Thread has been deleted
Last comment
Lost 270$ cuz lagg
Ukraine ksubisz 
so i was gambling at online casino and bet on red like 4-5 secs before roll started. But live roulette lagged and my bet counted not for that roll but for next after it. And guess what? That roll i wanted to bet in was red and second black so i lost. Basically scammed btw it was at 1xbet
2019-11-12 21:13
Topics are hidden when running Sport mode.
betting at online casino xD
2019-11-12 21:15
yes?
2019-11-12 21:15
C R I N G E
2019-11-12 21:33
no real casino in my town so i dont wanna ride like 100km to another city to gamble 270$
2019-11-12 21:35
Then maybe just don't bet?
2019-11-12 21:35
#37
 | 
Finland Teukkasd 
let him bet if he wants to
2019-11-12 21:36
I'm just saying that he shouldn't bet if he cries about this online...
2019-11-12 21:49
He isnt crying, just told us unluko story, stop being so annoing dude
2019-11-14 11:16
???? gas in ukraine is legit free
2019-11-13 11:42
its about time
2019-11-14 11:08
It's your yearly income, I will consider end your life at this point
2019-11-12 21:15
russian talking lul
2019-11-12 21:16
Where you see blue color on my flag buddy?
2019-11-12 21:17
i already got that u're russian by ur comments. Austria supporting ruskis and blaming ukrianians xdd
2019-11-12 21:19
This was joke buddy, also i'm electronic cuz i really like him and feels bad for him to be such a underrated player
2019-11-12 21:21
#20
 | 
Denmark baccster 
OK. NOW YOU'RE BAITING.
2019-11-12 21:23
not everyone earns minimum you know
2019-11-12 21:22
this guys income is less than minimum im pretty sure i mean hes playing casino at 1xbet, its a miracle that he hasnt starved to death yet
2019-11-12 21:26
#48
 | 
France uNLmofo 
+1
2019-11-13 02:25
LUL at someone playing at online casino. Why not give it to charity if you want to get rid of money anyway??
2019-11-12 21:15
#49
 | 
United States 1for1discount 
retard alert
2019-11-13 02:27
have fun at online poker mens)) dont forget to check if the other ppl at the table are actually the same person lul
2019-11-13 11:44
#69
 | 
United States 1for1discount 
i dont gamble
2019-11-13 13:10
#70
 | 
Netherlands Lurox 
You obviously dont know shit about online casinos. Websites like unibet are proper and legit.
2019-11-14 11:07
#5
 | 
Russia ToughGuy 
deserved for betting online
2019-11-12 21:15
Betting on an online casino ROFL you get what you deserve.
2019-11-12 21:16
so? ppl bet at more suspicious csgo sites like csgofast tons of money
2019-11-12 21:17
So people are even dumber than you !
2019-11-12 21:18
#8
 | 
Serbia TheSerb 
Dude online casinos are all rigged
2019-11-12 21:17
yes now i got it. As its live stream they make that laggs so you bet is counted for another roll xdd
2019-11-12 21:18
#36
 | 
Serbia TheSerb 
When i used to bet i did it in real casinos i never liked slot machines and anything where the computer is holding your luck
2019-11-12 21:35
nope it was live casino stream. U bet where real ppl rolling it
2019-11-12 21:41
#44
 | 
Serbia TheSerb 
And then it lags and gg
2019-11-12 21:51
#46
 | 
Romania SkipLD 
"Live casino stream" Did you notice the camera showing the dealer and while the roulette spins you get a zoomed camera on the wheel? That camera switch doesn't need to be of the same wheel.
2019-11-12 21:55
#51
 | 
Serbia TheSerb 
+1
2019-11-13 08:40
#50
 | 
United States 1for1discount 
just like every casino
2019-11-13 02:28
#12
 | 
Norway de1ka 
1xbet = scam banned in europe
2019-11-12 21:18
sucks man . lightning roulette is amazing 500x X_x
2019-11-12 21:20
#16
 | 
Brazil NahT_ 
unluko maluko
2019-11-12 21:21
1xbet is good known scam mens))) everytime u won bigger amount of money, they start making excuses and shit
2019-11-12 21:21
ye i know but thought that they wouldn't scam me for just 270$. Its pathetic to scam for such small amount
2019-11-12 21:25
#59
 | 
France OtelloO 
So you trust a thief, liar and scammer, banned in many countries for being proven guilty of scamming people, to not scam you? Do you think you're any special in their eyes?
