Thread has been deleted
Last comment
COLDZERA RUINED FAZE?
 | 
Germany BIG_DESTROYED_MIBR 
Faze always rekt m16r but now they lose? Thanks coldzera!
2019-12-03 12:31
Topics are hidden when running Sport mode.
seems like it
2019-12-03 12:34
#53
 | 
Singapore Kerk 
Real double agent hours
2019-12-03 13:17
#76
 | 
Brazil Impulsionista 
MIBR is just fucking good
2019-12-03 18:34
#2
 | 
Europe JackNicholson 
No wonder mibr got rid of botzera
2019-12-03 12:35
#3
autist | 
Brazil hrp_ 
they wont lose this.
2019-12-03 12:35
I hope so!
2019-12-03 12:35
what was that??
2019-12-03 13:04
#55
autist | 
Brazil hrp_ 
lucky
2019-12-03 13:31
#5
 | 
Other FlakeFag 
expected from snakezera
2019-12-03 12:36
can't ruin something that was never good
2019-12-03 12:36
#44
 | 
Germany n0_mad 
+1
2019-12-03 13:07
no, Niko did they need good IGL
2019-12-03 12:36
+1 Faze would 100% get better if they did -niko +hunden and I'm serious
2019-12-03 12:38
+Hunden will be 200iq move and faze should do it
2019-12-03 12:53
why would HUNDEN downgrade from tricked?
2019-12-03 13:04
On a real note tho, HUNDEN is probably the very best tactician in the game rn. Yes, his fragging sucks, but thats just something he can work on.
2019-12-03 13:17
I don't think he can work on his fragging, it will always suck. Btw I'm not gay
2019-12-03 18:31
Coldzera still waiting for taco to bait for him in enemy team
2019-12-03 12:36
#9
ZywOo | 
Asia 7RU7H 
mibr also looks super motivated !
2019-12-03 12:37
FaZe always rekt mibr? FaZe havent still won a single bo3 against MIBR/sk :D
2019-12-03 12:37
You want me to destroy you with facts and logic, i would gladly link you every single match. We are talking about MIBR and not SK.
2019-12-03 12:39
#16
jks | 
Brazil Far0finha2 
Yup I was thinking about that Anyway the current game is a bo1 and FaZe hasn't lost a bo1 for mibr lately
2019-12-03 12:40
Maybe think more
2019-12-03 12:47
Ok boomer
2019-12-03 14:31
Waduhek?? nt prodka..
2019-12-03 14:32
Wtf I'm not prokda
2019-12-03 15:23
Cold really needs to hide his pride and ask Fallen to give him slot back in MiBR...
2019-12-03 12:38
#34
 | 
Brazil hava 
everyone knows hes never going to do that
2019-12-03 13:00
#13
steel | 
Brazil 1930 
faze are still winning this, sit and watch
2019-12-03 12:38
#15
 | 
Bosnia and Herzegovina VeryColdGuy 
stay calm dude, mibr ct its close to ridiculous
2019-12-03 12:39
#18
 | 
Ukraine ksay 
Coldzera always rekt FaZe and now he is reking FaZe?
2019-12-03 12:48
coldzera didnt beat Faze in 2 years
2019-12-03 12:49
#21
 | 
Ukraine ksay 
last time faze was relavant is 2y ago
2019-12-03 12:49
Even when faze was not relevant, he never beat them
2019-12-03 12:52
+1 LUL
2019-12-03 12:53
#28
 | 
Ukraine ksay 
FaZe 7 Wins SK 13 Wins in 2017-early 2018 SK with cold NEVER lost bo3/bo5 to Faze. Faze always struggled agains them during their "era" dunno what are you talking about LUL
2019-12-03 12:56
im talking about that mibr never beat faze and that coldzera didnt beat Faze in 2 years LUL
2019-12-03 12:57
#31
 | 
Ukraine ksay 
mibr wasn't even existing 2 years ago i tought you were talking about their core (not baiting) and coldzera specificaly german brain LUL
2019-12-03 12:59
im talking about MIBR??? oh and here is the core head to head, Faze still wins LUL i.gyazo.com/516fd7ce40effa688e3690245eab..
