Thread has been deleted
Last comment
ENCE HORRIBLE
 | 
United States ED_FROM_CHOWDER_HEADS 
Getting advantage and still throwing the rounds. So fucking bad just surrender lol
2019-07-21 22:19
#1
 | 
Bulgaria R34 
EZ4ENCE
2019-07-21 22:20
#2
 | 
Germany |Germany| 
Imagine losing to americans
2019-07-21 22:20
#9
 | 
United States jsxanatos 
theres 2 canadians even worse
2019-07-21 22:24
Canada is cool, The states not so much!
2019-07-21 22:26
#31
 | 
United States jsxanatos 
look, you only say that because you are asian. there are so many more places to live in the USA than in canada. so shut up. take it from an NA freak
2019-07-22 00:05
imagine
2019-07-21 22:34
you lost to them in a war if i remember correctly ???
2019-07-21 22:34
+1 Hahahahahahahahaha
2019-07-21 22:35
#33
 | 
CIS so0n666 
u 2 oopsie
2019-07-22 00:07
finland never fought against usa
2019-07-22 00:08
#36
 | 
CIS so0n666 
usa? i thought we're talking about germany
2019-07-22 00:08
#37
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
can you read
2019-07-22 00:09
#41
 | 
CIS so0n666 
can you not be toxic?
2019-07-22 00:10
#46
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
I was just pointing out your reading abilities men)
2019-07-22 00:56
#47
 | 
CIS so0n666 
i was just pointing out your social maladjustment man)
2019-07-22 00:57
#48
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
WTF!!!((( 😡😡😡😡😡 HE USE "MAN" (ILLEGAL WORD) ON HLTV @MENS 😡😡😡😡😡 INSTEAD OF MEN OR MENS 😮😮😮😡😡😡🤬🤬🤬 I CALLED POLIC ON YOU M8 ALREADY STAY WHERE YOU ARE 😡😡😡
2019-07-22 01:07
#49
 | 
CIS so0n666 
shit sry didnt know please dont arrest me T-T
2019-07-22 01:15
#50
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
Okay men this time u lucky I'm in good mood becoz liquid won))) But make sure u not break rule again or polic come 😎😎😎👍👌
2019-07-22 01:18
#51
 | 
CIS so0n666 
ok mEn
2019-07-22 01:23
#40
 | 
CIS so0n666 
oh sorry i make it stupid: you (finland) are used to war on german' side
2019-07-22 00:10
against soviets and brits you mean yeah? usa was playing support
2019-07-22 00:11
we only fought against the soviets
2019-07-22 00:13
i thought we were talking about germany?
2019-07-22 00:15
BITCH 😡😡😡😡
2019-07-21 22:20
EZ4FLUKE
2019-07-21 22:20
#5
 | 
United States Trump2020KAG 
NO AUG NO ????
2019-07-21 22:21
#6
 | 
Brazil Hideonbushh 
Wait my friend, they started like that yesterday against us (mibr) and then started playing like monsters on the other maps. Let's go ENCE
2019-07-21 22:21
#15
 | 
Finland FinYuna 
Let's hope so
2019-07-21 22:29
First siima and then matto.. remember the way.
2019-07-21 22:33
#23
 | 
Finland FinYuna 
Yeah i have to go to work and cant see other maps :(
2019-07-21 22:34
#7
 | 
Finland Karppanator 
someone's not keeping up with ence's overpass consistency
2019-07-21 22:22
#8
 | 
United States dev_number1_ce 
FLUKENCE LUL
2019-07-21 22:22
#10
 | 
Finland Galeski22 
Liquid winning their map pick. wow surprise
2019-07-21 22:26
#12
ckN | 
India SinghSir 
Why can't i find any ence fans in any threads now wtf
2019-07-21 22:26
#13
 | 
Germany xsyzzz1234567 
EZ4ENCE MENS EXPLAIN THIS
2019-07-21 22:27
or liquid just good? Lol l2understand
2019-07-21 22:28
they playing so stagnant and passive wtf at least try something
2019-07-21 22:30
So painful to watch this overrated team No aug no ence
2019-07-21 22:30
#19
 | 
United Kingdom replicanoob 
vote called by allu Surrender? F1 F2
2019-07-21 22:31
surrender is a pretty cool thing
2019-07-22 00:07
#21
 | 
United Kingdom RaZeFX 
Oof they won the pistol round as well
2019-07-21 22:33
youtube.com/watch?v=pnmOkcZ5D7w stewie getting knocked out he is so cocky lol
2019-07-21 22:35
#27
 | 
Finland Slavikka 
NA crowd
2019-07-21 22:35
#28
 | 
Finland Juseboy 
this is just embarrasing...
2019-07-21 22:36
TERRIBLENCE
2019-07-21 23:07
#30
Aleksib | 
Finland OldGuy 
Homeground and all liquid players hitting unreal level of play. Ence does right things but loses all of the 1v1 fights
2019-07-21 23:23
#32
 | 
Finland Polki 
Liquid is super amazing Team right now. Easily #1 in the world. Respect !
2019-07-22 00:06
lul what a shitty final
2019-07-22 00:09
#45
 | 
United States jsxanatos 
imagine if you paid to be there
2019-07-22 00:26
Sad day for Ence fans..
2019-07-22 00:10
Rating-o-meter
NEXT MATCH
0.77
Help GTR perform and have a chance to win a package for your team
Boost his rating with
Runtime Nutrition
20% on everything at
Click here to have a chance to win
BOOST
BOOST
BOOST
Login or register to add your comment to the discussion.