Thread has been deleted
Last comment
CoLdZeRa
 | 
Macau AmandaTsun 
why the fuck yall care about these guys lives? why care about what cold talked about if its true or not of if the rebuttals are true or not?
2019-08-15 03:16
Because lying and acting toxic isn't good
2019-08-15 03:17
#3
 | 
Macau AmandaTsun 
like people even care about that lmao they're gonna forget about all of this shit and the teams dont care about it either, they only want the talent he brings it doesnt matter in the end its their shit, not ours
2019-08-15 03:20
People dont like the fact Coldzera proved Dev1ce is a pussy and cried when was face to face with Cold. Thats sad
2019-08-15 04:02
#10
 | 
Austria I_love_Hltv 
Everyone lie like everyday
2019-08-15 03:28
Obviously, but I'm referring to more major stuff
2019-08-15 03:28
#13
 | 
Austria I_love_Hltv 
Major stuff like pseudo celebritys?
2019-08-15 03:30
Major stuff like saying how dev1ce cried, and he also said that Stewie begged him to stay in MIBR.
2019-08-15 03:45
#18
 | 
Austria I_love_Hltv 
Stewie is begging to never return right now xaxa
2019-08-15 03:49
actually some facts are wrong, he never said stewie was begging him to stay, he only said that stewie convinced him that things would be better with tarik on the long run. a lot of brazilians translated the video wrong cause speaking english is not a thing in brazil
2019-08-15 04:14
Dev1ce > coldzera this is a fact
2019-08-15 03:19
#5
 | 
Macau AmandaTsun 
maybe? not sure about that tbh
2019-08-15 03:21
cold_2_major_mvp_device_1 cold>>>device
2019-08-15 03:22
3 majors > 2 majors Cry is free
2019-08-15 03:22
NA SCENE KKKKKKKKKKKKKK
2019-08-15 03:24
no1 team is NA nt, now go clean my toilets
2019-08-15 03:35
#17
s1mple | 
Brazil afxsaw1 
Said the toilet cleaner itself
2019-08-15 03:49
nt mc donalds addicted 0/8
2019-08-15 03:55
The major mvp that device got isn't deserved at all everyone knows that faceit major mvp should have been dupreeh .
2019-08-15 03:35
This is kinda off topic but I’ve always wondered if Turkmenistan is a cool country. And since your from there would you mind telling me if it is?
2019-08-15 03:50
As an outsider, the whole country is a shitbox. You've made abortion illegal, women get legally harassed by other people when getting one, no matter the circumstances. If you're anything but Turkic calling the police can get you killed, even then sometimes you're still murdered. There's literal HUNDREDS of gun murders in every single one of your large cities every year. The police actually had the whole "protect" part taken out of their duties and look who got elected. There's cities where it's actually illegal to feed someone who is homeless, you've even developed spiked seats to stop them from sleeping out of the rain. It's one of the only developed countries without a decent medical system where a single accident medical system where a single accident can put you into debt for the rest of your life and you are STILL arguing whether you should be giving guns to every single person because of a document from the same time when bloody castles were still effective as a national defense tool. Turkmenistan only looks good to Turkmenistans. For the rest of us, it's been a joke for decades, now it's just a sad joke.
2019-08-15 13:33
Damn do you live there right now, or are you just from there?
2019-08-16 18:21
you realize that this copy pasta is about USA right ?
2019-08-16 18:22
#4
 | 
Peru TheJuan 
Why shouldn't we care then??
2019-08-15 03:20
#6
 | 
Macau AmandaTsun 
because its their shit and their problems
2019-08-15 03:22
#12
 | 
Peru TheJuan 
But they decided to make it public, so obvioulsy people are gonna comment on it.
2019-08-15 03:29
#19
s1mple | 
Brazil afxsaw1 
Cold toxic asshole /closed #Ezdevvetop1
2019-08-15 03:49
#22
 | 
United States SweatyBawlz 
Cold will fail in his next team
2019-08-15 03:57
well nothing will change because hes been failing with MIBR for like 2 years now
2019-08-16 18:22
Login or register to add your comment to the discussion.