Thread has been deleted
Last comment
raising viewer pass for what? shitty souvenir drop and coin only?
2019-08-14 04:29
yes
2019-08-14 04:29
ok
2019-08-14 05:04
#2
 | 
United Kingdom MattW_ 
It helps the players and the TO and why do u care? its not like u want a shitty drop and coin only ?
2019-08-14 04:31
#3
Magisk | 
North America t_spawn 
view pass?
2019-08-14 04:34
yes to play pickem it was 10$ now its 13$ or 20$ and its same shit like before csgo is just a milk cow for valve
2019-08-14 04:35
#5
Magisk | 
North America t_spawn 
loooool who tf plays that shit
2019-08-14 04:36
#18
 | 
United States xxpowmanxx 
People: valve add a way to crowdfund tournament rewards and such\ valve: Ok here you go people: WTF WHY DO WE HAVE THE OPTION TO BUY SOMETHING WTFTWFTWFTWTFWT
2019-08-14 05:12
#21
OCEAN | 
Poland morosek 
OP: valve add a way to crowdfund tournament rewards and such but dont expect me to pay anything, i just want free drops because i like money
2019-08-14 05:30
#22
NAF | 
Canada 14nmLUL 
is it funding the TO tho? the prize seems fixed for years. has the prize pool been raised?
2019-08-14 05:33
it did get a raise a few years back from 250 to 500 i think (1st place)
2019-08-14 05:51
#37
 | 
Bulgaria zikinu 
Nope. It wasn't related to this though. The raise was 250k to 1m on the whole prize money.
2019-08-14 09:32
#30
 | 
United States xxpowmanxx 
Instead of going to prize pool, half of it goes directly towards the teams.
2019-08-14 06:21
#35
NAF | 
Canada 14nmLUL 
i think the community simply wants the same treatment dota is getting. valve has never given a fuck about cs and especially about the esport.
2019-08-14 09:26
#38
 | 
Bulgaria zikinu 
Isn't it sticker money though? There is nothing said about viewer pass?
2019-08-14 09:33
#42
rain | 
Finland FocusMen 
Read that ALL of the products smthing like that
2019-08-14 09:49
nice generalization i watch majors since katowice 2015 and i never ever watched it for drops, i liked the concept of 2019 katowice viewer pass but now its more expensive and just a lazy work with nearly same coin, if they wanted to crowdfund tournaments they should do it like TI not with raising price of viewer pass each major that literally offers nothing.
2019-08-14 09:13
#43
rain | 
Finland FocusMen 
Yea the coin is lame
2019-08-14 09:50
#28
 | 
Finland JHdash77 
It was 24$ if you bought every team sticker tho
2019-08-14 06:05
#34
 | 
Ukraine niXoN|w1 
For full Pick 'Em, anything that's under $15 is good. You used to spend: $9 for the Challengers Stage $6-7 for Legends Stage in extreme cases $1-2 for Playoffs That's $15-19 spent on stickers... to get a Silver Trophy 4Head
2019-08-14 09:25
you could get gold with 3.52 euros (4 stickers) silver with 1.76 euros (2 stickers) bronze with 0.88 euros (1 sticker)
2019-08-14 10:48
#6
 | 
Europe Nomarosa 
Cry is free
2019-08-14 04:36
#7
 | 
Portugal nakbaron 
Cry is free
2019-08-14 04:39
#8
 | 
Peru TheJuan 
Cry is free.
2019-08-14 04:40
Cry is free
2019-08-14 04:41
why buy viewer pass when you can watch it for free?? wtf
2019-08-14 04:50
#12
Aleksib | 
Finland tonyi 
Challenges, pickem, coin, souvenir packs
2019-08-14 05:02
cry is free
2019-08-14 05:03
Its ok if you dont want to buy it
2019-08-14 05:04
only good thing about vertigo is souvenir black laminates
2019-08-14 05:05
Yeah
2019-08-14 06:23
#17
Rickeh | 
United Kingdom Johal 
you dont have to buy it if you dont want to, buying it supports the TOs and players
2019-08-14 05:06
#19
 | 
Switzerland Cenoon 
i mean, you can just not buy it.
2019-08-14 05:20
#20
 | 
France Zyuwu 
its 3 fucking dollars get a job
2019-08-14 05:22
#23
 | 
World Tenshi_R 
it's more like paying 30% more for nothing
2019-08-14 05:37
#27
 | 
Germany smart_leftist 
so dont pay it
2019-08-14 05:56
and next major i suppose its gonna be 3$ more? its not problem in money i will still buy it but this is just lazy work with basically same coin, cheap drops that will be abused, and honestly it offers nothing
2019-08-14 09:16
#24
loli | 
United States credit 
greedy bastards
2019-08-14 05:41
#25
 | 
Russia GutturalSlug 
they make money out of air thanks to stoopid CSers. nobody else to blame
2019-08-14 05:49
20$ start with 3 souvenir lul gaben hungry
2019-08-14 06:16
#36
 | 
India Smauxx 
You should see how hungry they are with Dota2, but people still invest. While with CSGO viewer pass, people can recover amount by selling those souvenirs easily
2019-08-14 09:27
#39
GuardiaN | 
Other Darge 
CS is FTP game now, stuff always get more expensive on free games.
2019-08-14 09:40
#40
fnx | 
Poland neverbait 
who play this garbage game haha
2019-08-14 09:43
#41
 | 
Ukraine R0m4nus 
If you here, i think you:)
2019-08-14 09:48
Go big or go home. Life itself is pay2win, so how you expect any different from valve. Stop being naive.
2019-08-14 09:50
whats the prob wtf why are you on hltv if you cant afford 20$ forgot every one here is Dj ?
2019-08-14 10:57
i apologize to valve and gaben very nice company mens)))) they lowered the price)))))
2019-08-14 22:01
#48
 | 
Europe HANNE$ 
Not worth it mens
2019-08-14 22:02
Login or register to add your comment to the discussion.