Thread has been deleted
Last comment
KSI vs Logan Paul
 | 
Bulgaria goshyy 
KSI - United Kingdom, Age 26, 6 ft 0 in (183 cm), 187.2 lb (84.9 kg) Logan Paul - United States, Age 24, 6 ft 2 in (188 cm), 189.6 lb (86 kg) KSI won by split decision! GG!
2019-11-10 13:27
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Bulgaria goshyy 
Logan had height and weight advantage x)
2019-11-10 13:27
#52
 | 
Canada LARRATT 
wrong - KSI - 88 KG, LP - 90 KG weight in, 93 KG in fight
2019-11-10 13:44
#56
 | 
Bulgaria goshyy 
Logan still had weight and height advantage.
2019-11-10 13:45
#58
 | 
Canada LARRATT 
referring to the thread
2019-11-10 13:46
#62
 | 
Bulgaria goshyy 
Ok fair enough
2019-11-10 13:46
Logan beat KSI badly, knocked him down, had 2 rounds advantages and still lose the fight.
2019-11-12 11:19
Logan knocked KSI down and then hit the back of the head which is forbidden. He lost the fight because of that. He lost 2 points for it. He let emotions take control. So KSI won because Logan is NA and a toxic Fortnite playing kid.
2019-11-12 11:40
But this isnt good. A guy that beat the other like L.Paul did against KSI should never lose a fight. If he was eliminated at the time of the illegal blow, that was better.
2019-11-12 13:44
#223
 | 
Bulgaria goshyy 
KSI knocked Logan down as well first one was not a slip second one was slip and Logan didnt counter punch JJ ONCE! At the end of the day Logan is absolute dog shit at fighting and KSI wanted this win more than him.
2019-11-12 21:42
That wasnt a knockdown. Have u watched the fight? Logan knocked KSI down, controlled the fight completely in 4 rounds and still lose the fight. Those 2 points took from him were ridiculous.
2019-11-12 21:56
#225
 | 
Bulgaria goshyy 
Hhaha Uruguay doesn't understand boxing at all.
2019-11-13 14:16
I think u're the one who doesnt know a shit about boxing. "KSI knocked down Paul". Hahahahahaahahaha.
2019-11-13 17:06
#229
 | 
Bulgaria goshyy 
He knocked him down the first time and then the second time Logan slipped, how about you go watch the fucking fight you inbred cunt?
2019-11-13 18:46
Judge didnt score it as knockdown, pussy!
2019-11-13 20:25
boxingscene.com/ksi-vs-logan-paul-offici.. All bulgarians are braindead like you? Or you trying to prove you're a retard who wanna know about boxing rules but dont know a shit about it?
2019-11-13 20:29
#234
 | 
Bulgaria goshyy 
It was a legitimate knockdown, only the referee didn't count it as a knockdown, there is video proof, you have surely never fought anyone you retarded fuck, I do boxing I train every 4 times a week and I spar at least 2 times a week I know what a KD looks like and that was a legit KD.
2019-11-13 21:39
Damn, you're just proving u're a retard and a loser. It wasnt a KD.Nobody scored. PERIOD!!!! Only the retard virgin kid Goshyy, from Bulgaria hahahahahahahahhahaaha
2019-11-13 21:41
#241
 | 
Bulgaria goshyy 
Eddie Hearn himself said that the KD should have been counted.
2019-11-13 21:41
#230
 | 
Bulgaria goshyy 
youtube.com/watch?v=K6d8hBut_4c here you go im saving you some time.
2019-11-13 18:58
#2
 | 
Australia Leftistt 
wtf who?
2019-11-10 13:28
#4
 | 
Bulgaria goshyy 
Umm KSI a youtuber with 20 million subscribers and Logan Paul a youtuber with also 20 million subscribers
2019-11-10 13:29
#9
 | 
Australia Leftistt 
bro who tf cares? only tards who have nothing better to do watch this shit honestly.... imagine watching two guys who don't know how to fucking box...
2019-11-10 13:30
#11
 | 
Bulgaria goshyy 
its their debut as professional boxers, I am sure you have never had a professional boxing debut.
2019-11-10 13:31
#14
 | 
Australia Leftistt 
BECAUSE I DON'T CARE CUNT LMAO Have you ever had a "professional boxing debut" before? like imagine caring about this shit... surely ur like 14...
