Thread has been deleted
Last comment
I'm going to play a 1v1 championship
REZ | 
Canada VansNTC 
its my first 1v1 championship and my aim is kinda good, lvl 9 faceit and GE on MM, but on 1v1 it depends only on aim TIPS ?
2019-10-17 01:56
Topics are hidden when running Sport mode.
#2
 | 
Portugal NabasKi 
strafe a lot i guess, and good luck. try tapping / bursting instead of spraying
2019-10-17 01:57
#7
REZ | 
Canada VansNTC 
yeah exactly, spraying is kind bad on aim_map, so I will try to do my best
2019-10-17 01:58
#48
 | 
Germany AdiZen 
Sprayibg is fine if enemy is low and boxes are bangable
2019-10-17 11:24
Have you ever seen when pro players play aim maps?
2019-10-17 02:00
#15
REZ | 
Canada VansNTC 
yes I saw some shox and s1mple demos and streams to learn a little bit of the map, I will try to strafe a lot and try to tap a lot too doing some prefires
2019-10-17 02:06
I mean look at the movement m8.. Why would you "strafe a lot" if there are boxes?
2019-10-17 02:11
#27
 | 
Portugal NabasKi 
Not recently, I admit xD
2019-10-17 02:14
Was just wondering about the "strafe a lot" thing.. Usually in aim maps in my exp movement is the thing that kills you
2019-10-17 02:18
#31
 | 
Portugal NabasKi 
I only use it when my enemy knows where I am but I don't know where he is (but that's more of a shoulder peek than anything)
2019-10-17 10:23
lan or online?
2019-10-17 01:57
#8
REZ | 
Canada VansNTC 
online
2019-10-17 01:59
just always believe in yourself, its a lot easier to comeback/made a good streak on 1v1 then on 5v5 game, so you can comeback even from 5-15 or something. Actually its all about your good mood and confidence, but ofc you better be warmed up and click the heads hehe
2019-10-17 02:02
#19
REZ | 
Canada VansNTC 
ty man <3
2019-10-17 02:09
you are welcome gl
2019-10-17 02:12
DDos them
2019-10-17 02:04
#21
REZ | 
Canada VansNTC 
LMAO
2019-10-17 02:09
#34
zE | 
Finland Sev1ce 
is it on faceit?
2019-10-17 10:35
Aim for the head
2019-10-17 01:58
#9
REZ | 
Canada VansNTC 
yeah, burst and taps are the best way I think, Im kind used to only spray but I will try taps and burst
2019-10-17 02:00
#10
NAF | 
United States skzl_ 
its awp 1v1(((
2019-10-17 02:00
#16
REZ | 
Canada VansNTC 
its only ak47
2019-10-17 02:06
#18
NAF | 
United States skzl_ 
wtf go along with joke(((
2019-10-17 02:08
#20
REZ | 
Canada VansNTC 
its bizon 1v1 :(
2019-10-17 02:09
#23
NAF | 
United States skzl_ 
now it makes sense)))
2019-10-17 02:10
nt))
2019-10-17 02:12
click forehead
2019-10-17 02:02
#29
 | 
Canada Deppan1 
900iq Canadian
2019-10-17 02:23
what tour it is? and whats the prize pool?:D
2019-10-17 02:07
#22
 | 
Serbia toENDallWARS 
gl stay calm do ur thing man
2019-10-17 02:09
get cheat ez prize
2019-10-17 02:25
#32
 | 
Germany I_eat_burgers 
You gonna loose in the group stage
2019-10-17 10:25
#33
device | 
Ukraine Valdirr 
Just train at aim servers There are servers with this aim maps
2019-10-17 10:27
why not
2019-10-17 12:23
#38
 | 
Israel FRIsaac 
Good luck! stay calm, think like you are against your friend not in a championship
2019-10-17 10:38
good luck
2019-10-17 10:39
#40
Zeus | 
Ukraine Najara 
legit wh+aim ez win
2019-10-17 10:39
Pre-aim, move unpredictable and hold angles. Trust me, nobody beats my awp 1 vs 1.
2019-10-17 10:43
#56
REZ | 
Canada VansNTC 
yeah, trying to hold angles is nice af
2019-10-17 17:37
if you need word.exe you can always dm me my canadian brother.
2019-10-17 11:19
#46
 | 
Israel FRIsaac 
flag checks out
2019-10-17 11:20
ohh hello forsaken brother.
2019-10-17 11:21
#55
REZ | 
Canada VansNTC 
LMAO
2019-10-17 17:37
Login or register to add your comment to the discussion.