Thread has been deleted
Last comment
Brazilians
 | 
Sweden friberg1MajorMVP 
HAHAHA They get knifed & cant play CS:GO :D Love the Knife Lekr0! :D #GONINJAS
2019-10-22 11:12
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Brazil EZ4ENCEDENS 
COME TO BRAZIL! CARALHO
2019-10-22 11:13
#4
s1mple | 
Other zj2 
LUL BRAZILIAN FAKEFLAGGER TRIGGERED EDIT: NOT FAKEFLAGGER ANYMORE
2019-10-22 11:14
#2
s1mple | 
Other zj2 
Round over - Winner: CT (11 - 4) - Bomb defused KSCERATO defused the bomb
2019-10-22 11:13
#3
 | 
Belgium BIG__DADDY 
best knife kill ever
2019-10-22 11:13
brazilian cs lmao
2019-10-22 11:15
sweden tyrone thinking its white for laugh of brazil
2019-10-22 11:19
#7
 | 
Finland kelvinha 
brazilian cs lmao
2019-10-22 11:22
#8
 | 
Serbia toENDallWARS 
brazil have some goood players that yel was outrageous yestoday.
2019-10-22 11:23
#9
 | 
Brazil morFeux 
cold country, go play computer as u cant do anything else. then brag over the tropics. your argument is just dumb.
2019-10-22 11:25
triggered
2019-10-22 11:29
+111111
2019-10-22 11:30
Lol, mad n🚮♿♿😂
2019-10-22 11:32
#13
 | 
Brazil morFeux 
no. u can argue i had a killer argument, but just chilling. just a normal day unmasking imbeciles.
2019-10-22 11:33
I'm not arguing, I'm just pointing out that you're mad omegalul 😂😂😂🤣🤣🤣
2019-10-22 11:34
cry baby Brazilians
2019-10-22 11:34
hihihi triggered
2019-10-22 11:34
#17
 | 
Brazil morFeux 
im not allowed to post replies continuously, so for all u without arguments of with rage towards me: go dump your crap somewhere else. figure that you are the ones triggered with the truth i exposed. wanna argue? be my guest. have nothing to say or just childish or dumb statements? be quiet and digest.
2019-10-22 11:40
Implying that your comment wasn't childish "cold country, go play computer as u cant do anything else. then brag over the tropics." LOL it really takes a 3rd grader or someone without any lack of imagination to think of that "burn". Almost as big of lack of imagination as Furia had in their match
2019-10-22 11:51
hahahahaha xdxdxd
2019-10-22 11:45
Login or register to add your comment to the discussion.