2019-11-10 13:32
#15
 | 
Bulgaria goshyy 
I am older than 14 and why are you so mad you Australian shit talker? You have nothing better to do than being a shithead online.
2019-11-10 13:33
#16
 | 
Australia Leftistt 
Bro this is HLTV... Nobody cares about irrelevant fcks... their fanbase is legit 14yr olds so nt
2019-11-10 13:34
#17
 | 
Bulgaria goshyy 
You are saying a boxing event with millions of people watching is irrelevant? ahhahaha you don't know nothing about organising events.
2019-11-10 13:36
#18
 | 
Australia Leftistt 
IT'S FUCKING KSI CUNT KSI AND LOGAN PAUL????? ur 100percent 14yrs old go away pls ty
2019-11-10 13:36
#21
 | 
Bulgaria goshyy 
Its KSI and Logan Paul people with 20 million subscribers on youtube and also people that sold out staple centre in LA
2019-11-10 13:37
#22
 | 
Australia Leftistt 
Its Ksi and Logan Paul who have the fanbase of 20 million people who are 12-14 yrs old.... 0/8
2019-11-10 13:38
#23
 | 
Bulgaria goshyy 
Bigger fan base than you'd ever have :)
2019-11-10 13:39
#26
 | 
Australia Leftistt 
With a response like that your 100percent some rando 14yr old lmao
2019-11-10 13:39
#32
 | 
Bulgaria goshyy 
You are so dumb :D
2019-11-10 13:41
#33
 | 
Australia Leftistt 
You are 14 :D
2019-11-10 13:41
#36
 | 
Bulgaria goshyy 
Nope I am older than 14, also you are living under a rock if you think no one gives a damn about this fight.
2019-11-10 13:41
#40
 | 
Australia Leftistt 
Like I said all the young kids give a fuck about a pointless fight.
2019-11-10 13:42
#119
 | 
North America 007DBR9 
how is it so easy to despise someone online
2019-11-10 20:28
#129
 | 
Australia Leftistt 
wot
2019-11-11 06:52
#128
Jamppi | 
Switzerland FRTNTE 
just shut the fuck up u australian cunt not everything circles around you, get your head out of your arse
2019-11-10 21:03
#130
 | 
Australia Leftistt 
Mate, just because you're still young. And want to watch two fellas who barely know how to fight. It's totally up to u, but you're wasting ur time my friend.
2019-11-11 06:53
Are you retarded? This is hltv yea right then why do we see everyday posts from retards from Australia talking about how big of a losers they are and how they never saw a girl and their life and need some tips and tricks xD????
2019-11-11 07:56
#162
 | 
Australia Leftistt 
0/8 another typical Bulgarian who is 15yrs olddd boringgggg
2019-11-11 10:39
#163
Jamppi | 
Switzerland FRTNTE 
">Patriotic Aussie/Turk" Your opinion doesn't count. I can smell your armpits over here.
2019-11-11 10:55
#165
 | 
Australia Leftistt 
0/8
2019-11-11 10:57
#170
Jamppi | 
Switzerland FRTNTE 
How many ISIS fighters did you recruit with those 90 bucks from those 2 shitty tournaments you've won?
2019-11-11 11:03
#171
 | 
Australia Leftistt 
Wtf ISIS fighters? m8 Daesh is where it's @
2019-11-11 11:04
I love wholesome conversations
2019-11-12 09:52
#212
 | 
Australia Leftistt 
ezpz mensss btw love the name
2019-11-12 11:36
CUNT *in australian accent*
2019-11-10 13:55
#86
 | 
Australia Leftistt 
Ngl made me laugh cause my accent is the most cooked thing
2019-11-10 15:20
"irrelevant fcks"
2019-11-10 13:37
#20
 | 
Australia Leftistt 
bro pls don't even
2019-11-10 13:37
Don't even what
2019-11-10 13:43
#179
 | 
Norway stekt_laks 
THIS IS A CS FORUM bro
2019-11-11 12:59
Off Topic > KSI vs Logan Paul
2019-11-11 15:43
#191
 | 
Norway stekt_laks 
smooya trash uk cs trash ksi trash logan good logan should honestly have won, then i eouldn't have to deal with annoying 14-year olds brits with massive egos.
