Thread has been deleted
Last comment
500$ on mibr
i am | 
Europe HLTV_DISCORD_OWNER 
Wish me good luck
2019-08-28 21:36
Topics are hidden when running Sport mode.
ez af
2019-08-28 21:36
#3
halo | 
United States fraus 
name checks out
2019-08-28 21:37
#117
 | 
Poland ruhoks 
XD
2019-08-28 22:53
#121
 | 
Brazil tavin 
yes
2019-08-28 22:54
Can confirm
2019-08-28 22:55
good luck my brother
2019-08-28 21:36
No screenshot = fake
2019-08-28 21:37
#150
 | 
Andorra monkay 
words worth more than pics
2019-08-29 05:19
flag checks out
2019-08-29 05:22
#153
 | 
Andorra monkay 
im being nice to u what's your problem?
2019-08-29 05:25
#152
2019-08-29 05:46
#5
 | 
Brazil PatuNTC 
Good luck my friend
2019-08-28 21:37
ez bro
2019-08-28 21:37
typical rage bet after losing on your team navi? XDD
2019-08-28 21:37
Yes
2019-08-28 21:38
Fan of Liquid tho
2019-08-28 21:47
#48
 | 
Brazil RmM_oo 
Smells like plastic.
2019-08-28 21:49
#51
 | 
Hungary IstvanHorvath 
Like most of liquid fans
2019-08-28 21:50
#65
 | 
Russia FriZZeh 
Liquid top 2 ------> 0 fans
2019-08-28 21:55
#8
ZywOo | 
France bwain 
ez money for you
2019-08-28 21:37
#9
 | 
Sweden Fluxezz 
Why throw away money like that? mibr trash
2019-08-28 21:37
#151
arT | 
Brazil Kastyzera 
k
2019-08-29 05:21
thats a ez way to lose 500$
2019-08-28 21:37
I aren't think that
2019-08-28 21:41
Thats why you do not place your bet on NIP and most probably lose it :P
2019-08-28 21:50
I am won thanks
2019-08-28 22:52
Congrats :D
2019-08-28 22:53
#11
 | 
Germany RobiDable 
No luck in the world can help your madness.
2019-08-28 21:37
#120
s1mple | 
Israel QtaP 
xddd
2019-08-28 22:54
#125
 | 
Germany RobiDable 
Well, washed up nip. But mibr would have lost against everyone else.
2019-08-28 22:56
#140
s1mple | 
Israel QtaP 
+ hope you are right
2019-08-28 23:02
#141
 | 
Germany RobiDable 
Nip managed to get 12 rounds even tho they played seriously bad. Also MIBR got zews so they won't get past groupstage for sure.
2019-08-28 23:06
#12
Brazil Grrv 
hope you win! gl
2019-08-28 21:38
Thanks
2019-08-28 21:38
#13
 | 
Finland vINHA^ 
why would you put 500 on mibr when they play with their coach easy for nip
2019-08-28 21:38
gl with zews
2019-08-28 21:38
#17
TrilluXe | 
Germany OfenK 
proof or didnt happen
2019-08-28 21:39
both teams are dead
2019-08-28 21:39
Idk
2019-08-28 21:40
20€ on nip
2019-08-28 21:42
#22
 | 
Croatia mds818 
it's not that I want to see you lose 500$ but imo you just lost it.
2019-08-28 21:42
I don't care I just wanna throw some money to calm down
2019-08-28 21:43
#28
 | 
Portugal NabasKi 
how does that calm you down lmao just gift them to me instead))
2019-08-28 21:44
#31
 | 
Croatia mds818 
how does 5x5k€ in 3min sound?
2019-08-28 21:45
#62
 | 
Finland Kujis 
Sounds weak af
2019-08-28 21:53
ez profit
2019-08-28 21:43
in zews we can trust bro
2019-08-28 21:43
#26
 | 
Portugal NabasKi 
u're gonna win, fer can smell them from a mile away
2019-08-28 21:44
typical delusional new fag
2019-08-28 21:44
#35
 | 
Portugal NabasKi 
I'm just gonna suppose you replied to the wrong person
2019-08-28 21:46
I replied to you
2019-08-28 21:46
#47
 | 
Italy SHOX_HORUS 
then what is the meaning of your comment lol it has no sense
2019-08-28 21:48
he really thinks that m16r will achieve something LOL they will get 0-3 at this stage
2019-08-28 21:50
#55
 | 
Italy SHOX_HORUS 
you're from the future to tell us?