2019-12-03 12:59
#33
 | 
Ukraine ksay 
#19 FaZe | Germany BIG_DESTROYED_MIBR coldzera didnt beat Faze in 2 years 2019-12-03 13:49 nice memory loss you have you were talking about cold specifically
2019-12-03 13:00
yeah and im still right lol just a few days off didnt beat them in 2019 and 2018
2019-12-03 13:02
#36
 | 
Ukraine ksay 
who cars both teams are shit rn unlike 2y ago
2019-12-03 13:02
seems like you did care before getting confronted with facts
2019-12-03 13:03
#42
 | 
Ukraine ksay 
boo hoo stop embarassing yourself
2019-12-03 13:06
i mean i rekt you with facts and you still look for excuses
2019-12-03 13:06
#45
 | 
Ukraine ksay 
you are confused af men)) just look at convo and go cry for free
2019-12-03 13:07
coldzera didnt beat faze in 2 years which is a fact mibr never beat faze (until now) which is a fact
2019-12-03 13:08
#49
 | 
Ukraine ksay 
"coldzera didnt beat Faze in 2 years" which is wrong i.gyazo.com/516fd7ce40effa688e3690245eab.. "mibr never beat faze (until now)" which is a wrong i.gyazo.com/516fd7ce40effa688e3690245eab.. feels like you rekt yourself with your own facts btw #23 Even when faze was not relevant, he never beat them 2019-12-03 13:52 #25 BIG_DESTROYED_MIBR +1 LUL 2019-12-03 13:53 which i already proved wrong with my facts kkkkkkkkkkkkkkkk
2019-12-03 13:13
Ok now link me the match which shows coldzera beating Faze in 2018 and 2019 i will give you 100€
2019-12-03 13:13
#54
 | 
Ukraine ksay 
i never argued about 2018/19 we were talking about 2years ago from the start 3dec 2019-2y= from dec3 2017 hltv.org/stats/matches/mapstatsid/58610/.. waiting for my 100eur
2019-12-03 13:17
but im talking about 2018 and 2019 read #50 again
2019-12-03 14:42
#71
 | 
Ukraine ksay 
yeah the fact that you started talking only about 2018/19 after realisation of how moronic you are shows that you are indeed a moron
2019-12-03 15:51
nah for me 2 years are 2018, 2019 and thats exactly what i meant. mibr is a joke
2019-12-03 16:06
#47
steel | 
Brazil 1930 
you bahave like these low iq bullies in american high school movies
2019-12-03 13:08
#27
 | 
Ukraine ksay 
FaZe 7 Wins SK 13 Wins in 2017-early 2018 SK with cold NEVER lost bo3/bo5 to Faze. Faze always struggled agains them during their "era" dunno what are you talking about
2019-12-03 12:55
Mibr never beat faze and Im saying MIBR not sk gaming but only if u can read this wouldn't have been a issue for you. Sk defeated faze everytime till the end of 2017 but since 2018 started they never beat them and cold was in every game against faze. Today mibr beat faze in a bo1 and usually faze choked
2019-12-03 14:29
#59
 | 
Ukraine ksay 
i haven't talked about mibr maybe if u can read my initial comment then you wouldn't type this bs you even replied "he never beat them" without mentioning mibr so stfu pls and don't teach me how to read comments
2019-12-03 14:35
When the thread is about mibr why u even mention sk?!?!?! What an sad sob u are mens
2019-12-03 15:09
#68
 | 
Ukraine ksay 
we haven't mentioned sk either we were talking about coldzera idk why are you even joined the convo if you haven't read my comment properly
2019-12-03 15:44
U started with sk beat faze 13 times and all, pls check mens
2019-12-03 18:10
#74
 | 
Ukraine ksay 
i haven't started though? i talked about SK only after your comment so wtf is wrong with you open your eyes mens and i mentioned SK because he was playing at SK 2years ago which is what we were talking about holy shit dude
2019-12-03 18:13
Yo dude wtf xD why even we're discussing this shit lmao, chill mens and enjoy your day
2019-12-03 18:58
+1
2019-12-03 15:44
#20
 | 
Brazil xxAxx 
Yes, Please Cold come back
2019-12-03 12:49
After all that drama I'm sure he won't be back
2019-12-03 12:52
#48
 | 
Denmark steffmeister 
not sure he even can come back, wouldn't be surprised if faze put an astronomical buyout for cold.
2019-12-03 13:11
Yes faze getting rekt
2019-12-03 12:51
#30
 | 
Brazil Eduaney 
MUAHAHA,
2019-12-03 12:58
#38
 | 
Nepal ramann 
Cold, double agent hahahah
2019-12-03 13:04
#41
 | 
Philippines JDG14 
Going well as planned
2019-12-03 13:06
seems like you could have the astralis lineup play under Faze tag and they would somehow start to suck
2019-12-03 13:13
#60
 | 
Portugal MR_CAL 
LMAO faze always rekted mibr what a joke. sk and luminosity won multiple times against faze
2019-12-03 14:34
ok and mibr?
2019-12-03 14:41
#63
 | 
Portugal MR_CAL 
wtf does that mean? its just a brand. the players make the team and btw they are basically the same players
2019-12-03 14:42
0/8
2019-12-03 15:25
Because they lost to Mibr? LUL? Magisk ruined Astralis. They never lost to faze in Blast Pro series. MAgisk sucks
2019-12-03 15:44
That's the truth no one wants to talk about -magisk +jugi
2019-12-03 18:59
Oh yeah. With jugi astralis wouldnt lose a single map over 10 rounds since 2018 Eleague major
2019-12-03 20:20
19:30Virtus.pro vs OFFSET
Virtus.pro
1.63
OFFSET
2.23
17:00Liquid vs Astralis
Liquid
2.77
Astralis
1.42
00:00Isurus vs RUFUS
Isurus
1.37
RUFUS
3.00
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.