor MuGGz keen SodaPops SoulSlider ArcadioN eGene Drally Tuff Lotta people man..
2019-08-18 11:36
Neo bestest player ez
2019-08-17 21:42
found the autistic person that spams eoeoeoeoe in twitch chat every time neo gets a kill
2019-08-17 22:22
OOOOH MY GOD NEO 1.6 EZEZEZEZEEZZEEZZE CRY IS FREE
2019-08-17 22:28
yikes
2019-08-18 16:13
F this brings so many memories 😢
2019-08-17 22:30
HeatoN xDD this scammer lmao
2019-08-18 08:59
It's like Platini in FIFA/UEFA
2019-08-18 09:26
#104
 | 
Europe thaifinnen 
+1
2019-09-09 23:18
#71
 | 
Germany DiegoHu 
Nice thread 😊 Loved to Read all these legends again
2019-08-18 09:01
its nice to reminiscent with people who actually know about them ^_^
2019-08-18 09:26
#85
ropz | 
Germany eXiownaGe 
+1
2019-08-18 09:58
s1mple
2019-08-18 09:26
#76
ropz | 
Germany eXiownaGe 
Respect for so much knowledge. Iam Clanbase 1999 and ESL 2001, I know most of the names. Btw roman (also called miniroman because written with small r) > Roman R. Unfortunately he didn’t play long
2019-08-18 09:28
yes I was confused about the two. What do you mean he didn't play long tho, he did pretty well for his time whereby other pros retired much quickly. Man can you tell us your experience during those days? Was Johnny R like someone everyone feared in the server lol
2019-08-18 09:30
#84
ropz | 
Germany eXiownaGe 
He was maybe the best AWP Player at that time. There are several Videos on YouTube youtu.be/8IamGfljRrc
2019-08-18 09:40
no cogu 2001-2004? KKKKKKKKKKKK idiota
2019-08-18 09:32
yes cogu with 0 CPLs is top 10 KKKKKKKK
2019-08-18 09:34
I'd slot in MedioN #2 from 2000-2001
2019-08-18 09:35
dsn (fnatic) did well in 2009, ranks higher than glow imo There are some players from Russia (such as LeX) who I would rank higher than ruuit in 2007
2019-08-18 16:29
Last thing, rwa belongs on your list :) Good list overall, thanks for posting op
2019-08-18 16:31
hard for me to place rwa, I've heard so many great things about him but he never achieve that much :\
2019-09-10 14:20
Where is Kalle on that 2009 list?
2019-08-18 16:32
kalle was good but not top 10 2009 good
2019-09-10 14:21
Yeah I know but I wrote that just cuz he was my fave player back then
2019-09-10 14:49
haha same here because he was the only norwegian player at that time lol
2019-09-10 16:10
i dont see FYRR73, COLON, trace, Delpan, zonic, ArcadioN, dsn
2019-08-27 15:39
those are like post 2010 players in tier1 bar-dsn and zonic. Yes maybe delpan should be in 2009
2019-09-10 14:22
ScreaM best :p
2019-08-27 17:55
HELP GTR PERFORM
2019-08-28 02:17
#96
 | 
Denmark Snakebye 
cya
2019-09-09 05:33
What if i dont????
2019-09-09 05:42
Then he won’t do as well
2019-09-09 23:05
#95
 | 
Denmark Snakebye 
00-04 potti 05-08 dunno who to pick 09 GTR 10 marik 11 neo
2019-09-09 05:33
Bump for effort but idk anything about pre csgo cs
2019-09-09 05:41
Needs roman, Kapio and Tixo. And Cogu from Brazil.
2019-09-09 06:02
replace roman r. with roman
2019-09-10 14:19
rip bullen rip cyx
2019-09-09 23:09
:(( my condolences
2019-09-10 14:19
#105
 | 
Switzerland Jeded 
Where is s1mple and coldzera
2019-09-10 14:18
still teenagers fooling around at this point
2019-09-10 14:20
#112
 | 
Norway PeteZz 
Nize list
2019-09-10 14:26
thx man. missing norwegian scene <3 :((
2019-09-10 14:27
#126
 | 
Norway PeteZz 
Me too :/ good times
2019-09-10 16:53
#114
 | 
Korea ecsta_s1 
proud of those koreans :p
2019-09-10 14:29
yes, miss koreans in the scene
2019-09-10 14:30
You're missing OliGan from 2004/2005 'til 2008. He was a beast with goodgame. Other than that pretty accurate list man.
2019-09-10 14:57
thx! ashame he wasn't ever part of emuLate!
2019-09-10 16:10
Yeah, I remember that a lot of people wanted him in emuLate! - but he was pretty successful with goodgame. It's just that it did not end well for that team :P Thanks for bringing these oldschool flashbacks :D
2019-09-10 16:23
man what happened to him? sad he just disappeared from the scene like kabal but at least kabal came back in another game lmao xD thanks for the input
2019-09-10 16:27
#121
XigN | 
Korea yooz 
coldzera goat /close
2019-09-10 16:13
#125
 | 
Turkey MusTRelax 
Where is Moddii
2019-09-10 16:47
only relevant post 2010
2019-09-10 17:07
Man, cogu was beast with awp , he should be in one of this top10
2019-09-10 17:06
you can see his name in 2007 and 2006
2019-09-10 17:07
Aye >_< sry
2019-09-10 17:42
#130
Snax | 
Finland Jartza 
top5 alltime ruuit nasu lurppis natu plaste
2019-09-10 17:10
top 5(finland)
2019-09-10 18:21
Login or register to add your comment to the discussion.