Thread has been deleted
Last comment
s1mple mad at flamie
s1mple | 
Other zj2 
clips.twitch.tv/FaithfulOddKuduHeyGuys s1mple mad because flamie wanted to help him
2019-10-23 12:08
Topics are hidden when running Sport mode.
This guy is still toxic deep inside
2019-10-23 12:09
#6
 | 
United States rightarcleft 
+1, the toxicity never left, he is just forced to hide it better now
2019-10-23 12:12
he dead inside.
2019-10-23 13:18
#62
allu | 
Switzerland Jeded 
It's hard to stop being toxic once you are toxic, and from watching the game it's hard to not be toxic
2019-10-24 01:16
+1
2019-10-27 10:55
#3
 | 
Portugal beast_ 
ahahahahaha
2019-10-23 12:10
I think he is frustrated that ZywOo will get the #1 spot this year
2019-10-23 12:10
#5
s1mple | 
Other zj2 
he was worried flamie would steal all the eco kills
2019-10-23 12:11
+1
2019-10-23 12:12
+1
2019-10-23 12:45
#22
 | 
Finland Trashsports_2 
+1
2019-10-23 12:46
+1
2019-10-23 12:47
#25
 | 
Spain elskio 
+1
2019-10-23 12:48
+1
2019-10-23 14:10
It’s good to see how deluded people who replied to you above :)
2019-10-23 14:13
#43
s1mple | 
Other zj2 
Or maybe they have sense of humour and u dont
2019-10-23 14:16
Yeah LULSTRALIS fangirls got that joke, yeah.
2019-10-23 14:17
not as deluded as fanboys of s1mple that thinks that he will be the best player of the year again
2019-10-23 14:18
I mean he would be, wouldn’t he. It’s s0mple we are talking about. Oh wait, it’s AIDStrike, won’t reply again.
2019-10-23 14:20
ahahah mad fanboy
2019-10-23 14:22
The Irony :)
2019-10-23 14:25
"Oh wait, it’s AIDStrike, won’t reply again." here you go again with another deluded post trololo
2019-10-23 14:26
>deluded post >aidstrike Get back to vk, kid.
2019-10-23 14:28
if s1mple fangirl like you said that...oh wait. cant wait for your tears when zywoo will be 1st
2019-10-23 14:29
r/whoosh Couldn’t give more of a fuck about hltv rankings LUL, bandwagoner. Who are you gonna dickride next year?
2019-10-23 14:31
ahahahah so mad this is soooo funny:DDDD
2019-10-23 14:31
#60
 | 
Russia Slavaa 
AHAHAHAHAHA
2019-10-24 01:09
s1mple malding 😁
2019-10-23 12:13
What does it mean? :D
2019-10-23 12:30
It means that you are MAD and BALDING at the SAME TIME its really stupid
2019-10-23 12:31
nt ur probably malding
2019-10-23 12:32
#19
 | 
African Union mikecool 
Lol
2019-10-23 12:45
ARE U MALDING 😂🤣😂🤣
2019-10-23 12:39
#23
 | 
Finland Trashsports_2 
It is stupid, but S0MPLE MALDING
2019-10-23 12:46
He is mad but NOT balding He is just mad
2019-10-23 12:59
Oh ok, thank m8
2019-10-23 13:42
#35
s1mple | 
Other zj2 
are u mald cuz im not
2019-10-23 14:04
lmao
2019-10-23 12:31
#14
 | 
Albania JonZherka 
They were laughing about it after relax
2019-10-23 12:40
#15
 | 
Kazakhstan pedrohuedro 
They laughed after that shot , what a great haters simple has
2019-10-23 12:42
#63
JW | 
Turkey LantarEZ 
I think he is mad at guardian
2019-10-27 10:51
#16
 | 
Japan Johnny_Br@Vo 
It happens in tense situation when someone comes behind you without comms lol imagine he had AWP
2019-10-23 12:43
s1mple is a killing machine when he is in that mode his reaction is to shoot anyone in the head
2019-10-23 12:44
#20
 | 
African Union mikecool 
Just insane reactions :p
2019-10-23 12:45
#21
 | 
Serbia toENDallWARS 
lmao wtf u doing here mate?? get back get back there coming! hahaha
2019-10-23 12:46
#26
 | 
Other Odinxxx91 
Anyone actually watched the match lmao it was an accident
2019-10-23 12:48
#27
s1mple | 
Other zj2 
how? Ts cant teleport behind him LOL
2019-10-23 12:53
#42
 | 
Finland pokka 
he probably didn't think he was a T, people shoot by reflex and not by first identifying if they are a T or not if they get startled...
2019-10-23 14:15
#59
 | 
Other Odinxxx91 
Did you ever consider that he is focused...
2019-10-24 01:08
hahaha thats actually funny
2019-10-23 12:54
who cars mens)))))
2019-10-23 12:55
#30
 | 
Europe sn00b_d0gg 
they made sweet love at each other in the hotel, i work there as a manager and watched 'em through a peephole, so you can be assured they r ok
2019-10-23 12:56
#32
s1mple | 
Other zj2 
lol
2019-10-23 13:15
tox1c
2019-10-23 14:11
if flamie wasnt there and s1mple had died, he would flame flamie why he didnt support him
2019-10-23 14:12
#46
s1mple | 
Other zj2 
TRUE
2019-10-23 14:18
#52
liTTle | 
CIS Dowa) 
don't steal me or my eco frags ever again 😡😡
2019-10-23 14:23
#64
gla1ve | 
Denmark topres 
I think no1 in this thread actually saw flamie smiling afterwards, was clearly just a fuckup from s1mple..
2019-10-27 10:55
#66
s1mple | 
Other zj2 
ofc flamie doesnt want to deal with toxicity and he is saying relax man just eco kilsl tryign to laugh it off
2019-10-28 09:18
#67
 | 
Brazil fuNNa 
hahaha this is golden
2019-10-28 09:19
Please, they're lovers, it was an accident source: youtu.be/lxHgmAcuxxE?t=31 (open in new tab)
2019-10-28 09:22
17:30Movistar Riders vs Owned
Movistar Riders
1.21
Owned
4.66
00:00Isurus vs RUFUS
Isurus
1.37
RUFUS
3.00
11:00CR4ZY vs Movistar Riders
CR4ZY
1.45
Movistar Riders
2.68
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.