Thread has been deleted
Last comment
most overrated cheese
 | 
Sweden mustafa_olatunji 
i think american cheese is overrated
2019-08-08 23:41
#1
 | 
Germany Oberleutnant 
american "cheese" is not cheese
2019-08-08 23:42
+1
2019-08-08 23:42
the fuck am i supposed to call it then, fucking american hard yellow milk?
2019-08-08 23:43
#7
 | 
Canada thelegend27 
manufactured milk solid
2019-08-08 23:44
yaes
2019-08-08 23:44
lul imma start calling it that. ty very much
2019-08-08 23:46
#35
 | 
United States Trump2020KAG 
Lmao
2019-08-08 23:51
#152
Boo | 
France mbl4 
Rofl
2019-08-13 22:44
#5
 | 
Canada thelegend27 
you mean processed dairy product? literally only good in two dishes, and one isn’t a dish
2019-08-08 23:43
#50
 | 
Switzerland richco18 
It doesnt even melt over a flame btw it just burns like plastic
2019-08-08 23:54
+1
2019-08-08 23:56
#66
Quake | 
Ukraine s1v9mple 
2019-08-08 23:56
+1111
2019-08-09 00:10
+1 Tastes horrible
2019-08-13 22:24
#2
 | 
Canada thelegend27 
this is tough roquefort because im allergic to bepicillin 😎
2019-08-08 23:43
ok men)
2019-08-08 23:44
#10
 | 
Canada thelegend27 
did a quick search and it turns out i CAN eat it wtf
2019-08-08 23:45
wtf men go eat it)
2019-08-08 23:45
#13
 | 
Canada thelegend27 
yesssss the entire package in one meal
2019-08-08 23:46
ofc men)))))
2019-08-08 23:46
Dont forget to put like, one cracker on the bottom of it so its civilized
2019-08-13 23:10
#84
Quake | 
Ukraine s1v9mple 
No shit, why would you expect a synthetic antibiotic to be in cheese?
2019-08-09 00:00
#107
 | 
Canada thelegend27 
its still there but apparently the cheese breaks down the penicillin. who knew? (asides from those informed and well studied individuals which I am not)
2019-08-09 00:03
The French must sure have had it hard with antibiotic resistance then
2019-08-09 00:06
#123
 | 
Canada thelegend27 
we don’t use those kind of words in hltv, and certainly not the fr***h word
2019-08-09 00:07
#155
 | 
United States Tom_D_Cat 
Penicillin is not exclusively synthetic. It was first discovered in Penicillium mould
2019-08-13 22:53
bepicillin
2019-08-13 23:04
#160
 | 
United States Tom_D_Cat 
I guess you're technically right. I had to look up bepicillin (pretty sure they don't sell it under that name here in USA); found out it's one of the medication forms of PCN. I thought you were saying that PCN in general is only synthetic.
2019-08-13 23:06
#9
 | 
Norway OfficialStrix 
American cheese tastes like plastic wdym
2019-08-08 23:45
#12
 | 
Canada thelegend27 
american cheese is literally plastic with lactose in it wdym
2019-08-08 23:45
well why do fat americans like it then
2019-08-08 23:46
#18
 | 
Canada thelegend27 
some americans will literally just put one part sauce and one part cheese in their pasta
2019-08-08 23:46
Never met anyone like that
2019-08-08 23:57
#77
 | 
Canada thelegend27 
you probably dont live in “”””””those areas”””””” then
2019-08-08 23:58
all cheese coz its all shit
2019-08-08 23:46
wtf are you homosex
2019-08-08 23:47
yes men))) u wan be homosex with me?
2019-08-08 23:47
no i am not homosex yet
2019-08-08 23:47
i mek u homosex men))
2019-08-08 23:48
wtf men that is rape
2019-08-08 23:48
not if u enjoy it )))
2019-08-08 23:48
wtf men i call fbi((
2019-08-08 23:48
they cant save u now, once homosex, always homosex men))
2019-08-08 23:49
men((
2019-08-08 23:49
wtf men(( i thought we were non woman fucker non incel brothers but you cucked me men)))
2019-08-13 22:28
mens((
2019-08-14 12:39
Reported, fakepott
2019-08-13 22:24
reported, realpott
2019-08-13 22:41
Cheddar is disgusting
2019-08-08 23:49
wtf men it are god mene((
2019-08-08 23:50
#32
 | 
Canada thelegend27 
dont tell me you guys actually wear gouda cheese wheels as hats and dance around in your clogs during Chroesmas
2019-08-08 23:50
You don’t?
2019-08-08 23:55
Would it be too much to ask if I were in inquire on exactly what you were trying to convey in this statement, because I find that astonishing, my god.
2019-08-08 23:56
#43
Xyp9x | 
Denmark grindz 
What do you use for a burger? Gouda?
2019-08-08 23:53
#46
 | 
Canada thelegend27 
brie ofc
2019-08-08 23:53
#53
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Eow that’s disgusting. I’d rather put goat cheese in it.
