Thread has been deleted
Last comment
[18+] Gay parade
Every | 
Europe GuyYouEverMet 
Wtf is happening today? I already verified like 5 HLTV users that are gay, is it gay parade today or something? What's happening?
2019-08-14 16:07
#1
 | 
Poland PanArek 
What's wrong?
2019-08-14 16:10
Gay
2019-08-14 16:46
#53
 | 
Poland PanArek 
I'm not gay!
2019-08-14 16:52
Only gay would say that
2019-08-14 16:53
#56
 | 
Poland PanArek 
This comment is just not explained to the end, Hope you get it xd
2019-08-14 16:59
#56
 | 
Poland PanArek 
This comment is just not explained to the end, Hope you get it xd
2019-08-14 16:59
#2
 | 
Germany flufluflu1 
hello again
2019-08-14 16:11
Hello Mr.Nothetero
2019-08-14 16:11
#4
 | 
Germany flufluflu1 
its good to be gay, im not virgin and have a stable relationship - something 98.97% of hltv dont have
2019-08-14 16:12
Whatever makes you happy, man
2019-08-14 16:13
#9
 | 
Germany flufluflu1 
ty u2
2019-08-14 16:13
#10
 | 
Poland PanArek 
Ok men
2019-08-14 16:14
thats kinda gay
2019-08-14 16:14
#15
 | 
Germany flufluflu1 
cannot disagree
2019-08-14 16:15
xaxaxa gay
2019-08-14 16:16
#49
 | 
Sri Lanka FiftyOne 
Are you actually a fan of kraeuterhumpen? i remember he was a first pro i met in mm, in 2014, he killed me with his awp dlore on long dust 2 :)
2019-08-14 16:45
#5
 | 
Argentina sebalemartinez 
homophobic?
2019-08-14 16:12
#6
 | 
Germany Landwirt 
Yes wanna suck my dick?
2019-08-14 16:12
#8
 | 
Poland PanArek 
Caxaxaxaax
2019-08-14 16:13
#13
 | 
Brunei EasyLele 
U gay men???
2019-08-14 16:15
#16
 | 
Germany Landwirt 
No but mens can still suck my dick))) 😎👍
2019-08-14 16:15
#17
 | 
Brunei EasyLele 
Ahh okay men))) But just remember to say no homo before then
2019-08-14 16:16
I will consider it if I ever switch my sexual orientation, but for now - no, thanks. Btw, another gay confirmed 😎
2019-08-14 16:16
#29
 | 
Germany Landwirt 
Did you just assume my sexual orientation???!!!!! I'M OFFENDED
2019-08-14 16:23
Offended? That just proves my point. Nt gayboi
2019-08-14 16:24
#36
 | 
Germany Landwirt 
I'm not gay 😭😠😠😠😠😠
2019-08-14 16:26
Cry is free gayboi 😎
2019-08-14 16:45
#48
 | 
Russia ViktorSteel 
hit me up in the PMs ;)
2019-08-14 16:45
Around 10% of the population is gay. Count the amount of users, they are a lot more than 5 to be gay.
2019-08-14 16:14
what no
2019-08-14 16:17
Mby I should create the gay user list so people could be aware of potential sexual gay predators
2019-08-14 16:17
No idea how you think gay are more predator than straight user. As far as I know most rape are made by straight people.
2019-08-14 16:20
I mean, there are no grils on HLTV so only sexual predators will be gay ones here
2019-08-14 16:22
Only if some hltv users are victims. But aren't we all alpha?
2019-08-14 16:23
Half of HLTV are just beta cucks, so I'm afraid not everyone is an alpha
2019-08-14 16:46
#37
 | 
Italy ReanuKeeves 
Maybe in France rest of the world is like 50%
2019-08-14 16:28
wat
2019-08-14 16:15
lol nice username
2019-08-14 17:02
thx urs too
2019-08-14 18:17
everyone is gay here, wtf is your question, stop acting like u never jerked off your friend
2019-08-14 16:17
Aaaaand another gay confirmed 😎
2019-08-14 16:20
welcome to the club
2019-08-14 16:37
I'm not in gay club wtf, I was talking about you
2019-08-14 16:45
lol, nice one men, no need to cover yourself, we are tolerant here, you are very welcome
2019-08-14 16:56
Nt EveryGayYouEverMet
2019-08-14 17:07
uhhhhhhhhhh gay pride parades are the cancer of the earth
2019-08-14 16:18
Agree, I'm not homophobic, but jeez, why can't they just do their stuff at home and not make a show out of being gay? If they don't bother me, I don't care, but they tend to show everyone that they are so special.
2019-08-14 16:21
#32
 | 
Poland PanArek 
I agree with u first time mr racist
2019-08-14 16:24
Thanks Mr.Kurwa
2019-08-14 16:44
I mean look at my user name. I agree with you 100%. I don't see anything homophobic about that.
2019-08-14 16:36
Yes men))) 😎
2019-08-14 16:45
#24
 | 
Kyrgyzstan JimHalpert 
maybe they saw this i.imgur.com/NMy5nC4.jpg
2019-08-14 16:19
1/8
2019-08-14 16:37
#31
 | 
Germany Amber! 
Im a bi woman lol
2019-08-14 16:24
#38
 | 
Italy ReanuKeeves 
you mean bionicle?
2019-08-14 16:29
#44
 | 
Germany Amber! 
😎epic
2019-08-14 16:44
It's ok to be gay
2019-08-14 16:24
#35
 | 
Germany Amber! 
lets rejoice with the boys
2019-08-14 16:25
#39
 | 
Italy ReanuKeeves 
Yes, wanna eat my poopoo?
2019-08-14 16:29
#40
 | 
France lenin_is_back 
hi i'm bisexual, lgbtq+ pride is a thing in the internet, get over it!
2019-08-14 16:30
#58
 | 
Brazil OEspalhaLixo 
You used the word "gay" too many times! U gay?
2019-08-14 16:59
gay is okay
2019-08-14 17:07
im muslim and im gay
2019-08-14 17:10
Rating-o-meter
NEXT MATCH
0.77
Help GTR perform and have a chance to win a package for your team
Boost his rating with
Runtime Nutrition
20% on everything at
Click here to have a chance to win
BOOST
BOOST
BOOST
Login or register to add your comment to the discussion.