2019-11-12 08:03
Who shit on your cereal today I don't like either of them, but I know they aren't irrelevant, hence #19
2019-11-12 08:35
#198
 | 
Norway stekt_laks 
they are both dying youtubers. theyre gonna have to keep doing rematches to keep their houses bro
2019-11-12 08:54
Ok I don't care about that
2019-11-12 09:16
#201
 | 
Norway stekt_laks 
irrelevant = dying
2019-11-12 09:29
But they're relevant because of the boxing match, not their YouTube channels. Even if their channels are dying they are still relevant. You're fighting a losing battle here.
2019-11-12 14:31
cmon of all the things in the list you put a good on the guy that films a dead body of a guy that comited suicide, tased a rat... etc etc
2019-11-12 09:40
#203
 | 
Norway stekt_laks 
i dont give a shit what logan HAS done. ksi's ego needs to be stopped. if not logan, then literally anyone else. And how exactly is KSI a better person? - faked drama - hit his own mom on christmas - beaten/abused his brother for years - sexually harassed women.
2019-11-12 09:44
you do know KSI ego is part of the caracter, and Logan Paul has the same or more ego, you should check some videos where KSI is out of caracter.. he's a pretty chill guy actually
2019-11-12 09:55
#206
 | 
Norway stekt_laks 
"character" = desperate grasp for fame. character or not, i still hate ksi.
2019-11-12 10:02
yeh sure you can say that, thats your opinion, but saying KSI is like that and Logan is not is just plain retarded
2019-11-12 10:59
#209
 | 
Norway stekt_laks 
ok coomer
2019-11-12 11:13
#210
 | 
Norway stekt_laks 
nice assumption kid. i never said logan hasn't done anything wrong. proves that you cant even read lmao.
2019-11-12 11:15
you are actually dumb, you said and i quote ""character" = desperate grasp for fame", all i said is that logan does the exact same thing, its basicly their job to be the most popular possible.. kid..
2019-11-12 15:09
#221
 | 
Norway stekt_laks 
yes, and thats true. HOWEVER, as YOU stated; "yeh sure you can say that, thats your opinion, but saying KSI is like that and Logan is not is just plain retarded". Here you are being an ingnorant hypocrite. You bash me for not liking ksi, calls it "my opinion" and when you talk shit about logan, accuse me of wrongdoing, where i defends/repeat my statement; you lose your shit, and call me dumb. nice one. YES they are both in "character" YES both are EQUALLY annoying YES i hate KSI more because there are no toxic logan-fans in norway, unlike KSI's fanbase. DO i like logan? no, never. DO i like ksi? no, never. hope this clarified things, seeing that you obvious dont have the mental capacity to understand my statements and arguments :) Sincerely, stekt_laks.
2019-11-12 20:01
#25
 | 
Sweden somvanligt 
Bro, you need to get out of your room, everyone talks about this fight.
2019-11-10 13:39
#28
 | 
Australia Leftistt 
Yeah, all the kids talk about this fight. I don't see no 18+ talk about a fight between two randos
2019-11-10 13:40
#31
 | 
Bulgaria goshyy 
Umm the whole YouTube platform talks about this and there is a lot of 18+ ahhahahaha JEFF MAYWEATHER talks about this as well.
2019-11-10 13:40
#35
 | 
Australia Leftistt 
Damn bro the whole YouTube platform is talking about it... idk man I don't watch kid shit so idc
2019-11-10 13:41
#39
 | 
Bulgaria goshyy 
The whole of twitter as well #KSIvsLogan is trending
2019-11-10 13:42
#43
 | 
Australia Leftistt 
Damn bro are you a Logan Pauler?? ohhh yee gang gang maverick 4 lyfeeeeee
2019-11-10 13:42
#47
 | 
Bulgaria goshyy 
You have some problems ahahhaahahaa
2019-11-10 13:43
#49
 | 
Australia Leftistt 
Ur actually 14
2019-11-10 13:43
#53
 | 
Bulgaria goshyy 
You are the person who wrote ''Damn bro are you a Logan Pauler?? ohhh yee gang gang maverick 4 lyfeeeeee''
2019-11-10 13:44
#168
 | 
United Kingdom Quickzao 
+1 this Oce guy has tooooo many problems
2019-11-11 11:01
#106
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
holy shit youre cringe af... gtfo 10 year old no grown up cares about whats trending u social media queer
2019-11-10 15:44
#114
 | 
Bulgaria goshyy 
ahahhahaha Swiss retard talking, go back to watching and never getting involved bitch.