2019-08-28 21:51
yes earth is flat aswell
2019-08-28 22:14
at least some smartness
2019-08-28 22:57
HELLO ZywOo_is_Underrated WHY SO QUIET ?
2019-08-28 23:00
#148
 | 
Italy SHOX_HORUS 
Goddamn didn't age well
2019-08-29 05:11
#56
 | 
Portugal NabasKi 
In that case I fear I must break it up to you; you're either a terrible baiter or you don't understand sarcasm From #53 I can tell you think I was being serious. I was joking about his nose's size, I'm not supporting Mibr in any way
2019-08-28 21:53
#27
mch | 
Brazil ferNaN1 
EZ PROFIT
2019-08-28 21:43
Flair checks out
2019-08-28 21:45
lets go bro i bet too
2019-08-28 21:45
I hope you have the money.
2019-08-28 21:45
#34
 | 
United States JustBitsy 
Good luck!
2019-08-28 21:45
proof or else
2019-08-28 21:46
rip
2019-08-28 21:46
#39
 | 
Bulgaria Minatø 
gl bro !
2019-08-28 21:47
u gonna lose lol
2019-08-28 21:47
#41
 | 
Sweden fazeBOIS 
nip ez win golden with 30 kill 6 rounds in bye bye money
2019-08-28 21:47
#43
fnx | 
Brazil PeSAdelOz 
Ez profit
2019-08-28 21:47
show proof
2019-08-28 21:47
no offense but I doubt an ukranian has $500 free to bet it's like a year salary for some
2019-08-28 21:48
#76
 | 
Serbia Duff555 
year salary?No way
2019-08-28 22:16
Uhm no? Even in the poorest EU countries average monthly salary should be like 200Euros at least, following your calculations average monthly salary is a bit less than 42Euros, no way It's that low anywhere in EU, not even close.
2019-08-28 23:07
I Lost 200€ today, Im on noodle mode now. Gl men, I also think that mibr wins this.
2019-08-28 21:48
Bro look at my :D :D :D :D imgur.com/a/6saZqzu
2019-08-28 21:49
lol people in ruski land dont have 500$ in their accounts nt
2019-08-28 21:50
500$ in zews ???? lul
2019-08-28 21:51
Zews is playing well, they even beat g2 without practicing
2019-08-28 21:53
ez nip dumb mibr bettors hahaahhahah
2019-08-28 21:53
NIP losing againt Herentics, windigo, sprout lul
2019-08-28 21:56
but its major haaaaha experience is important
2019-08-28 21:58
Experience? NIP has done nothing in last 2-3 years with that experience, they are about benching 1 of the most iconic player. Your favorite tean Fnatic is slso going for young players.
2019-08-28 22:23
#139
 | 
Brazil gresote 
cry kkkkkkkkkkkkkkkk
2019-08-28 23:01
#57
TACO | 
Brazil Kuartz 
Good luck, my friend! In Zews we believe!! :)
2019-08-28 21:52
ez money
2019-08-28 21:53
gl when u mom see that u waste 500$ :)
2019-08-28 21:54
good
2019-08-28 21:55
Thanks
2019-08-28 22:06
Good luck Fallen said all he wants from his players is happiness, not a good performance or the win.
2019-08-28 21:55
#70
 | 
United States WumboCumbo 
EZ 4 zews friend
2019-08-28 22:07
Will be easy. Cus NIP is bad.
2019-08-28 22:14
By the way not saying MIBR isn't
2019-08-28 22:15
#74
 | 
China KoreanFan 
Gl. I think they can will win vs NiP.
2019-08-28 22:15
#75
 | 
United States iiScourge 
congratulations
2019-08-28 22:15
#77
 | 
Brazil ValberBastos 
ez4zews 5th player of mibr.
2019-08-28 22:18
ez bro
2019-08-28 22:18
#79
Nast1a | 
Russia SEN3X 
gratz bro, so ez 4 mibr
2019-08-28 22:20
#81
 | 
Finland S0lidarity 
That's like 12k grivna, gl
2019-08-28 22:27
Yes
2019-08-28 22:47
EZ MONEY
2019-08-28 22:49
ezzzzzzzzz
2019-08-28 22:49
#86
 | 
China KoreanFan 
How much did you made?
