Thread has been deleted
Last comment
no thorin = shit major
kike | 
Mongolia ENCEphalon 
also wtf they doing breaking up henryg and sado
2019-08-21 19:46
#1
s1mple | 
Ukraine s1v9mple 
0/8
2019-08-21 19:47
What do you mean? sado not on major?
2019-08-21 19:47
#6
 | 
France Zangtar 
desk
2019-08-21 19:48
Nice, then i don't need to listen to this noobie, always mute when desk.
2019-08-21 19:49
he is going to do less commentary and more desk analysis he said
2019-08-21 19:50
Thank fuck for that
2019-08-21 20:40
#40
 | 
Sweden Mejtz 
thats just bad lol
2019-08-21 21:13
thorin is a prick
2019-08-21 19:47
#44
 | 
United States NotASmurph 
lmao why? I'm just curious
2019-08-21 21:17
+1
2019-08-21 21:22
+1
2019-08-21 22:47
And thats why he is entertaining
2019-08-21 22:53
#4
 | 
Lithuania afez 
it was a personal decision. not a starladder thing for sado and henry
2019-08-21 19:47
#9
kike | 
Mongolia ENCEphalon 
they getting a divorce? wtf
2019-08-21 19:48
yup
2019-08-21 20:06
Source?
2019-08-21 20:35
#38
 | 
Lithuania afez 
dexerto.com/csgo/dekay-sources-casting-d.. According to the sources informing Dexerto of the situation, this was not a decision made by StarLadder and is entirely the decision of the two casters.
2019-08-21 21:10
MACHINE CASTING BEST MAJOR EVER
2019-08-21 19:47
#7
kennyS | 
India shankman 
apparently it was the caster's mutual decision to break up but i agree about thoorin
2019-08-21 19:48
#8
RpK | 
France Snabe_ 
real question: why people like HenryG
2019-08-21 19:48
"OOOHHH""
2019-08-21 19:50
never a fan of henry or sado, henry at least was better before, now he just sit there and ooooooh ooooooooh ooooooooooooooooooooooh, and hype bad frags in a boring match.
2019-08-21 19:51
#20
RpK | 
France Snabe_ 
I started to watch french cast since henryG came to the big events and WOOOOOOO
2019-08-21 19:54
#24
nexa | 
Serbia FaZe_nexa 
henry was really good in the beginning but eventually he became so delusional and such an egomaniac it became unbearable to listen to him cast
2019-08-21 20:01
#49
 | 
Europe thaifinnen 
+1
2019-08-21 22:21
Idk, I really like his voice
2019-08-21 20:07
#11
 | 
Brazil monkay 
shit thorin = no major
2019-08-21 19:50
+1 xD
2019-08-21 21:15
#13
 | 
United Kingdom VOSSKI 
why do people like that ginger autist that sucks devices dick all the time?
2019-08-21 19:50
#17
RpK | 
France Snabe_ 
because he have a different opinion than all the no risks teams and 0 tactical vision
2019-08-21 19:55
+1 Brainlet reddit kids
2019-08-21 20:08
because he tells the truth how it is and doesnt care if it hurts ppls feelings when a player that used to be good is playing like shit, thorin says it how it is, it triggers that players fanboys who still think hes the man
2019-08-21 21:14
Machine casting Pog
2019-08-21 19:50
Thorin= sick no majors clubb, where I will be watching most matches.
2019-08-21 19:53
+1
2019-08-21 19:54
#21
s1 | 
Armenia gr1nch 
dont care about thorin but pimp=shit major
2019-08-21 19:54
#35
 | 
Sweden Bluebean 
hate that guy, his voice makes me wanna jump of a building.
2019-08-21 20:36
+1
2019-08-21 21:15
+2 I hate him
2019-08-21 21:56
#50
 | 
Europe thaifinnen 
+1
2019-08-21 22:22
do you even read articles or news related to cs ? sado and henry split cause they both wanted to split, starladder didnt split them
2019-08-21 19:56
#23
 | 
Luxembourg fowkingell 
The real question is why did they hire pimp
2019-08-21 19:56
to laugh him and to make other people genius
2019-08-21 20:04
0/8
2019-08-21 20:01
#26
nexa | 
Serbia FaZe_nexa 
-Pimp +Maniac +Frankie +Thorin +OJBorg
2019-08-21 20:01
-frankie
2019-08-21 22:26
+freya +frankie
2019-08-22 00:49
cry is free also even sado got sick of henryg's shit casting henryg is so bad he made sado never want to cast again
2019-08-21 20:01
Still better than Thorin's Analyis. Thorin is a "0/8 baiter" whose comments are not needed at a major
2019-08-21 22:32
#30
 | 
Iran Shia 
Skipping this major
2019-08-21 20:06
+1
2019-08-21 20:34
no majors club
2019-08-21 20:37
+1 also no frankie :(
2019-08-21 21:15
#63
 | 
United States Pogromca 
+1 :(((((
2019-08-22 00:51
Nobody needs Thorin. But where are the good casters in csgo?? At least Machine will cast a few games.. Why an Analyst as SpunJ don't cast? In Dota it is normal that analysts are the co casters.
2019-08-21 22:13
the sad truth is that csgo doesn't have good casters save for like 2-3 people. it got to be one of the shittiest scene casting wise, except perhaps overwatch, though i can't really tell because OW is unbearable for me to watch.
2019-08-21 22:27
#48
 | 
Albania XLN7 
+1 for Thorin.
2019-08-21 22:18
no thorin = best major
2019-08-21 22:22
no Thorin = best major
2019-08-21 22:23
#53
 | 
Europe thaifinnen 
-banks +frankie -smix +freya -pimp +maniac -sado +redeye
2019-08-21 22:24
#56
 | 
Germany ToiletShitter 
Yeah we get pimp to shit in our ears in eyes
2019-08-21 22:29
Sado and Henry should be together, yes! But thorin.... OMEGALUL this idiot isn't needed
2019-08-21 22:30
#62
 | 
United States Pogromca 
no thorin = good major
2019-08-22 00:50
Login or register to add your comment to the discussion.