2019-11-10 16:39
#116
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
bhahaha bulgarian gypsy talking.. your country is literally a 3rd world shithole full of ugly people
2019-11-10 17:31
typical incel acting tough
2019-11-12 21:14
#44
 | 
Sweden somvanligt 
Dont argue with oce, hes obv a tard.
2019-11-10 13:42
#48
 | 
Bulgaria goshyy 
He is autistic or smthing
2019-11-10 13:43
#77
 | 
Sweden somvanligt 
hahhha probably
2019-11-10 13:58
I would talk about this fight too if i’d get paid like he does
2019-11-10 15:22
#29
 | 
Bulgaria goshyy 
Yeah
2019-11-10 13:40
#54
 | 
Czech Republic marekkingx 
so mad rofl
2019-11-10 13:45
#60
 | 
Bulgaria goshyy 
Australian brain lmao
2019-11-10 13:46
#196
 | 
Australia Leftistt 
0/8
2019-11-12 08:47
you are 15 and feel tough?
2019-11-12 08:45
#195
 | 
Australia Leftistt 
wot how am I 15
2019-11-12 08:47
alvarez would tear those youtubers apart :D even though he is smaller and weighs like 10kg less.
2019-11-10 13:39
#27
 | 
Bulgaria goshyy 
I'm not talking about Alvarez here.
2019-11-10 13:40
why would you watch shit amateurs then? all they do is talk big
2019-11-10 13:40
#34
 | 
Bulgaria goshyy 
Its entertaining?
2019-11-10 13:41
people like you supporting scum like those youtubers are a big problem of the youth culture nowadays. one of those celebrated youtuber literally made fun of people killing themselves. should make you think, but why am i even trying.
2019-11-10 13:42
#46
 | 
Australia Leftistt 
Omg someone who is older than 15 TYSM +100000000000
2019-11-10 13:43
#51
 | 
Bulgaria goshyy 
This is why KSI wanted to hurt Logan, because of the suicide thing and he actually did it, he knocked down Logan once and won the fight, he did it because he did not support the fact that Logan laughed at a dead man, get some research done before you comment. Expected from Albanian tbh.
2019-11-10 13:44
I've never laughed more in my entire life :DDDD "This is why KSI wanted to hurt Logan, because of the suicide thing and he actually did it, he knocked down Logan once and won the fight, he did it because he did not support the fact that Logan laughed at a dead man" YOU KNOW IT IS JUST AN ACT RIGHT???? I'm fucking done.
2019-11-10 13:45
#57
 | 
Bulgaria goshyy 
You are the true definition of an idiot
2019-11-10 13:45
there is actually a photo of you in the dictionary.
2019-11-10 13:46
#64
 | 
Bulgaria goshyy 
photo in a dictionary? ALBANIAN BRAINDEAD ROFL!
2019-11-10 13:48
#37
 | 
Australia Leftistt 
He is legit 14 dw
2019-11-10 13:41
#42
 | 
Bulgaria goshyy 
I am older than 14 I will say it for the last time
2019-11-10 13:42
yeah ure 15 :D
2019-11-10 13:59
#80
 | 
Bulgaria goshyy 
16
2019-11-10 13:59
they are not pro boxers because they have a fucking show match. Any real pro boxer would knock the fuck out of these, even with a weight of 10kg less
2019-11-10 20:28
#59
 | 
Estonia TRopez 
Nonamer salty
2019-11-10 13:46
#63
 | 
Bulgaria goshyy 
VERY salty omegalul
2019-11-10 13:47
You're such a retarded cunt
2019-11-10 14:10
#85
 | 
Australia Leftistt 
HOW
2019-11-10 15:19
i dont like ksi or logan either but you're even worse than the kids that follow them by being so fucking rude on an online forum
2019-11-10 15:21
#88
 | 
Australia Leftistt 
This kid fully thinks anyone gives a fuck on a cs forum site about logan or ksi...... Btw rude? Niqqa im from aus thats how everyone is
2019-11-10 15:21
#92
 | 
Italy Gio_bose 
Still 2 world champions on the undercard so might as well watch the main fight
2019-11-10 15:24
+1
2019-11-10 20:29
#134
 | 
Denmark QBE_ 
Its funny you say that you don't care about these people, yet you are spending 3 hours or probably even more of your day arguing with people about this topic that you don't give a shit about lmao
2019-11-11 07:17
#135
 | 
Australia Leftistt 
Do you actually think I spend more than 2 minutes? sorry mate, I'm not you.
