Thread has been deleted
Last comment
Problem with a girl
 | 
New Zealand Belfer 
So today at a lecture we had group exercises and I was matched up with that gorgeous Ukrainian chick. She was blushing all the time and people asked me after the lecture if I'm planning to date her since she was kinda (?) into me. Idk what to do since her body is very nice, her style is high end just like mine and basically if she was Polish I would ask her out right after the lecture. THe only problem is that she's UKRAINIAN and I'm POLISH. H E L P ME
2019-12-03 13:25
Topics are hidden when running Sport mode.
could be worse, she could be br*zilian
2019-12-03 13:27
#5
 | 
New Zealand Belfer 
idk men.... I don't trust ukrainians.
2019-12-03 13:28
could be worse, she could be sh*talover
2019-12-03 13:28
girls that are into shotas are the best 😩😩😩 /ss/ gang rise up
2019-12-03 13:29
hey ss is nice. i thought u were a pedo
2019-12-03 13:30
16-0 her 😎
2019-12-03 13:28
fuck yeah
2019-12-03 13:36
#4
ZywOo | 
Asia 7RU7H 
focus on the fucking studies, get graduated, get rich, and you wont even need to ask her for a date, she will beg you to fuck her bro
2019-12-03 13:28
Why is that a problem?
2019-12-03 13:28
#9
 | 
New Zealand Belfer 
We have that taboo about Ukrainians in Poland...
2019-12-03 13:29
So your parents would disapprove of it or what?
2019-12-03 13:30
#15
 | 
New Zealand Belfer 
I don't know, I'd feel pretty uncomfortable with a chick that does not speak Polish
2019-12-03 13:30
#7
COCAINE | 
Mongolia bozgor 
take her and repopulate Lwow 👌😎
2019-12-03 13:28
#17
 | 
New Zealand Belfer 
She asked me joking to come with her to Lviev during the winter break, obviously it wasn't serious but who knows??
2019-12-03 13:31
#29
COCAINE | 
Mongolia bozgor 
go for it men)))) good pussy is worth risking a trap by ukranian neo nazis like mazepa
2019-12-03 13:34
yea just because she was blushing that doesn't mean shit
2019-12-03 13:28
#22
 | 
New Zealand Belfer 
understandable, have a good day
2019-12-03 13:32
#12
NAF | 
Netherlands Ramskis 
Australian flag, polish men, ukrainian girl. Im big confusion mens((((
2019-12-03 13:30
#21
 | 
New Zealand Belfer 
I am the biggest fan of 100T, I must have their flag mens))
2019-12-03 13:32
#26
NAF | 
Netherlands Ramskis 
Big respect mens)))) ps. Girls are a trap watch out mens)))
2019-12-03 13:33
#37
 | 
New Zealand Belfer 
Okay, thanks)) big respect to u as well
2019-12-03 13:43
#63
NAF | 
Netherlands Ramskis 
Thanks mens)))
2019-12-04 12:08
#13
 | 
Germany dosenwichtel 
whats the deal with the nationalities? her pusspuss and your dingdong shouldnt care about nationality :D
2019-12-03 13:30
#16
Poland joeb 
watch out for Ukrainian girls' agenda. They often want to catch a man for a baby to stay in Poland. Check True Gentleman's Guidebook by Joeb hltv.org/forums/threads/2062877/18-true-..
2019-12-03 13:30
#19
 | 
New Zealand Belfer 
Thank you for your advice!
2019-12-03 13:31
Today on things that never happened
2019-12-03 13:31
whats the problem, you are both slavs, its a good match.
2019-12-03 13:32
#23
 | 
Poland maerts 
Ukrainian girls are cool until at peak you hear her scream: JA NIE ZASLUŻYLA. Dead end
2019-12-03 13:32
#28
 | 
New Zealand Belfer 
She doesn't speak Polish..... but I'm wondering what is she doing here? 1h away from Germany.
2019-12-03 13:33
l can send you nud3s from ukranian girl if want?
2019-12-03 13:32
#57
zE | 
United Kingdom Sev1ce 
he dont want nud3s from ur mother
2019-12-03 14:01
explain why is that a problem, language?
