Thread has been deleted
Last comment
Worst awpers?
 | 
Norway Sunset_at_midnight 
Tell us who are the worst awpers to ever use an awp for a pro team.
2019-11-08 22:07
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Estonia sux3ss 
device
2019-11-08 22:07
Bro...
2019-11-08 22:10
#9
 | 
Estonia sux3ss 
Didn't even see your flair at first, sorry :d
2019-11-08 22:11
#54
kennyS | 
New Zealand INxNITY 
Says a factual statement.... Gets triggered over it.
2019-11-08 23:27
I don't see anyone here being triggered.
2019-11-08 23:52
#70
kennyS | 
New Zealand INxNITY 
"Bro..." You're getting triggered mate.
2019-11-09 03:01
I literally just said "bro". How the fuck is that acting triggered?
2019-11-09 03:16
#90
kennyS | 
New Zealand INxNITY 
Flair
2019-11-09 04:25
#2
 | 
Russia Ypp1 
gratata
2019-11-08 22:08
gratata
2019-11-08 22:08
#4
shox | 
Finland jrhg0dx 
guardian
2019-11-08 22:08
#21
GuardiaN | 
Slovakia 35mm 
lol
2019-11-08 22:24
nice logic mr dead scene and mr 0 pro players
2019-11-08 23:57
guardian bot since 1.5yrs
2019-11-09 04:38
you're not wrong, GuardiaN has been so shit recently. I say this as a huge Guardian fan
2019-11-09 00:36
Yeah, he's dropped off soooo much recently. Kind of a shame, he was GODLY back in like 2016 2017 even part of 2018
2019-11-09 04:49
#6
 | 
United States EZ_4_Trump_CS 
Jugi is pretty shit
2019-11-08 22:10
msl, twist, gratisfaction
2019-11-08 22:11
#10
 | 
United States No0bZ57 
Twist is ok, just inconsistent
2019-11-08 22:14
twist is the definition of average awper, not bad but not good
2019-11-08 22:16
#29
ropz | 
Europe meramoer1 
on NiP he's been good
2019-11-08 22:28
Which is bad
2019-11-09 00:16
#8
 | 
United Kingdom _xC4ctus 
guardian
2019-11-08 22:11
draken
2019-11-08 22:17
#13
 | 
Turkey w0rthy 
sixer
2019-11-08 22:17
#14
 | 
United Kingdom Breezeeh 
Adren
2019-11-08 22:17
allu, guardian, jugi for sure
2019-11-08 22:18
BOTllu lmao how is he still playing for a pro team?
2019-11-08 22:20
#19
 | 
United States TrashPanda 
+1
2019-11-08 22:21
He is not playing for a pro team.
2019-11-08 22:26
omegalul
2019-11-08 22:28
LULW
2019-11-08 22:29
yayaya
2019-11-08 22:54
kek
2019-11-08 23:54
allu is underrated
2019-11-09 00:16
#17
sergej | 
Estonia levixyo 
jame xd
2019-11-08 22:20
#18
 | 
United States TrashPanda 
Right now it’s Stewie lmao.
2019-11-08 22:21
Stewie is degrading atm but he from time to time hits insane shots. I don't think he deserves to be named between the worst awpers.
2019-11-08 22:28
#37
 | 
United States TrashPanda 
Nah. He just looks absolutely lost on Liquid right now, it’s weird.
2019-11-08 22:33
#20
 | 
United Kingdom Aqishimaaa 
2019 guardian
2019-11-08 22:22
#22
 | 
France s2ptik 
zywoo > all TOP 1 2019
2019-11-08 22:25
#26
JaCkz | 
Belgium Jasper55 
That's not the question is it
2019-11-08 22:27
#36
 | 
France s2ptik 
the question is who is worst awper ? the reponse is zywoo its ok for you you understand
2019-11-08 22:33
#23
 | 
Brazil m9las 
Zqk
2019-11-08 22:26
Who?
