Thread has been deleted
Last comment
Mouz changes
MrFuckYou | 
New Zealand Smeagoll 
Possible if they fail at minors?
2019-07-17 17:26
#1
 | 
Finland trashsports 
-botz -trashJ +s1mple +flusha I guess
2019-07-17 17:27
-carrycrap better change imo
2019-07-17 17:28
#12
 | 
Finland trashsports 
Karrigan is one of the best IGLs
2019-07-17 17:32
3/8
2019-07-17 17:34
One of the best chokers
2019-07-17 17:36
#42
 | 
Denmark BriTe 
nice calling karrigan a choker.. when ur flair is rain? the most inconsistent player in the whole t2 scene
2019-07-17 17:48
#43
 | 
Sweden KattiZ 
flair and flag checks out
2019-07-17 17:50
Imagine probably not making it to the major tho, LoL. Losing to NoChance
2019-07-17 17:50
#53
 | 
Denmark BriTe 
yes "imagine" so dumb to even have the thought that they wont make it
2019-07-17 18:20
they wont, everyone on HLTV knows that
2019-07-17 18:31
#65
 | 
Czech Republic VojtaA 
than everyone on HLTV should bet money and EZ WIN
2019-07-17 22:16
They are
2019-07-17 22:17
#35
 | 
North America xAriana 
0/8
2019-07-17 17:44
#68
karrigan | 
Poland Sneku 
+1
2019-07-17 22:18
ChrisJ literally just opened A site all by himself
2019-07-17 17:29
yes but karrigan will choke as always
2019-07-17 17:36
#81
 | 
United States 9ine_qBk 
Probably! But not as bad as Choke Clan. Karrisports > Choke Clan any day hltv.org/matches/2334606/mousesports-vs-.. hltv.org/matches/2334352/faze-vs-mousesp..
2019-07-17 22:27
FaZe 2 wins 2019 Mouz 0 wins 2019
2019-07-17 22:28
#84
 | 
United States 9ine_qBk 
Choke Clan core roster (been together for years now) -> 2+ years -> 1000+ chokes Karrisports (new roster) -> 2/3 months -> 1/2 chokes
2019-07-17 22:30
Ok and? FaZe 2 wins 2019 Mouz 0 wins 2019 "not as bad as Choke Clan"
2019-07-17 22:31
#88
 | 
United States 9ine_qBk 
Faze 2 wins he says! ELEAGUE invitational vs Cloud9, BIG and complexity :D hltv.org/events/4370/eleague-csgo-invita.. And one fluke win against Team Liquid at Blastralis Pro Series. Come back when they win a real tournament. Your so called 2 wins team choked hard twice against a team that has hardly been together for more than 2 months. Guess who sucks more?
2019-07-17 22:35
wow you are so mad it's actually sad
2019-07-17 22:35
#91
 | 
United States 9ine_qBk 
Mad? LOL Since when is stating real facts considered to be as mad?
2019-07-17 22:36
i dont care what you say. It's a game i dont even watch cs. You are so sad
2019-07-17 22:37
#93
 | 
United States 9ine_qBk 
"I dont even watch cs" goes on to reply on multiple comments of a thread on a website of a game he doesn't watch. How sad are you? I actually watch these games. And hence comment. And there you are, a clueless fuck, doesn't watch the game and has the audacity to bark like an idiot without being reasonable.
2019-07-17 22:39
Swearing, just proves how mad and sad your life is. It's a game it means nothing.
2019-07-17 22:40
#96
 | 
United States 9ine_qBk 
Strong argument!! Such strong cases presented in all your comments above. You're life must be so good.
2019-07-17 22:41
I'm not here to have a life and death debate like you and scream at other people.
2019-07-17 22:42
#101
 | 
United States 9ine_qBk 
Scream? I'm just typing man.
2019-07-17 22:43
and you are mad, pls stop responding
2019-07-17 22:43
#105
 | 
United States 9ine_qBk 
You're still replying. You actually care LOL
2019-07-17 22:44
I just try to make you realise your life is stupid, i wont respond anymore dont worry.
