Thread has been deleted
Last comment
FRANKIE - FER ? WTF
woxic | 
Turkey Duff1N 
I think they're flirting. It all started with a kiss.( in interview ) and fer sent frankie a present. instagram.com/p/B0l5vsgnlAs/?igshid=1h73.. And heart emojis wuttt ??
2019-07-31 21:46
Topics are hidden when running Sport mode.
bet you have no life
2019-07-31 21:47
#6
woxic | 
Turkey Duff1N 
u lost.
2019-07-31 21:48
pic or didnt happen
2019-07-31 22:54
#84
fer | 
United States y4kob 
fer, my man 😎
2019-07-31 22:54
lol virgin 😭👍
2019-08-01 08:47
#10
 | 
Brazil CAMgod 
LUL
2019-07-31 21:49
valde more like stuck in north due to astralis being too good :( hopefully astralis keeps dropping so valdemar "god amongst men" "valde" vangså can bring denmark back to #1
2019-07-31 21:50
who would you want to see go? peter or andreas?
2019-07-31 22:03
Michael
2019-07-31 22:44
Aachen*
2019-07-31 23:50
#102
 | 
Sweden meistr0 
+1
2019-07-31 23:26
#194
cyx | 
Europe jujin_Ss 
+1
2019-08-01 01:12
lul
2019-08-01 02:16
+1
2019-08-01 16:17
+1
2019-08-01 16:17
#2
 | 
North America t_spawn 
fergod's profile picture fergod Verified Looks perfect on you! Heart eyes and heart emoji
2019-07-31 21:48
Real question is, when FNX is gonna make his move?
2019-07-31 23:44
#199
 | 
Namibia wojteq__ 
XD
2019-08-01 01:54
#277
 | 
Canada Abolition 
the REAL question is when is FNS gonna make his move? I'm assuming after MiBR picks up a 5th & if they do good or not
2019-08-02 04:37
???????? wtf u on about? FNS made his move long ago. Fer and frankie are not but pawns in his game
2019-08-02 07:30
rip Aleksib
2019-07-31 21:47
bruh
2019-07-31 21:48
WHO CARS
2019-07-31 21:48
#141
 | 
Australia CaZeR01 
I dont own a car yet but i drive my dads
2019-08-01 00:18
vroom vroom
2019-08-01 00:19
nick checks out
2019-08-01 00:36
#7
 | 
Brazil sinisterkid2 
LMAO this Indian is desperate
2019-07-31 21:48
is fer indian LUL
2019-07-31 21:57
#35
 | 
Brazil sinisterkid2 
idk, but dark skin with soft hair = indian
2019-07-31 21:57
Wut?
2019-07-31 22:37
#269
 | 
Brazil dr0wning 
i think that he meant ''native'' we call the natives here in brazil as ''indios''
2019-08-02 04:21
Makes Sense now
2019-08-02 04:23
flag doesn't check out
2019-07-31 22:56
NT Fakeflagger
2019-07-31 23:54
#268
 | 
Brazil dr0wning 
its called native dude, indian is a person from india
2019-08-02 04:20
He meant native or "indigenous". In South America we use the word "Indio" which this retard wrongly translated to indian.
2019-08-01 00:15
#162
 | 
Brazil xacinero 
No, it's indian (forsaken).
2019-08-01 00:31
Indian is someone from India, not what you know as indio, retard.
2019-08-01 00:16
#159
 | 
Brazil sinisterkid2 
that's what I meant dumbfuck
2019-08-01 00:29
what a goddess Frankie is
2019-07-31 21:48
+1
2019-07-31 21:57
#11
s1 | 
Armenia gr1nch 
wtf fer from this instagram.com/shayvictorio/ to frankie?
2019-07-31 21:49
Frankie > That girl
2019-07-31 21:49
+1
2019-07-31 21:50
+1. Plus that girl look like a bimbo. Typical gold digger.
2019-07-31 21:54
#150
 | 
Austria I_love_Hltv 
Wtf men, bimbos are fine.
2019-08-01 00:20
If 6 layers of makeup makes u hard
2019-08-01 00:35
#209
 | 
Austria I_love_Hltv 
I like braindead people
2019-08-01 05:23
#30
 | 
Brazil sinisterkid2 
frankie is way better no comparison to that plastik grill
2019-07-31 21:55
+1 this girl is for sure better to bang but she will cheat on you with the first guy she likes even a ilttle bit because she looks cheap and is probably cheap
2019-07-31 21:58
#39
 | 
Brazil sinisterkid2 
lol stfu women aren't objects
2019-07-31 21:59
are you stupid
2019-07-31 22:00
#50
 | 
Brazil sinisterkid2 
u don't know her irl, saying she looks cheap and seems nicer to bang is nasty
2019-07-31 22:05
Tf mens((((((( What’s the problem with wanting to bang the lady?