2019-11-11 07:19
#136
 | 
Denmark QBE_ 
Sure bud
2019-11-11 07:21
#137
 | 
Australia Leftistt 
You're braindead.
2019-11-11 07:22
#138
 | 
Denmark QBE_ 
And you're still spending time about this topic that you apparently doesn't give a shit about lmao
2019-11-11 07:23
#139
 | 
Australia Leftistt 
And you're responding??? 0/8
2019-11-11 07:24
#140
 | 
Denmark QBE_ 
Where did i say i didn't care about this topic? I really thought gla1ve fans would be smart people.. damn
2019-11-11 07:25
#141
 | 
Australia Leftistt 
So you care about the KSI vs Logan Paul fight? damn, I thought Danes were smart people...
2019-11-11 07:25
#142
 | 
Denmark QBE_ 
And you're still spending time about this topic that you don't care about))))
2019-11-11 07:26
#144
 | 
Australia Leftistt 
your point exactly mensss))))))))
2019-11-11 07:26
#145
 | 
Denmark QBE_ 
You said ''but who tf cares'' Its funny how much of a hypocrite your being right now
2019-11-11 07:28
#146
 | 
Australia Leftistt 
It's actually funny how braindead you are
2019-11-11 07:28
#147
 | 
Denmark QBE_ 
How? Im not the one spending my time arguing about a topic i don't care about
2019-11-11 07:29
#148
 | 
Australia Leftistt 
0/8
2019-11-11 07:29
#149
 | 
Denmark QBE_ 
????? Reply needs to have actual content!
2019-11-11 07:31
#150
 | 
Australia Leftistt 
0/8
2019-11-11 07:32
#151
 | 
Denmark QBE_ 
????? Reply needs to have actual content!
2019-11-11 07:32
#153
 | 
Australia Leftistt 
0/8
2019-11-11 07:46
Yeah who cares... You just clicked the post and decided to comment anyway huh? :D Fuckign moron.
2019-11-11 10:57
#166
 | 
Australia Leftistt 
0/8
2019-11-11 10:57
#167
 | 
Australia Leftistt 
I can click on a thread and not care lmao?????
2019-11-11 10:58
Oh man that's sad. "who are they" *Someone replies* "Why would someone care". Are you actually retarded or just slow in general?
2019-11-11 11:02
#172
 | 
Australia Leftistt 
Elaborate? because you seem to care about a fight between two tards... like urself
2019-11-11 11:05
And is that a problem? it's entertainment? You browse Hltv and seems to care about peoples posts? Don't you have a life and nothing else to do? Or could it be that it's a certain type of entertainment? + Don't take the high horse on this one when you're on the minority. Almost everyone that use Youtube know, have hear about or have watched this fight. So the "why would anyone care" line doesn't really workout here. Retard.
2019-11-11 11:24
#174
 | 
Australia Leftistt 
Nope, I scroll through HLTV for the laughs. How is two YouTubers were the fight is basically set up entertaining to watch? are you 14? like imagine watching Logan paul fight in 2k19 LMAO and calling me a tard... ok gamer Yeah, all the kids under the age of 18 know about it. So I'll say it again whoooo carssss vrommm vrommm u LOW iq boi Retard.
2019-11-11 11:26
criiinge
2019-11-11 12:50
#178
 | 
Australia Leftistt 
Imagine using the word 'cringe' omggggg
2019-11-11 12:54
I
2019-11-13 17:05
who vs who?
2019-11-10 13:28
#6
 | 
Bulgaria goshyy 
2 of the most famous youtubers rn
2019-11-10 13:29
Like ceh9?
2019-11-11 06:54
#157
 | 
Finland Love_God 
who
2019-11-11 07:58
pewdiepie vs t series?
2019-11-11 08:25
it was a really nice match. kudos to both of them.
2019-11-10 13:30
#7
 | 
Bulgaria goshyy 
wtf why u mad?
2019-11-10 13:29
Whot he fuck cares
2019-11-10 13:29
#13
 | 
Bulgaria goshyy 
Umm like millions of people around the world care and were supportive of this event?
