Thread has been deleted
Last comment
Tenz WTF
Get_Rice | 
Denmark KFB4 
2019-11-18 00:03
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
food | 
United States alex_jones 
expected from tyson ngo
2019-11-18 00:03
#3
 | 
Ukraine s1v9mple 
What a fucking insult to Mike Tyson
2019-11-18 00:04
#26
 | 
United States theory^ 
reported
2019-11-18 00:16
its normal
2019-11-18 00:04
i do not want to protect a fucking weeb but he probably did it to display the achievements on his profile
2019-11-18 00:04
#10
Get_Rice | 
Denmark KFB4 
Could be. Didnt Think about that
2019-11-18 00:07
#15
 | 
Ukraine s1v9mple 
But you're protecting a weeb, shameful my boy
2019-11-18 00:08
#29
COCAINE | 
Mongolia bozgor 
only a degenerate weeb would protect and other
2019-11-18 00:19
Lmao
2019-11-18 00:04
#6
 | 
Canada gatssbyy 
What a fucking g. Mad respect for my boy weebmeister
2019-11-18 00:05
#7
 | 
Spain Jonathan_N 
he should be in jail VoteYea
2019-11-18 00:05
#11
 | 
Ukraine s1v9mple 
votekick TenZ (1/100)
2019-11-18 00:07
votekick TenZ (2/100)
2019-11-18 00:18
#32
 | 
United Kingdom Kieran6670 
votekick TenZ (3/100)
2019-11-18 00:22
f2
2019-11-18 00:26
ahahaha lmao
2019-11-18 00:06
#9
It's my | 
Germany Schauma 
i wish i had those games
2019-11-18 00:06
#12
Get_Rice | 
Denmark KFB4 
Just wait for Christmas sale Men)
2019-11-18 00:08
#13
 | 
Brazil fuNNa 
reported to FBI
2019-11-18 00:08
LOL
2019-11-18 00:08
#16
 | 
United Kingdom replicanoob 
reported to his mother
2019-11-18 00:09
#17
NiKo | 
Europe DRM7MD 
TRUE WEEB
2019-11-18 00:10
#18
 | 
Brazil user_namer 
expected
2019-11-18 00:11
he should get vac ban for this
2019-11-18 00:13
#20
 | 
Brazil FxckMendonca 
only 31h on cssgo, how!
2019-11-18 00:14
#22
Get_Rice | 
Denmark KFB4 
Too busy With all the hentai
2019-11-18 00:14
#23
 | 
Brazil FxckMendonca 
no good men(((
2019-11-18 00:15
#21
NBK- | 
Macau s0APKing 
its normal
2019-11-18 00:14
good games wtf? n/a thread
2019-11-18 00:16
Nutin but a G thang
2019-11-18 00:16
#27
vanity | 
United Kingdom camzh 
100 out of 100 achievements earned
2019-11-18 00:18
#30
 | 
United States Nohj 
Paging SingleEventUpset...
2019-11-18 00:21
#31
 | 
Finland Smoonah 
dont know what I'm looking at other than some scrawny nerd loving soft core porn hentai shit. Ban all fucking weebs
2019-11-18 00:21
Fuck I'm erect
2019-11-18 00:24
#36
Get_Rice | 
Denmark KFB4 
WTF MEN(((
2019-11-18 00:26
Wdym, TenZ is too hot
2019-11-18 01:27
Not only is he a cheater on cs he is also a cheater on his waifu.
2019-11-18 00:25
#35
 | 
Poland Hanse 
he looks exactly like target audience of these games
2019-11-18 00:26
#38
 | 
Finland renge 
man of culture i see
2019-11-18 00:29
Damn even got all of the achievements
2019-11-18 00:29
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2019-11-18 00:31
16:00CSGO-MDL vs Divine
CSGO-MDL
1.40
Divine
2.84
18:00mousesports vs OG
mousesports
1.57
OG
2.49
21:00G2 vs Virtus.pro
G2
1.21
Virtus.pro
4.76
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.