2019-08-01 00:04
#31
 | 
Sweden sounDyGOD 
frankie is verified on ig so that makes her instantly better
2019-07-31 21:55
are the teddies fake or natty?
2019-07-31 21:59
#44
s1 | 
Armenia gr1nch 
now looks like fake, she was much better with natty teddies check some pics, u will see the difference
2019-07-31 22:03
all that optic female cs money went into her tits?
2019-07-31 22:03
#47
s1 | 
Armenia gr1nch 
ask fnx, or atleast fer idk mens))
2019-07-31 22:04
nvm I mixed it up, she wasn't in that Brazilian Optic female team
2019-07-31 22:05
this nose looool
2019-07-31 22:22
#72
 | 
Poland Crai9Xen 
What an upgrade by fergod
2019-07-31 22:43
you can't be serious she's so much uglier than Frankie
2019-07-31 22:57
#189
 | 
Ukraine ksay 
her nose even worse than fer's AHAHA
2019-08-01 01:02
What a nooooooooose!
2019-08-01 05:25
nose for days
2019-08-01 14:01
From a typical instagram golddigger with no personality to Goddes. Yes, he progressed
2019-08-02 04:05
#273
 | 
Brazil dr0wning 
both grils are overrated
2019-08-02 04:30
Upgrade. Nose huge like beak and boobs like grand canyon.
2019-08-02 04:34
#278
 | 
Indonesia urutosiar 
Never trust someone who put "Influencer" in their bio
2019-08-02 04:47
#281
 | 
Germany Xantennn 
Lmao that plastic hoe, who cares about such thots lmaooo
2019-08-02 08:10
#286
 | 
Russia razorVJ 
That chick is ugly man.
2019-08-02 11:46
Fer, don't touch Frankie or get ready to be beaten 😡
2019-07-31 21:49
off
2019-07-31 21:50
I'll call my gypsy brothers and we will jump on him 10v1 😡
2019-07-31 21:50
that's a smart move, my men
2019-07-31 22:23
stay hydradred my men
2019-07-31 22:37
im not the legend 27, men
2019-07-31 22:54
TOP 10 ANIME PLOT TWISTS
2019-08-01 05:33
0/8
2019-07-31 22:46
So ez 4 FerGOD, he will just rush, catch all of you b1tches off guard with an m4 and turn you into swiss cheese.
2019-07-31 22:52
#99
 | 
United Kingdom aight_bet 
fer brought out a knife in a gun fight.
2019-07-31 23:09
ok silver
2019-07-31 23:52
#124
 | 
United Kingdom aight_bet 
nt lab rat.
2019-07-31 23:52
braindead/8 No sane person gives a shit about danger zone... Only autistic fortnite kids or faze fans.
2019-08-01 13:55
#240
 | 
United Kingdom aight_bet 
nt you are lab rat 1 and you're pissed.
2019-08-01 16:00
Autism_Up
2019-08-01 20:48
#21
woxic | 
Turkey Duff1N 
Ma boyyy ı supporting u.
2019-07-31 21:51
ugly couple
2019-07-31 21:49
#22
woxic | 
Turkey Duff1N 
Yeap fer so ugly
2019-07-31 21:52
m8 fer is the ultimate pussy slayer instagram.com/p/B0GnSGNlfE1/ and u're probably a fat nerd
2019-07-31 22:29
#87
arT | 
Brazil theuso 
lol but true
2019-07-31 22:56
good body ugly face
2019-07-31 22:58
If your shape is good, you don’t need a handsome face. Women just want to fuck hardly some beefy guy
2019-08-01 00:09
Not true at all. Face is a lot more important than a muscular body.
2019-08-01 05:50
Fit women don’t care if you have a pretty face when you’re a muscleless skinny guy...
2019-08-01 22:48
Oh, they do. Muscles and jackiness is the least they care about.
2019-08-03 02:19
#251
 | 
World ZMDR 
yes because they have xray vision
2019-08-01 19:08
? Reply needs to have actual content
2019-08-01 22:45
Look at that korean girl interviewer and imagine her without fit body, its correct for both sexes (about body)
2019-08-02 04:12
I know. Men are beings much more “visual” than women, that has been the paradigm since always... But nowadays we’re living in a different world, a fit one, where women care about men’s body appearance as much as men always did on the other way.