2019-11-10 13:31
there's no way ksi is 6 ft wtf
2019-11-10 13:31
#12
 | 
Bulgaria goshyy 
He is
2019-11-10 13:31
#121
 | 
North America 007DBR9 
I swear he's 5'10"
2019-11-10 20:29
ikr, he does not look like 6' at all
2019-11-10 20:34
#38
 | 
Denmark potatomato 
12 btw haHAA
2019-11-10 13:41
#45
 | 
Bulgaria goshyy 
You are 12?
2019-11-10 13:42
#65
 | 
Denmark potatomato 
you and most idiots who watch that youtube cancer
2019-11-10 13:49
#68
 | 
Bulgaria goshyy 
Its not a YouTube cancer its an event that sold out Staples Centre in LA got millions of people buying the fight on Sky Sports Box Office and DAZN as well as FITE, it got sponsored by William Hill, JD Sports and many more well known brands and it had professional fighters involved in training KSI and Logan which include Shannon Briggs and Jeff Mayweather, as well as Floyd Mayweather.
2019-11-10 13:51
#81
 | 
Denmark potatomato 
Pathetic how much attention this cancer gets
2019-11-10 14:00
#82
 | 
Bulgaria goshyy 
lol
2019-11-10 14:09
#95
 | 
Italy Gio_bose 
Why get salty online about how much money people make when you could be out there making your own money
2019-11-10 15:27
#66
GuardiaN | 
Other Darge 
The fight was bad like terribly bad, but had some entertaining moments. KSI had nothing to do on it tho, LP lost all by himself with his dumb shit on the knockout.
2019-11-10 13:49
#69
 | 
Bulgaria goshyy 
LP didnt respond when KSI was swinging which was a massive mistake, if he responded with a hook to the head while KSI was wide open that would have won him the fight via knockout.
2019-11-10 13:51
#70
 | 
Portugal Zedonp 
If they had any skills and intelligence they wouldn't be 26yo youtubers trying to make their boxing debut.
2019-11-10 13:53
#74
 | 
Bulgaria goshyy 
Their main goal wasn't to become professionals it was just to show who is better.
2019-11-10 13:55
#75
 | 
Portugal Zedonp 
but they were both bad. Maybe they should try a singing contest or dick sucking one cuz as far as boxing goes that was a disgrace and not evena funny match. just my opinion tho, i will never watch anything related to those two again
2019-11-10 13:56
#76
 | 
Bulgaria goshyy 
k
2019-11-10 13:57
#96
 | 
Italy Gio_bose 
Intelligence 😂😂😂. You must be mad. Do you know how much money they made off this shit. They are probably both more intelligent than you
2019-11-10 15:29
#98
 | 
Portugal Zedonp 
Just bcuz dumb fucks give them money doesn't mean they are intelligent at all But your logic proves that you are prob one of those dumb kids making them rich for some reason Anyway that is besides the point, cuz anyone can see they are dumb youtubers
2019-11-10 15:31
#189
 | 
Italy Gio_bose 
didn't watch the fight or care about the result. however I do respect those YouTubers as the way they sold the fight and made so much money off it was incredible, you just have to pull your hats off to them
2019-11-11 20:36
#216
 | 
Portugal Zedonp 
no i don't and as such i won't
2019-11-12 13:29
You must be delusional if you dont understand thst this match is going to bring them lotsa money. Yhey dont give a cra about the fight itself
2019-11-11 08:03
#183
 | 
Portugal Zedonp 
did i say the opposite? You are delusional if you think they would do anything that wasn't for money or clout purposes. But still that doesn't make them intelligent that just means people giving them money are dumb enough at least
2019-11-11 14:22
Idk it seems pretty smart to me, thats what rich people do. Use people
2019-11-11 15:43
#217
 | 
Portugal Zedonp 
If its what everyone does than its not smart, cuz its proven that 70% of the people on earth have less than 90iq
2019-11-12 13:30
There was never any knockout
2019-11-11 14:31
clown fiesta
2019-11-10 13:50
Only stupid kids care about something like this, both of them have an audience of only children
2019-11-10 13:54
#72
 | 
Bulgaria goshyy 
I disagree with you
2019-11-10 13:55
Not true. If you watch the Press conference in the USA it's all kids in the UK they were all 17+
2019-11-10 15:24
i wouldn't be proud of that
2019-11-10 15:35
Im not proud im just saying KSI's fans are not children they are mostly teenagers and above
2019-11-10 20:26
teenagers=kids
2019-11-10 20:30
do you think he was referring to actual 4 year olds when he said children are watching these youtubers?
