Thread has been deleted
Last comment
What do you like about Asian girls
 | 
Korea PyongyangHabibi 
what do you western boys like about asian girls if you ever wanted them? yellow fever?
2019-09-12 12:27
#1
 | 
Brunei EasyLele 
Ask imouto men)))
2019-09-12 12:28
*summons imouto*
2019-09-12 12:53
Bruv be carefull last time I summoned Satan (still fine, but kinda unexpected)
2019-09-12 13:28
FAK okay thnx bruv. but then again, Jesus died for our sins, so if we dont sin and hang out with Satan, Jesus died for nothing kkkkkkkkk
2019-09-12 13:29
Bruvvv wtf jesus fuckin virgin nerd, friendzoned by prostitute, havent watched any good movie/series/anime except those shitty church animations no fun bruv Satan is a party guy, lots of cool friends like every rockstar ever, all hot bitches, chad af, is ok with drugs, knows every dead movie director and actors lmao Satan>>>>>>
2019-09-12 13:32
amen to that dude!
2019-09-12 13:38
#2
cR4zY | 
Myanmar xdcc 
if you drive drunk and cause crash you could just say it was gf and they would believe you.
2019-09-12 12:28
WTF LOL
2019-09-12 12:53
Bruv why is there that esteriotype with asians and driving like shit
2019-09-12 13:29
nothing
2019-09-12 12:28
Vietnamese and filipinas <3
2019-09-12 12:33
what do you like about them tho? the look?
2019-09-12 12:39
#8
fer | 
United States y4kob 
they look good, and they dont have the shitty western qualities like US thots do (
2019-09-12 12:44
The looks and they are wifematerials.
2019-09-12 12:55
submissive?
2019-09-12 12:57
#32
 | 
United States Ash171 
submissive , good cooking for the most part , organized and clean. they basically just more commonly become good house wifes compared to western culture. edit: they also usually get better jobs here in the states too so thats another plus
2019-09-12 19:19
why the asian chicks I met don't have any of that qualities :(
2019-09-12 20:06
#36
 | 
United States Ash171 
Nobody likes Korean girls they're all club monkeys. We're talking Chinese and Vietnam Cambodia Philippines kinda areas here, maybe Japan but there culture is slowly becoming further and further away from what we want.
2019-09-12 20:17
i think they are pretty good looking tbh
2019-09-12 12:34
#6
s1mple | 
Other zj2 
they are 2D
2019-09-12 12:35
Yellow fever men(((
2019-09-12 12:46
do you have it men((
2019-09-12 17:14
Yes men ))) but it's ok because Asian women > other women
2019-09-12 18:08
You get yellow fever in Africa and SA though
2019-09-12 12:48
i just like them, there is no explanation
2019-09-12 12:52
+1
2019-09-12 19:12
Often they appear feminine with conservative values, which is of course very attractive for a real man, instead of delusional western bitches who are indoctrinated by leftist beta males.
2019-09-12 12:58
Japanese girls are the best. But the americans fucked things up when they banished them japs out of the philippines :(
2019-09-12 16:00
wtf japan girls worst asian chicks, probably 8 out of 10 have terrible teeth
2019-09-12 17:11
#34
 | 
Qatar PrisMcsgo 
+1
2019-09-12 19:31
Brits has worse teeth tho
2019-09-12 20:58
agreed, performing oral sex would be impossible with that type of tainted teeth
2019-09-12 21:06
nothing they look like weebs
2019-09-12 17:14
Their broken english: Sucky sucky, fucky fucky, me love you long time
2019-09-12 18:11
#29
 | 
Romania wavyyy 
koreans are nice
2019-09-12 18:11
Nothing, asian girls are ugly as fuck, lmao
2019-09-12 19:14
#33
 | 
United States Nohj_ 
They're hot
2019-09-12 19:16
#37
Xyp9x | 
Czech Republic Puget1 
hairy armpits
2019-09-12 20:19
#38
dERZKIY | 
CIS k666 
their voice during sex
2019-09-12 20:21
#39
 | 
Portugal xxxRUI75xxx 
I've dated asian girls as well as girls from other parts of the world. I don't have any kind of racial fetish or preference and I don't date a girl because she is asian or not.
2019-09-12 20:30
Tight pussies
2019-09-12 21:08
Login or register to add your comment to the discussion.