2019-08-08 23:55
#58
 | 
Canada thelegend27 
or a giant block of cazu marzu on it
2019-08-08 23:55
#72
Xyp9x | 
Denmark grindz 
What’s that? I’m not a cheese expert.
2019-08-08 23:57
#73
 | 
Canada thelegend27 
maggot cheese
2019-08-08 23:58
#80
Xyp9x | 
Denmark grindz 
I puke men(((
2019-08-08 23:58
#81
 | 
Canada thelegend27 
finally, some GOOD FUCKING FOOD.
2019-08-08 23:59
#83
Xyp9x | 
Denmark grindz 
No Gordon Ramsey would dislike you.
2019-08-08 23:59
#86
 | 
Canada thelegend27 
gordon melts it down and drinks it like water
2019-08-09 00:00
#95
Xyp9x | 
Denmark grindz 
No men
2019-08-09 00:02
Goat cheese on a burger genuinely sounds good
2019-08-08 23:56
#70
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Eow no. It’s gummy as fuck. You can’t roast it on the frying pan.
2019-08-08 23:58
Just small slices men))))
2019-08-08 23:58
#75
Xyp9x | 
Denmark grindz 
No men(((
2019-08-08 23:58
Yes men))))😋😋😋
2019-08-08 23:58
#82
Xyp9x | 
Denmark grindz 
No cheddar is on a burger.
2019-08-08 23:59
No cheddar is on a bin bag
2019-08-09 00:01
#97
Xyp9x | 
Denmark grindz 
I find Dutch people in my bin bag
2019-08-09 00:02
Are you Jos Brech?
2019-08-09 00:02
#106
Xyp9x | 
Denmark grindz 
who
2019-08-09 00:03
He killed a kid :O
2019-08-09 00:04
#115
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Oh no I’m sorry to hear men)))
2019-08-09 00:04
#114
 | 
Canada thelegend27 
what the kapsalon did you just say to me, you little kanker jood?
2019-08-09 00:04
Hou je tyfus bek siroop zuipende cuckold
2019-08-09 00:05
#118
 | 
Canada thelegend27 
oek i know for sure you said maple syrup. idk what a ‘kuckoeld’ is
2019-08-09 00:06
Cuck
2019-08-09 00:06
#121
 | 
Canada thelegend27 
ok ty
2019-08-09 00:07
Yw men)))) You should learn Dutch.
2019-08-09 00:07
+1
2019-08-09 00:10
#130
Xyp9x | 
Denmark grindz 
:) yeeT
2019-08-09 00:11
axaxaaxaxaxaaaaa
2019-08-13 22:25
Feta - too salty
2019-08-08 23:50
i agree
2019-08-08 23:50
you are god damn right. you can make the best food in this world disgusting just by adding feta
2019-08-08 23:52
they put feta instead of salt here in salads men 🤭
2019-08-08 23:56
often same here. instant buzzkill
2019-08-08 23:58
try pouring some olive oil above it and oregano, it is better 😎
2019-08-09 00:04
#41
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Feta is the best cheese wtf men
2019-08-08 23:52
nah, iz da big salty for me mens))) maybe if you pour some olive oil and oregano above it it can take some of the salt but it still is meh 😎
2019-08-08 23:54
#51
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Feta with pasta is good mens))
2019-08-08 23:54
If you do not add salt 😎
2019-08-08 23:55
#67
Xyp9x | 
Denmark grindz 
No salt. No water with it mens then it’s good. Don’t eat too many mens)))
2019-08-08 23:56
feta is good
2019-08-08 23:57
#88
Xyp9x | 
Denmark grindz 
I somehow agree with a Swede wtf
2019-08-09 00:00
I'm 1/4 Danish and come from Skåne which is basically eastern Denmark, don't worry men)))
2019-08-09 00:01
#103
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Nice men))) We want Skåne back give it to us men)))
2019-08-09 00:03
you can have it
2019-08-09 00:09
#127
Xyp9x | 
Denmark grindz 
We will get it back before 2020 mens)) It’s all planned on Facebook mens)))
2019-08-09 00:10
not bad but not as good as yogurt yogurt is godlike food 😍 i can eat it every day until the rest of my life
2019-08-09 00:02
gorgonzola
2019-08-08 23:51
yes
2019-08-08 23:52
+1 I like pretty much all cheeses except the most moldy ones.
2019-08-08 23:58
#34
 | 
Sweden flippig 
gouda
2019-08-08 23:51
wtf men( how are you disliker men(
2019-08-08 23:52
#42
 | 
Sweden flippig 
its not bad it just doesn't taste very much so there are much better cheeses imo
2019-08-08 23:53
ok men)
2019-08-08 23:53
#146
erkaSt | 
France CKs1 
+1 plastic cheese
2019-08-13 22:31
#39
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Coon cheese is good mens))))
2019-08-08 23:52
wtf men report
2019-08-08 23:52
#49
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Wtf men I’m joking
2019-08-08 23:54
goat
2019-08-08 23:53
why would you eat goat cheese in the first place
2019-08-08 23:54
because it is healthy
2019-08-08 23:55
bruh
2019-08-08 23:56
exactly fuck that
2019-08-13 22:22
#48
 | 
United States Trump2020KAG 
Gouda or Swiss Most underrated Fresh mozzarella. Omg it’s so good. Best cheese by far.