2019-08-02 11:43
That's enough to bang average women
2019-08-01 00:20
you just jealous
2019-08-01 05:36
imgur.com/a/9T6cI7C look at this mens
2019-08-01 00:39
NT aleksib but she wont date you as well
2019-08-02 04:13
#23
 | 
United States PH4RMA 
Yeah they definitely smashed and he caught the feels. Poor guy she's so basic but then again he looks like quasimodo so meh
2019-07-31 21:52
FRANKIE - FER ? WTF I think they're flirting. It all started with a kiss.( in interview ) and fer sent frankie a present. instagram.com/p/B0l5vsgnlAs/?igshid=1h73.. And heart emojis wuttt ??
2019-07-31 21:52
#28
woxic | 
Turkey Duff1N 
Nice try NEO.
2019-07-31 21:54
let a nygaard get some pussy
2019-07-31 21:53
#97
 | 
United Kingdom aight_bet 
ayo you right my nygaard.
2019-07-31 23:08
Get em boy
2019-08-01 05:36
Heck dat
2019-08-01 16:16
jealous xaxaxaxaxaxaxa
2019-07-31 21:55
#32
woxic | 
Turkey Duff1N 
Yea menn i love frankie.
2019-07-31 21:56
You could camp inside fer's nose
2019-07-31 21:58
#67
 | 
Portugal NabasKi 
what? You didn't see the airplane that came out of it on an interview?
2019-07-31 22:40
#43
woxic | 
Turkey Duff1N 
Bro everyone knows. This is fuckin FAKE.
2019-07-31 22:01
I was the person who made it. I know lol
2019-07-31 22:06
#93
NiKo | 
Morocco royflord 
HAHAHAHAHA
2019-07-31 23:04
She mentioned me in her blog for making it. I felt kinda bad
2019-07-31 23:09
#202
NiKo | 
Morocco royflord 
yes i had to check her blog to prove to people that it was fake but now they think that it's really her
2019-08-01 02:01
#203
NiKo | 
Morocco royflord 
and it's not even thaaaat well made, you must've spent like 5 to 10 minutes but you still tricked 90% of the people here
2019-08-01 02:03
i used makeapp lol
2019-08-01 08:46
What did she say?
2019-08-01 05:26
Just said in her blog someone shared a picture that was doctored showing her with no makeup and since I actually created it she was referring to me lol. no big deal. made me feel bad tbh
2019-08-01 08:45
Why did you make it in the first place?
2019-08-01 08:46
I sh!tpost too much. Trying to cut down =/
2019-08-01 08:46
Thank god it is fake. It was so well made, that I was really thinking that it was some kind of leaked pic
2019-08-01 00:12
Fer_face_50%nose_50%otherstuff
2019-07-31 22:04
#51
 | 
Israel OKOptimistic 
You know how girls wear your T-shirt after they've slept with you ^_^
2019-07-31 22:07
I usually wear their underwear too
2019-07-31 22:07
#54
 | 
Israel OKOptimistic 
ewh
2019-07-31 22:07
Are you saying you're not sleeping in her bra after sexy time? what are you? geij?
2019-07-31 22:08
#56
 | 
Israel OKOptimistic 
girls in 2019 don't wear bras men))) ^_^
2019-07-31 22:09
In 2019 men wear bras and dogs bark with their asses. Yes.
2019-08-01 05:45
+1 me too
2019-07-31 22:41
GODFER
2019-07-31 22:17
lmfao fer is so fuckin ugly, idk how he can get these kinda grills, maybe money speaks louder
2019-07-31 22:34
#70
 | 
Portugal NabasKi 
sometimes it's not about the looks probably because all the other guys think the girls are taken and don't approach them, then the "early" bird gets the worm
2019-07-31 22:42
i think its his personality. he is a cool and confident guy. doesnt lack humour either. girls love such boys.
2019-07-31 22:48
He's fit though.
2019-08-01 00:21
Because looks is everything. 😶😶😶
2019-08-01 05:44
Girls like bigger noses? Maybe they think that bigger nose - bigger Deagle
2019-08-02 04:18
#68
 | 
Portugal NabasKi 
oh no
2019-07-31 22:40
Lost all respect.
