Thread has been deleted
Last comment
terrible 1st match
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
why every tournament insinst on getting in awful teams to get rekt in first matches? can starladder really not find a better team than random china? why even bother making a tournament of this size if you cant find someone decent to play in it
2019-10-21 09:43
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Czech Republic ___Snowy___ 
Mouz vs North???
2019-10-21 09:44
Yeah terrible teams
2019-10-21 09:45
#5
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
mousesports gigalul
2019-10-21 09:46
this tourn. floppy [imo]
2019-10-21 12:14
they won the qual though
2019-10-21 09:45
#4
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
yeah but why starladder have all these useless china qualifiers DH opens should be the ones taking these teams, not attempts at t1 tournaments
2019-10-21 09:46
majors have these teams too
2019-10-21 09:47
so majors have massive problems too, we already knew that. that doesnt make shit decision on other tournaments any better LUL
2019-10-21 11:51
how does diversity make things worse
2019-10-21 13:35
#7
 | 
Turkey Thunderball 
Mad cuz mouz fucked EG at malmö Biggest fluke in cs rn and still talking OMEGALUL
2019-10-21 09:50
#9
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
>Mad cuz mouz fucked EG at malmö Biggest fluke in cs Agreed, a jetlag tournament where the top 3 teams get shit on by terrible teams while looking like zombies is one of the biggest flukes ever lol.
2019-10-21 10:55
#10
 | 
Turkey Thunderball 
Yeah jetlag for only na while astralis made finals nt
2019-10-21 11:39
#22
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
astralis got 2-0d by fnatic in semis bro lmao
2019-10-21 12:26
I can see only excuses here
2019-10-21 11:44
#23
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
call it what you want, its true eu fans talk all kinds of shit but there is no eu team in the world excited to be playing against eg or liquid, so any shit you say about flukes or them being bad rings hollow.
2019-10-21 12:27
Tell me recent head to head match ups of liquid VS astralis... Oh wait
2019-10-21 12:28
#30
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
Oh so h2h is important. So you must agree EG true top 1 right?
2019-10-21 17:58
"eu fans talk all kinds of shit but there is no eu team in the world excited to be playing against eg or liquid" you said it, not me...and eg was relevant in 1 tournament lmao. everything checked 0/8
2019-10-21 17:59
#32
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
EG extremely positive h2h against astralis. Since h2h matters, that must mean eg top 1, correct?
2019-10-21 18:00
again mong, you mentioned it with lulquid and eu teams, not me... hltv.org/ranking/teams/2019/october/14 cry is free
2019-10-21 18:01
#35
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
I mentioned that nobody wants to draw Liquid or EG in a match. Which is true. Astralis would rather play any EU team in the world.
2019-10-21 18:04
i could say the same...no team wants to draw astralis...especially liquid
2019-10-21 18:05
#37
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
Agreed
2019-10-21 18:36
+1 NA teams are shit
2019-10-21 12:33
#34
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
God I would be so salty about na reckting me in three finals in a row in the summer if I was a France fan LOL
2019-10-21 18:01
NA CS Scene = 404 NOT FOUND LOL just like in LoL
2019-10-21 20:35
#39
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
french cs finally "comes back" for a little bit, gets fucked by liquid in TWO FINALS IN A ROW LOLOLOOL
2019-10-21 21:10
Your country is not good at E-Sports, just accept the truth and move on ...
2019-10-21 21:10
#41
 | 
United States EG_REAL_TOP_1 
they're trying to chase him down and there's still a stack at the bombsite, jackz is there to pick up the kill, HAVE THEY DONE ENOUGH G2? IT'S SHOX INSIDE, WE'RE GONNA GET THE FIFTH MAP, twistzz he's on...a 1vs2, he tries for the bomb plant there's surely no way he could do it. they have got him boxed in right now...he's got nothing to work with but this rifle, he gets the headshot, TURING IT AROUND AND NOOO, HE PICKS IT UP IT'S OVERTIME.
2019-10-21 21:13
#8
 | 
France Nairelav 
Well except 2 or 3 teams it's a good competition, you can't kick teams who qualified for this tournament
2019-10-21 09:51
They're qualified so it's okay
2019-10-21 11:41
cuz trash teams like navi and eg should have less chances to make a fluke run at the event
2019-10-21 11:45
They beat Tyloo to qualify. If you want to blame someone blame Tyloo for losing to them
2019-10-21 11:46
anyone can beat them with cheats in online
2019-10-21 11:48
cool now they're cheaters
2019-10-21 11:48
tyloo sucks, there is no need to use them as a benchmark. China's CS teams at this time dont deserve to appear at any t1 tournaments.
2019-10-21 12:11
But they do deserve it in the eyes of TO's because the bring in asian viewership
2019-10-21 12:12
yes. Turkey timezone is good for the Asian viewers, and despite the terrible results there are already threads on Chinese websites saying "support ig". (But in the statistics they dont include Chinese viewers, so I guess it's more like promoting the game in Asia???)
2019-10-21 13:43
because 1st seed vs last seed
2019-10-21 11:48
"can starladder really not find a better team than random china?" Iem Beijing will be even worse
2019-10-21 12:29
#28
Hobbit | 
Iran Tajik! 
TyLoo would be a lot better team to watch
2019-10-21 13:41
Login or register to add your comment to the discussion.