Thread has been deleted
Last comment
Liquid not top 1
kennyS | 
Brazil North_is_FURIA_bootleg 
SK gaming >>>>>>>>> liquid
2019-07-21 03:07
lg > sk > mibr > liquid > ence > vitality
2019-07-21 03:08
keyd stars > all
2019-07-21 03:10
+1
2019-07-21 03:26
#36
Indonesia Elce 
Want to eat bacon?
2019-07-21 03:47
im on diet
2019-07-21 13:20
shit > sk
2019-07-21 03:08
#4
2019-07-21 03:09
havent won one either
2019-07-21 03:10
are you sure
2019-07-21 03:10
>dk
2019-07-21 03:35
2019 > 2017
2019-07-21 03:09
#7
 | 
United States n3h 
Have they won a match since 2017?
2019-07-21 03:09
have liquid?
2019-07-21 03:10
#12
 | 
United States n3h 
Yes
2019-07-21 03:11
are you sure
2019-07-21 03:11
#14
 | 
United States n3h 
Yes
2019-07-21 03:11
sure?
2019-07-21 03:12
#16
 | 
United States n3h 
Yes
2019-07-21 03:12
ok then
2019-07-21 03:12
#18
 | 
United States n3h 
Yes
2019-07-21 03:12
are you sure
2019-07-21 03:12
#20
 | 
United States n3h 
Yes
2019-07-21 03:12
sure?
2019-07-21 03:16
#23
 | 
United States n3h 
Yes EZ 2-0
2019-07-21 03:16
ok then
2019-07-21 03:17
#25
 | 
United States n3h 
Yes
2019-07-21 03:17
No
2019-07-21 03:27
#29
 | 
United States n3h 
*Here's a tissue*
2019-07-21 03:27
Yes?
2019-07-21 03:27
are you sure?
2019-07-21 03:42
no
2019-07-21 04:57
#26
 | 
Russia RogueDecay 
trust me dude, tomorrow will be the day we laugh our ass off being absolutely right about lulquid all along
2019-07-21 03:20
#31
 | 
United States SlenderHD 
i bet you've been saying that since IEM Sydney Cry is free... btw hows SK looking Blyat?
2019-07-21 03:30
sk havent lost a match since august 2018
2019-07-21 03:49
they also haven't beaten a top team since May 2018
2019-07-21 04:12
Mr. Russian i can understand when you are typing about NaVi chances against Liquid, Imo NaVi was the closest one to defeat them, But when you're typing about flukENCE chances against Liquid, When they lost a map vs washed up team with coach as stand in, Then i have no hope left for your country
2019-07-21 03:32
that aged well
2019-07-22 22:45
#44
 | 
Russia RogueDecay 
tbh I wasnt entirely serious about what I said, idk much about ence turns out their are real shitty. Its prolly team with least maps played this season, same as navi literally impossible to predict.
2019-07-23 10:40
#37
Indonesia Elce 
Flag
2019-07-21 03:47
Rating-o-meter
NEXT MATCH
0.77
Help GTR perform and have a chance to win a package for your team
Boost his rating with
Runtime Nutrition
20% on everything at
Click here to have a chance to win
BOOST
BOOST
BOOST
Login or register to add your comment to the discussion.