Thread has been deleted
Last comment
I hate tall people, absolutely hate them, being tall is shit btw its uncomfortable most of the time and you just look awkward walking in the street, fuck you
2019-10-03 20:15
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Slovakia MarianKotleba 
Trousers are a pain, If I find ones that fit in the leg they don't fit in the waist, or vice versa D: - Shirts don't fit my torso. Ever. -Finally, I can't touch my toes because my legs are disproportionately long.
2019-10-03 20:18
#23
France RAX_ 
you're just fat
2019-10-03 20:24
Lol.
2019-10-03 20:25
#27
 | 
Korea ARBOGA 
How tall are you?
2019-10-03 20:27
but kotleba is midget xD
2019-10-03 21:23
#2
God | 
Poland henlo 
nt tyler1
2019-10-03 20:15
#20
s1mple | 
Albania K@V 
lol
2019-10-03 20:23
+1
2019-10-03 20:25
as a 160 cm I agree
2019-10-03 20:15
flag checks out
2019-10-03 23:18
#4
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
Someone is mad
2019-10-03 20:15
#5
United States QAnon 
upset because most women like tall guys?
2019-10-03 20:16
Women prefer character over looks, virgin
2019-10-03 20:17
you are so mad because you are small it is not even funny
2019-10-03 20:17
Didnt say it was funny, also when you are normal height and not a tall freak, you are less likely to trip over and fucking die (higher life expectancy)
2019-10-03 20:19
Only short betas like you would die from falling over lmao
2019-10-03 21:14
#18
 | 
Turkey yasiN_ 
I really hope you are baiting.
2019-10-03 20:22
midget why so mad?
2019-10-03 20:16
kinda agree, cause i cant imagine how it would feel like being tall, kinda used to being 175cm though
2019-10-03 20:17
It's great. Trust me. :)
2019-10-03 20:18
i would feel really uncomfortable if i suddenly became 2 metres tall
2019-10-03 20:20
#43
 | 
Germany QuaktheDuck 
well ... mb because you are not used to it lol
2019-10-03 20:39
2m is too big unless you're a baller in the NBA and have tons of money or a football player. :P 1,90m is fine...women like it a lot. ;)
2019-10-03 21:04
#11
 | 
Netherlands K1ngma 
Alright Manlets, businessinsider.com/tall-people-are-rich.. independent.co.uk/life-style/health-and-.. Sorry you had bad genes, we will look down upon you with sympathy..
2019-10-03 20:18
#13
 | 
Hungary mEZENCEphalon 
nt manlet
2019-10-03 20:19
#16
roman | 
New Zealand Brinno_ 
End midget oppression now!
2019-10-03 20:21
196cm and I don't really feel being tall. Just every now and then someone else will remind me.. also I don't think I am looking awkward walking down the street, lol.
2019-10-03 20:23
#29
 | 
Iceland Iceland 
I think he is talking about people who are like 210+ cus people that tall often do walk kinda weird.
2019-10-03 20:28
Well ok, but how often do you meet people this tall? This thread is just retarded. :D
2019-10-03 20:31
#35
 | 
Iceland Iceland 
I've once met a person that was over 210+ but then again I live in a very small town so I don't meet a lot of people.
2019-10-03 20:32
189 here, its great
2019-10-03 20:23
#36
 | 
Europe juanoo 
Same imo Perfect hight
2019-10-03 20:33
I wish I was shorter but that's not something you can choose.
2019-10-03 20:24
#28
 | 
Iceland Iceland 
How tall are we talking??? Cus people who are between 190 and 2 meters don't look awkward walking the streets... When people get above 2 meters they start looking pretty weird tho.
2019-10-03 20:27
:DDDDDDDDD manlet
2019-10-03 20:29
cry is free midget
2019-10-03 20:29
I hate short people, absolutely hate them, being short is shit btw its uncomfortable most of the time and you just look awkward walking in the street, fuck you
2019-10-03 20:31
nah what i said doesnt apply to normal height people, sorry loser
2019-10-03 20:33
Sometimes I wonder if some of the people who make these kinds of threads are actually really that mad and not just trolling.
2019-10-03 20:35
#34
frozen | 
Czech Republic StetD 
Actually being tall is not that bad, always have a good view in concerts no matter how far you are from the stage, if you workout you look good, imo small people w big muscles actually look like dwarfs which is much more awkward than being tall.
2019-10-03 20:31
#38
NiKo | 
Serbia Krosis 
*Only people who are 6'+ can see this comment*
2019-10-03 20:34
#41
MIRAA | 
Brazil uselessz 
6,7' here sup
2019-10-03 20:36
#42
MIRAA | 
Brazil uselessz 
6.7ft here sup tiny bro
2019-10-03 20:36
#44
 | 
Germany QuaktheDuck 
6,7 from Brazil? thats weird
2019-10-03 20:40
#45
MIRAA | 
Brazil uselessz 
completely weird, i'm like the only person in my city with +1.95m
2019-10-03 21:02
#47
woxic | 
Canada georghe 
cry
2019-10-03 21:05
#48
 | 
Canada ProvexPyker 
How pathetic...
2019-10-03 21:08
#49
 | 
Czech Republic Noxar 
t. Manlet
2019-10-03 21:09
#50
 | 
Uruguay AstalBatista 
Cringiest thing i have read this year and its october..
2019-10-03 21:09
You've no idea what that word means, look it up
2019-10-03 21:12
+1
2019-10-03 21:15
rofl, manlets
2019-10-03 21:11
ok midget
2019-10-03 21:12
#57
 | 
Sri Lanka t0id1 
+1 kick those tall wankers they are disgrace for humen race
2019-10-03 21:16
I'm 195cm and I think it's okay
2019-10-03 21:16
"you just look awkward walking in the street" Nice grammar bro
2019-10-03 21:22
#61
 | 
United Kingdom salad! 
jealousy is unattractive friend
2019-10-03 23:17
lel im almost2
2019-10-03 23:19
#64
JD | 
Poland PanArek 
We have better views at least. (Tall mens)
2019-10-03 23:20
#68
 | 
China SwooksarV2 
I'm 180 cm. Mens just the right height. Well, if I were 185 that would be better
2019-10-03 23:47
Login or register to add your comment to the discussion.