2019-07-17 22:45
#107
 | 
United States 9ine_qBk 
Imagine trying to judge someone sitting behind your computer screen
2019-07-17 22:46
#98
 | 
United States 9ine_qBk 
And btw hard luck on the world cup loss. I was actually rooting for NZ.
2019-07-17 22:43
who cares about sports
2019-07-17 22:44
#104
 | 
United States 9ine_qBk 
Of course!
2019-07-17 22:44
At least make realistic changes
2019-07-17 17:34
#2
Romania jDT 
now i understood why mouz kicked styko...he s playing very chaotic ...
2019-07-17 17:27
yes -karrigan cuz washed up tactics that's why faze was bad with him +Oskar -fr0zen +Overrated sunny
2019-07-17 17:28
oskar is bot, bring coldzera or jamppi instead
2019-07-17 17:36
Oskar a 46 y.o truck driver > all finnish players ever
2019-07-17 17:37
#47
nexa | 
Serbia avaterR 
xDDDDDDDDDDDDDDD
2019-07-17 17:53
+1
2019-07-17 22:14
lol, sunny will replace bot rain in faze
2019-07-17 22:17
Nice joke
2019-07-17 22:18
niko already asked him and flusha to join
2019-07-17 22:20
he would rather play with rain
2019-07-17 22:21
yeah trash clan is way better without him lmfao, thats why mousesports raped them twice in a bo3
2019-07-17 17:42
And?
2019-07-17 17:52
#48
 | 
Sweden KattiZ 
all because they lose head to head it doesn't necessarily mean they are a better team overall, also the team was going to shit even with karrigan, the problem isn't kicking karrigan but also part to rain losing form, olof getting worse, GuardiaN not being as good as he was and NEO
2019-07-17 17:53
exactly, my point was that Karrigan wasnt necessarily the main problem in faze clan, in fact im pretty sure he wasnt
2019-07-17 17:56
#52
 | 
Sweden KattiZ 
we cant possibly know exactly though how the team atmosphere was, remember FaZe were 0-2 at the major when karrigan was calling, they only managed playoffs because NiKo took the mantle, I think each of the problems were probably equal
2019-07-17 17:57
-frozen +STYKO
2019-07-17 17:28
#7
Romania jDT 
what styko man:))))? are you watching at the game? this guy don't deserve a t3 team. he lost the game
2019-07-17 17:29
he is a better support 14-14
2019-07-17 17:30
#13
Romania jDT 
also krystal...
2019-07-17 17:32
STYKO > all players in NoChance/mouz (support)
2019-07-17 17:33
#20
 | 
Bosnia and Herzegovina coldCerq 
It makes sense tho +styko -styko +styko -styko and now its right time to do it again +STYKO LETS GO
2019-07-17 17:35
YEAAAAAAH
2019-07-17 17:35
AHAHAHAHAH WHAT WERE YOU SAYING ?
2019-07-17 17:35
-zowie ec2 +logitech gpw
2019-07-17 17:29
mouz | coldzera
2019-07-17 17:30
would be huge tbh
2019-07-17 17:42
-karrigan +coldzera
2019-07-17 17:31
mouz under pressure is painful to watch, idk what the problem is, NoChance is fucking trash this is really emberassing
2019-07-17 17:32
Styko got his revenge
2019-07-17 22:35
#16
Nifty | 
Latvia nauruha 
they are such a noobs... ffs!! :D
2019-07-17 17:34
-chrisJ +flusha -ropz +cold -karrigan +golden ez top 5
2019-07-17 17:35
GOlden is dogshit tho, never achieved anything
2019-07-17 17:43
-ropz +sunny
2019-07-17 17:35
#24
flusha | 
Czech Republic screwy1 
-woxic +oskar
2019-07-17 17:35
woxic bacc to hr pliz
2019-07-17 22:15
why would mouz downgrade?