2019-11-13 11:49
axaxaxa roulette axaxaxaxxaa
2019-11-12 21:24
lol
2019-11-12 21:27
you should play russian roulette instead mens)
2019-11-12 21:27
i will be dead at first attempt with my luck
2019-11-12 21:30
Using automatic pistol (1xbet) everyone would be dead xaaxaxxaxaxaxa
2019-11-12 21:31
yeah xd
2019-11-12 21:31
#29
 | 
Serbia toENDallWARS 
wtf happend how angry r u from 1-10
2019-11-12 21:32
i'd say 7 cause it looked like scam but i dont care of that money so much
2019-11-12 21:34
#33
 | 
Serbia toENDallWARS 
dirty bastards :(
2019-11-12 21:34
gambling = losing in long run anyway , therefore u lost nothing more than u would lose soon anyway :). I suggest u to go on a visit to psychologist to cure the gambling problem instead of crying about money that u would lose anyway.
2019-11-12 21:35
hahhaha lol i bet only that money i don't really need that much. I could either buy prostitutes or skins on it because i already have everything i needed
2019-11-12 21:43
#47
sh1ro | 
Russia mens))) 
Not always dude. I mean you can make some profit on bets, which are known as a sort of gambling, BUT definitelly not at the online casino like OP tried.
2019-11-13 02:21
Yes ,yes , tell me , how many people u know , living only from gambling ? ;) U can justify as much as u want, but in the end of the day , it's ur money and ure the only losing.
2019-11-13 10:14
#56
sh1ro | 
Russia mens))) 
Dude, I didn't say that any1 can live only from gambling, but it's not that hard to make some profit from it if you have some brain. But I didn't expect much from a polish guy
2019-11-13 11:40
#60
 | 
France OtelloO 
One sentence to always remember when gambling. In the end, it's always the Casino that wins, otherwise there would be no casino.
2019-11-13 11:51
#62
sh1ro | 
Russia mens))) 
If you're betting on totalizator you can make some profit dude
2019-11-13 11:52
Yes , yes , keep living in ur delusional world. Casino's are build on guys like you.
2019-11-13 12:48
#66
sh1ro | 
Russia mens))) 
Totalizator = Casino Nothing smart I can expect from poorlak
2019-11-13 12:48
no need to insult kiddo , especially the person who would ko u in under minute. The truth is , CASINO always win, deal with it.
2019-11-13 12:50
#68
sh1ro | 
Russia mens))) 
> especially the person who would ko u in under minute I have no words to describe how stupid u are btw en.wikipedia.org/wiki/Parimutuel_betting
2019-11-13 12:53
basically thats what i meant.
2019-11-13 12:48
#38
 | 
United States Chicom 
there odds where the same both times
2019-11-12 21:38
The expected value of your roll was still the same for the second roll so it does not matter.
2019-11-12 21:44
still the momentum when u bet matters. Im just mad they somehow declined my bet when i wanted to bet and accepted for the next roll without my will
2019-11-12 21:45
My mum always bets at online casinos, if she wins = we eat. If she loses = we starve. It's a bit harsh but oh well.
2019-11-13 08:46
#54
 | 
Serbia toENDallWARS 
your joking right?
2019-11-13 10:14
#55
 | 
Romania SkipLD 
"Cleaning up" series plot.
2019-11-13 11:06
we dont eat anymore
2019-11-13 11:52
#72
 | 
Netherlands Lurox 
If you wanna bet in online casinos go to unibet. Best online gamble site. You can litterly bet on everything there. Even on political stuff like who is gonna win 2020 usa elections.
2019-11-14 11:09
#74
Xyp9x | 
Cyprus Xeeh 
At least you learned your lesson. Just don't do it there again
2019-11-14 11:22
21:00MIBR vs Virtus.pro
MIBR
1.61
Virtus.pro
2.40
14:00Natus Vincere vs Heroic
Natus Vincere
1.29
Heroic
3.82
14:00AVANGAR vs mousesports
AVANGAR
2.98
mousesports
1.45
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.