2019-11-08 22:28
#35
 | 
Brazil m9las 
2019-11-08 22:33
Bot awper who used to be on lumi
2019-11-08 22:53
#24
 | 
Bulgaria Ju7y 
twist
2019-11-08 22:26
d2vic8 28 rounds lost consecutive
2019-11-08 22:29
#33
 | 
Denmark eoNs! 
arT nitr0 msl
2019-11-08 22:32
Oh come on, nitr0 is pretty decent.
2019-11-08 22:34
#40
 | 
United States TrashPanda 
You’re blind lmao
2019-11-08 22:35
#42
 | 
Denmark eoNs! 
nitr0 was forced to awp after jdm left, and he was really shaky at first Have to admit, he did step up his game lately
2019-11-08 22:41
#71
 | 
United Kingdom galaxyv2 
none of these awpers are close to being the worse maybe all better at rifles than awp 4sure
2019-11-09 03:04
#73
i am | 
Brazil |LUCAS1| 
Why arT? He's underrated af
2019-11-09 03:08
gratata is so bad
2019-11-08 22:34
guardian
2019-11-08 22:36
#43
 | 
Brazil hugoooo 
allu, fox and draken. fox was a god back on 1.6 tho
2019-11-08 22:51
1.6 :(
2019-11-09 03:23
How is anybody listing players other than smithzz and sixer
2019-11-08 22:53
true, they were so fucking painful to watch omg
2019-11-08 22:57
#72
 | 
United Kingdom galaxyv2 
+1
2019-11-09 03:05
you've refreshed everyone's memory hahaha
2019-11-09 03:21
Yo les noobs
2019-11-09 04:19
all rusians
2019-11-08 22:54
Are u actually canadian? Or just trolling?
2019-11-09 03:19
Gratisfaction and Guardian atm
2019-11-08 22:55
#49
 | 
Pakistan LoOuU2 
Gratata Guardian
2019-11-08 22:56
Nifty, mertz, jugi
2019-11-08 22:57
SOLEK
2019-11-08 22:58
#53
kennyS | 
New Zealand INxNITY 
Device
2019-11-08 23:27
KennyS
2019-11-08 23:27
#57
 | 
Norway Warerks 
oskar
2019-11-08 23:53
#58
s1mple | 
Turkey huberez 
sixer for sure
2019-11-08 23:54
#60
SPUNJ | 
Brazil FalKsCS 
allu
2019-11-08 23:55
#61
 | 
Sweden GuMbUBBle 
guardian , jugi , allu
2019-11-08 23:56
fox
2019-11-08 23:58
hen1
2019-11-09 00:03
#65
 | 
Spain Lorenzo_Lamas 
Sixer
2019-11-09 00:13
#68
rain | 
Norway TritoNOF 
Sixer and SmithZzz
2019-11-09 00:35
#74
tabseN | 
Germany AangTLA 
markeloff
2019-11-09 03:11
#75
 | 
Turkey 2eazy4arteezy 
SIXER
2019-11-09 03:14
sad but true, even if he was god on 1.6
2019-11-09 04:20
#77
 | 
United States fatburger 
jugi,guardian,device
2019-11-09 03:16
Allllllluuu
2019-11-09 03:19
#80
 | 
Brazil gux4 
allu
2019-11-09 03:20
#83
 | 
Bosnia and Herzegovina stb1337 
Draken, allu My opinion
2019-11-09 03:23
#84
 | 
Brazil FaZe_Top_One 
bot allu
2019-11-09 04:08
#85
 | 
France FlakeFag 
Not me
2019-11-09 04:16
#87
sakula | 
Other kaiske 
JDM fifflaren
2019-11-09 04:21
koosta for sure or m0e
2019-11-09 04:20
cajunb
2019-11-09 04:39
friberg awp
2019-11-09 04:39
I would say JDM Draken Koosta
2019-11-09 04:47
JDM 1000%
2019-11-09 04:48
friberg
2019-11-09 04:49
jugi
2019-11-09 04:59
Jugi, MSL
2019-11-09 05:01
#100
 | 
Europe Werner9 
guardian, he gave me more joy to watch navi than s1mple recently
2019-11-09 05:07
OLOF
2019-11-09 05:18
Login or register to add your comment to the discussion.