2019-07-17 22:18
-woxic +oskar -frozen +Sunny -Karrigan +Styko
2019-07-17 17:37
They couldn't make it last time too lol
2019-07-17 17:43
#37
 | 
Czech Republic VojtaA 
9/8
2019-07-17 17:44
#33
 | 
United States jlocash 
- ropz + sunny frozen is looking pretty good for his age, he's definitely the gem in this team
2019-07-17 17:43
ropz maybe the best player in the team imo
2019-07-17 17:44
#38
 | 
Czech Republic VojtaA 
I think too
2019-07-17 17:45
#40
 | 
United States jlocash 
I'm kind of on the edge on whether they need any changes at all or not. He hasn't really been amazing lately and his mentality hasn't been that good. Maybe he needs a vacation or something. He was really good when mouz reformed but perhaps he isn't being utilized in the right way
2019-07-17 17:46
#39
 | 
Czech Republic VojtaA 
I wouldn't make any changes after one lost match =)
2019-07-17 17:46
OMEGALUL
2019-07-17 18:22
#41
 | 
Denmark BriTe 
ur actually brain dead... they lost 16-14 and now you think they need roster change? they are still gonna win minor.....
2019-07-17 17:47
imma save this comment
2019-07-17 17:51
I didn't state they lose, open your eyes and read again!
2019-07-17 17:54
#51
 | 
Czech Republic QuertyX 
+1
2019-07-17 17:56
#54
 | 
Denmark BriTe 
"fail at minor" thats the same thing as losing a minor.
2019-07-17 18:21
Did you miss "IF" part on purpose? There is a catastrophically huge difference when i say - "FAIL AT MINORS" and "IF THEY FAIL" OKAY?????? Never seen such a stupid fakeflagger
2019-07-17 18:32
#59
 | 
Denmark BriTe 
im not even fakeflagging
2019-07-17 20:57
Ofc you're, eitherway you would understand what i'm saying from the first time, but you did not. So that basically mean your english kinda sucks u know, but we all know scandinavians and particularly danes have a pretty good english, but it doesn't really fit your case, does it?
2019-07-17 22:05
#61
 | 
Denmark BriTe 
what you mean bro? xddd Im 100% danish xdd edit: not all danes are that smart (im one of them)
2019-07-17 22:12
No changes
2019-07-17 18:21
need time, not change
2019-07-17 22:15
what? they have had this roster already half a year or what?
2019-07-17 22:19
4 months and how many lans?
2019-07-17 22:20
if they were good enough they would have won most of the events they attended
2019-07-17 22:40
yeah cuz all other teams are trash right?
2019-07-17 22:41
#71
 | 
Europe Jimboo 
-frozen +sunny
2019-07-17 22:19
#80
s1mple | 
Germany NatsuS 
won't happen. Sth happened between sunny and ropz and in a way that mouz decide to bench sunny and take chrisj back.
2019-07-17 22:26
#109
 | 
Europe Jimboo 
Sad cuz I think this change would be good
2019-07-18 15:01
#75
nexa | 
United States cyrus2121 
-ropz +flusha if they can't make next major -woxic +oskar
2019-07-17 22:21
#77
 | 
Denmark Karrigan500IQ 
no need for changes, ropz,frozen and woxic need to step up a bit.its an experience issue right now.give them some time god karrigan will help them
2019-07-17 22:22
Name checks out XD TBH I like how they play and how the team works, I think they are good enough for now with hopes for the future.
2019-07-17 22:26
#83
 | 
Denmark Karrigan500IQ 
They are very likeable personalities too.i hope they make it big time
2019-07-17 22:29
+1
2019-07-18 13:55
#78
s1mple | 
Germany NatsuS 
-frozen +flusha
2019-07-17 22:25
#85
 | 
Japan Inliving 
they lose against NoOrg, if they didn't qualified they'll need to do some changes
2019-07-17 22:30
they need better IGL for sure their call is awful, remind me old FaZe: run +W and try kill everyone, no fake, no lurkers, just poor puggy style
2019-07-17 22:32
#100
 | 
Switzerland x676 
-chrisj +sunny
2019-07-17 22:43
Rating-o-meter
NEXT MATCH
0.77
Help GTR perform and have a chance to win a package for your team
Boost his rating with
Runtime Nutrition
20% on everything at
Click here to have a chance to win
BOOST
BOOST
BOOST
Login or register to add your comment to the discussion.