Thread has been deleted
Last comment
Itachi
 | 
France G2_top_5_soon 
This guy is the best anime character ever
2019-11-08 20:42
Topics are hidden when running Sport mode.
tekashi69?
2019-11-08 20:43
No that is a ratatouille character
2019-11-09 08:40
But he good, no?
2019-11-09 20:37
#2
steel | 
Lebanon BuZaa 
weeaboo
2019-11-08 20:43
#9
 | 
France G2_top_5_soon 
I only watch Naruto dude
2019-11-08 20:46
weeb
2019-11-09 20:32
If u only watched naruto how could u conclude itachi is best character of all animes?
2019-11-09 20:39
rekt this kiddo
2019-11-09 20:48
If ur an emo maybe
2019-11-08 20:43
Shatap hes the main fuckin OG of that shit, tell me of a better character in any other show/movie/anime
2019-11-09 08:40
#45
 | 
United Kingdom YOUR_BOSS 
I like Bronn from GoT
2019-11-09 08:59
Yeah I liked him, shame GoT will never be finished, instead we got that shit the retard producers wrote without George RRM
2019-11-09 09:16
#53
 | 
United Kingdom YOUR_BOSS 
yes battle with night king is awful
2019-11-09 10:11
Just crigy writing tbh, absolutely shameless
2019-11-09 10:12
#55
 | 
United Kingdom YOUR_BOSS 
8/8
2019-11-09 10:13
7&8th season mens cmon 6th was kinda bad too cuz they got the stuff from George and rushed and changed it, thats why he quit the production
2019-11-09 10:14
#59
 | 
United Kingdom YOUR_BOSS 
yea I agree bro
2019-11-09 10:15
#49
Jerry | 
Russia alwaysby 
Levi from AoT?
2019-11-09 09:32
Mediocre character, prefer Irwin, but great fuckin show (u read the mango my dude)
2019-11-09 09:34
#4
Albania Udfj 
best anime character is spike from tom&jerry
2019-11-08 20:43
+1
2019-11-08 20:43
Spike from Cowboy Bebop is better
2019-11-09 20:33
Best naruto character maybe.
2019-11-08 20:43
#7
 | 
Ukraine 30m81e 
all naroto characters are shit
2019-11-08 20:44
#10
Aleksib | 
United States JeyyR 
What about Sakura tho???
2019-11-08 20:46
#16
 | 
Ukraine 30m81e 
read it again
2019-11-08 20:48
#17
Aleksib | 
United States JeyyR 
What about Sakura tho???
2019-11-08 20:49
he said read it again, not ask it again
2019-11-09 20:33
#73
Aleksib | 
United States JeyyR 
What about Sakura tho???
2019-11-10 06:15
Best Naruto character maybe but anime?? that's highly debatable
2019-11-08 20:45
#11
 | 
France G2_top_5_soon 
I bet u dont know anything bout Naruto
2019-11-08 20:46
I watched it ages ago lmao
2019-11-09 05:21
"Don't ever feel regret for the things between us?" "No, Genkai, but it would've been a beautiful life." - Toguro.
2019-11-08 20:47
Don't get me wrong I was #1 itachi fan right when he first cameback and fought asuma and kurenai back in the 05-06 days but man toguro is something else entirely
2019-11-08 20:48
which anime
2019-11-09 05:21
Yu yu hakusho A much better anime than naruto
2019-11-09 05:29
#60
 | 
France G2_top_5_soon 
Btw i watched it when i was 8
2019-11-09 20:30
#31
 | 
France G2_top_5_soon 
"Self-sacrifice... A nameless shinobi who protects peace within its shadow. That is a true shinobi."-Itachi
2019-11-09 07:24
#50
 | 
Serbia Duff555 
Was itachi revived because i saw some years ago there were some moments where sasuke talks to his soul but i never really watched the episodes and my friend told me that after shippuden boruto is shit
2019-11-09 09:33
#13
 | 
Hungary BloodyPanda 
top 5 for sure but it's hard to tell which one is the bestest
2019-11-08 20:47
yes can agree
2019-11-08 20:48
#18
 | 
Finland Smoonah 
should i get a sub for lunch or soup
2019-11-08 20:50
#27
 | 
France G2_top_5_soon 
What did u choose?
2019-11-09 07:17
He still hasn't eaten, because nobody answered.
2019-11-09 08:38
#48
 | 
France G2_top_5_soon 
Lmao
2019-11-09 09:28
yoh asakura the best
2019-11-08 20:53
nice joke
2019-11-09 05:26
vegeta >>>>>
2019-11-09 05:28
#28
 | 
France G2_top_5_soon 
0/8
2019-11-09 07:17
Jiraiya is probably the best character in Naruto.
2019-11-09 05:39
#29
 | 
France G2_top_5_soon 
Explain this
2019-11-09 07:17
I think I cried
2019-11-09 08:57
tonton best
2019-11-09 05:47
#30
f0rest | 
Argentina Nawll 
Coolest and most likable Naruto character for sure
2019-11-09 07:22
#32
 | 
France G2_top_5_soon 
+1 He could be the best hokage of all time but in our hearts he is
2019-11-09 07:27
#33
Sakura | 
Japan Ron1E 
+1
2019-11-09 07:29
he killed all the clan members in the name of preventing a civil war, but why not just kill the higher ups? hypocrite mentality.
2019-11-09 07:33
#36
 | 
France G2_top_5_soon 
Coz The village would know he killed them and They would attack the Uchiha It was Tobiramas Mistake coz he blovked the uchiha from the Village and if there would be a civil war in Konoha the other Villages would join and then another Great Ninja War in total Itachi prevented a ninja war and a civil war he was the real hokage
2019-11-09 08:33
Killing the Higher Ups would have back fired - causing a war between the Lands
2019-11-09 10:14
#35
f0rest | 
Other sinsa 
the best anime character is Chiyoko Fujiwara
2019-11-09 07:34
#40
 | 
Italy mmbrnn 
shisui
2019-11-09 08:50
I mean better than Sasuke but still rlly bad
2019-11-09 08:51
#42
 | 
Asia tyrkjaranid 
no its rock lee
2019-11-09 08:52
Can confirm tho.
2019-11-09 08:53
gintama the best
2019-11-09 09:28
#52
 | 
Vietnam tat96 
Nah, Doraemon is the best
2019-11-09 09:35
#58
 | 
Norway Hyggeligulv 
Yea Itachi 100%
2019-11-09 10:15
weeb LUL
2019-11-09 20:32
#65
 | 
Yugoslavia seeeed 
Wrong
2019-11-09 20:36
Kakashi bestest
2019-11-09 20:40
#69
 | 
Canada VeryAutismGuy 
Yes, Hitachi is a very good TV brand.
2019-11-09 20:41
I like Madara and Sosorri
2019-11-09 20:44
Yes I'm the best
2019-11-09 20:45
Pain is the best. He is wise, powerful and true leader who could manage all of those members to not fight with each other. And best story with meanings.
2019-11-10 06:26
#75
kennyS | 
India Ryuota 
not best but yea he is up there for a lot of people...
2019-11-10 06:32
#76
 | 
India cHAPPie__BK 
Douma/Akaza from Kimetsu no Yaiba Douma is the bestest Akaza is like the second bestest
2019-11-10 06:35
Login or register to add your comment to the discussion.