Thread has been deleted
Last comment
Coldzera must stay without team
Hiko | 
Brazil Hiko_is_better_than_Niko 
He dont deserve any respect -rep
2019-08-14 20:13
#1
 | 
Brazil forget_7x1_ffs 
yeah, he deserves it for being a whinny unprofessional bitch he's not even that good anymore ffs
2019-08-14 20:14
+1 Avarage players which can easily be replaced.
2019-08-14 20:15
he's so toxic wtf, never thought he was like this
2019-08-14 20:14
did you start watching cs in 2019?
2019-08-14 20:39
2014
2019-08-14 21:51
fat cold>trash cold
2019-08-14 22:02
fat, shitty hair and nose pierced cold >>>>>
2019-08-14 22:03
+1 ma friend
2019-08-14 22:04
Coldzera salty cuz 149cm tall
2019-08-14 20:14
lmao even if I was under 180cm i'd be pissed ofd
2019-08-14 22:06
#5
 | 
Poland mtumee 
Brazilian fans are pathetic. When your teams are winning you act as if it's your personal success but as soon as things start going badly and there are conflicts you shit on everyone involved. I feel sorry for Brazilian players having to deal with such a cancerous fanbase.
2019-08-14 20:17
sounds like every hypocritical fan
2019-08-14 20:19
doubt he is brazilian. But anyway this coldzera hate is after his last comments on boltz, steel, showtime and ex team mates saying stuffs like "they are going to pay for this"
2019-08-14 20:21
He never said anything on those lines, don’t spread misinformation :(
2019-08-14 22:31
Do you KNOW what is happening to say so much shit here? ...................
2019-08-14 20:22
#9
coldzera | 
Brazil kaaim 
true
2019-08-14 20:22
sounds like vp fans when they had them yet
2019-08-14 20:29
#26
 | 
Brazil LUIXTR0NDA 
says the polak
2019-08-14 21:53
cry is free
2019-08-14 22:03
#41
 | 
Poland mtumee 
Btw, I obviously don't think all Brazilian fans are like this, it's just the general impression I get. A lot of you are actually reasonable people, which is the case in every fanbase. Sadly, those ones make you all look bad.
2019-08-15 00:36
rats getting mad now. coldzera MADE brazil cs, HE put brazil on the map. HE IS THE CHOSEN ONE
2019-08-14 20:22
thats fallen
2019-08-14 20:23
who is fallen without cold? nothing. a nobody. irrelevant.
2019-08-14 20:24
0/8 Give fallen kscerato or yuurih and you will see on top again.
2019-08-14 20:24
not gonna happen. NEVER.
2019-08-14 20:25
fallen had fer, cold. stew, tarik, and YnK and still could barely make them a top5 team
2019-08-14 20:27
#12
 | 
Brazil erfur 
Guys take it very seriously ... he is trying to cause controversy to lower his price or to be kicked for his behavior.
2019-08-14 20:23
lol he's just honest. people on here gladly call their teammates the n word in mm games but cold can't say the honest truth?
2019-08-14 20:25
saying truth be arrogant and careless to others people feeling pick one
2019-08-14 20:26
special snowflake device can't handle it? cry is free
2019-08-14 20:27
#20
 | 
Portugal Furiosoo 
FaZe coldzero men
2019-08-14 20:27
I don't want to see this shitty midget on FaZe clan.
2019-08-14 22:01
#31
 | 
Portugal Furiosoo 
FaZe need new blood
2019-08-14 22:03
old blood > shit blood
2019-08-14 22:04
even coldzera doesnt want to play with balsonaro supporting red asses
2019-08-14 20:31
toxiczera is back
2019-08-14 20:33
#27
 | 
Colombia HachitaVidal 
lmfao can we all go to his profile and -rep him?
2019-08-14 21:59
all I know is that he is soooo overrated
2019-08-14 22:02
+1 baiter af
2019-08-14 22:04
fakeflag or just plastic?
2019-08-14 22:33
#37
 | 
Kyrgyzstan Peksi 
Talking shit is good, hopefully it continues. Tired of everyone being so nice and well behaving.
2019-08-14 22:05
Rating-o-meter
NEXT MATCH
0.77
Help GTR perform and have a chance to win a package for your team
Boost his rating with
Runtime Nutrition
20% on everything at
Click here to have a chance to win
BOOST
BOOST
BOOST
Login or register to add your comment to the discussion.