2019-12-03 13:33
#27
 | 
United Kingdom Megamo10 
What blushing means mens with your polski interpretation? Also how lucky to get in a group with even a girl. Thay shit never happend to me. Only guys FAKKKK
2019-12-03 13:33
#33
 | 
New Zealand Belfer 
Well, when she is with other guys from my group she never has those pink-cheeks. Maybe because I'm the most attractive? idk But when I was talking and u know, doing that kinda flirty style of speech I usually do for fun she started to blush and was overally hmmm... hyped? idk Idk if I lucky, too bad there are so many unattractive girl with nice personalities. But I won't hit them up since I assume if I have a good body, face and style I deserve the same.
2019-12-03 13:41
#62
 | 
United Kingdom Megamo10 
Fair
2019-12-03 15:56
#30
ceh9 | 
World mukas17 
Why are you thinking about spending your entire life with someone you met once? If you like her then spend more time with her.The moment you stop liking her then stop spending time with her. Not every woman you meet has to become your wife.
2019-12-03 13:34
#32
cyx | 
Germany Shadyy89 
that escalated quickly
2019-12-03 13:38
#34
 | 
New Zealand Belfer 
I never said I'm thinking of her as a potential wife. I just mentioned dating her?
2019-12-03 13:42
#36
ceh9 | 
World mukas17 
Then what's the problem? Dating is not a huge commitment. Stop dating her whenever you feel like.
2019-12-03 13:43
#39
 | 
New Zealand Belfer 
I'm more concered about dating her... I mean... I've never dated a foreign chick and I'm let's say a little bit stressed? Like I'm never stressed out about dating a regular, polish chick in this case I'm more scared?
2019-12-03 13:44
all the ukrain whores are girls. Oh wait...
2019-12-03 13:42
#virginproblems
2019-12-03 13:43
#40
 | 
New Zealand Belfer 
Lost my virgnity years ago, sorry :l
2019-12-03 13:44
sure you did, that's why you overthink shit so much
2019-12-03 13:45
#42
 | 
New Zealand Belfer 
Overthink? I just asked about people's expereince with foerign dates? Get out of your basement nerd
2019-12-03 13:45
Lmao, the nerd, that comes ask for date advices on hlv.org. Talks about body, high end style and shit... Virging pos lmao, get real. Don't even know how her personality his, just the looks and how she dresses, planning already a life together in his head. You are virgin, total virgin kid, with 0 experience in social interaction...
2019-12-03 13:48
#44
 | 
New Zealand Belfer 
Get out of your basement nerd
2019-12-03 13:48
courrent at work, living togeter for 2 years now with gf, got my own house and car... But you, the nerd virgin, asking for ridiculous advice on hltv.org are the pussy slayer lmao...
2019-12-03 13:49
#46
 | 
New Zealand Belfer 
Get out of your basement nerd
2019-12-03 13:49
#virginCisboy #virginproblems
2019-12-03 13:50
#48
 | 
New Zealand Belfer 
Get out of your basement nerd
2019-12-03 13:50
#virginproblems
2019-12-03 13:50
#50
 | 
New Zealand Belfer 
Get out of your basement nerd
2019-12-03 13:52
When a virgin gets so triggered, for being called a virgin, that he keeps spamming non sense. Got to love Cis virgin boys lmao, high end style in Ukrain OMEGALUL
2019-12-03 13:54
#52
 | 
New Zealand Belfer 
Get out of your basement nerd
2019-12-03 13:54
#54
 | 
New Zealand Belfer 
cloveka boli...
2019-12-03 13:55
Don't speak 3rd wordlish
2019-12-03 13:56
#60
zE | 
United Kingdom Sev1ce 
when u have no arguments Lmaooo he kinda destroyed you
2019-12-03 14:13
#56
 | 
United Kingdom Milch 
You regret every good opportunity you don't take and you learn from every bad mistake. Do it man.
2019-12-03 13:58
Just go and start a conversation with "zdorovenk buly" and she is yours
2019-12-03 14:01
#59
f0rest | 
Greece Graecos 
fakeflagger
2019-12-03 14:05
#61
 | 
New Zealand Belfer 
you're so smart
2019-12-03 15:42
Problem with a girl = dump that bitch
2019-12-04 12:11
14:55GamerLegion vs North
GamerLegion
2.25
North
1.61
16:55AGO vs SKADE
AGO
1.68
SKADE
2.14
12:30Tricked vs Gambit Youngsters
Tricked
1.42
Gambit Youngsters
2.79
Bet
Return
-
Login or register to add your comment to the discussion.