Thread has been deleted
Last comment
Does anyone have the imgur link of the 17 year old bathing with his sister?
 | 
Finland Shall157 
Title
2019-11-12 17:15
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Netherlands HetIsPatat 
It's probably on Reddit somewhere, cause it wasn't his sister's picture.
2019-11-12 17:16
#7
 | 
Finland Shall157 
Ofc it wasn’t. I tried to fin it on Reddit but the dude on HLTV xhanged the stpry.
2019-11-12 17:19
bump i want it too
2019-11-12 17:16
expected
2019-11-12 17:17
wtfmen(
2019-11-12 17:17
i.imgur.com/GiWwO98.jpg his name was jonnyjones very suspicious, i heard he got banned once again.
2019-11-12 17:19
#10
 | 
Finland Shall157 
Bro wavyyy linked it: i.imgur.com/GiWwO98.jpg
2019-11-12 17:20
#5
 | 
Romania wavyyy 
2019-11-12 17:18
#8
 | 
Finland Shall157 
Thanks broo ure the mvp
2019-11-12 17:19
thanks I came
2019-11-12 17:19
She’s 17? what
2019-11-12 17:21
#12
 | 
Romania wavyyy 
idk,probably not
2019-11-12 17:21
looks like a better version of Emilia Hult
2019-11-12 17:22
#16
 | 
Finland Shall157 
And shorter wich is good
2019-11-12 17:22
I’d like a midget girl who could BJ me without having to kneel
2019-11-12 17:24
#22
 | 
Finland Shall157 
Which* Nah i don’t want some 120cm midget.
2019-11-12 17:25
“Who” is also correct Trying to be a smart-ass lmao
2019-11-12 17:26
#27
 | 
Finland Shall157 
I tried to correct myself. I typed ”wich” earlier.
2019-11-12 17:28
Ah ok then. Thought you were trying to correct the dude above. You could’ve just edited the initial comment.
2019-11-12 18:46
#33
 | 
Finland Shall157 
Ye but he wouldn’t have necessarily seen it then
2019-11-12 18:49
And why would you want him specifically to see your correction? It’s not like he didn’t understand what you meant
2019-11-12 18:53
#36
 | 
Finland Shall157 
I just wantef to show him
2019-11-12 18:55
#56
aslak | 
Finland SunMutsi 
Wanted*
2019-11-12 22:58
#57
 | 
Finland Shall157 
That was obviously a tupo since i right very fast on my phone
2019-11-12 22:59
#29
 | 
Poland Lukovsky 
asshole
2019-11-12 17:30
#15
 | 
Finland Shall157 
So what if she was. I wouldn’t be able to maintain eye contact in that tub.
2019-11-12 17:22
#17
 | 
Netherlands HetIsPatat 
#1, and OP said HE was 17.
2019-11-12 17:23
#18
 | 
Finland Shall157 
Yep she is prolly younger lmao
2019-11-12 17:23
You mean older
2019-11-12 17:24
#23
 | 
Finland Shall157 
Ye -+ a few years from the 17 year old
2019-11-12 17:25
hard to say tbh
2019-11-12 22:26
#43
 | 
Finland Shall157 
She could be 15 or 20. I don’t think she is over twenty tho. My guess would be 16 and there is nothing wrong with a brother and sister taking a bath together. It would be completely accepted on a hot summer day here in Finland.
2019-11-12 22:38
well in bathtub of that size it is pretty weird when they are not 10 years old.
2019-11-12 22:41
#46
 | 
Finland Shall157 
But they aren’t naked and if they’re just having a deep discussion. Why does everyone havr to think that they are doing smth else immdeiatly?
2019-11-12 22:44
it is weird either way
2019-11-12 22:45
#48
 | 
Finland Shall157 
No it’s not! This is Finland and not the US.
2019-11-12 22:46
Never heard of this stuff happening here
2019-11-12 22:49
#50
 | 
Finland Shall157 
Because they are afraid that they will get judged
2019-11-12 22:50
if this was ok why would they get the feeling that they would get judged
2019-11-12 22:51
#52
 | 
Finland Shall157 
Because people assume stuff immediatly. I’m pretty sure that tvis was his sister on Reddit.
2019-11-12 22:52
you arent supposed to be this intimite with your sister when you are 17
2019-11-12 22:55
#55
 | 
Finland Shall157 
Yeah i do agree but it’s not that bad.
2019-11-12 22:56
#13
 | 
Finland Shall157 
I don’t get the dudes who said that the story thet the dude on hltv made in his mind is weird. If they would have been naked then that’s weird asf.
2019-11-12 17:22
#21
 | 
Brazil NahT_ 
reported to fbi
2019-11-12 17:25
#24
 | 
Finland Shall157 
Why?
2019-11-12 17:25
#26
 | 
Brazil NahT_ 
cuz yes
2019-11-12 17:27
#28
 | 
Finland Shall157 
I did nothing wrong. I would love to bang the shit out of her even if she was 16. Idc
2019-11-12 17:29
What's the origin of this photo mens?
2019-11-12 17:42
#31
 | 
Finland Shall157 
I’m trying to fugure out too. I can’t find anything on Reddit. Someone pls tell.
2019-11-12 17:46
#34
 | 
Finland Shall157 
Bump
2019-11-12 18:50
Thats my gf, ste is a model.
2019-11-12 18:58
#40
 | 
Finland Shall157 
She is my sister lmao
2019-11-12 22:24
Hol’ up what the fuck happened?
2019-11-12 22:55
#58
 | 
Finland Shall157 
They took a bath together and had a great time
2019-11-12 23:01
Who are they?
2019-11-12 23:01
#60
 | 
Finland Shall157 
It was some 17 year old Reddit poster but we don’t know about the sister’s age. I would guess around 15-16.
2019-11-12 23:02
Expected from Reddit tbh
2019-11-12 23:02
She doesn’t look <18 imo
2019-11-12 23:15
#63
 | 
Finland Shall157 
Maybe 19-20 but defo 16-20. I don’t get whatvthe deal is if she was 16-17.
2019-11-12 23:18
Pedo
2019-11-12 23:19
#65
 | 
Finland Shall157 
Nah i love 16-17 year olds.
2019-11-12 23:30
Ok then moving on
2019-11-12 23:33
#67
 | 
Finland Shall157 
Bro i’m underage myself so i just like girls in my age range
2019-11-12 23:34
I fucking hope so
2019-11-12 23:35
04:30Global vs ViCi
Global
7.00
ViCi
1.03
02:00DETONA vs W7M
DETONA
1.36
W7M
3.05
14:00Natus Vincere vs Heroic
Natus Vincere
1.33
Heroic
3.64
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.