2019-07-31 22:41
#75
 | 
United Kingdom aight_bet 
fer mad cuz fnx stole his gf and now he steals my gf 😡😡😡😡😡😡
2019-07-31 22:44
😡😡😡😡😡😡😡😡 fer noob
2019-08-01 05:41
Aleksib is now sending him ENCE t-shirts
2019-07-31 22:53
LOL FER
2019-07-31 22:56
#90
 | 
Portugal xxxRUI75xxx 
You know what will happen if fnx meets Frankie, right?
2019-07-31 22:57
He has to finish with your mom first. 😎😎😎😎😎
2019-08-01 05:40
#263
 | 
Australia Irtiza 
Ooof
2019-08-02 04:01
Fer is such a fuckboi.
2019-07-31 23:05
#95
 | 
Germany GqLqXY 
what kiss?
2019-07-31 23:06
#106
 | 
Sweden meistr0 
You know most countries does that right? A kiss on the cheek. UK & Spain just to mention some. It doesnt mean they are dating or whatever lol. EDIT: Also, how i know this? Because my brothers GF & her family is Spanish & when they visit us here in Sweden thats how they "greet" you.
2019-07-31 23:30
I said nothing about that. I just linked the clip 4 the guy.
2019-07-31 23:30
#110
 | 
Sweden meistr0 
Well yeah. But i just typed it to you, so obv others can read it as well after seeing the clip.
2019-07-31 23:31
Yes, I am aware of that. This is quite common here in Brazil, people even kiss like 2 times other people cheek(although I don't feel very comfortable with that). Edit: This would be a better reply 4 #106 but whatever.
2019-07-31 23:38
Yeah it's normal over here as well, but for hltv users is a sexual act
2019-08-01 00:22
#180
 | 
Sweden meistr0 
Yeah
2019-08-01 00:46
Who
2019-07-31 23:06
I don't actually care but really? LMAO now she looks 5/10 to me
2019-07-31 23:23
Because she got a gift?
2019-08-01 05:38
#104
 | 
Sweden meistr0 
Or just a gift from Fer? She have recieved a Liquid jersey from Stewie (i believe it was, someone confirm/correct me), does that mean Stewie & Frankie is dating? lol. HLTV Logic.
2019-07-31 23:28
Stewie doesn’t date anyone, lol He’s a cute Chinese boy, who eventually becomes toxic
2019-08-01 00:16
#142
 | 
Sweden meistr0 
And shes like 10 years older than Stewie lol.
2019-08-01 00:18
#105
 | 
Poland dailyy 
doesnt fer have a gf????
2019-07-31 23:29
#108
 | 
Sweden meistr0 
No, they split up a few months ago i believe. If you are talking about "Shay".
2019-07-31 23:29
couple weeks*
2019-07-31 23:44
#132
 | 
Sweden meistr0 
Well, w/e. They still split up.
2019-08-01 00:09
She cheated on him. :/ What a mess
2019-08-01 00:17
#144
 | 
Sweden meistr0 
Yea
2019-08-01 00:18
Really? lmao poor fer
2019-08-01 00:23
Shortly after the break, she wrote in her Twitter bio: don’t judge me!
2019-08-01 02:12
#200
 | 
Namibia wojteq__ 
with fnx? xD
2019-08-01 01:55
I don’t think so. They’re very friends
2019-08-01 02:13
#183
 | 
Poland dailyy 
idk probably
2019-08-01 00:56
#107
 | 
Brazil furia_fan 
omg😠😠😠💔
2019-07-31 23:29
U STILL HAVE FREYA LUL
2019-08-01 05:37
how old frankie is ??
2019-07-31 23:34
12
2019-07-31 23:44
fnx needs to put him back into place
2019-07-31 23:37
+1
2019-08-01 00:05
xDDDD
2019-08-01 00:18
lmao the brazilians replys in fer's comment,i wish u guys could understand, u would laugh a lot
2019-07-31 23:44
#284
 | 
Germany Xantennn 
Translate them
2019-08-02 08:21
thats my boy
2019-07-31 23:48
#126
 | 
Portugal R4nger)( 
if you could understand portuguese to read the replys in fer's comment lmao .
2019-07-31 23:55
If a guy like Fer can get a woman like Frankie, we all have a chance Bois...it's slight but we have a chance
2019-07-31 23:56
But fer isnt ugly
2019-08-01 00:14
Nice joke, I laughed
2019-08-01 00:56
Ok he is definitely not the most beautiful guy in the world but he is definitely not ugly, just a common man face
2019-08-01 00:58
Looks more Indian than a Brazilian to me Do all folks in Bra7il look like that? Don't think so
2019-08-01 01:00
I mean he looks scary in a good way?(XD)
2019-08-01 01:03
What? Fer’s face is ugly, but he’s a fit guy. Also, he’s rich. You don’t have a chance.