2019-11-10 20:32
Logan's fans are between 6-13 so yeah
2019-11-10 20:33
lmao
2019-11-11 08:26
#156
 | 
Finland Love_God 
+1 literally I only have seen kids care about this. If you are over 25 yo and still care about this shit then please grow up.
2019-11-11 07:57
#93
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
whoever watches these cringy youtube fags is either 6 years old or mentally challenged.
2019-11-10 15:27
#97
 | 
Norway CheNaLii 
I'm both :)
2019-11-10 15:30
#104
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
Mine kondolanser
2019-11-10 15:40
Logan is a terrible boxer, they should switch to mma so he can have a chance lol
2019-11-10 15:46
They would be dead in 20 sec in octagon
2019-11-11 07:35
much more fun than them gasping for breath after 2 jabs for 6 rounds straight
2019-11-11 12:46
Shit tier match, didn't give a shit tbh but it's nice to see that Logan lost
2019-11-11 06:56
As a mad cunt from down under the other dude that's saying shit they are known as a shit cunt. Some Australians just talk piss.
2019-11-11 07:27
#155
 | 
Finland Love_God 
Who cares?
2019-11-11 07:56
#159
 | 
Estonia kapsXD 
Feelsbad i wasnt able to watch it live, but when i lookef back at highlight videos i honestly felt like logan won bcs it felt like he did more punches but still glad that KSI won.
2019-11-11 08:23
#197
OCEAN | 
United States KKonian 
he had more punches thrown and a higher percentage of them landing i saw in the after game stat thing
2019-11-12 08:51
#200
 | 
Estonia kapsXD 
Who ksi or logan?
2019-11-12 09:17
#207
 | 
Canada LARRATT 
check his flag and you will know
2019-11-12 10:10
#214
 | 
Estonia kapsXD 
Truuuuuue
2019-11-12 12:17
#215
 | 
Estonia kapsXD 
Welp logan was dumb -2points and it cost him
2019-11-12 12:17
#175
 | 
Germany Wurstkreatur 
who cares?
2019-11-11 11:30
#236
 | 
Bulgaria goshyy 
Over a million people around the world?
2019-11-13 21:39
Did Logan really deserves that -2 points ? If that didn't happen he would won the match.
2019-11-11 14:01
i'd count ksi's knockdown to be a knockdown so i'm not sure, and yeah, that was 100% the correct decision by the ref
2019-11-12 08:42
#188
 | 
United Kingdom N5ljf 
up the ksi <3
2019-11-11 15:43
#235
 | 
Bulgaria goshyy 
Hell yeah
2019-11-13 21:39
2 idiots
2019-11-11 20:39
#240
 | 
Bulgaria goshyy 
2 Well trained youtube boxers that are more relevant than some Romanian guy on HLTV.
2019-11-13 21:40
"youtube boxers" lmaoooo since when is this a thing ????
2019-11-13 21:41
#243
 | 
Bulgaria goshyy 
Since 2017/2018
2019-11-13 21:42
KSI was looking like inbred in that fight, those movements, and punches. I was like wtf this shit really won?
2019-11-13 14:18
#238
 | 
Bulgaria goshyy 
Was Logan looking any different? No.
2019-11-13 21:40
Actually, Logan was looking way better
2019-11-14 00:25
#245
 | 
Bulgaria goshyy 
Fair enough.
2019-11-14 00:55
Xantares win
2019-11-13 20:28
#237
 | 
Bulgaria goshyy 
Yes
2019-11-13 21:39
As a boxing fan it was embarrassing to watch. Honestly a disgrace to professional boxing. Logan Paul had some technique but KSI just swung wild punches with no technique whatsoever. Logan Paul being the brain-dead fuck he is had no idea what to do and how to adjust. Also when he threw the uppercut to KSI why didn't he just nail him with a right hook, and finish off the game? Anyways I scored KSI to win by 2 or 3 points (don't remember). I just hope they don't do another one because it was a shit show.
2019-11-14 01:00
04:50MIBR vs FURIA
MIBR
1.51
FURIA
2.45
14:00pro100 vs Copenhagen Flames
pro100
2.18
Copenhagen Flames
1.66
14:00Natus Vincere vs Heroic
Natus Vincere
1.29
Heroic
3.82
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.