Thread has been deleted
Last comment
1.46 rating wtf
2019-11-21 22:29
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Estonia kenoon 
insane player
2019-11-21 22:30
Agree
2019-11-21 22:35
cheater
2019-11-21 22:30
Only forsaken had rating like dis
2019-11-21 22:30
you just said it urself
2019-11-21 22:31
#5
Aleksib | 
Europe PAAVO 
yes
2019-11-21 22:32
Nbk gonna rekt snakes from lultality someday mark my words
2019-11-21 22:34
#32
Aleksib | 
Europe PAAVO 
hops sou
2019-11-22 18:11
British legend
2019-11-21 22:33
Mantuu gonna delete lultality u will see
2019-11-21 22:34
Ok?
2019-11-21 22:35
#11
 | 
Poland JKG 
4 matches in last 3 months LMAO
2019-11-21 22:36
snatchie most overrated and trash player in PL scene omegalul imagine paying for that clash of trash money
2019-11-21 22:42
#16
 | 
Poland JKG 
Snatchie has potential to be one of the best awpers in the world He just need someone like Taz/Neo in team And I am being fully serious here, I am not even a big fan of him I just didnt know what to do with my flair
2019-11-21 22:55
To be honest he is trash and he has no brain peaking with low HP, to aggressive plays with awp, missing a lot of shots, his underperformance comparing to the AGO time's is huge.
2019-11-22 00:23
#22
 | 
Poland JKG 
That's why I said he has potential to be one of the best He is very far from top tier AWP level at the moment
2019-11-22 00:24
+1 lol
2019-11-21 22:43
who?
2019-11-21 22:43
nt Italy
2019-11-22 00:24
Yeah with 4 matches played... Take it easy
2019-11-21 22:53
xaxaxa
2019-11-22 00:23
#18
 | 
Argentina Fa7e07 
goat
2019-11-22 00:23
2019-11-22 00:27
#21
 | 
Portugal ArtyoMM 
NOT UK HE IS POLAND
2019-11-22 00:24
yes
2019-11-22 00:27
he has played 4 matches, chill
2019-11-22 00:24
he proved himself.
2019-11-22 00:28
bro if not german teams he wouldnt get to OG PL & UK & GER lets unite together for mantuu
2019-11-22 00:28
#28
 | 
Poland Hanse 
lets unite together and ban anime
2019-11-22 00:30
this as well
2019-11-22 00:30
i really grant him that spot, but i think he's not done enough. but OG have better insights than i have, so i might not criticize their choice.
2019-11-22 12:30
that's against lower tier opposition as of right now. he's gonna need to prove that his talent is legit if this OG lineup wants to achieve ANYTHING.
2019-11-22 00:48
11:00MAD Lions vs North
MAD Lions
1.54
North
2.46
16:00J Money Crew vs Oceanus
J Money Crew
1.47
Oceanus
2.61
18:00ECLOT vs EXORS
ECLOT
1.38
EXORS
2.96
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.