2019-08-01 00:19
Fair enough
2019-08-01 00:57
He's not getting anything, he just gifted her a jersey lmao
2019-08-01 00:26
Youre too innocent if u think this isnt flerting
2019-08-01 00:40
woman like frankie ? she is so annoying bro nobody would want to be with her
2019-08-01 00:27
Lmao That's your beta perception of her dawg She has a fiesty and competitive personality, I can tell Who would want to be in a boring relationships anyways?
2019-08-01 00:55
Taking your goat out for a walk isn’t annoying?
2019-08-01 05:35
Pretty sure that fnx took this photo
2019-08-01 00:14
Hajajjahajajaj ThatS another level of IQ
2019-08-01 00:39
lmao
2019-08-01 00:58
#287
 | 
Germany Xantennn 
Lol
2019-08-02 19:20
#156
s1mple | 
Algeria Chemso 
did he broke up with his GF ''shay'' !
2019-08-01 00:25
Gifts a jersey = they're dating - hltv retard
2019-08-01 00:29
#163
 | 
Brazil sinisterkid2 
not retarded than you
2019-08-01 00:32
Sinisterkid strikes again. Someone stop this guy too mad
2019-08-01 00:38
#170
 | 
Brazil sinisterkid2 
not mad just answering the way he deservse
2019-08-01 00:39
#174
 | 
Germany Berufsschule 
english please
2019-08-01 00:39
#177
 | 
Brazil sinisterkid2 
Schließe deinen stinkenden Mund
2019-08-01 00:41
lmao he doesn't know even portuguese, i feel sorry actually, he probably can't even get a job as trash collector.
2019-08-01 00:47
LOL
2019-08-01 16:21
I'm not gonna even make fun of you for this one. not (as) retarded (as) you. you're welcome.
2019-08-01 00:46
imgur.com/a/9T6cI7C maybe proof she is not gonna date fer. And the kiss is normal greeting in brazil
2019-08-01 00:30
Just go and ask for a date before fer does, wtf aleksib, act like a man
2019-08-02 04:26
Nice fer. Bang master
2019-08-01 00:37
Dude got cheated on twice.. I feel bad for him
2019-08-01 00:40
azerbaijan?
2019-08-01 01:05
no kurdistan
2019-08-01 01:18
#178
 | 
Brazil jeduardo23 
Why not? She is beautiful and fer is a cool guy.
2019-08-01 00:45
Shay doesn't follow Fer anymore. Idk if that's old news or not
2019-08-01 01:12
He's fuckboi
2019-08-01 05:41
She's the 5th player dude chill
2019-08-01 06:04
#283
 | 
Germany Xantennn 
Would be better than baitzera
2019-08-02 08:20
#233
Laz | 
Russia moorlize 
who cars
2019-08-01 09:32
#234
 | 
Russia Islademuerto 
Am I the only guy who thought the post is about frankie on pc in 1080p?
2019-08-01 09:33
if she is interested in that favela dick let her have it
2019-08-01 09:34
Fer alpha male
2019-08-01 13:58
Fermonster
2019-08-01 16:18
who wants to date Fer ? he ugly af
2019-08-01 16:23
@fnx
2019-08-01 22:50
rip sexyB
2019-08-02 00:35
jesus christ this thread lmao
2019-08-02 03:54
#280
 | 
Germany Xantennn 
I am heartbroken 😭😭😭💔💔💔😕😳🙁💔💔💔💔🤢🤮🤮👎👎👎👎👎
2019-08-02 08:08
She only likes alexib mens)))
2019-08-02 08:15
aleksib 4’11 girl
2019-08-02 19:24
fnx next target
2019-08-02 19:24
omegalul
2019-08-02 19:24
#291
 | 
North America niftynick 
i cum for frankie
2019-08-02 19:25
instagram.com/p/BvQBqfhFh-C/ what's that on his hand? /closed
2019-08-04 18:31
10:30Buckets vs Legion
Buckets
1.33
Legion
3.20
00:00Isurus vs RUFUS
Isurus
1.31
RUFUS
3.34
14:00North vs BIG
North
1.74
BIG
2.04
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.