#1
JD | 
Poland Banzanic 
thorin as allways has point :D
2019-08-14 18:23
+1
2019-08-14 18:23
noob
2019-08-14 18:23
that's a meme right?? forgot where it's from
2019-08-14 18:26
kNg
2019-08-14 18:26
#7
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
kng vito men))))
2019-08-14 18:26
kngV
2019-08-14 18:27
kNgV- :D
2019-08-14 19:32
#5
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
Thooorin was always one of us mens)
2019-08-14 18:26
he is, full respect
2019-08-14 19:32
#17
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
+1 thooorin gets hate but he doesn't deserve it men(((
2019-08-14 20:22
thorin is a good troll, pretty edgy, but is just in too high of a position for it to not be an issue if he wasnt so good at his job people would be more ok with him
2019-08-16 16:26
#75
Zero | 
Slovakia t4gg3d 
idk men))) I like his edginess)))
2019-08-16 16:27
HE JUST KEEPS REKTING COLD KKKKKKKKKKKK
2019-08-14 18:27
keeps rekting everyone
2019-08-14 19:33
hes not rekting cold, cold just dont give a shit for this stupid, wo cares about Thorin? hes irrelevant
2019-08-14 20:32
o choro e livre
2019-08-14 21:16
Yes, that's what all of you guys are saying for years already lmao. He is the most known "irrelevant" person in the world
2019-08-15 10:33
Lost it at the last line Thanks for a happy night mens))
2019-08-15 17:47
Maybe in the gossip world of cs, no one cares about a retard that win the life doing gossip like a kid
2019-08-15 22:22
#57
 | 
World memyselfandI 
A Brazilian accusing Thorin for childish behavior. Fucking lol man :D
2019-08-15 23:34
Thorin has achieved exactly what was said in the tweet
2019-08-16 10:07
#67
 | 
World memyselfandI 
He achieved plenty. That you don't recognize is not his problem, but yours.
2019-08-16 10:14
#41
 | 
World memyselfandI 
In the end, and this will upset you. he is more relevant than Coldzera.
2019-08-15 22:37
Kkkk sure he is, Thorin achieve a lot of things in cs, just today he achieved more 50 likes on he’s twitter
2019-08-15 22:43
#56
 | 
World memyselfandI 
Thorin was around before anyone, even cold himself, heard the name coldzera. He will probably be around long after Cold retires as well. He is more important, which you obviously dislike.
2019-08-15 23:32
You care about him
2019-08-15 22:42
ye he does a lot
2019-08-15 22:44
#10
 | 
Norway PeteZz 
kngV Vs Thor-Inge Thorin is a god
2019-08-14 18:28
Thorin isn't that good, half the tweets are him targeting other pros
2019-08-14 18:29
back to the scam call center you go😎
2019-08-14 19:33
Wow how did u know what I do??? You have some mystical powers men???
2019-08-15 10:26
wireshark only😎
2019-08-15 10:45
Yooohoooo, ok tell me who wins Berlin major
2019-08-15 11:21
OpTic India😎
2019-08-15 11:23
Any valve major is tier 2 which doesn't deserve an team like optic India with their star player forsaken, so tell me who's gonna win this Berlin major??
2019-08-15 16:47
#66
shox | 
France Aidentt2 
Lmfao
2019-08-16 10:14
more like thuron
2019-08-14 19:13
#26
 | 
Brazil BovinoGadoso 
Honestly the other tweet was funnier. This was forced.
2019-08-15 17:39
Is that Ninja?
2019-08-15 17:48
Expected from Brazil, but also not as he's making fun of Cold wtf???
2019-08-15 17:49
lmao aachen
2019-08-15 17:52
expected from lgbt degenerate with aids rotted brain
2019-08-15 18:11
No he was just joking kakakakkakkakakakakaka
2019-08-15 18:17
look through his twitter pink hair sjw homo
2019-08-15 18:28
#39
 | 
Germany Ducarius 
top tier meme
2019-08-15 22:34
#43
 | 
World memyselfandI 
Talking about homosexuals isn't homophobic.
2019-08-15 22:39
#36
tiziaN | 
Germany FREIER 
Thorin best man for this job!
2019-08-15 22:24
Why he is searching always the drama, random ugly guy from UK who is freelance "journalist", making homemade videos in youtube LUL Thorin is a such an attention whore
2019-08-15 22:29
#47
 | 
World memyselfandI 
He is way more important than puny people like Cold. Cold is history, but Thorin is alive and kicking, just like he was before Cold even made up his nickname.
2019-08-15 22:42
What are you talking about HAHAHA way more important lul
2019-08-15 23:16
#68
 | 
World memyselfandI 
In the long run, he indeed is.
2019-08-16 10:18
nt rüski
2019-08-15 22:43
#76
 | 
Slovakia VladO.  
nt medpack
2019-08-16 16:29
God Thorin
2019-08-15 22:36
+99999999
2019-08-15 22:40
everyone who hates thorin is an idiot Thorin the real goat of esports
2019-08-15 22:39
yes
2019-08-15 22:40
yeah jobless idiot who is thinking he is esports "journalist"
2019-08-15 23:18
nt chimpanzee
2019-08-16 10:18
:d
2019-08-16 16:04
Lmao +1
2019-08-16 16:55
Thorin good, coldzera good, liquid bad
2019-08-15 22:45
who cares about thoorin in 2019
2019-08-16 10:07
thorin achieved exactly what was in the twwet - crying brazilians
2019-08-16 10:08
im not crying just asking
2019-08-16 10:09
You obviously cared since you clicked on the thread and commented as #61
2019-08-16 10:11
ez4ThorinGOD
2019-08-16 16:03
#77
 | 
Slovakia VladO.  
thorin good mens))
2019-08-16 16:30
thorin one of the best analyst there's is :>
2019-08-16 16:32
agreed, how much for a barrel?
2019-08-16 16:50
tier 1 quality easy, very cheap $80 minus taxes, final price $79.2
2019-08-16 17:07
Agreed, best ANALyst
2019-08-16 16:54
watching thorin play with vince made me realize thorin actually has a like a silver elite understanding of the game.. like i'm not even exaggerating. he was completely confused as to why ppl were holding common angles.. running like a chicken without a head and calling people hackers in a mg game.. it's actually amazing he's convinced people that he knows anything about CS
2019-08-16 16:57
he is an esport historian, all he does is that he is oriented in the scene. he does that well, don't take that away from him
2019-08-16 17:43
So funny. Im gonna die.
2019-08-16 17:48
next crying Brazilian. we're getting close to the stated number!
2019-08-16 18:15
He's juicing the whole kNg drama so much, it's like the highlight of past 2 years of his career.
2019-08-16 18:57
Login or register to add your comment to the discussion.