2019-08-08 23:54
ok) where the frick do i find fresh mozzarella in sweden i wanna try
2019-08-08 23:55
in your mom's pussy gooot eem
2019-08-09 00:02
nu håller du käft
2019-08-09 00:03
#102
 | 
United States Trump2020KAG 
Damn u gotta find it. It’s amazing. Buy some from America. Have it shipped in dry ice.
2019-08-09 00:05
ok)
2019-08-09 00:03
#57
 | 
Switzerland richco18 
Americans saying swiss cheese is cringe for whole europe
2019-08-08 23:55
#89
 | 
United States Trump2020KAG 
Lol cuz Switzerland??? What do u guys call it??
2019-08-09 00:00
Then try buffalo mozarella, much better than regular mozarella. It actually has a taste lol
2019-08-09 00:00
#116
 | 
United States Trump2020KAG 
Never heard of it. Is it buffalo as in chicken wing sauce flavor or actual bison milk
2019-08-09 00:05
#165
 | 
Sweden flippig 
mozarella barely tastes anything, quite disgusting "raw" imo and have to be put on pizza or something
2019-08-14 15:53
#61
 | 
France J0riS 
For me it's the Brie I mean it has almost no flavour
2019-08-08 23:56
i can agree
2019-08-08 23:56
#90
Xyp9x | 
Denmark grindz 
French cheese expert?
2019-08-09 00:01
#153
Boo | 
France mbl4 
Yeah most of us frenchies work in cheese factories and know exactly the taste of our 1200 sorts of cheese
2019-08-13 22:46
#157
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Impressive.
2019-08-13 22:59
the shit brie you buy in a normal store yeah, but I've bought brie at specialized cheese stores with much more flavour, almost comparable to blue cheese in intensity
2019-08-09 00:22
#87
Quake | 
Ukraine s1v9mple 
Cheese is stained milk mixed with calf vomit
2019-08-09 00:00
no
2019-08-09 00:01
#94
Xyp9x | 
Denmark grindz 
You are picky with food. You probably eat a pizza without cheese wtf men
2019-08-09 00:01
#96
Quake | 
Ukraine s1v9mple 
I basically never eat pizza
2019-08-09 00:02
#100
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Burger? Lasagna?
2019-08-09 00:02
Burgers are not always with cheese and I don't eat them
2019-08-09 00:03
#113
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Lasagna then? Hamburger is boring as fuck.
2019-08-09 00:04
are you ok?
2019-08-09 00:11
#104
 | 
Netherlands NELK 
Cheddar so overrated man. All white cheese sucks
2019-08-09 00:03
what cheese do you like
2019-08-09 00:04
#131
 | 
Netherlands NELK 
I only like cheese on pizzas ect
2019-08-09 00:12
ok men)
2019-08-09 00:12
#164
 | 
United States FarCentrist 
+1 Imagine eating cheese on its own. Fucking gross.
2019-08-14 12:43
#126
Xyp9x | 
Denmark grindz 
images.app.goo.gl/NDPSD58PRutBXGoYA‬ Best cheese mens))))
2019-08-09 00:10
Camembert Brie
2019-08-09 00:20
#136
 | 
Netherlands poeya 
Brie is awesome -100
2019-08-09 01:26
#137
vsm | 
Brazil hNkV 
cheddar
2019-08-09 01:30
#138
 | 
France PownyZ 
You speaking my language now
2019-08-09 01:33
#147
erkaSt | 
France CKs1 
He can make progress he’s still talking about fromage
2019-08-13 22:32
#139
 | 
Sweden Akoulad 
too much cheese is disgusting
2019-08-09 01:35
#140
 | 
Moldova Spudnik 
Cheese is garbage! I can only tolerate smoked mozzarella and parmegiano regiano. The rest is awful, can't eat what smells like rotten corpse.
2019-08-09 01:40
#148
erkaSt | 
France CKs1 
... I’m disappointed
2019-08-13 22:33
#149
erkaSt | 
France CKs1 
Gouda
2019-08-13 22:33
Pecorino>parmesan
2019-08-13 22:43
American cheese is just a generic cheddar or some shit but processed differently imo Swiss is kinda shit
2019-08-13 22:47
#156
 | 
United States jcv999 
American cheese is so bad. My flag checks out I know
2019-08-13 22:55
#159
 | 
Belgium Axelele 
every cheese except cheese on pizza imagine eating molden milk
2019-08-13 23:05
#163
 | 
United States FarCentrist 
>America >Cheese
2019-08-14 12:42
Rating-o-meter
NEXT MATCH
0.77
Help GTR perform and have a chance to win a package for your team
Boost his rating with
Runtime Nutrition
20% on everything at
Click here to have a chance to win
BOOST
BOOST
BOOST
Login or register to add your comment to the discussion.