2019-08-28 22:49
1000$
2019-08-28 22:50
#89
 | 
China KoreanFan 
Gg.
2019-08-28 22:50
Nice
2019-08-28 22:51
#85
 | 
France SUPERMEC 
nice men
2019-08-28 22:49
ez profit
2019-08-28 22:50
+1 thanks to Brazil
2019-08-28 22:50
#90
 | 
United Kingdom winter1337 
nice men )
2019-08-28 22:50
#92
 | 
Ukraine s0mplelosere 
i wanted to bet Mibr but 1xbet closed bets after NaVi game they only had that one NiP vs Mibr at blast omg and i lost on a double because tilted btw where did you bet?
2019-08-28 22:51
Betscsgo.net
2019-08-28 22:51
#112
 | 
Ukraine s0mplelosere 
fck. I lost cause of shitty 1xbet
2019-08-28 22:52
do you really think he bet? LOL
2019-08-28 22:51
#116
 | 
Ukraine s0mplelosere 
idk. Why not? it was obv that mibr will win vs dead NiP
2019-08-28 22:53
so ez
2019-08-28 22:50
so ez
2019-08-28 22:50
gj men
2019-08-28 22:51
#96
 | 
Cyprus twixK1ng 
saw like milion topics like this probably a fake but if not then good job
2019-08-28 22:51
#97
bruttJ | 
Brazil lortBR 
NICE
2019-08-28 22:51
#100
 | 
Brazil Capi___ 
Congrats my friend :)
2019-08-28 22:51
Thanks
2019-08-28 22:51
Congratulations! MIBR wins.
2019-08-28 22:51
Yeah good for everyone
2019-08-28 22:51
Nice bro! i bet too! easiest odds of my life by nip fangays
2019-08-28 22:52
#105
 | 
Brazil shakzera 
gratzz
2019-08-28 22:51
#106
 | 
Brazil JazZ98 
ez money my friend congrats!
2019-08-28 22:52
g g
2019-08-28 22:52
Congrats my friend
2019-08-28 22:52
moeTV had 1k LMAO
2019-08-28 22:52
sponsored money :)
2019-08-28 22:59
this guy has sponsors wtf? nvm sponsored by gambling site lul
2019-08-28 23:00
yeah he is sponsored by csgoatse and datdrop (skin sites)
2019-08-28 23:00
yeah mb ez 12 yo skin money
2019-08-28 23:00
Moe has and always will be a cheater and a scammer. Typical of his religion.
2019-08-29 06:00
Man is millonaire now
2019-08-28 22:52
#113
 | 
Brazil NahT_ 
Congrats bro, gl to liquid
2019-08-28 22:52
#115
 | 
United States jmarcelo 
ez profits
2019-08-28 22:52
Nice Profit
2019-08-28 22:53
#123
 | 
Brazil ValberBastos 
eziest profit in your life.
2019-08-28 22:55
#124
 | 
Brazil ValberBastos 
Zews a true god.
2019-08-28 22:55
1-3
2019-08-28 22:58
#131
 | 
Brazil ValberBastos 
2-3 i think, btw
2019-08-28 22:59
#132
 | 
Brazil ValberBastos 
But i put them in my pick'em.
2019-08-28 22:59
#135
 | 
Brazil ValberBastos 
it's Fallen, Fer & TACO bro, you canno't hate this guys.
2019-08-28 23:00
ARE YOU MAD? CUS IM NOT
2019-08-29 05:47
niceeeeeeeee
2019-08-28 22:57
#128
 | 
Israel FRIsaac 
noice
2019-08-28 22:58
Nice man
2019-08-28 23:00
#143
 | 
Denmark CloudEr 
you did it, congratulations !
2019-08-28 23:10
#144
 | 
Europe rushbnoflash 
How much did u make?
2019-08-28 23:12
1k$
2019-08-28 23:13
#146
 | 
Europe rushbnoflash 
nice men
2019-08-28 23:13
Thanks
2019-08-28 23:15
#149
 | 
Israel OKOptimistic 
gl mate
2019-08-29 05:12
Mibr sucks.
2019-08-29 05:59
#158
OCEAN | 
United States KKonian 
It seems okay but then i remembered mibr has taco, lucas, and zews
2019-08-29 06:02
Nemiga
2.25
AGO
1.64
Esper
4.56
TRIDENT
1.18
MAD Lions
2.51
Evil Geniuses
1.55
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.